Wij zagen deze ook voorbij komen vandaag.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:14 schreef LTVDK het volgende: Ik zie net deze reclame voorbij komen op Discovery, echt wat ...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Ik zie net deze reclame voorbij komen op Discovery, echt wat ...![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wij zagen deze ook voorbij komen vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!
![]()
Gefeliciteerd, hoe oud is ze geworden?quote:
David die grappen maakt over Felixs moeder.quote:Op donderdag 3 maart 2016 06:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
-insert grap over de moeder van Fylax-
Gefeliciteerd.
quote:
Deze mensen bestaan niet toch?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Opstandige mensen in de supermarkt maken boodschappen doen wat minder saai.
Ga er maar vanuit van welquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit van wel
Ik had laatst ruzie in de Jan Linders, waar ik overigens nooit was geweest en nooit meer zal komen, omdat ik als een of andere crimineel mijn rugzak open moest doen bij de kassa
Nee dat niet, maar zie er wel hartstikke braaf uit natuurlijk.quote:
Hmm had het beeld dat je blond bent met blauwe ogen :pquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zie er wel hartstikke braaf uit natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:05 schreef YokiKater het volgende:
Dat moest ik ook een keer doen, tas laten zien.. omdat ik niets gekocht had en langs een gesloten kassa was gegaan. Ging er eerst zo'n tutje lopen blerren dat ik dat niet meer moest doen want ze had er net gedweild. "Ik heb liever dat je vakken gaat vullen want alles wat ik moet hebben is op".
Nou, en toen kwam hij hoor... Mr. Security. Meneer ik zie dat u niets heeft gekocht, mag ik even in uw tas kijken? "Ik kon verdomme helemaal niets kopen want ze hebben geen fuck hier, alle schappen zijn leeg ga maar kijken"
Rustig meneer.
"Ik ben rustig"
Nou ..
"Ja wat? Sta ik hier ordinair te schreeuwen, stuiter ik door de winkel heen? Nee, en jij staat ook nog overeind dus ik ben rustig"
U hoeft niet te gaan dreigen.
"Vriend ik dreig niet, hier kijk.. lege tas! net als de vakken. Kutwinkel ik ga naar huis, doei!"
Vraag alleen of ze haar tas heeft laten zien?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zeg, wil je nu dat Njos helemaal de pan uit flipt of zo?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:05 schreef YokiKater het volgende:
Dat moest ik ook een keer doen, tas laten zien.. omdat ik niets gekocht had en langs een gesloten kassa was gegaan. Ging er eerst zo'n tutje lopen blerren dat ik dat niet meer moest doen want ze had er net gedweild. "Ik heb liever dat je vakken gaat vullen want alles wat ik moet hebben is op".
Nou, en toen kwam hij hoor... Mr. Security. Meneer ik zie dat u niets heeft gekocht, mag ik even in uw tas kijken? "Ik kon verdomme helemaal niets kopen want ze hebben geen fuck hier, alle schappen zijn leeg ga maar kijken"
Rustig meneer.
"Ik ben rustig"
Nou ..
"Ja wat? Sta ik hier ordinair te schreeuwen, stuiter ik door de winkel heen? Nee, en jij staat ook nog overeind dus ik ben rustig"
U hoeft niet te gaan dreigen.
"Vriend ik dreig niet, hier kijk.. lege tas! net als de vakken. Kutwinkel ik ga naar huis, doei!"
Ja, vooral als je een arabisch uiterlijk hebt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
ben je nou eigenlijk verplicht je tas te laten zien?
Je gaat in principe akkoord met de huisregels van de winkel als je dasr binnen stapt. Van de wet hoef je niks.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
ben je nou eigenlijk verplicht je tas te laten zien?
Ik heb nog nooit mijn tas hoeven laten zien?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, vooral als je een arabisch uiterlijk hebt.
Ja is het een huisregel die mag dan? Mag ik nee zeggen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je gaat in principe akkoord met de huisregels van de winkel als je dasr binnen stapt. Van de wet hoef je niks.
Dacht ik.
Echt vriendelijk was je ook niet dus :pquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:14 schreef d4v1d het volgende:
Zo zei ik laatst tegen het broodmeisje bij de plaatselijke albert heijn dat ze dat stokbrokd er dan maar een kwartier eerder in had moeten doen.. Ik moest van haar maar een kwartiertje wachten, dan was ik de eerstepleur toch op. Die stokbrood bak staat nog net niet voor je neus.
Gingen andere klanten haar toch ook nog verdedigen.
Ja mag, maar dan mogen ze je staande houden tot de politie komt en die mogen wel vorderen om in je tas te kijken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja is het een huisregel die mag dan? Mag ik nee zeggen?
Ben je er alleen maar langer mee bezig dus :pquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja mag, maar dan mogen ze je staande houden tot de politie komt en die mogen wel vorderen om in je tas te kijken.
Laat je ondertussen even een stokbrood bakken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je er alleen maar langer mee bezig dus :p
http://nos.nl/artikel/209(...)ce-in-amsterdam.htmlquote:Twee jonge vrouwen hebben gisteravond een conductrice mishandeld op het Amsterdamse station Sloterdijk. De 62-jarige medewerker van de NS is door de vrouwen tegen een balustrade gegooid en liep daardoor gekneusde ribben, schaafwonden en blauwe plekken op.
De vrouwen van 16 en 21 jaar zijn aangehouden door veiligheidsmedewerkers van de NS en zitten vast.
Een van de vrouwen werd in de trein betrapt zonder geldig vervoersbewijs. De conductrice ging samen met de twee het perron op waar een woordenwisseling uitliep op een handgemeen.
De vrouwen worden later voorgeleid. De conductrice is volgens de politie "heel erg ontdaan" door het gebeuren.
Hahaha, David gepwned bij de Appie.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:14 schreef d4v1d het volgende:
Zo zei ik laatst tegen het broodmeisje bij de plaatselijke albert heijn dat ze dat stokbrokd er dan maar een kwartier eerder in had moeten doen.. Ik moest van haar maar een kwartiertje wachten, dan was ik de eerstepleur toch op. Die stokbrood bak staat nog net niet voor je neus.
Gingen andere klanten haar toch ook nog verdedigen.
Dat zijn echt van die wijven die op hun 22e al acht kinderen hebben van 9 vaders.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/209(...)ce-in-amsterdam.html
Alweer.
Fucked up society. Gelukkig zijn er ook nog goede mensen, ik heb deze week al twee goede daden verricht.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/209(...)ce-in-amsterdam.html
Alweer.
Welke?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fucked up society. Gelukkig zijn er ook nog goede mensen, ik heb deze week al twee goede daden verricht.
Verdachte personen gemeld tijdens een zoekactie naar inbrekers en een oude man geholpen die gevallen was met de fiets.quote:
Netjesquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Verdachte personen gemeld tijdens een zoekactie naar inbrekers en een oude man geholpen die gevallen was met de fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |