De monteur zei dat het beschikbaar is als mijn mobieltje het heeft. Kan dat kloppen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 4G bedoelt? 5G is nog nergens functioneel.
Nee. 5G bestaat echt nog niet in de praktische wereld. Het wordt op dit moment ontwikkeld om over vele jaren 4G te gaan vervangen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De monteur zei dat het beschikbaar is als mijn mobieltje het heeft. Kan dat kloppen?
Je hebt dus nu dus thuis internet via het 5G-netwerk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:00 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens vandaag met het nieuwe modem 5G gekregen. Toch maar eens een modern mobieltje kopen.
Dan snap ik het niet want hij zei het echt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. 5G bestaat echt nog niet in de praktische wereld. Het wordt op dit moment ontwikkeld om over vele jaren 4G te gaan vervangen.
Maar niet voor consumenten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:04 schreef Gutmensch het volgende:
5G is alleen nog een proef in Gronngen.
Dan lult hij uit zijn nekquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet want hij zei het echt.
Dus jij zegt dat het wel kan kloppen? Ik heb het echt niet verkeerd gehoord.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je hebt dus nu dus thuis internet via het 5G-netwerk.
Einde van het glasvezeltijdperk.
Een 4G-modem zou wel kunnen. En wellicht is het ook al voorbereid op 5G.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat het wel kan kloppen? Ik heb het echt niet verkeerd gehoord.
Nu blijf ik kijken ook. Wou eigenlijk om 10 uur overschakelen naar Nieuwsuur.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Friek_ het volgende:
Nog steeds 0-0 bij Utrecht. Doen ze lekker.
Dat is wat ie zei. Maar goed, het hoeft ook niet het snelste van het snelste te zijn. Het klinkt alleen erg stoer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een 4G-modem zou wel kunnen. En wellicht is het ook al voorbereid op 5G.
4G is het snelste van het snelste. 5G is op dit moment ongeveer in een vergelijkbaar stadium als zelfrijdende auto's. Het werkt en niemand kan het gebruiken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wat ie zei. Maar goed, het hoeft ook niet het snelste van het snelste te zijn. Het klinkt alleen erg stoer.
Echt hem veel heeft VVSB ook niet in te brengen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Friek_ het volgende:
Nog steeds 0-0 bij Utrecht. Doen ze lekker.
Dan liep de monteur waarschijnlijk te pochenquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
4G is het snelste van het snelste. 5G is op dit moment ongeveer in een vergelijkbaar stadium als zelfrijdende auto's. Het werkt en niemand kan het gebruiken.
Beetje een kutwedstrijd. Maar ja, Utrecht had al 5x moeten scoren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nu blijf ik kijken ook. Wou eigenlijk om 10 uur overschakelen naar Nieuwsuur.
Het is al de hele wedstrijd eenrichtingsverkeer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Echt hem veel heeft VVSB ook niet in te brengen.
Weet je zeker dat ie niet zei dat je nu een 5 gigahertz modem hebt?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wat ie zei. Maar goed, het hoeft ook niet het snelste van het snelste te zijn. Het klinkt alleen erg stoer.
Ze mogen inderdaad blij zijn met gelijkspel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Echt hem veel heeft VVSB ook niet in te brengen.
Uhm, belegen kaas van de markt. Weet niet wat het is maar het is lekker en goedkoop.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. 3 jaar oude Zaanlander.
Wat jij?
Humor.quote:
Nu je het zegt, hij zei wel iets over minder kans op storing.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie niet zei dat je nu een 5 gigahertz modem hebt?
Dat is een nieuwere wifi-frequentie waarop je minder kans op storingen hebt.
Of deze jongeren clubquote:
Een 5GHz modem/router dusquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hij zei wel iets over minder kans op storing.
Vrij actieve jongerenvereniging ook.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of deze jongeren club
Zou wel bij jou passen als echte Zeeuw![]()
[ afbeelding ]
En daar is de wat knullige maar niet onverdiende voorsprong.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze mogen inderdaad blij zijn met gelijkspel.
Klopt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:15 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Vrij actieve jongerenvereniging ook.
Zitten ook wel leuke vrouwtjes tussen zo te zien. Zouden ze al wel mogen stemmen?
Wel zo'n wedstrijd waarbij je weet dat het bij een achterstand ook gelijk voorbij is.quote:
In het dorp ging het nog met een machtiging. De vader des huizes mocht twee keer SGP stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.
Waarschijnlijk niet, vaak worden ze ook door de ouders gestuurd is mijn inschatting. SGP-meiden zijn vaak wel knap op de een of andere manier, of anders inteelt. Het is vaak een van die twee
Ik ben geen statisticus maar die lui planten zich sneller voort dan andere Nederlanders, dus waarschijnlijk groeien zij gestaag door..quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:19 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
In het dorp ging het nog met een machtiging. De vader des huizes mocht twee keer SGP stemmen
Maar ik vind het toch wel interessant dat die jongeren zo veel bezig zijn met politiek, dat zie je eigenlijk nergens anders.
Disana woont stiekem in Japan. 5G is daar al weer ouderwets en 8k TV is al gemeen goed.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. 5G bestaat echt nog niet in de praktische wereld. Het wordt op dit moment ontwikkeld om over vele jaren 4G te gaan vervangen.
"Help, denk aan onze jeugd" doet het altijd goed inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Monolith het volgende:
Een tijdje terug zag ik nog een item in één of andere discussieprogramma waarbij de jeugd in zo'n SGP dorp inmiddels vrij massaal was overgestapt naar de PVV.
Ja, ze kijken wat moslims ervan vinden en vinden dan het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Heeft de PVV überhaupt standpunten over abortus, euthanasie, godslastering en de zondag?
http://www.pvv.nl/images/(...)V-2012-final-web.pdfquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Heeft de PVV überhaupt standpunten over abortus, euthanasie, godslastering en de zondag?
Waarschijnlijk is dit nog waar ook.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ze kijken wat moslims ervan vinden en vinden dan het tegenovergestelde.
Ze zijn vast sterk in de derde helft.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:26 schreef Kowloon het volgende:
VVSB komt nog wel op stoom. Ging de vorige keer ook zo.
Vorige keer vielen alle VVSB doelpunten in de laatste 10 minuten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze zijn vast sterk in de derde helft.
Moslims hebben nog wel wat overeenkomsten met gereformeerden op die vlakken, dus echt logisch is het dan niet om als grefo vol op de PVV te gaan. Maar ja, logisch nadenken zit ook niet echt in die dorpen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker veel plaatjesquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.pvv.nl/images/(...)V-2012-final-web.pdf
Al die woorden komen niet voor in hun verkiezingsprogramma.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een beetje zoals du_ke en ik discussiëren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een discussie tussen een dossierschuiver en een autistische econoom. Nu al een succesverhaal.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een beetje zoals du_ke en ik discussiëren.
Omdat die echt dramatisch slecht zijn met nog slechter beleid. AZ presteert al jaren prima in Europa.quote:
Lekker belangrijk, beetje politiek wisselgeld kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Goed gedaan Robin, een productieve dag.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:39 schreef robin007bond het volgende:
Altijd heerlijk om de PVV'ers te wijzen op de dingen die ze gemeen hebben met orthodoxe moslims.
• Verheerlijking van eigen cultuur
• Angst voor vreemde en andere culturen
• Nationalistisch
• Conservatief
• Beide een hekel aan feminisme, maar dan in relatie tot de status quo (zo vinden PVV'ers vaak tweedegolffeministen wel goed, maar feministen die kritisch op onze samenleving kijken weer niet)
• Zwaar straffen en tough on crime
Daarom Trump. Waar de PVV een issue gewoon niet noemt is hij het openlijk met beide partijen eens.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, beetje politiek wisselgeld kan nooit kwaad.
En de PVV wil ook een soort sharia want ze geloven niet in de rechtsstaat.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:39 schreef robin007bond het volgende:
Altijd heerlijk om de PVV'ers te wijzen op de dingen die ze gemeen hebben met orthodoxe moslims.
• Verheerlijking van eigen cultuur
• Angst voor vreemde en andere culturen
• Nationalistisch
• Conservatief
• Beide een hekel aan feminisme, maar dan in relatie tot de status quo (zo vinden PVV'ers vaak tweedegolffeministen wel goed, maar feministen die kritisch op onze samenleving kijken weer niet)
• Zwaar straffen en tough on crime
Inderdaad. Je moet toch wat als zolderkamerboy.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goed gedaan Robin, een productieve dag.
Nog een zeikerige wiskundige er bij en het feest is compleet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Een discussie tussen een dossierschuiver en een autistische econoom. Nu al een succesverhaal.
Dus niet omdat Feijenoord Feijenoord is? Dat valt mij mee.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat die echt dramatisch slecht zijn met nog slechter beleid. AZ presteert al jaren prima in Europa.
Kom kom, ik heb niets tegen Janneke.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nog een zeikerige wiskundige er bij en het feest is compleet.
Ik heb geen aversie tegen Feyenoord. Behalve dat ze hun naam verloochend hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dus niet omdat Feijenoord Feijenoord is?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nog een zeikerige wiskundige er bij en het feest is compleet.
Trump, lachen die vent.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom Trump. Waar de PVV een issue gewoon niet noemt is hij het openlijk met beide partijen eens.
Morgen alles eraf.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, daarom heb je dat kapsel? Nooit gerealiseerd.
Oeps. Ik was vergeten te reageren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:56 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ja, maar als ze dan aankomen met 'legaliseren van nierhandel' op het D66 congres, of die XTC-shop die compleet voorbij de huidige Opiumwet gaat en dus geen enkele invloed krijgt op het huidige beleid. Dan vraag je toch wel af wat de meerwaarde ervan is.
Robin, kap eens met dit paranoïde schizofrene cabaret van je.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, PolitiekGeaard... Ik merk dat je een beetje teleurgesteld bent in D66 door je ervaringen.
Valt wel mee hoor, qua ideologie kom ik nog steeds wel het meest over met die partij.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, PolitiekGeaard... Ik merk dat je een beetje teleurgesteld bent in D66 door je ervaringen.
Ja, geen idee waar dat precies over ging. Veel Amsterdamse hipster baarden ook overal.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeps. Ik was vergeten te reageren.
Maar dat is wel een beetje kansloos inderdaad. Toch organiseren ze ook wel eens leuke dingen. Deden de Jonge Democraten niet ook mee aan die wandeltocht waar mannen ook gewoon in rok kwamen opdagen, als protest tegen seksisme?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Robin, kap eens met dit paranoïde schizofrene cabaret van je.
Monolith is een expert. Als hij niet antwoordt moet je hem fanatiek DM-en, dan reageert hij wel.quote:
Bek dicht, manke Nelis.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Monolith is een expert. Als hij niet antwoordt moet je hem fanatiek DM-en, dan reageert hij wel.
quote:Ik voer een two-sample t-test uit op een dataset. Nu wil ik deze dataset corrigeren met Bonforroni FDR. Ik rangschik de p-waarden die uit de test komen van laag naar hoog. Die p-waarden moet ik keer het totaal aantal metingen doen en dan delen door hun rang, maar hoe doe ik dat laatste? Ik werk in Matlab.
Zou ik gewoon met de hand uitrekenen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:55 schreef Rezania het volgende:
Ik gooi het ook wel even hier neer dan:
[..]
15.000 keer?quote:
Ik weet wel leukere dingen waar ik hard van kan worden.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen waar ik hard van kan worden.
Kun je niet een Excel plug-in ergens vandaan halen? Werk je praktisch nog steeds in Matlabquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
15.000 keer?
Het kutte is dat ik die zo met Excel kan doen, enorm makkelijk daarin, maar ik moet met Matlab werken.
Ik moet de code inleveren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:00 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Kun je niet een Excel plug-in ergens vandaan halen? Werk je praktisch nog steeds in Matlab
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |