De monteur zei dat het beschikbaar is als mijn mobieltje het heeft. Kan dat kloppen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 4G bedoelt? 5G is nog nergens functioneel.
Nee. 5G bestaat echt nog niet in de praktische wereld. Het wordt op dit moment ontwikkeld om over vele jaren 4G te gaan vervangen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De monteur zei dat het beschikbaar is als mijn mobieltje het heeft. Kan dat kloppen?
Je hebt dus nu dus thuis internet via het 5G-netwerk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:00 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens vandaag met het nieuwe modem 5G gekregen. Toch maar eens een modern mobieltje kopen.
Dan snap ik het niet want hij zei het echt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. 5G bestaat echt nog niet in de praktische wereld. Het wordt op dit moment ontwikkeld om over vele jaren 4G te gaan vervangen.
Maar niet voor consumenten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:04 schreef Gutmensch het volgende:
5G is alleen nog een proef in Gronngen.
Dan lult hij uit zijn nekquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet want hij zei het echt.
Dus jij zegt dat het wel kan kloppen? Ik heb het echt niet verkeerd gehoord.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je hebt dus nu dus thuis internet via het 5G-netwerk.
Einde van het glasvezeltijdperk.
Een 4G-modem zou wel kunnen. En wellicht is het ook al voorbereid op 5G.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat het wel kan kloppen? Ik heb het echt niet verkeerd gehoord.
Nu blijf ik kijken ook. Wou eigenlijk om 10 uur overschakelen naar Nieuwsuur.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Friek_ het volgende:
Nog steeds 0-0 bij Utrecht. Doen ze lekker.
Dat is wat ie zei. Maar goed, het hoeft ook niet het snelste van het snelste te zijn. Het klinkt alleen erg stoer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een 4G-modem zou wel kunnen. En wellicht is het ook al voorbereid op 5G.
4G is het snelste van het snelste. 5G is op dit moment ongeveer in een vergelijkbaar stadium als zelfrijdende auto's. Het werkt en niemand kan het gebruiken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wat ie zei. Maar goed, het hoeft ook niet het snelste van het snelste te zijn. Het klinkt alleen erg stoer.
Echt hem veel heeft VVSB ook niet in te brengen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Friek_ het volgende:
Nog steeds 0-0 bij Utrecht. Doen ze lekker.
Dan liep de monteur waarschijnlijk te pochenquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
4G is het snelste van het snelste. 5G is op dit moment ongeveer in een vergelijkbaar stadium als zelfrijdende auto's. Het werkt en niemand kan het gebruiken.
Beetje een kutwedstrijd. Maar ja, Utrecht had al 5x moeten scoren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nu blijf ik kijken ook. Wou eigenlijk om 10 uur overschakelen naar Nieuwsuur.
Het is al de hele wedstrijd eenrichtingsverkeer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Echt hem veel heeft VVSB ook niet in te brengen.
Weet je zeker dat ie niet zei dat je nu een 5 gigahertz modem hebt?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wat ie zei. Maar goed, het hoeft ook niet het snelste van het snelste te zijn. Het klinkt alleen erg stoer.
Ze mogen inderdaad blij zijn met gelijkspel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Echt hem veel heeft VVSB ook niet in te brengen.
Uhm, belegen kaas van de markt. Weet niet wat het is maar het is lekker en goedkoop.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. 3 jaar oude Zaanlander.
Wat jij?
Humor.quote:
Nu je het zegt, hij zei wel iets over minder kans op storing.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie niet zei dat je nu een 5 gigahertz modem hebt?
Dat is een nieuwere wifi-frequentie waarop je minder kans op storingen hebt.
Of deze jongeren clubquote:
Een 5GHz modem/router dusquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hij zei wel iets over minder kans op storing.
Vrij actieve jongerenvereniging ook.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of deze jongeren club
Zou wel bij jou passen als echte Zeeuw![]()
[ afbeelding ]
En daar is de wat knullige maar niet onverdiende voorsprong.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze mogen inderdaad blij zijn met gelijkspel.
Klopt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:15 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Vrij actieve jongerenvereniging ook.
Zitten ook wel leuke vrouwtjes tussen zo te zien. Zouden ze al wel mogen stemmen?
Wel zo'n wedstrijd waarbij je weet dat het bij een achterstand ook gelijk voorbij is.quote:
In het dorp ging het nog met een machtiging. De vader des huizes mocht twee keer SGP stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.
Waarschijnlijk niet, vaak worden ze ook door de ouders gestuurd is mijn inschatting. SGP-meiden zijn vaak wel knap op de een of andere manier, of anders inteelt. Het is vaak een van die twee
Ik ben geen statisticus maar die lui planten zich sneller voort dan andere Nederlanders, dus waarschijnlijk groeien zij gestaag door..quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:19 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
In het dorp ging het nog met een machtiging. De vader des huizes mocht twee keer SGP stemmen
Maar ik vind het toch wel interessant dat die jongeren zo veel bezig zijn met politiek, dat zie je eigenlijk nergens anders.
Disana woont stiekem in Japan. 5G is daar al weer ouderwets en 8k TV is al gemeen goed.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. 5G bestaat echt nog niet in de praktische wereld. Het wordt op dit moment ontwikkeld om over vele jaren 4G te gaan vervangen.
"Help, denk aan onze jeugd" doet het altijd goed inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Monolith het volgende:
Een tijdje terug zag ik nog een item in één of andere discussieprogramma waarbij de jeugd in zo'n SGP dorp inmiddels vrij massaal was overgestapt naar de PVV.
Ja, ze kijken wat moslims ervan vinden en vinden dan het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Heeft de PVV überhaupt standpunten over abortus, euthanasie, godslastering en de zondag?
http://www.pvv.nl/images/(...)V-2012-final-web.pdfquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Heeft de PVV überhaupt standpunten over abortus, euthanasie, godslastering en de zondag?
Waarschijnlijk is dit nog waar ook.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ze kijken wat moslims ervan vinden en vinden dan het tegenovergestelde.
Ze zijn vast sterk in de derde helft.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:26 schreef Kowloon het volgende:
VVSB komt nog wel op stoom. Ging de vorige keer ook zo.
Vorige keer vielen alle VVSB doelpunten in de laatste 10 minuten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze zijn vast sterk in de derde helft.
Moslims hebben nog wel wat overeenkomsten met gereformeerden op die vlakken, dus echt logisch is het dan niet om als grefo vol op de PVV te gaan. Maar ja, logisch nadenken zit ook niet echt in die dorpen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker veel plaatjesquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.pvv.nl/images/(...)V-2012-final-web.pdf
Al die woorden komen niet voor in hun verkiezingsprogramma.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een beetje zoals du_ke en ik discussiëren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een discussie tussen een dossierschuiver en een autistische econoom. Nu al een succesverhaal.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een beetje zoals du_ke en ik discussiëren.
Omdat die echt dramatisch slecht zijn met nog slechter beleid. AZ presteert al jaren prima in Europa.quote:
Lekker belangrijk, beetje politiek wisselgeld kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Goed gedaan Robin, een productieve dag.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:39 schreef robin007bond het volgende:
Altijd heerlijk om de PVV'ers te wijzen op de dingen die ze gemeen hebben met orthodoxe moslims.
• Verheerlijking van eigen cultuur
• Angst voor vreemde en andere culturen
• Nationalistisch
• Conservatief
• Beide een hekel aan feminisme, maar dan in relatie tot de status quo (zo vinden PVV'ers vaak tweedegolffeministen wel goed, maar feministen die kritisch op onze samenleving kijken weer niet)
• Zwaar straffen en tough on crime
Daarom Trump. Waar de PVV een issue gewoon niet noemt is hij het openlijk met beide partijen eens.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, beetje politiek wisselgeld kan nooit kwaad.
En de PVV wil ook een soort sharia want ze geloven niet in de rechtsstaat.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:39 schreef robin007bond het volgende:
Altijd heerlijk om de PVV'ers te wijzen op de dingen die ze gemeen hebben met orthodoxe moslims.
• Nationalistisch
• Conservatief
• Beide een hekel aan feminisme, maar dan in relatie tot de status quo (zo vinden PVV'ers vaak tweedegolffeministen wel goed, maar feministen die kritisch op onze samenleving kijken weer niet)
Inderdaad. Je moet toch wat als zolderkamerboy.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goed gedaan Robin, een productieve dag.
Nog een zeikerige wiskundige er bij en het feest is compleet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Een discussie tussen een dossierschuiver en een autistische econoom. Nu al een succesverhaal.
Dus niet omdat Feijenoord Feijenoord is? Dat valt mij mee.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat die echt dramatisch slecht zijn met nog slechter beleid. AZ presteert al jaren prima in Europa.
Kom kom, ik heb niets tegen Janneke.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nog een zeikerige wiskundige er bij en het feest is compleet.
Ik heb geen aversie tegen Feyenoord. Behalve dat ze hun naam verloochend hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dus niet omdat Feijenoord Feijenoord is?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nog een zeikerige wiskundige er bij en het feest is compleet.
Trump, lachen die vent.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom Trump. Waar de PVV een issue gewoon niet noemt is hij het openlijk met beide partijen eens.
Morgen alles eraf.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, daarom heb je dat kapsel? Nooit gerealiseerd.
Oeps. Ik was vergeten te reageren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:56 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ja, maar als ze dan aankomen met 'legaliseren van nierhandel' op het D66 congres, of die XTC-shop die compleet voorbij de huidige Opiumwet gaat en dus geen enkele invloed krijgt op het huidige beleid. Dan vraag je toch wel af wat de meerwaarde ervan is.
Robin, kap eens met dit paranoïde schizofrene cabaret van je.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, PolitiekGeaard... Ik merk dat je een beetje teleurgesteld bent in D66 door je ervaringen.
Valt wel mee hoor, qua ideologie kom ik nog steeds wel het meest over met die partij.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, PolitiekGeaard... Ik merk dat je een beetje teleurgesteld bent in D66 door je ervaringen.
Ja, geen idee waar dat precies over ging. Veel Amsterdamse hipster baarden ook overal.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeps. Ik was vergeten te reageren.
Maar dat is wel een beetje kansloos inderdaad. Toch organiseren ze ook wel eens leuke dingen. Deden de Jonge Democraten niet ook mee aan die wandeltocht waar mannen ook gewoon in rok kwamen opdagen, als protest tegen seksisme?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Robin, kap eens met dit paranoïde schizofrene cabaret van je.
Monolith is een expert. Als hij niet antwoordt moet je hem fanatiek DM-en, dan reageert hij wel.quote:
Bek dicht, manke Nelis.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Monolith is een expert. Als hij niet antwoordt moet je hem fanatiek DM-en, dan reageert hij wel.
quote:Ik voer een two-sample t-test uit op een dataset. Nu wil ik deze dataset corrigeren met Bonforroni FDR. Ik rangschik de p-waarden die uit de test komen van laag naar hoog. Die p-waarden moet ik keer het totaal aantal metingen doen en dan delen door hun rang, maar hoe doe ik dat laatste? Ik werk in Matlab.
Zou ik gewoon met de hand uitrekenen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:55 schreef Rezania het volgende:
Ik gooi het ook wel even hier neer dan:
[..]
15.000 keer?quote:
Ik weet wel leukere dingen waar ik hard van kan worden.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen waar ik hard van kan worden.
Kun je niet een Excel plug-in ergens vandaan halen? Werk je praktisch nog steeds in Matlabquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
15.000 keer?
Het kutte is dat ik die zo met Excel kan doen, enorm makkelijk daarin, maar ik moet met Matlab werken.
Ik moet de code inleveren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:00 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Kun je niet een Excel plug-in ergens vandaan halen? Werk je praktisch nog steeds in Matlab
Waarom doe je dit, echtquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet precies hoe de data wordt opgeslagen (Array, NxN matrix, etc.)quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet de code inleveren.Anders had ik het allang in Excel gedaan en de matrix in Matlab geïmporteerd.
Blijkbaar kwam de verwarring hem in het begin wel goed uit voor z'n privacyquote:
Jongen, ik kan helemaal niks. Dit is de tweede opdracht ooit die ik in Matlab schrijf. Ik was al blij dat ik de p-waarden kon sorteren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:05 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe de data wordt opgeslagen (Array, NxN matrix, etc.)
Maar kun je niet brakke For-loopjes schrijven in plaats van het functioneel op te lossen?
Is enorm traag, maar dat is Matlab ook
quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:05 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Blijkbaar kwam de verwarring hem in het begin wel goed uit voor z'n privacy
Ah ik vind het wel grappig eerlijk gezegdquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]!!!!
Serieus, ik vond het gisteravond al triest maar er ook gewoon mee doorgaan
Ik boycot dit account vanaf nu.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ah ik vind het wel grappig eerlijk gezegd
Blijkbaar ben ik ook al de kloon van php
quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Php die dergelijke teksten schrijft? Ik zie Kaas- nog eerder voor een verantwoorde levensstijl kiezen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:05 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe de data wordt opgeslagen (Array, NxN matrix, etc.)
Maar kun je niet brakke For-loopjes schrijven in plaats van het functioneel op te lossen?
Is enorm traag, maar dat is Matlab ook
Daarvoor zitten er niet genoeg spelfouten in je posts.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik begin me echt zorgen te maken Robin, misschien moet je eens langs een psycholoog.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Netjes! Die moet ik ook nog lezen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:11 schreef Tchock het volgende:
Vandaag Het Proces van Kafka op de kop getikt bij de boekenhandelaars op onze faculteit. Die zocht ik nog.
Op de eerste pagina staat Andèl 29/11 '76.
Wie zegt dat ik nu niet vanuit een instelling post?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik begin me echt zorgen te maken Robin, misschien moet je eens langs een psycholoog.
Ik hoop het echt, want het gaat niet goed met je.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nu niet vanuit een instelling post?
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:
De jouwe?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?
Suicidequote:Op woensdag 2 maart 2016 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kreeg meer deze neiging:
[ afbeelding ]
twitter:pauwnl twitterde op woensdag 02-03-2016 om 23:24:06Wat als @realDonaldTrump president van de VS wordt? @chgroenhuijsen in #pauw #nu https://t.co/ijfogksIfD reageer retweet
Het schijnt dat Trump een hoog IQ heeftquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:30 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Terugkijk-tip:twitter:pauwnl twitterde op woensdag 02-03-2016 om 23:24:06Wat als @realDonaldTrump president van de VS wordt? @chgroenhuijsen in #pauw #nu https://t.co/ijfogksIfD reageer retweet
Iedereen heeft een hoog IQ als hij het zelf mag zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Trump een hoog IQ heeft
las ik ergens
The IT Crowd was grappiger inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kreeg meer deze neiging:
[ afbeelding ]
dat heb je dus ook gelezenquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen heeft een hoog IQ als hij het zelf mag zeggen.
Gemiddelde IQ op FOK! is ook idioot inderdaad. Open een willekeurig topic en de mensen die in de top 0,5% zitten komen bij bosjes binnengestroomd.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen heeft een hoog IQ als hij het zelf mag zeggen.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Nu kijk je toch anders tegen zo'n mediawet aan
Maar of ze iets te melden hebben...quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gemiddelde IQ op FOK! is ook idioot inderdaad. Open een willekeurig topic en de mensen die in de top 0,5% zitten komen bij bosjes binnengestroomd.
lach je om je eigen opmerking?quote:
Vlugzoutquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In duitsland kan je wel flauwvallen zo te zien
Robin is echt helemaal van het padje af. Ik hoop dat ie hulp gaat zoeken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
lach je om je eigen opmerking?
Klopt. Laatst zo'n topic in GC, bijna iedereen een IQ van 140+.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gemiddelde IQ op FOK! is ook idioot inderdaad. Open een willekeurig topic en de mensen die in de top 0,5% zitten komen bij bosjes binnengestroomd.
Jup. Hoe erg heb je zelfbevestiging nodig als je over je IQ gaat liegen op een anoniem forum, denk ik dan. Maar goed.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt. Laatst zo'n topic in GC, bijna iedereen een IQ van 140+.
En dan ook nog boos worden als ik het hele zooitje statistisch verwerp.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Hoe erg heb je zelfbevestiging nodig als je over je IQ gaat liegen op een anoniem forum, denk ik dan. Maar goed.
Ik wilde ook nog zoiets typen maar besloot mijn energie niet er aan te verspillen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan ook nog boos worden als ik het hele zooitje statistisch verwerp.
Gelukkig maar dat we zulke geniën hebben!quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog zoiets typen maar besloot mijn energie niet er aan te verspillen.
Laatst nog zo'n vermoeiend gesprek gehad met iemand die beweerde dat hij 125 had maar dat was niet super hoog of zo want het gemiddelde was 120. Niet van zijn stuk te krijgen.
Nou oké, wat jij wil.
Genieën. Eerst het enkelvoud en dan -en er achter.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we zulke geniën hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:46 schreef Rezania het volgende:
Sowieso, sommigen mensen zeiden doodleuk 158 of zo en vroegen vervolgens wat het gemiddelde IQ is.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Genieën. Eerst het enkelvoud en dan -en er achter.Sorry, ik heb maar een IQ van 450 en het gemiddelde is maar 440.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Mensen willen zich graag slim voelen. Er is zo'n onderzoek dat 90% van de managers zichzelf intelligenter vindt dan hun gemiddelde collega.quote:
Terwijl ik juist vaak hoor dat werknemers hun manager heel dom vinden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen willen zich graag slim voelen. Er is zo'n onderzoek dat 90% van de managers zichzelf intelligenter vindt dan hun gemiddelde collega.
Dat is ook zo typisch ja. Misschien dat mensen beter kunnen leven met een leidinggevende als ze maar het idee hebben dat ze in elk geval slimmer zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Terwijl ik juist vaak hoor dat werknemers hun manager heel dom vinden.
Haha.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen willen zich graag slim voelen. Er is zo'n onderzoek dat 90% van de managers zichzelf intelligenter vindt dan hun gemiddelde collega.
Nou valt dat nog wel te verklaren aan de hand van het feit dat die beroepsgroep veel sociopaten bevat, die zich niet in het perspectief van een ander kunnen verplaatsen en derhalve denken dat anderen het gewoon niet snappen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik durf er wel een krat bier op te zetten dat er ook onderzoek is waaruit blijkt dat de gemiddelde burger zich slimmer vindt dan gemiddeld.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou valt dat nog wel te verklaren aan de hand van het feit dat die beroepsgroep veel sociopaten bevat, die zich niet in het perspectief van een ander kunnen verplaatsen en derhalve denken dat anderen het gewoon niet snappen.
Een gangbaar voorbeeld dat ik vaak hoor is dat 90% van de automobilisten zichzelf een bovengemiddeld chauffeur vindt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik durf er wel een krat bier op te zetten dat er ook onderzoek is waaruit blijkt dat de gemiddelde burger zich slimmer vindt dan gemiddeld.
Iedereen overschat zich altijd en constant.
edit: Is zelfs een wiki-pagina over. https://en.wikipedia.org/wiki/Illusory_superiority
Kloptquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een gangbaar voorbeeld dat ik vaak hoor is dat 90% van de automobilisten zichzelf een bovengemiddeld chauffeur vindt.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Genieën. Eerst het enkelvoud en dan -en er achter.Ligt eraan. Als de klemtoon op -ie valt dan wel. Anders: bacteriën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitstekende aanvulling.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als de klemtoon op -ie valt dan wel. Anders: bacteriën.
Alweer Willem II.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:01 schreef Tchock het volgende:
Oei, NEC - Willem II van afgelopen januari waarschijnlijk gekocht. Uitslag 1-0 door een dubieuze strafschop.
Nee, dat zijn Rotterdam en Amsterdam.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alweer Willem II.
Was Tilburg niet de crimineelste stad van Nederland?
Die zijn allebei het crimineelst?quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Rotterdam en Amsterdam.
Ene site noemde de ene. Andere site noemde de andere.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die zijn allebei het crimineelst?
Ah zo. Elk lijstje is compleet anders zelfs zie ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ene site noemde de ene. Andere site noemde de andere.
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah zo. Elk lijstje is compleet anders zelfs zie ik
80% van de mensen vindt zichzelf slimmer dan het gemiddelde, nog zoiets.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
80% van de mensen vindt zichzelf slimmer dan het gemiddelde, nog zoiets.
Kom maar door.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik durf er wel een krat bier op te zetten dat er ook onderzoek is waaruit blijkt dat de gemiddelde burger zich slimmer vindt dan gemiddeld.
Vind dergelijke statistieken ergens wel jammer. Het doet immers afbreuk aan mijn eigen constatering dat ik wel degelijk boven het gemiddelde zit.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:01 schreef Tchock het volgende:
Oei, NEC - Willem II van afgelopen januari waarschijnlijk gekocht. Uitslag 1-0 door een dubieuze strafschop.
Het lijkt mij bij voorbaat al verdacht als mensen uit Zuid-Duitsland op NEC-Willem II gokken.quote:Vanuit wedkantoren in Zuid-Duitsland is er verdacht gegokt op het resultaat van de Eredivisiewedstrijd tussen NEC en Willem II op 17 januari van dit jaar.
Vroeger was dat gewoon de enige vorm van communicatie, pummel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:16 schreef Kowloon het volgende:
Sowieso vind ik overlijdensadvertenties altijd een hoog "kijk ons eens meeleven" gehalte hebben.
Mijn dagen bestaan de laatste dagen vooral uit wachten. Zit soms een half uur op de uitkomst van een query of opdracht te wachten. En mijn arme computer maar zwoegen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:16 schreef Tchock het volgende:
Zo, wat goede zwarte humor om de nachtploeg wakker te schoppen.
Een half uur? Meid toch.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn dagen bestaan de laatste dagen vooral uit wachten. Zit soms een half uur op de uitkomst van een query of opdracht te wachten. En mijn arme computer maar zwoegen.
Maar dat deed je PC toch niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een half uur? Meid toch.
Moest een eitwit laten vouwen, kreeg de resultaten zes uur later pas.
Nee, een supercomputer in Zwitserland. Maar ik moest er nog steeds op wachten.quote:
Ik weet trouwens niet wat ik nu erger vind. Dat ze het hebben laten staan of dat ze daardoor alsnog geld hebben uitgegeven aan een hele regel tekst.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:16 schreef Tchock het volgende:
Zo, wat goede zwarte humor om de nachtploeg wakker te schoppen.
Nou en.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een half uur? Meid toch.
Moest een eitwit laten vouwen, kreeg de resultaten zes uur later pas.
Mijn berekeningen zijn zwaarder, lekker puh.quote:
Ik voer geen berekeningen uit hoor. Dit is vooral zoekwerk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn berekeningen zijn zwaarder, lekker puh.
Beide zijn heerlijk. En degene die deze stukjes tekst heeft geplaatst is mijn held.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet wat ik nu erger vind. Dat ze het hebben laten staan of dat ze daardoor alsnog geld hebben uitgegeven aan een hele regel tekst.
Y so srs?quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik voer geen berekeningen uit hoor. Dit is vooral zoekwerk.
Ik vermoed dat de plaatsers hun geld hebben teruggekregenquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet wat ik nu erger vind. Dat ze het hebben laten staan of dat ze daardoor alsnog geld hebben uitgegeven aan een hele regel tekst.
Zal dat niet gewoon automatisch gaan? Of zouden ze bij de krant zoiets hebben van "het is toch weer een paar euro.."quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beide zijn heerlijk. En degene die deze stukjes tekst heeft geplaatst is mijn held.
Misschien is het wel zo opgezet. Zat lui die de gekste dingen uithalen om veel hits naar hun blogje te trekken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zal dat niet gewoon automatisch gaan? Of zouden ze bij de krant zoiets hebben van "het is toch weer een paar euro.."
Ik denk dat we de wanhoop van een stervend medium vooral niet moeten onderschatten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zal dat niet gewoon automatisch gaan? Of zouden ze bij de krant zoiets hebben van "het is toch weer een paar euro.."
Het heeft in ieder geval wel het bereik van die rouwadvertentie flink vergroot. Zonder dit gebeuren had ik niet geweten dat Jolanda de Waal was overleden. Efficiënt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo opgezet. Zat lui die de gekste dingen uithalen om veel hits naar hun blogje te trekken.
Mijn vader zou zeggen: "Ken je Jolanda de Waal? Nee?"quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval wel het bereik van die rouwadvertentie flink vergroot. Zonder dit gebeuren had ik niet geweten dat Jolanda de Waal was overleden. Efficiënt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Nou ja, ik neem aan dat iemand de ingestuurde teksten in de digitale lay-out van de krant moet plakken. Toch?quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen: "Ken je Jolanda de Waal? Nee?"Haha, wat een goede humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of overtikken van het antwoordapparaat? Dan kan ik me eerder voorstellen dat een dergelijke fout wordt gemaakt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik neem aan dat iemand de ingestuurde teksten in de digitale lay-out van de krant moet plakken. Toch?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen: "Ken je Jolanda de Waal? Nee?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haar collega's missen haar niet in ieder geval.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar er is nu natuurlijk wel een familie/vriendenkring/buurt een Jolanda kwijt.
Soms kom je gewoon van die types tegen. Alledaags, niet al te opvallend. Van die mensen die geen echte indruk weten achter te laten, maar er wel veel zijn. En dan koop je wel een rouwadvertentie, maar zo goedkoop mogelijk,quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Haar collega's missen haar niet in ieder geval.
Maar toch eigenlijk vooral om jezelf een goed gevoel te geven. Niet dat het verder iemand een bal interesseert.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Soms kom je gewoon van die types tegen. Alledaags, niet al te opvallend. Van die mensen die geen echte indruk weten achter te laten, maar er wel veel zijn. En dan koop je wel een rouwadvertentie, maar zo goedkoop mogelijk,
Jammer dat ze niet Jomanda heet, dan had ik combinatie met jouw post een flauwe grap kunnen maken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk dat we de wanhoop van een stervend medium vooral niet moeten onderschatten.
Ik wilde net hetzelfde zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet Jomanda heet, dan had ik combinatie met jouw post een flauwe grap kunnen maken.
Ja, zodat je zonder schuldgevoel die moment van "Hmm, er mist iets op dit kantoor... Oh wacht, het is íemand" kunt beleven.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar toch eigenlijk vooral om jezelf een goed gevoel te geven. Niet dat het verder iemand een bal interesseert.
Jij leeft echt helemaal in de moment hè.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, zodat je zonder schuldgevoel die moment van "Hmm, er mist iets op dit kantoor... Oh wacht, het is íemand" kunt beleven.
Momenten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij leeft echt helemaal in de moment hè.
Ze zijn ook een stuk ouder dan ik zo had verwacht, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:47 schreef Euribob het volgende:
Dick Cheney en Donald Rumsfeld. Wat een figuren zijn dat eigenlijk. En gewoon als sinds de jaren '70 actief.
Ik loop een beetje rond te struinen op hun wikipagina's en die kerels werkten dus al met elkaar samen in 1975.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze zijn ook een stuk ouder dan ik zo had verwacht, moet ik zeggen.
Zoiets lijkt mij toch een geautomatiseerd proces, to be frank.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik neem aan dat iemand de ingestuurde teksten in de digitale lay-out van de krant moet plakken. Toch?
Toen was Tem er nog niet eens.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik loop een beetje rond te struinen op hun wikipagina's en die kerels werkten dus al met elkaar samen in 1975.
Ik ken iemand bij een krant. Zal eens vragen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij toch een geautomatiseerd proces, to be frank.
Sterkt mij overigens wel in de gedachte dat met pensioen gaan ongezond is. Minder werken kan uiteraard wel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze zijn ook een stuk ouder dan ik zo had verwacht, moet ik zeggen.
Nooit geweten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 02:03 schreef Euribob het volgende:
Altijd gedacht dat Nixon samen met Gerald Ford op het ticket stond voor zijn tweede termijn. Blijkt de vicepresident (Agnew) óók afgetreden te zijn. Ford was gewoon leider van het Huis van Afgevaardigden.
Die Agnew was dus van zichzelf al corrupt en afgetreden voordat daar bij Nixon echt sprake van was. Lekker stel wel.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 07:50 schreef robin007bond het volgende:
Pff te laat gaan slapen en nu moe.
Wijf.quote:Op donderdag 3 maart 2016 07:50 schreef robin007bond het volgende:
Pff te laat gaan slapen en nu moe.
En ik ben zojuist tot moslims gebombardeerdquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:19 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen iedereen behalve seksisitsche duke.
Goedemorgen Disana!quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:19 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen iedereen behalve seksisitsche duke.
Aha, dus daarom lig je zo dwars!quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ik ben zojuist tot moslims gebombardeerd
Wat ontzettend lief, ik krijg er tranen van in m'n ogen. Mooi gedaan. En die foto's van jullie, wat zijn jullie een stukken zeg!quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goedemorgen Disana!
Guido en ik hebben wat speciaals voor je naar aanleiding van je 10-jarige bestaan op FOK!
https://wowgoodusername.github.io/disana10jaarfok/
Navigeren door de slideshow gaat met de pijltjestoetsen.
Fijn dat je het zo waardeert. Dat doet me goed.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief, ik krijg er tranen van in m'n ogen. Mooi gedaan. En die foto's van jullie, wat zijn jullie een stukken zeg!
Enorm bedankt!
Wist ik wel hoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo waardeert. Dat doet me goed.
Die foto's van ons zijn niet echt trouwens hoor.
Maar in ieder geval een fijne dag gewenst. Ik ga nu naar school.
Nog vele FOK!jaren toegewenst.![]()
Haha, grappig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goedemorgen Disana!
Guido en ik hebben wat speciaals voor je naar aanleiding van je 10-jarige bestaan op FOK!
https://wowgoodusername.github.io/disana10jaarfok/
Navigeren door de slideshow gaat met de pijltjestoetsen.
Dat zal, probeer maar: http://forum.fok.nl/ooquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik nu eigenlijk in het oldbies forum?
Ah ja, ik kan erin. Eens kijken wie allemaal nog meer al eeuwen op Fok bivakkeert.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat zal, probeer maar: http://forum.fok.nl/oo
http://forum.fok.nl/topic/2287276quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ja, ik kan erin. Eens kijken wie allemaal nog meer al eeuwen op Fok bivakkeert.
En PolitiekGeaard.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:04 schreef Heilwasser het volgende:
Gefeliciteerd Disana.
En applausje voor Robin en Guidance.
Lees maar terug, dat lijkt me overduidelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat nou echt wie je zegt dat het is, of vermoed je dat?
Hmm, dat is toch raar?quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Lees maar terug, dat lijkt me overduidelijk.
Levend opgepakt, heel mooi.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:15 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)kopstuk-op~a4255973/
America fuck yeah.
Sommige mensen laten zich wel erg kennen inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
Dat topique over Anouk is ook een aanrader zeg
Dat krijg je wanneer zo'n type aan omgekeerde eugenetica doet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
Dat topique over Anouk is ook een aanrader zeg
quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik noem het schizofrene paranoia.
Gewoon een modern gezin. Niets mis mee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer zo'n type aan omgekeerde eugenetica doet.
Een aantal willekeurige journalisten in elkaar hoeken lijkt me een billijke reactie op dit nieuws.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:17 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.joop.nl/nieuws(...)lims-dan-over-kanker
Joopquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:17 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.joop.nl/nieuws(...)lims-dan-over-kanker
quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Een aantal willekeurige journalisten in elkaar hoeken lijkt me een billijke reactie op dit nieuws.
Wel typisch dat linkse journalisten deze drie onderwerp in één alinea noemen.quote:Wat blijkt: de islam werd negatief neergezet in 57 procent van de krantenkoppen in de periode van het onderzoek. Ter vergelijking: over kanker en cocaïne werd in respectievelijk 34 en 47 procent van de gevallen negatief bericht. Over kanker werd in dezelfde periode twee keer zo vaak positief bericht als over de islam.
We moeten allemaal bezuinigen.quote:
Ik vermoed dat hij heeft gewed dat het hem wel gaat lukken de PvdA op nul zetels te krijgen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:24 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / PvdA wil direct starten met invliegen vluchtelingen vanuit Turkije
Het plan van Diederik valt niet goed. Wat nu?
Volgende voorstel; gratis woningen en zorg voor vluchtelingen die hierheen vliegen. Ook hoeven ze niet te solliciteren de eerste tien jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij heeft gewed dat het hem wel gaat lukken de PvdA op nul zetels te krijgen.
Dat is een beetje als de harde kern van Ajax- en Feyenoordfans erop wijzen dat ze beide van voetbal, vechten, PVV, hardcore en coke houden en dus precies hetzelfde zijn, maar daar gaan ze niet ineens door van elkaar houden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:39 schreef robin007bond het volgende:
• Nationalistisch
• Conservatief
• Er is ook een vermeend complot gaande over de vernietiging van de eigen cultuur
Het boerkaverbod wordt bovendien voor deze groep opgeschort.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Volgende voorstel; gratis woningen en zorg voor vluchtelingen die hierheen vliegen. Ook hoeven ze niet te solliciteren de eerste tien jaar.
Per honderd vluchtelingen een moskee, te bouwen op kosten van de Staat. En op een vrij te kiezen locatie door de betreffende vluchtelingen. Ook worden alle slagers verboden haram vlees aan te bieden in een straal van honderd kilometer.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Het boerkaverbod wordt bovendien voor deze groep opgeschort.
U hebt de Jerusalem Post alweer uit?quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:33 schreef Heilwasser het volgende:
Allemachtig wat een baggerwebsite, genieten.
Dat is ook een baggerwebsite, overal van die kutreclame. Typische yehudim weer.quote:
Mensen die nu nog PvdA stemmen weg weten te jagen zal wel echt een prestatie van formaat zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij heeft gewed dat het hem wel gaat lukken de PvdA op nul zetels te krijgen.
Twee dochters voor elke mannelijke vluchteling.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Volgende voorstel; gratis woningen en zorg voor vluchtelingen die hierheen vliegen. Ook hoeven ze niet te solliciteren de eerste tien jaar.
Die postte ik gisteren in NWS in dat geengraptopic. Ik moest er zelf om lachen, maar mensen vonden dat het geen vergelijk was met hoe vrouwen het ondergaan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:32 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.joop.nl/kijk-n(...)seksuele-intimidatie
Weten jullie ook eens hoe het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |