Ik vind haar eerder lieffffffff dan sexy. En dat terwijl ik juist een bepaald niveau van platvloersheid nastreefde met die aanvankelijke opmerking over mevrouw Stefani.quote:
Dit is meer uw stijl?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind haar eerder lieffffffff dan sexy. En dat terwijl ik juist een bepaald niveau van platvloersheid nastreefde met die aanvankelijke opmerking over mevrouw Stefani.
Meisjes dansend in trainingspakken zijn bij voorbaat al tamelijk trashy.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind haar eerder lieffffffff dan sexy. En dat terwijl ik juist een bepaald niveau van platvloersheid nastreefde met die aanvankelijke opmerking over mevrouw Stefani.
Sinds ik oud genoeg was om zelf in bad te gaan (zonder enige assistentie mijn hoofd boven water kon houden en men mij voldoende vertrouwde om het badderen zonder ouderlijk toezicht te laten geschieden) waarschuwde mijn moeder mij voor de gevaren van te heet badwater. Dat zou wel eens kunnen leiden tot geen kinderen meer kunnen krijgen, en misschien zou ik die later nog wel eens kunnen gaan willen. Dus ik heb jarenlang bij het badderen altijd die wijze les van mijn moeder in mijn achterhoofd gehouden, en heb nooit plaatsgenomen in een te heet bad omdat ik wellicht wel eens, als ik mijn leven wat meer op orde heb, aan kinderen zou willen beginnen.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
OP-wijziging is oké, ben nog steeds welkom.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sinds ik oud genoeg was om zelf in bad te gaan (zonder enige assistentie mijn hoofd boven water kon houden en men mij voldoende vertrouwde om het badderen zonder ouderlijk toezicht te laten geschieden) waarschuwde mijn moeder mij voor de gevaren van te heet badwater. Dat zou wel eens kunnen leiden tot geen kinderen meer kunnen krijgen, en misschien zou ik die later nog wel eens kunnen gaan willen. Dus ik heb jarenlang bij het badderen altijd die wijze les van mijn moeder in mijn achterhoofd gehouden, en heb nooit plaatsgenomen in een te heet bad omdat ik wellicht wel eens, als ik mijn leven wat meer op orde heb, aan kinderen zou willen beginnen.
Nu heb ik 15 seconde van die video gekeken en blijkt al die moeite voor niets te zijn geweest omdat mijn testikels zich zo ver hebben teruggetrokken in mijn lichaam dat enige hoop op ooit nog een erectie zinloos is.
CTRL+F "cultureel marxisme", 0 resultaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:47 schreef Ryon het volgende:
NWS / Duitse universiteit bezwijkt onder Zionistische lobby
Topic niet gelezen maar de TT is in ieder geval wel op niveau.
Die TS maakt altijd gezellige topics.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:47 schreef Ryon het volgende:
NWS / Duitse universiteit bezwijkt onder Zionistische lobby
Topic niet gelezen maar de TT is in ieder geval wel op niveau.
Gaaf gebit wijst op goede verzorging van vorige eigenaar (of eigenaren), tandvlees toont geen bloedingen dus prima gevoed, vermoedelijk geen infectieziekten. Lijkt wel licht ingevallen wangen te hebben en daarom waarschijnlijk niet zo geschikt voor zware fysieke arbeid. Hoger dan 200 euro zou ik niet gaan.quote:
Naakt zeker?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:54 schreef Kaas- het volgende:
Ga nog ff hardlopen, lekker rustig op straat nu. Kan er bijna geen shoarma tegen eten de laatste tijd.
Wat als je later een hoge publieke functie gaat bekleden en een of ander josti gaat je pohi opzoeken hier?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gaaf gebit wijst op goede verzorging van vorige eigenaar (of eigenaren), tandvlees toont geen bloedingen dus prima gevoed, vermoedelijk geen infectieziekten. Lijkt wel licht ingevallen wangen te hebben en daarom waarschijnlijk niet zo geschikt voor zware fysieke arbeid. Hoger dan 200 euro zou ik niet gaan.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat als je later een hoge publieke functie gaat bekleden en een of ander josti gaat je pohi opzoeken hier?
Was dit je vergeten grap?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat als je later een hoge publieke functie gaat bekleden
lekker in het Kralingse bos schijten, natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:54 schreef Kaas- het volgende:
Ga nog ff hardlopen, lekker rustig op straat nu. Kan er bijna geen shoarma tegen eten de laatste tijd.
Kom nou, een beetje comedy moet kunnen. Daarbij heb ik al eerder vermeld dat al mijn uitlatingen hier als zuiver kunstzinnig moeten worden beschouwd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat als je later een hoge publieke functie gaat bekleden en een of ander josti gaat je pohi opzoeken hier?
Ach, mijn vriendin doet dat ook soms.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is wel echt random om latente homoseksualiteit bij remlof te insininueren.
Ja dat weet ik, maar weet AD.nl dat ook? Dat is de vraag.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kom nou, een beetje comedy moet kunnen. Daarbij heb ik al eerder vermeld dat al mijn uitlatingen hier als zuiver kunstzinnig moeten worden beschouwd.
Mensen die het AD lezen verdienen sowieso een nekschot.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar weet AD.nl dat ook? Dat is de vraag.
Het wordt wel vrij lastig om een account op Fok! direct met een persoon te linken. Je kunt je er altijd nog onder uit lullen door gewoon te doen alsof je Fok! niet kent.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dan komt Pokkelmans in Nieuwsuur.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar voor de zekerheid toch maar deze kloon?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:01 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Het wordt wel vrij lastig om een account op Fok! direct met een persoon te linken. Je kunt je er altijd nog onder uit lullen door gewoon te doen alsof je Fok! niet kent.
Een hoge publieke functies kan ook ramenlapper bij de ministeriegebouwen in Den Haag zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar ik waardeer het vertrouwen dat Kosmo er in heeft dat ik ooit een positie van betekenis zal betrekken.
Je klinkt verbaasd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:05 schreef Gutmensch het volgende:
Omg, Graus bij Pauw vindt dat Trump zinnige dingen zegt
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar voor de zekerheid toch maar deze kloon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze die mafklapper nog uitnodigen inderdaad.quote:
Die radio brunette was eerst blond, vind dit wel een verbetering eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:05 schreef Gutmensch het volgende:
Omg, Graus bij Pauw vindt dat Trump zinnige dingen zegt
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:05 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]Snap ik Robin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:05 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]Goed dat de nieuwe aanwas in deze SC voornamelijk bestaat uit oude users onder een kloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
Fout, je gaat mij ook niet raden waarschijnlijk. Heb alleen in de laatste weken op dat account hier gepost.quote:
Brunettes zijn altijd beter dan blondines.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Die radio brunette was eerst blond, vind dit wel een verbetering eigenlijk.
Whehe, met je post over die brunette wist ik al dat je niet Robin bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:08 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Fout, je gaat mij ook niet raden waarschijnlijk. Heb alleen in de laatste weken op dat account hier gepost.
Snelle loguit/login.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:13 schreef robin007bond het volgende:
Het is mijn kloon ja.![]()
Boeiend, zoveel lurken mensen niet in de SC.
Jaja, integer en kunsthistoricus in één zin.quote:k ken Wim als een integere, goede kunsthistoricus
Lekker Herman Brooden witwassen tegen een schappelijke vergoeding.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:18 schreef Ryon het volgende:
Random grootkapitaal bezitter over Wim Pijbes:
[..]
Jaja, integer en kunsthistoricus in één zin.
Pauw zegt zelden iets zinnigs.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:21 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Pauw vind het vreemd dat een jongen onder een westerse samenleving anti-homo is. Dan is hij blijkbaar de hele bible-belt vergeten
Die topics zijn helaas vaak erg droevig.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:26 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Het Pauw-Topic is nog droeviger overigens
Zouden we vaker moeten doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:26 schreef robin007bond het volgende:
Wat voelt dit apart, zo met mezelf praten.
Inderdaad.quote:
Serieus vandaag (de hele avond) nog mee bezig geweest. Jij zat toevallig niet stiekem naast mij?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:27 schreef Tchock het volgende:
Haha, dolfijnen vallen onder de Voedsel- en Warenautoriteit.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:24 schreef Pokkelmans het volgende:
Heeft Koos zijn scoop verkocht aan RamBam?
Kun je meerdere account niet gewoon op de Frontpage instellen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is wel even wennen, want mijn PC draait best langzaam met die verschillende browsers naast elkaar.
Wat?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Serieus vandaag (de hele avond) nog mee bezig geweest. Jij zat toevallig niet stiekem naast mij?
Partij van de dieren en de (N)VWA over de vloer gehad. Mag je raden waar het over ging.quote:
Nee, dat gaat niet meneertje Bond.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Kun je meerdere account niet gewoon op de Frontpage instellen?
Woon je in Dedemsvaart?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:31 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je mag me een vraag stellen om te checken of ik Robin ben of niet
Haha, toevallig. Ik hoor het Dion Graus net zeggen bij Pauw. Met Tofik aan tafel. Ik heb een nare metaalsmaak in mijn mond.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Partij van de dieren en de (N)VWA over de vloer gehad. Mag je raden waar het over ging.
Ik geloof het sowieso wel, maar anders zouden jullie elkaar kunnen dm'en, whatsappen, MSN'en en whatever.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:31 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je mag me een vraag stellen om te checken of ik Robin ben of niet
Het Dolfinarium toevallig?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Partij van de dieren en de (N)VWA over de vloer gehad. Mag je raden waar het over ging.
Oh.. Dan had ik dat moeten kijken denk ik. Wat was de context waarin zij die opmerking maakten?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, toevallig. Ik hoor het Dion Graus net zeggen bij Pauw. Met Tofik aan tafel. Ik heb een nare metaalsmaak in mijn mond.
Je komt behoorlijk in de buurt ja. In zoverre je bij Harderwijk in de buurt zou willen zijn.quote:
http://www.destentor.nl/r(...)-is-circus-1.5778269quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh.. Dan had ik dat moeten kijken denk ik. Wat was de context waarin zij die opmerking maakten?
Welke kerel is het? Een kale dude?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)-is-circus-1.5778269
Die kerel van Rambam komt zijn zegje doen.
Interessant. Bekende beschuldiging, nieuwe insteek.quote:De conclusie van Rambam luidt dat de educatieve functie die het Dolfinarium zegt te hebben, ondergeschikt is aan het bieden van vermaak aan de bezoekers. En dat maakt het zeezoogdierenpark een circus, zo stellen de programmamakers.
Best balen sinds ik daar op kamers woon. Ben ik eindelijk uit de provincie, kom ik ergens anders terecht waar ik niet fijn voel.quote:
Nesim Najih.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Welke kerel is het? Een kale dude?
[..]
Interessant. Bekende beschuldiging, nieuwe insteek.
Jij woont op kamers?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best balen sinds ik daar op kamers woon. Ben ik eindelijk uit de provincie, kom ik ergens anders terecht waar ik niet fijn voel.
Woon er al wel een aantal jaren, maar godverquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best balen sinds ik daar op kamers woon. Ben ik eindelijk uit de provincie, kom ik ergens anders terecht waar ik niet fijn voel.
Sinds wanneer woon jij in Pluskut?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jaren al, ja?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sinds een aantal jaren in Enschede.Overal zijn te lange wachtlijsten hè.
Goed bezig danquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pssst. Ik heb juist een kloon gemaakt om mijn identiteit wat meer te verhullen.
Een faalkloon dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh sorry.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit kan niet kloppen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sinds een aantal jaren in Enschede.Overal zijn te lange wachtlijsten hè.
Niet gewisseld tijdens het posten dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo kunnen we Robin ook de posts van Drugshond aanrekenen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Robin verspreidt bewust tegenstrijdige informatie om zo chaos te creeren omtrent zijn identiteit. Verstandig.
Maar wij weten beter en zullen zijn libertarische puberfase niet vergeten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Robin verspreidt bewust tegenstrijdige informatie om zo chaos te creeren omtrent zijn identiteit. Verstandig.
Dus Elfletterig was gewoon al die tijd een troll?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:49 schreef Kowloon het volgende:
Ik post al tijden met een kloon in NWS. Maar die hebben jullie nog steeds niet geraden.
Doordat on the dark side hele bizarre creaturen rondlopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:49 schreef Kowloon het volgende:
Ik post al tijden met een kloon in NWS. Maar die hebben jullie nog steeds niet geraden.
Klopt. Ik ben niet helemaal helder nu en post nog wel eens verkeerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Robin postte met het verkeerde account
Heb je weer spacecake gegeten?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben niet helemaal helder nu en post nog wel eens verkeerd.![]()
Ik ben erlangs gelopen dit keer ipv eromheen. Toch weer ff 10 km in 53:20 zonder m'n best te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:58 schreef Tem het volgende:
[..]
lekker in het Kralingse bos schijten, natuurlijk.
Hehehehehe.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gaaf gebit wijst op goede verzorging van vorige eigenaar (of eigenaren), tandvlees toont geen bloedingen dus prima gevoed, vermoedelijk geen infectieziekten. Lijkt wel licht ingevallen wangen te hebben en daarom waarschijnlijk niet zo geschikt voor zware fysieke arbeid. Hoger dan 200 euro zou ik niet gaan.
Je weet het nooit he. Z'n Italiaanse schone is er niet elke dag.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is wel echt random om latente homoseksualiteit bij remlof te insininueren.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jaja, integer en kunsthistoricus in één zin.
Welke zender kijk jij?quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Leffe Blond en Amerikaanse verkiezingen
Waar is dat fijn te volgen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lukt hem ook nog aardig, naar eigen zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Pauw zit daar toch om chickies te regelen?
Cnn, heel cheesy.quote:
Ik ga nu heel recalcitrant ABC News kijken via m'n Apple TV.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Cnn, heel cheesy.
En politico en 538 online.
Maar wel onaardig en onnodig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Boos worden op autisten is dan ook erg makkelijk.
Straks ga je er nog als een Keniaan uit zien.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben erlangs gelopen dit keer ipv eromheen. Toch weer ff 10 km in 53:20 zonder m'n best te doen.
Met mijn dieet?quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Straks ga je er nog als een Keniaan uit zien.
Lijkt me weinig aerodynamisch ja.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo'n hongerbuikje is een ramp voor je kilometertijden hoor.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:20 schreef Kaas- het volgende:
Hoe godse lekker ik nu ook ben, Kowloon heeft wel de beste body trouwens.
Ik heb ook helemaal geen NWS kloon. Je was overigens niet de enige na een paar dagen kreeg ik al DM'tjes.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:22 schreef Kaas- het volgende:
Als ik vaker in NWS zou komen, zou ik de kloon wel ontdekken trouwens. Herkenbare manier van posten, zo vond ik ook de opvolger van Bolkestein.
Van mij ook, waar je pas een jaar later op reageerde. Lullo.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen NWS kloon. Je was overigens niet de enige na een paar dagen kreeg ik al DM'tjes.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Was even een lastige tijd toen voor mij. Het lag niet aan jou.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van mij ook, waar je pas een jaar later op reageerde. Lullo.
Ben er speciaal voor naar de nachtwinkel gegaanquote:
Dit is zo ook wel humor: http://video.foxnews.com/(...)day-digital-special/quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:26 schreef PolitiekGeaard het volgende:
http://go.cnn.com/?stream=cnni Heeft er niet zo'n zin in, en om nou een TV aan te gaan zetten...
Daar zit ik ook over na te denken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ben er speciaal voor naar de nachtwinkel gegaan
Inmiddels al het Ziggo account van mijn ouders gekraakt, maar dit lijkt mij nog wel beter eigenlijkquote:Op woensdag 2 maart 2016 00:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit is zo ook wel humor: http://video.foxnews.com/(...)day-digital-special/
Absoluut.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:36 schreef Kowloon het volgende:
Als ik het druk heb ga ik altijd meer eten. Hop, zak winegums weg. Dan weer een reep chocola. Blikje frisdrank er bij.Herkent iemand dit?
Bij mij op kantoor zijn die dingen ver lopen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:36 schreef Kowloon het volgende:
Als ik het druk heb ga ik altijd meer eten. Hop, zak winegums weg. Dan weer een reep chocola. Blikje frisdrank er bij.Herkent iemand dit?
Het schijnt ook dat je hersenen veel energie kunnen verstoken. Daar zal het wel mee samenhangen.quote:
Chillen moet je ook serieus nemen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ben er speciaal voor naar de nachtwinkel gegaan
Op ABC News hebben ze het nog gewoon over de Oscars.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:37 schreef Tchock het volgende:
Wat een zinloos gespeculeer bij CNN zeg. Mijn hemel.
En je denkt beter als je kauwt. Meer bloed naar je hoofd.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat je hersenen veel energie kunnen verstoken. Daar zal het wel mee samenhangen.
Ah nou mooi dat dat voorbij is dan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was even een lastige tijd toen voor mij. Het lag niet aan jou.
Wel goed van je kantoor. Met thuiswerken werken die trucs niet echt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij mij op kantoor zijn die dingen ver lopen.
Dan maar een appel snaaien.
Ik heb dit eerder wanneer ik juist niet veel doe.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:36 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb alleen die Westvleteren en twee grote flessen Grand Prestige. Matig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel weer een duidelijk signaal dat je voor de zekerheid altijd wat voorraad moet hebben.
Oja, dat is waar ook ja.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je denkt beter als je kauwt. Meer bloed naar je hoofd.
Thuis is het ook ver lopen. Hele trap naar beneden naar de keuken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel goed van je kantoor. Met thuiswerken werken die trucs niet echt.
Op soms een chocoladekoek na snoep ik niet. Ik haal het gewoon niet in huis, frisdrank al helemaal nooit (heb altijd enkel water, melk en bier).quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:36 schreef Kowloon het volgende:
In Enschedequote:Op woensdag 2 maart 2016 00:41 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik heb dit eerder wanneer ik juist niet veel doe.
Tijdens drukte loopt de koffie er wel flink doorheen.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel goed van je kantoor. Met thuiswerken werken die trucs niet echt.
Wel lekker anders.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb alleen die Westvleteren en twee grote flessen Grand Prestige. Matig.
Absoluut.quote:
Oh ja, soms gooi ik nog wel eens een zak chips naar binnen na 5 blikken Starkbier op de vroege ochtend.quote:
Haha, dat is ook mijn strategie. Maar dan glip ik toch om 21:50 alsnog naar de supermarkt, als een ware suikerverslaafde.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op soms een chocoladekoek na snoep ik niet. Ik haal het gewoon niet in huis, frisdrank al helemaal nooit (heb altijd enkel water, melk en bier).
Grijp alleen wel snel terug op eten bestellen.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:44 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Oh ja, soms gooi ik nog wel eens een zak chips naar binnen na 5 blikken Starkbier op de vroege ochtend.
Ze hadden geen grimbergen triple.quote:
Doen.quote:
In een Elstar zitten geen plastic stukjes.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij mij op kantoor zijn die dingen ver lopen.
Dan maar een appel snaaien.
Plasticstukjesgatequote:Op woensdag 2 maart 2016 00:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In een Elstar zitten geen plastic stukjes.
Had laatst een westvleteren 6.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb alleen die Westvleteren en twee grote flessen Grand Prestige. Matig.
Wat heb je er voor betaald? Ik kocht een 12 op aanraden van Kaas maar bewaar 'm nog even.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Had laatst een westvleteren 6.
Leuk, maar niet de prijs waard.
Helaas kan ik niet echt functioneren op wiet. Vraag me af of ik er op Fok! nog coherente zinnen uit zou krijgen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Leuke uitwerking heeft zo'n cake op hem.
Ik weet niet, gewoon gepind aan het einde vd avondquote:Op woensdag 2 maart 2016 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heb je er voor betaald? Ik kocht een 12 op aanraden van Kaas maar bewaar 'm nog even.
Ik stond vanmorgen om 8u naast m'n bedje hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:57 schreef Gutmensch het volgende:
Ik moet gewoon om half 10 opstaan morgen. Jullie zeker niet, stelletje kutstudenten?
Ik probeer al een kwartier op het 5-minuten-geblokkeerde Horizon account van mijn ouders in te loggenquote:Op woensdag 2 maart 2016 00:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Kan iemand me even een linkje pasen naar zo'n CNN stream of zo? Die website van CNN zelf is naar de tyfus en ik kan alleen van die streams vinden in boutkwaliteit.
Geen idee van de prijs maar wel te duur. Juist.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik weet niet, gewoon gepind aan het einde vd avond![]()
12 nog niet gehad, voor een volgende keer.
quote:Helaas ondersteunt Google Chrome de plug-in van Microsoft Silverlight niet meer. Dit betekent dat bezoekers die deze browser gebruiken op dit moment geen video’s kunnen afspelen op Horizon Go.
Dat vroeg ik niet, kutstudentje.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen om 8u naast m'n bedje hoor.
Ook de eerste keer in weken hoor. Maar om even het punt te maken dat ik wel eens vroeg opsta.quote:
Uurtje of 7.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:57 schreef Gutmensch het volgende:
Ik moet gewoon om half 10 opstaan morgen. Jullie zeker niet, stelletje kutstudenten?
Gaat anders al 10 jaar prima. 6 uur slaap, meer dan zat.quote:
Vaders staan altijd vroeg op.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
M'n vader doet dat nu al een jaar of 30, vrijwel dagelijks.
Te weinig, zo krijg je rimpels.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gaat anders al 10 jaar prima. 6 uur slaap, meer dan zat.
De mijne niet.quote:
Geen d/t fouten tenminste. Dat lukt mij niet eens in volkomen nuchtere toestand.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:57 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Helaas kan ik niet echt functioneren op wiet. Vraag me af of ik er op Fok! nog coherente zinnen uit zou krijgen.
Ik mag jouw pa wel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De mijne niet.
Meestal van 23:00-02:00 aan het werk, om 09:30 op de zaak.
Dat krijg je ook van fronsen. Zie linksen.quote:
Dat welvaartsvet van de VVD vult daarentegen wel weer uitstekend.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat krijg je ook van fronsen. Zie linksen.
Haha, nee nee, mr.quote:
Maar de volgende 10 jaar ga je dat niet volhouden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gaat anders al 10 jaar prima. 6 uur slaap, meer dan zat.
Ambtenaar?quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De mijne niet.
Meestal van 23:00-02:00 aan het werk, om 09:30 op de zaak.
Bekende tekst.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Welke kerel is het? Een kale dude?
[..]
Interessant. Bekende beschuldiging, nieuwe insteek.
Nee joh.quote:
Nee, het wederhoor was te goed gevallen. Jammer was dat.quote:
Privaat.quote:
Wederzijds.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tegenvaller zeker toen je daar achter kwam?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:02 schreef Gutmensch het volgende:
Mooi, Hillary wint Georgia en Virginia en die linkse hippie niet.
Van mij had Bernie Sanders mogen winnen. Met Hillary krijg je alleen maar meer establishment.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:02 schreef Gutmensch het volgende:
Mooi, Hillary wint Georgia en Virginia en die linkse hippie niet.
Sanders gaat het landelijk niet redden en dan krijg je gegarandeerd een republikein, en God verhoede dat dat Trump wordtquote:Op woensdag 2 maart 2016 07:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij had Bernie Sanders mogen winnen. Met Hillary krijg je alleen maar meer establishment.
Van allebei een beetje, zoals dat werkt met een coalitie.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:41 schreef KetchupFTW het volgende:
Wie voert nou eigenlijk wiens beleid: De PvdA die van de VVD of net andersom?
Verdomme het is al bijna 4 uur
Zie je Trump de Democraten wel over de streep trekken dan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sanders gaat het landelijk niet redden en dan krijg je gegarandeerd een republikein, en God verhoede dat dat Trump wordt
Eens.quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij had Bernie Sanders mogen winnen. Met Hillary krijg je alleen maar meer establishment.
Dat zou wel naar zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sanders gaat het landelijk niet redden en dan krijg je gegarandeerd een republikein, en God verhoede dat dat Trump wordt
Ja ik weet het, maar ik vind het wel jammer voor al die millennials die hun hoop op hem hadden gevestigd. En ik moet er niet aan denken dat het Trump wordt, want dan krijgen we grote wereldheibel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hihi.quote:
Leuk wel, die tactisch geplaatste hoge hakken die ongetwijfeld van de prostituee van gisteravond zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:02 schreef Disana het volgende:
Appartementje voor de Rotterdammers onder ons. Kosten: slechts 2,7 miljoen.
http://www.rtlz.nl/tv/laa(...)n-500-m2-aan-de-maas
Zal wel inbegrepen zijn, net als die vier parkeerplaatsen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:13 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leuk wel, die tactisch geplaatste hoge hakken die ongetwijfeld van de prostituee van gisteravond zijn.
U gaat een bod uitbrengen, begrijp ik?quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als je de Kuip ziet, zie je ook de Essalaam-moskee.
Sowieso gevaarlijke locatie, RPG op je appartement.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als je de Kuip ziet, zie je ook de Essalaam-moskee.
Ook met zoveel kapsalons in de buurt?quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
Voor 2,7 miljoen kun je wel betere stulpjes vinden dan een appartementje in hartje Rotterdoom
Goede vraag.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ook met zoveel kapsalons in de buurt?
En met zoveel lege nagelsalons die enkel fungeren als witwaspraktijk?quote:
Oh joh, laat maar zitten dan, het is niet belangrijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ga zo het filmpje bekijken Disana, nu onderweg en 13 minuten aan video is een hoop megabytes.
Ik wens jou een mooie Benz toe.quote:
Ik wil het zien.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh joh, laat maar zitten dan, het is niet belangrijk.
Plaatsnamen die eindigen op -veen in Brabant?quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Roffa is booming. Voor dat bedrag kun je Schubbekutteveen vast een beter huisje regelen, maar dan woon je wel in Brabant.
"Veen" ligt nochtans in Brabant.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Plaatsnamen die eindigen op -veen in Brabant?Daarvoor moet je naar het land van Du_ke.
Rotterdoom.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Plaatsnamen die eindigen op -veen in Brabant?Daarvoor moet je naar het land van Du_ke.
Hebbon.quote:
Jij wil wel wonen in de Palin-staat?quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
Voor 2,7 miljoen zou ik me eindelijk een blokhut in Alaska kunnen veroorloven.
Die is zo groot dat de kans dat je last hebt van iemand vrijwel nihil isquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jij wil wel wonen in de Palin-staat?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
Voor 2,7 miljoen zou ik me eindelijk een blokhut in Alaska kunnen veroorloven.
Mooie regio is het toch.quote:Een voorbijganger heeft dinsdag een handgranaat gevonden in de bosjes bij een speelplein in Schiedam. Aan de overkant zit basisschool El Furkan. De Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) heeft het explosief weggehaald en elders tot ontploffing gebracht.
Die snol is weg als gouverneur he.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jij wil wel wonen in de Palin-staat?
Misschien nog even op bezoek gaan om haar te kontneuken idd.quote:
Ordinairquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien nog even op bezoek gaan om haar te kontneuken idd.
Ik zou de dader zoeken in de kringen van geradicaliseerde Schiedam-haters. Laat ik er toevallig één kennen.quote:
Die hanteert subtieler methoden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou de dader zoeken in de kringen van geradicaliseerde Schiedam-haters. Laat ik er toevallig één kennen..
Mijn vergelding is nooit zo opzichtig, beste moderator. Dat is meer voor het plebs.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou de dader zoeken in de kringen van geradicaliseerde Schiedam-haters. Laat ik er toevallig één kennen..
quote:
Oh ja, al sinds 2009.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die snol is weg als gouverneur he.
Met die hilarische speech, "winners quit".quote:
Leuk weetje: een van de Koch-broers zat in zo'n Air Crash Investigation-aflevering omdat hij in een vliegtuig zat dat in vlammen opging. Oftewel hij kroop door het oog van de naald.quote:
Ik kan het niet zien (de Ziggomonteur komt vanochtend, dus ik hoop dat het dan wordt opgelost), maar ik vind vriendschappen tussen verschillende diersoorten altijd heel mooi.quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ahnee joh, die heeft zo'n basischoolkind gewoon in de wapenstash van zijn oudere broertje gevonden. Gebeurt wel vaker.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
TT? (Kaas is natuurlijk ook een topper)quote:
Nee, TS.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
TT? (Kaas is natuurlijk ook een topper)
Ook een fan van Kaas, dus?quote:
Allebei voeren ze gewoon CDA beleid uit als compromis.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:41 schreef KetchupFTW het volgende:
Wie voert nou eigenlijk wiens beleid: De PvdA die van de VVD of net andersom?
Verdomme het is al bijna 4 uur
Klimaathysterie en niks aan de hand, alsdus de GBL.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:03 schreef Heilwasser het volgende:
http://knmi.nl/over-het-k(...)ste-in-ruim-300-jaar
KNMI moet weer interessant doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |