Ik vind haar eerder lieffffffff dan sexy. En dat terwijl ik juist een bepaald niveau van platvloersheid nastreefde met die aanvankelijke opmerking over mevrouw Stefani.quote:
Dit is meer uw stijl?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind haar eerder lieffffffff dan sexy. En dat terwijl ik juist een bepaald niveau van platvloersheid nastreefde met die aanvankelijke opmerking over mevrouw Stefani.
Meisjes dansend in trainingspakken zijn bij voorbaat al tamelijk trashy.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind haar eerder lieffffffff dan sexy. En dat terwijl ik juist een bepaald niveau van platvloersheid nastreefde met die aanvankelijke opmerking over mevrouw Stefani.
Sinds ik oud genoeg was om zelf in bad te gaan (zonder enige assistentie mijn hoofd boven water kon houden en men mij voldoende vertrouwde om het badderen zonder ouderlijk toezicht te laten geschieden) waarschuwde mijn moeder mij voor de gevaren van te heet badwater. Dat zou wel eens kunnen leiden tot geen kinderen meer kunnen krijgen, en misschien zou ik die later nog wel eens kunnen gaan willen. Dus ik heb jarenlang bij het badderen altijd die wijze les van mijn moeder in mijn achterhoofd gehouden, en heb nooit plaatsgenomen in een te heet bad omdat ik wellicht wel eens, als ik mijn leven wat meer op orde heb, aan kinderen zou willen beginnen.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
OP-wijziging is oké, ben nog steeds welkom.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sinds ik oud genoeg was om zelf in bad te gaan (zonder enige assistentie mijn hoofd boven water kon houden en men mij voldoende vertrouwde om het badderen zonder ouderlijk toezicht te laten geschieden) waarschuwde mijn moeder mij voor de gevaren van te heet badwater. Dat zou wel eens kunnen leiden tot geen kinderen meer kunnen krijgen, en misschien zou ik die later nog wel eens kunnen gaan willen. Dus ik heb jarenlang bij het badderen altijd die wijze les van mijn moeder in mijn achterhoofd gehouden, en heb nooit plaatsgenomen in een te heet bad omdat ik wellicht wel eens, als ik mijn leven wat meer op orde heb, aan kinderen zou willen beginnen.
Nu heb ik 15 seconde van die video gekeken en blijkt al die moeite voor niets te zijn geweest omdat mijn testikels zich zo ver hebben teruggetrokken in mijn lichaam dat enige hoop op ooit nog een erectie zinloos is.
CTRL+F "cultureel marxisme", 0 resultaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:47 schreef Ryon het volgende:
NWS / Duitse universiteit bezwijkt onder Zionistische lobby
Topic niet gelezen maar de TT is in ieder geval wel op niveau.
Die TS maakt altijd gezellige topics.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:47 schreef Ryon het volgende:
NWS / Duitse universiteit bezwijkt onder Zionistische lobby
Topic niet gelezen maar de TT is in ieder geval wel op niveau.
Gaaf gebit wijst op goede verzorging van vorige eigenaar (of eigenaren), tandvlees toont geen bloedingen dus prima gevoed, vermoedelijk geen infectieziekten. Lijkt wel licht ingevallen wangen te hebben en daarom waarschijnlijk niet zo geschikt voor zware fysieke arbeid. Hoger dan 200 euro zou ik niet gaan.quote:
Naakt zeker?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:54 schreef Kaas- het volgende:
Ga nog ff hardlopen, lekker rustig op straat nu. Kan er bijna geen shoarma tegen eten de laatste tijd.
Wat als je later een hoge publieke functie gaat bekleden en een of ander josti gaat je pohi opzoeken hier?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gaaf gebit wijst op goede verzorging van vorige eigenaar (of eigenaren), tandvlees toont geen bloedingen dus prima gevoed, vermoedelijk geen infectieziekten. Lijkt wel licht ingevallen wangen te hebben en daarom waarschijnlijk niet zo geschikt voor zware fysieke arbeid. Hoger dan 200 euro zou ik niet gaan.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat als je later een hoge publieke functie gaat bekleden en een of ander josti gaat je pohi opzoeken hier?
Was dit je vergeten grap?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat als je later een hoge publieke functie gaat bekleden
lekker in het Kralingse bos schijten, natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:54 schreef Kaas- het volgende:
Ga nog ff hardlopen, lekker rustig op straat nu. Kan er bijna geen shoarma tegen eten de laatste tijd.
Kom nou, een beetje comedy moet kunnen. Daarbij heb ik al eerder vermeld dat al mijn uitlatingen hier als zuiver kunstzinnig moeten worden beschouwd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat als je later een hoge publieke functie gaat bekleden en een of ander josti gaat je pohi opzoeken hier?
Ach, mijn vriendin doet dat ook soms.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is wel echt random om latente homoseksualiteit bij remlof te insininueren.
Ja dat weet ik, maar weet AD.nl dat ook? Dat is de vraag.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kom nou, een beetje comedy moet kunnen. Daarbij heb ik al eerder vermeld dat al mijn uitlatingen hier als zuiver kunstzinnig moeten worden beschouwd.
Mensen die het AD lezen verdienen sowieso een nekschot.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar weet AD.nl dat ook? Dat is de vraag.
Het wordt wel vrij lastig om een account op Fok! direct met een persoon te linken. Je kunt je er altijd nog onder uit lullen door gewoon te doen alsof je Fok! niet kent.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dan komt Pokkelmans in Nieuwsuur.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar voor de zekerheid toch maar deze kloon?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:01 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Het wordt wel vrij lastig om een account op Fok! direct met een persoon te linken. Je kunt je er altijd nog onder uit lullen door gewoon te doen alsof je Fok! niet kent.
Een hoge publieke functies kan ook ramenlapper bij de ministeriegebouwen in Den Haag zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar ik waardeer het vertrouwen dat Kosmo er in heeft dat ik ooit een positie van betekenis zal betrekken.
Je klinkt verbaasd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:05 schreef Gutmensch het volgende:
Omg, Graus bij Pauw vindt dat Trump zinnige dingen zegt
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar voor de zekerheid toch maar deze kloon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze die mafklapper nog uitnodigen inderdaad.quote:
Die radio brunette was eerst blond, vind dit wel een verbetering eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:05 schreef Gutmensch het volgende:
Omg, Graus bij Pauw vindt dat Trump zinnige dingen zegt
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:05 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]Snap ik Robin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:05 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]Goed dat de nieuwe aanwas in deze SC voornamelijk bestaat uit oude users onder een kloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
Fout, je gaat mij ook niet raden waarschijnlijk. Heb alleen in de laatste weken op dat account hier gepost.quote:
Brunettes zijn altijd beter dan blondines.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Die radio brunette was eerst blond, vind dit wel een verbetering eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |