Meid toch, wat rot dat je je zo voelt, maar wat goed dat je aan de bel hebt getrokken bij de vk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kom even weer een ego post doen hier, sorry. Afgelopen nacht (nacht ja, het was half 4 ofzoik lag weer eens wakker, malend over alles en niets) de vk gemaild dat het gewoon echt niet goed gaat. Ze had wel door dat ik me slecht voelde, maar niet zo slecht dus. Ik had het hele verhaal elders neergezet en dat maar gewoon in een copy/paste naar haar gestuurd, ze schrok er een beetje van..
Morgen afspraak met haar collega, helaas niet met haar, maarja. Collega is als het goed is ook op de hoogte en ze willen er graag face to face met me over praten. En ik vind het doodeng. Me kwetsbaar en open opstellen. Maar zoals het nu gaat, kan echt niet meer. Ik doe F. er echt gigantisch tekort mee, vrijwilligerswerk sta ik op non-actief, mn betaalde baan doe ik lopend op mijn tandvlees en thuis met F. komt er niks meer uit mijn handen. En dat eeuwige janken.. Ik ben er zo klaar mee. Ik wil niet meer![]()
Ohh meid tochquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kom even weer een ego post doen hier, sorry. Afgelopen nacht (nacht ja, het was half 4 ofzoik lag weer eens wakker, malend over alles en niets) de vk gemaild dat het gewoon echt niet goed gaat. Ze had wel door dat ik me slecht voelde, maar niet zo slecht dus. Ik had het hele verhaal elders neergezet en dat maar gewoon in een copy/paste naar haar gestuurd, ze schrok er een beetje van..
Morgen afspraak met haar collega, helaas niet met haar, maarja. Collega is als het goed is ook op de hoogte en ze willen er graag face to face met me over praten. En ik vind het doodeng. Me kwetsbaar en open opstellen. Maar zoals het nu gaat, kan echt niet meer. Ik doe F. er echt gigantisch tekort mee, vrijwilligerswerk sta ik op non-actief, mn betaalde baan doe ik lopend op mijn tandvlees en thuis met F. komt er niks meer uit mijn handen. En dat eeuwige janken.. Ik ben er zo klaar mee. Ik wil niet meer![]()
Gaat een stuk beter! Kan een deel van de tijd weer redelijk pijnvrij rondlopen gelukkig en kan ook weer wat meer op mijn normale tempo lopen in plaats van strompelenquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:05 schreef Molo het volgende:
Hoe is het trouwens met je rug/bil aids MissC?
Oh lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:03 schreef Molo het volgende:
Ja zelfde hier... En een bed dat niet op klossen kan ook nog
Oh joh!quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn broertje krijgt in mei zijn eerste kindje en ze zijn bezig met het kamertje. Echt prachtig: houten vloer, tof behang, opgeknapt wiegje, enz, enz.
Dat is ook spannend en zorgelijk. maar toch, hij wordt wel vaderquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh joh!Ik dacht een tijd terug gelezen te hebben dat het niet goed was, maar vals alarm / verkeerd begrepen kennelijk.
Verdervoor Veruca en Marjolijntje.
De tweedequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ophelia, haha, hoeveelste kindje wordt dit voor jou dan? Deze mag gewoon aanschuiven in bed.
Een ergonomische werkhouding voor je kraamhulpquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:47 schreef Molo het volgende:
Super suffe vraag wellicht, maar waarvoor dienen de klossen eigenlijk?
Dat, plus porren in je slappe buik om te kijken of je baarmoeder netjes samentrekt, en rectaal temperaturen natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:00 schreef Molo het volgende:
Inspectie van ontplofte mol, ok verheug me er nu al op
Me tooquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:00 schreef Molo het volgende:
Inspectie van ontplofte mol, ok verheug me er nu al op
Over dat temperaturen he; dat kun je ook gewoon zelf doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat, plus porren in je slappe buik om te kijken of je baarmoeder netjes samentrekt, en rectaal temperaturen natuurlijk
Wacht maar Miss, die paybacktime komt vanzelfquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En na elke hoestbui vannacht voelde ik de kleine bewegen, dus vanochtend had ik ook nog een fijne jankbui omdat het mijn schuld was dat zij ook niet heeft geslapen vannacht
Ik mocht m onder mn oksel stoppen. Thank godquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat, plus porren in je slappe buik om te kijken of je baarmoeder netjes samentrekt, en rectaal temperaturen natuurlijk
Disclaimer: dit verschilt per kraambureau en als je t echt niet wilt kun je dat aangeven he, voordat ik hier mensen onnodig zenuwachtig maak!
Mijn hormoonwaardes waren zo laag dat ondanks een goede nekplooi meting we kans van 1:50 hadden op een ziek kindje. Daarom hebben we toen gekozen voor een vruchtwaterpunctie. Uiteindelijk bleek alles goed gelukkig maar hadden we wel risico op een dysmatuur kindje...nou dat hadden we dus uiteindelijk ook...vraag is alleen of dat door die hormoonwaardes kwam of combinatie met de knoop in Flint z'n navelstreng. Lage hormoonwaardes komt vaker voor als je met hormonen zwanger bent geworden vertelde de geneticus en nu weer zwanger met hormonen dus weer even spannendquote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:47 schreef Madivi het volgende:
*bijleesmodus*
Ereshkigal, fijn dat de meting goed was, hopelijk je hormonen ook. Wat was er vorige keer niet goed?
Je krijgt wel dagelijks een schoon bed hequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef Molo het volgende:
Dat bed opmaken, mooi verhaal is datIk heb jaren in de thuiszorg gewerkt en geen enkel bed was daar arbo verantwoord hoog hoor
Dat ik zelf gewoon normaal mijn bed in kan klauteren gaat lekker voor de rest. En als dat betekent zelf bed opmaken, dan is dat maar zo
Als je dat wilt dan, bij mij is het 1 keer verschoond, meer vond ik onzin.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:15 schreef Dot. het volgende:
[..]
Je krijgt wel dagelijks een schoon bed heZou het dan even uitbesteden aan je meneer.
Bij mij om de dag, ivm warme week en veel zweten... vond t wel fijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:31 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Als je dat wilt dan, bij mij is het 1 keer verschoond, meer vond ik onzin.
Haha hier ook, de kraamverzorgster was het daar nota bene ontzettend mee eens. Die vond dat ons kleintje ook aan onze geur moest kunnen wennen en dat een keer per week verschonen echt fris genoeg is (mits geen liters zweet en pies en bloed natuurlijk) Wel even laten luchten elke dag, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:31 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Als je dat wilt dan, bij mij is het 1 keer verschoond, meer vond ik onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |