abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160373038
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kom even weer een ego post doen hier, sorry. Afgelopen nacht (nacht ja, het was half 4 ofzo :@ ik lag weer eens wakker, malend over alles en niets) de vk gemaild dat het gewoon echt niet goed gaat. Ze had wel door dat ik me slecht voelde, maar niet zo slecht dus. Ik had het hele verhaal elders neergezet en dat maar gewoon in een copy/paste naar haar gestuurd, ze schrok er een beetje van..
Morgen afspraak met haar collega, helaas niet met haar, maarja. Collega is als het goed is ook op de hoogte en ze willen er graag face to face met me over praten. En ik vind het doodeng. Me kwetsbaar en open opstellen. Maar zoals het nu gaat, kan echt niet meer. Ik doe F. er echt gigantisch tekort mee, vrijwilligerswerk sta ik op non-actief, mn betaalde baan doe ik lopend op mijn tandvlees en thuis met F. komt er niks meer uit mijn handen. En dat eeuwige janken.. Ik ben er zo klaar mee. Ik wil niet meer :'( :'(
Meid toch, wat rot dat je je zo voelt, maar wat goed dat je aan de bel hebt getrokken bij de vk.
Ik hoop dat zij je kunnen helpen/doorverwijzen, een prenatale depressie is minder bekend dan de pnd maar daardoor niet minder ingrijpend.

Dikke knuffel voor jou.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:58:59 #152
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160373046
Jeetje Marjolijntje, dat klinkt echt zwaar klote. Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen :*

Fieder, fijn dat alles nog goed is! Ik heb de eerste weken ook regelmatig menstruatie achtige krampen gehad en vond dat ook best eng. Was blij met elke echo die weer een levend kindje liet zien! Hoop dat het voor jou ook goed mag blijven gaan :Y

Veruca wat stom! Ik hoop heel hard voor je dat je berekening er naast zit en dat je gewoon nog net wat te vroeg was met de echo en er snel een kloppend hartje te zien is :*

Ik ben weer goedgekeurd bij de VK O+ ze probeerde nog een echo te maken maar de kleine was zo druk aan het bewegen dat er amper iets op beeld te krijgen was. Zag ook mijn buik bewegen tijdens en vlak voor de echo, dat was raar :D Vraagt ze of alles goed is, 'ja hoor!' En sinds een uur of 2 voel ik me toch beroerd :{ Ben al heel de middag vanuit het niks aan het hoesten, heb weinig energie, nu ook een opkomende hoofdpijn en spierpijn in mijn rug erbij. Ik heb hier geen zin in, kan het niet gewoon weggaan/wegblijven... Ik heb geen koorts dus ik vind dat ik geen griep heb en dat het morgen maar gewoon weg moet zijn.
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:00:43 #153
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160373074
En kraam intake, die moeten we hier ook nog krijgen. Hoop heel erg dat ze zegt dat het bed niet op klossen hoeft... We redden nèt de 70 cm hoogte niet en dit is voor mij al een vrij hoog bed. Als ik zit, kan ik met mijn voeten niet bij de grond. Dat wordt echt heel kut als dat dan ook nog omhoog moet..
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:03:27 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160373121
Ja zelfde hier... En een bed dat niet op klossen kan ook nog _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:05:07 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160373166
Hoe is het trouwens met je rug/bil aids MissC?
pi_160373530
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kom even weer een ego post doen hier, sorry. Afgelopen nacht (nacht ja, het was half 4 ofzo :@ ik lag weer eens wakker, malend over alles en niets) de vk gemaild dat het gewoon echt niet goed gaat. Ze had wel door dat ik me slecht voelde, maar niet zo slecht dus. Ik had het hele verhaal elders neergezet en dat maar gewoon in een copy/paste naar haar gestuurd, ze schrok er een beetje van..
Morgen afspraak met haar collega, helaas niet met haar, maarja. Collega is als het goed is ook op de hoogte en ze willen er graag face to face met me over praten. En ik vind het doodeng. Me kwetsbaar en open opstellen. Maar zoals het nu gaat, kan echt niet meer. Ik doe F. er echt gigantisch tekort mee, vrijwilligerswerk sta ik op non-actief, mn betaalde baan doe ik lopend op mijn tandvlees en thuis met F. komt er niks meer uit mijn handen. En dat eeuwige janken.. Ik ben er zo klaar mee. Ik wil niet meer :'( :'(
Ohh meid toch :*
Fijn dat je morgen kan praten. Wat er ook uit moge komen. :*
pi_160374099
Amsel, fijn dat de echo goed was!

Fieder, geen nieuws, goed nieuws in dit geval, fijn.

Veruca, 6w is ook erg vroeg, ik hoop voor je dat je bij een volgende echo goed nieuws krijgt. Wanneer mag je weer komen?

Marjolijntje, goed van je dat je toch aan de bel trekt weer, ik hoop dat ze je nu niet weer "los" laten en je de nodige hulp krijgt. :*

Hier heb ik sinds gisteren savonds echt vreselijke jeuk aan m'n handpalmen en onder m'n voetzolen. Nu lees ik online over zwangerschapscholestase, is er hier iemand bekend daarmee? Ik zal morgen voor de zekerheid de gyn bellen, de mogelijke gevolgen klinken niet goed.
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:45:52 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160374201
Bellen lijkt me verstandig Madivi, misschien is het niks, maar beter teveel bellen dan te weinig
pi_160374937
Mijn broertje krijgt in mei zijn eerste kindje en ze zijn bezig met het kamertje. Echt prachtig: houten vloer, tof behang, opgeknapt wiegje, enz, enz. O+

Vroeg hij aan mij hoe ver ik al was. Ik: "ehm, ja, bedje gekregen, staat al op mijn kamer, dus ehm, ook ongeveer klaar :o :') ."
pi_160374973
Marjolijntje, heel veel sterkte, fijn dat je nu gehoord wordt. Dat lijkt me het begin van de weg omhoog. :*

Madivi, sterkte, hoop dat het niks ernstigs is.
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:32:29 #161
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160375757
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:05 schreef Molo het volgende:
Hoe is het trouwens met je rug/bil aids MissC?
Gaat een stuk beter! Kan een deel van de tijd weer redelijk pijnvrij rondlopen gelukkig en kan ook weer wat meer op mijn normale tempo lopen in plaats van strompelen :P . Ik merk het nog wel als ik in bed lig en op die bil draai en met een paar specifieke bewegingen. Morgen nog langs de fysio voor een check, maar de behandeling die ze voorstelde (dry needling) lijkt mij niet echt meer nodig eigenlijk. Rugpijn was ook veel minder, alleen sinds vanmiddag weer wat meer maar ik voel me algeheel wat minder lekker op dit moment.

Dadelijk lekker slapen. Op mijn slaapkamer die sinds vandaag heuse gordijnen heeft ipv stucloper tegen het raam O+
Morgen wordt de keuken bezorgd en het restant van de inloopkast. Het raakt echt steeds meer af en dat is zo fijn O+
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:35:23 #162
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160375836
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:03 schreef Molo het volgende:
Ja zelfde hier... En een bed dat niet op klossen kan ook nog _O-
Oh lekker :')

Ik denk dat dat van ons wel op klossen/kratten zou kunnen als het echt moet, maar echt handig is het niet (boxspring met elektrische bodems). Ik hoop gewoon dat het niet hoeft :P
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:35:25 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160375838
Goed bezig! En fijn!

Dry needling is wel prima techniek, maar als het niet nodig is is dat nóg beter natuurlijk :)
pi_160375944
Marjolijntje :* wat heftig. Hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen en anders bij de ha aan de bel trekken. Het is nooit een schande om hulp te vragen ik vind dat juist altijd heel knap als je dat doet.

Lamb LLM *O*

Laat die baby's maar komen *O*

Ik ben met 39+2 in de avond gestript, had toen 1cm en smorgens had ik 3cm. Was wel een kadootje want daarom hoefde ik geen gel meer een konden mijn vliezen gebroken worden.
Maar lot en dot ik hoop dat het hele strippen niet meer nodig is voor jullie en dat jullie kleintjes snel komen.

Madivi hopelijk is het niks ernstigs :*

Groof hoe is het met je?
Dat kamertje komt wel goed joh

VA hopelijk was de echo gewoon nog te vroeg. Bij mijn schoonzus zagen ze pas een hartje op de 3e echo (toen ze voor curettage ging :X )
  Manager PR/Moderator woensdag 2 maart 2016 @ 20:47:12 #165
269689 crew  Viv
pi_160376276
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn broertje krijgt in mei zijn eerste kindje en ze zijn bezig met het kamertje. Echt prachtig: houten vloer, tof behang, opgeknapt wiegje, enz, enz. O+
Oh joh! O+ Ik dacht een tijd terug gelezen te hebben dat het niet goed was, maar vals alarm / verkeerd begrepen kennelijk.

Verder :* voor Veruca en Marjolijntje.
pi_160376422
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:47 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Oh joh! O+ Ik dacht een tijd terug gelezen te hebben dat het niet goed was, maar vals alarm / verkeerd begrepen kennelijk.

Verder :* voor Veruca en Marjolijntje.
Dat is ook spannend en zorgelijk. maar toch, hij wordt wel vader O+ .
pi_160376466
Ikke, mijn kleine krijgt voorlopig geen kamertje. Ze komt echt gewoon bij mij op de kamer. :D

Mijn hormonen doen het gewoon niet meer zo met dat soort dingen, bij een derde. :P
pi_160376588
Groofs, ik vroeg het me net af toen ik je post las. O+

(Mijn hormonen vonden het bij de eerste al goed met een co-sleeper, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen _O- )

Veruca ik duim met de rest mee :*

Marjolijntje, goed dat je in gesprek gaat! :*
pi_160376600
Editfaal :')
pi_160376685
Ophelia, haha, hoeveelste kindje wordt dit voor jou dan? Deze mag gewoon aanschuiven in bed. :P
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:02:04 #171
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160376777
Amsel en Fieder: fijn dat alles goed is *O*

VA nog even niet de moed opgeven. Het moment van bevruchting en innesteling kan schommelen dus het kan net te vroeg zijn geweest. Ik duim voor je :*

Marjolijntje goed dat je aan de bel trekt. Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen zodat je je weer wat beter gaat voelen :*

Wat betreft klossen. Ik was de vorige keer ook heel sceptisch. Ben 1.60 en dacht dat ik nooit mijn bed in zou komen als dat op 80 cm staat. Maar dat ging eigenlijk prima. De eerste tijd wel met krukje ernaast omdat ik de keizersnede had gehad. Maar zeker met uit bed gaan was die hoogte super fijn.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160376877
Groof jou kamer is toch ook een kamer ;) :P
Wij hebben een hele mooie peuter kamer maar sinds een paar dagen slaapt hij op onze kamer :D veel gezelliger om met zn alle te slapen.
pi_160376913
Haha, ja precies. Ze zal het ermee moeten doen.
pi_160376921
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ophelia, haha, hoeveelste kindje wordt dit voor jou dan? Deze mag gewoon aanschuiven in bed. :P
De tweede ;) Eerste krijgt nu dus haar eigen kamer.
pi_160380464
Marjoleintje :* Veel sterkte!
VA en Madivi .. ik duim!

Klossen.. Hier niet gelukkig!
Wij gaan een extra matras op bed wanneer de kraamzorg er is en alle andere uren staat ie lekker rechtop in een hoekje.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160384185
Marjolijntje hoe laat moet je? Ik hoop dat het een goed gesprek wordt. :* :*

Madivi heb je al gebeld?

Wij doen de klossen deze keer pas onder het bed als ik bevallen ben (ziekenhuis). Ik vond het vreselijk eng vorige keer. Mn man heeft dat toch binnen een paar minuten voor elkaar.

Ik weet nu zeker dat ik schopjes voel O+ mn placenta ligt half aan de voorkant dus wel wat later dan met L, maar nu toch onmiskenbaar. Maandag weer spieken O+
pi_160384275
Marjolijntje, wat goed dat je aan de bel getrokken hebt! Fijn dat je vandaag een gesprek hebt met de vk. Veel sterkte :*

VA :*

Miss_C: fijn dat het beter gaat met je rug en het huis steeds meer afraakt!

Klossen: die hoefden wij niet. Bed is 74 cm hoog geloof ik en dat was oké volgens de intakemevrouw, maar door de 80 die ik nu hier en op diverse sites lees ga ik toch weer twijfelen. Straks voor de zekerheid maar even bellen :)

Wat ik me nog afvroeg over beweging: hoe vaak moet je je baby ongeveer voelen bewegen na 37 wk? Ik lees op verschillende plekken dat het niet gek is als je baby minder beweegt ivm minder bewegingsruimte dus probeer me er niet al teveel zorgen om te maken, maar ja, wat is nou minder bewegen? Ik heb wel veel harde buiken, maar echt beweging vind ik moeilijk te voelen soms..
pi_160384422
Hier ook boxspring met elektrisch verstelbare bodems. Bij die andere twee geen klossen gedaan en we hebben nu dezelfde organisatie dus het zal wel loslopen denk ik :)
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:47:54 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160384433
Super suffe vraag wellicht, maar waarvoor dienen de klossen eigenlijk?
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:57:42 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160384534
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 08:47 schreef Molo het volgende:
Super suffe vraag wellicht, maar waarvoor dienen de klossen eigenlijk?
Een ergonomische werkhouding voor je kraamhulp :Y

Oh en Ono, bij twijfel even bellen is de gouden regel! Dat zou je nu als LLM toch moeten weten o|O ;)
pi_160384540
Arbo van de vk en kraamhulp, zodat ze niet hoeft te bukken bij het inspecteren van je mol ;)
Bij ons lag ik trouwens op een matras in de huiskamer en dan knielde ze daar gewoon op.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:00:41 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160384567
Inspectie van ontplofte mol, ok verheug me er nu al op O+
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:05:00 #183
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160384625
En hoeft ze niet tussen je benen te kijken (zoals bij mij 2x, lucky me, en nee, geen keizersnede gehad) dan is het wel om je bed op te maken.

Ono, bij twijfel altijd even bellen :Y. Ik ging mijn beide dames ook minder voelen vanaf een week of 38 maar de beweging was nog wel duidelijk. Het was meer schuiven dan echt het rondtollen en schoppen maar da's logisch.

/lurkerontlurktalweer
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:05:20 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160384629
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 09:00 schreef Molo het volgende:
Dat, plus porren in je slappe buik om te kijken of je baarmoeder netjes samentrekt, en rectaal temperaturen natuurlijk oO<

Disclaimer: dit verschilt per kraambureau en als je t echt niet wilt kun je dat aangeven he, voordat ik hier mensen onnodig zenuwachtig maak!
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:05:51 #185
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160384636
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 09:00 schreef Molo het volgende:
Me too O+

Pff, ik voel me toch beroerd. Ik heb echt geen oog dichtgegaan vannacht. Om de haverklap hoesten, maar ik kon door spierpijn in mijn rug en bandenpijn ook geen fatsoenlijke houding vinden om in te slapen, alles deed zeer. En ik had het een partij warm in bed, pff, daar heb ik normaal nooit last van. Gelukkig zou ik vandaag thuiswerken, dus ik kan in mijn huiskloffie een beetje achter de laptop hangen, maar de concentratie is ver te zoeken... Hoop dat dit nog wat bijtrekt vandaag..
En na elke hoestbui vannacht voelde ik de kleine bewegen, dus vanochtend had ik ook nog een fijne jankbui omdat het mijn schuld was dat zij ook niet heeft geslapen vannacht -O-
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:06:56 #186
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160384653
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 09:05 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat, plus porren in je slappe buik om te kijken of je baarmoeder netjes samentrekt, en rectaal temperaturen natuurlijk oO<
Over dat temperaturen he; dat kun je ook gewoon zelf doen oO<. No way dat ik dat door iemand anders laat doen als ik dat zelf gewoon kan :o

quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 09:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:

En na elke hoestbui vannacht voelde ik de kleine bewegen, dus vanochtend had ik ook nog een fijne jankbui omdat het mijn schuld was dat zij ook niet heeft geslapen vannacht -O-
Wacht maar Miss, die paybacktime komt vanzelf ;)
pi_160384664
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 09:05 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Disclaimer: dit verschilt per kraambureau en als je t echt niet wilt kun je dat aangeven he, voordat ik hier mensen onnodig zenuwachtig maak!
Ik mocht m onder mn oksel stoppen. Thank god :P
S. 2014
J. 2016
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:08:52 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160384669
MissC, mutsie, die kleine slaapt heus wel joh, komt goed :Y

Lig hier al drie dagen met griep op bed en hoest me ook een ongeluk (meestal met in mijn broek piesen of nog meer spugen als resultaat :') ). Voel madame daarna ook lekker rond stuiteren.

Kan echt geen kwaad, er zit vruchtwater om baby heen, dikke baarmoederspier en dan nog je eigen vetjes. Zo heftig als jij het hoesten voelt zij het niet. En dat wakker zijn van baby is echt geen issue, niet zo doemdenken muppetje ;)
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:11:33 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160384702
Dat bed opmaken, mooi verhaal is dat :D Ik heb jaren in de thuiszorg gewerkt en geen enkel bed was daar arbo verantwoord hoog hoor :D

Dat ik zelf gewoon normaal mijn bed in kan klauteren gaat lekker voor de rest. En als dat betekent zelf bed opmaken, dan is dat maar zo :D
pi_160384729
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:47 schreef Madivi het volgende:
*bijleesmodus*

Ereshkigal, fijn dat de meting goed was, hopelijk je hormonen ook. Wat was er vorige keer niet goed?

Mijn hormoonwaardes waren zo laag dat ondanks een goede nekplooi meting we kans van 1:50 hadden op een ziek kindje. Daarom hebben we toen gekozen voor een vruchtwaterpunctie. Uiteindelijk bleek alles goed gelukkig maar hadden we wel risico op een dysmatuur kindje...nou dat hadden we dus uiteindelijk ook...vraag is alleen of dat door die hormoonwaardes kwam of combinatie met de knoop in Flint z'n navelstreng. Lage hormoonwaardes komt vaker voor als je met hormonen zwanger bent geworden vertelde de geneticus en nu weer zwanger met hormonen dus weer even spannend
Gelukkig is de nipt test nu door dus geen vruchtwaterpunctie meer!!

Wauw jullie houden het toch nog goed vol met z'n 3e! Elke dag is weer een dag extra toch!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_160384774
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef Molo het volgende:
Dat bed opmaken, mooi verhaal is dat :D Ik heb jaren in de thuiszorg gewerkt en geen enkel bed was daar arbo verantwoord hoog hoor :D

Dat ik zelf gewoon normaal mijn bed in kan klauteren gaat lekker voor de rest. En als dat betekent zelf bed opmaken, dan is dat maar zo :D
Je krijgt wel dagelijks een schoon bed he ;) Zou het dan even uitbesteden aan je meneer.

Wij gaan zo nog even gebruik maken van ons Blijdorp abonnement voor het niet meer kan :s)
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:16:31 #192
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160384784
Gisteren ben ik bij m'n hypnobirthingdocente geweest (van vorige keer). O+ Ze is zo lief! Het was precies wat ik nodig had. De laatste weken zat ik weer zo niet lekker in mijn vel en ze heeft me weer een goede boost gegeven gisteren. We hebben lekker gekletst, herinneringen opgehaald en weer wat hypnobirthing dingetjes doorgesproken. Ik kan me nu echt weer gaan richten op het voorbereiden en verwelkomen van mijn babytje, langzaamaan steeds verder in ons eigen coconnetje kruipen, ik heb er weer helemaal zin in! O+
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:26:38 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160384935
Ela wat fijn!! O+

Ik gun het je echt dat het laatste kwart van je zwangerschap weer lekker roze kleurt ^O^
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:31:52 #194
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_160384999
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 09:15 schreef Dot. het volgende:

[..]

Je krijgt wel dagelijks een schoon bed he ;) Zou het dan even uitbesteden aan je meneer.

Als je dat wilt dan, bij mij is het 1 keer verschoond, meer vond ik onzin.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_160385115
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 09:31 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Bij mij om de dag, ivm warme week en veel zweten... vond t wel fijn.
S. 2014
J. 2016
pi_160385154
Wat fijn dat je een goed gesprek gehad hebt ela. Ik hoop dat je hierdoor toch nog een fijne zwangerschap hebt, en een hele mooie bevalling!
pi_160385166
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 09:31 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Haha hier ook, de kraamverzorgster was het daar nota bene ontzettend mee eens. Die vond dat ons kleintje ook aan onze geur moest kunnen wennen en dat een keer per week verschonen echt fris genoeg is (mits geen liters zweet en pies en bloed natuurlijk) Wel even laten luchten elke dag, natuurlijk.

Wij hadden trouwens ook geen klossen onder 't bed. En een oorthermometer :+
pi_160385247
Ik kom uit de kraam en het is echt wel meer dan 2 sec je hechtingen checken.
Er zijn dames die bedlegerig zijn die we moeten wassen, helpen bij borstvoeding etc.

1 keer per dag 2 min bukken is niet erg, maar daar blijft het niet bij ;).

Klossen O+ sowieso een hoog bed O+ ik hou er van
♥ J & S
pi_160385257
En fijn ela! Dat ze je zo kon helpen!
♥ J & S
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:49:51 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160385280
Ik hoop zo dat ik iemand zoals Bloesem krijg, met beetje humor die ook logisch kan nadenken _O-

Nou ja, vent neemt ook vrij dus anders trappen we hem/haar gewoon het huis uit of vragen we een ander :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')