Meid toch, wat rot dat je je zo voelt, maar wat goed dat je aan de bel hebt getrokken bij de vk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kom even weer een ego post doen hier, sorry. Afgelopen nacht (nacht ja, het was half 4 ofzoik lag weer eens wakker, malend over alles en niets) de vk gemaild dat het gewoon echt niet goed gaat. Ze had wel door dat ik me slecht voelde, maar niet zo slecht dus. Ik had het hele verhaal elders neergezet en dat maar gewoon in een copy/paste naar haar gestuurd, ze schrok er een beetje van..
Morgen afspraak met haar collega, helaas niet met haar, maarja. Collega is als het goed is ook op de hoogte en ze willen er graag face to face met me over praten. En ik vind het doodeng. Me kwetsbaar en open opstellen. Maar zoals het nu gaat, kan echt niet meer. Ik doe F. er echt gigantisch tekort mee, vrijwilligerswerk sta ik op non-actief, mn betaalde baan doe ik lopend op mijn tandvlees en thuis met F. komt er niks meer uit mijn handen. En dat eeuwige janken.. Ik ben er zo klaar mee. Ik wil niet meer![]()
Ohh meid tochquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kom even weer een ego post doen hier, sorry. Afgelopen nacht (nacht ja, het was half 4 ofzoik lag weer eens wakker, malend over alles en niets) de vk gemaild dat het gewoon echt niet goed gaat. Ze had wel door dat ik me slecht voelde, maar niet zo slecht dus. Ik had het hele verhaal elders neergezet en dat maar gewoon in een copy/paste naar haar gestuurd, ze schrok er een beetje van..
Morgen afspraak met haar collega, helaas niet met haar, maarja. Collega is als het goed is ook op de hoogte en ze willen er graag face to face met me over praten. En ik vind het doodeng. Me kwetsbaar en open opstellen. Maar zoals het nu gaat, kan echt niet meer. Ik doe F. er echt gigantisch tekort mee, vrijwilligerswerk sta ik op non-actief, mn betaalde baan doe ik lopend op mijn tandvlees en thuis met F. komt er niks meer uit mijn handen. En dat eeuwige janken.. Ik ben er zo klaar mee. Ik wil niet meer![]()
Gaat een stuk beter! Kan een deel van de tijd weer redelijk pijnvrij rondlopen gelukkig en kan ook weer wat meer op mijn normale tempo lopen in plaats van strompelenquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:05 schreef Molo het volgende:
Hoe is het trouwens met je rug/bil aids MissC?
Oh lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:03 schreef Molo het volgende:
Ja zelfde hier... En een bed dat niet op klossen kan ook nog
Oh joh!quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn broertje krijgt in mei zijn eerste kindje en ze zijn bezig met het kamertje. Echt prachtig: houten vloer, tof behang, opgeknapt wiegje, enz, enz.
Dat is ook spannend en zorgelijk. maar toch, hij wordt wel vaderquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh joh!Ik dacht een tijd terug gelezen te hebben dat het niet goed was, maar vals alarm / verkeerd begrepen kennelijk.
Verdervoor Veruca en Marjolijntje.
De tweedequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ophelia, haha, hoeveelste kindje wordt dit voor jou dan? Deze mag gewoon aanschuiven in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |