quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:52 schreef Lamb29 het volgende:
Oh zo'n mooi land Roomsnoes!
En wat een verschillen idd!
En pff idd al die verbouwperikelen! Wij zijn gelukkig net helemaal klaar. Pil ging de deur uit tegelijk met de bouwvakkers
oh ik heb ook "griep" gehad. Eerst had ik zelf niet door datbik van de zwangerschap zo moe was. Dus heb ik oprecht gezegd dat ik dacht dat ik ziek ging worden. Tja, hardnettige griepje van 12 weken :pquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Zo ben ik al weken een griepje aan het rekken als undercover-actie. Vraagt een collega steeds of ik al helemaal beter ben, terwijl ze me aankijkt zo van "volgens mij niet, hè?". Dus dan zeg ik "op zich wel, maar ik ben nog wel moe, en dat terwijl ik op tijd naar bed ga".
quote:Op maandag 29 februari 2016 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
En een scherp legoblokje onder zijn voorhuid stoppen
Fijn dat de strip-afspraak er staat, maar echt, de kans dat je die niet haalt is echt heel heel groot he! En rond de vier kilo is ook allemaal nog goed te doen, wat extra reserves kan nooit kwaad. Hopelijk gebeurt het deze week gewoon vanzelf en lekker thuis! Ik duim!quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:37 schreef L0t.. het volgende:
Nou hier nog geen bevalling hoor..
Net bij de verloskundige geweest, alle controles waren goed. Heb iig een afspraak staan voor volgende week woensdag om te strippen als ik dan nog niet bevallen ben. We gaan er maar vanuit dat ik die afspraak niet haal. Ze schatte de baby nu ongv rond de 4kg, maar dat is over een week wel weer anders natuurlijk..
En nu wil ik alleen nog maar op de bank liggen en huilen, hormonen jeej![]()
![]()
.
Woensdag stripafspraak boks! Al verwacht ik de mijne wel te halen, want ze ligt nog steeds maar nauwelijks ingedaald.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:37 schreef L0t.. het volgende:
Net bij de verloskundige geweest, alle controles waren goed. Heb iig een afspraak staan voor volgende week woensdag om te strippen als ik dan nog niet bevallen ben. We gaan er maar vanuit dat ik die afspraak niet haal. Ze schatte de baby nu ongv rond de 4kg, maar dat is over een week wel weer anders natuurlijk..
![]()
.
Oooo spannend zeg!!! Hou je het nog vol?quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:37 schreef L0t.. het volgende:
![]()
.
Beetje van allebei geloof ik. Op zich is er nog genoeg tijd om gewoon thuis te bevallen natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:45 schreef Suikertante het volgende:
Oja dat ga ik doen! In het buikentopic.
Niet huilenBen je bang dat het niet meer thuis kan? Of heb je gewoon de lekkere huil-en-chocola-bui?
Wat gek dat daar geen lijn in wordt getrokken eigenlijk, want ik ben dan 40+5 en ze komen bij mij gewoon thuis, dus het wordt meegenomen in de reguliere ronde. En als het niks doet zit ik met 41 weken bij de gyn voor controle.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Beetje van allebei geloof ik. Op zich is er nog genoeg tijd om gewoon thuis te bevallen natuurlijk.
Fijn dat jij ook al de stripafspraak hebt staan Dot!
Vond het wel een beetje flauw, dinsdag met 41 weken hadden ze geen plek dus werd het woensdag want maandag was toch echt een dag te vroeg met 40+6..
Nouja dat is allemaal nog heeeel ver weg en dan ben ik allang bevallen
En thnx allemaal
Waarschijnlijk omdat onderzocht is dat strippen het meest effectief is als de eerste keer met of na 41 weken gebeurt? Bij ons wilden ze het ook niet eerder doen. Maar hoe dan ook komen de babies er uitquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:43 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wat gek dat daar geen lijn in wordt getrokken eigenlijk, want ik ben dan 40+5 en ze komen bij mij gewoon thuis, dus het wordt meegenomen in de reguliere ronde. En als het niks doet zit ik met 41 weken bij de gyn voor controle.
Ah, zo. Ze zei idd wel dat het het beste werkt hoe verder je in de 40e week zit. Misschien doen ze het hier dan ook wat vroeger omdat je standaard een check krijgt in het ziekenhuis met 41 weken? Ach, vorige keer kon ik niet gestript worden, dus ben benieuwd of het deze keer wel kan na een eerste bevalling.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat onderzocht is dat strippen het meest effectief is als de eerste keer met of na 41 weken gebeurt? Bij ons wilden ze het ook niet eerder doen. Maar hoe dan ook komen de babies er uit.
Ah nee toch..quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:18 schreef Veruca_Assault het volgende:
Booh! Had net een echo en er was een zwangerschap van 6wk te meten adh de vruchtzak en er was een dooierzakje maar geen embryo met een kloppend hartje.
Het kan zijn dat dat nog komt, maar ja, kan ook dat het gestopt is met groeien. Als ik denk aan de conceptiedatum dan moet ik minimaal 7wk zijn dus ik heb eigenlijk niet zo'n goede hoop
Alles behalve dat!quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:10 schreef Molo het volgende:
Ik heb toch altijd het idee dag de mensen die zulke ervaringen hebben zelf zo'n mega clean opgeruimd VT wonen huis hebben
nee hoor, echt niet. Ik zou alleen wel zorgen dat je geen twaalf lege bierkratten op het terras hebt staanquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:10 schreef Molo het volgende:
Ik heb toch altijd het idee dag de mensen die zulke ervaringen hebben zelf zo'n mega clean opgeruimd VT wonen huis hebben
quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, echt niet. Ik zou alleen wel zorgen dat je geen twaalf lege bierkratten op het terras hebt staan
Nou dit dus, er wordt echt totaal niet naar je huis gekeken. Het is meer een informatief gesprek en je kunt wederzijdse verwachtingen uitspreken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
Maak je niet druk om de kraamzorgintake. Die komen echt niet je huis bekritiseren! Ze zullen kijken wat je al hebt voor de baby, wat je nog moet hebben en verder vragen wat je wensen zijn. Ze hebben hier niet eens de babykamer gezien ofzo.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:21 schreef Mariposas het volgende:
Overigens, dit geldt niet voor plintjes. Als er geen plintjes gelegd zijn of als deze niet zijn afgestoft, krijg je hiervoor een flinke berisping.
omdat ze een signaleerfunctie hebben. En als ze denken dat er mogelijk alcohol- of drugsmisbruik plaatsvindt bijvoorbeeld, kun je misschien dingen in je dossier krijgen die je er mogelijk niet in wil hebben. Zo gek vind ik dat trouwens nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had me de eerste keer toen ik de intake over de vloer kreeg ook van alles voorgesteld. Als het echt te maffia zou worden had ik ze buiten geschopt denk ik![]()
Maar uiteindelijk twee toffe intakes gehad. Niks om je zorgen om te maken!
Ook niet als er wel 20 kratten bier in de tuin staan. Wat gaat hun dat aan
Ik denk dat je dat dan heftiger interpreteert dan ze het bedoelen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Is ook helemaal waar hoor
Maar er kunnen 101 redenen zijn waarom je ze in de achtertuin hebt staan. Vind het zo jammer dat je dan gelijk een sticker krijgt opgeplakt.
Eerste keer ook aangegeven dat ik een paniekstoornis had. Ging ze vet diep op in en ze schreef van alles op. Ik dacht je schrijft maar een eind weg maar vind het dan zo jammer dat het gelijk zo groot wordt gemaakt. Heb toen ook aangegeven dat het prima met me ging maar bevallen enzo was nieuw. Dus vond het lastig om tr bepalen of dat ook zo zou blijven want alles is nieuw. Maar datvik echt wel aan de bel zou trekkeb als ik het gevoel zou hebben dat het uit de klauwen liep.
Overigens is dat gelukkig toen niet gebeurd.
Je kunt een voorkeur opgeven toch?quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:51 schreef Suikertante het volgende:
Ik vond het juist fijn dat ze mijn angststoornis zo serieus namen. Bij de VK vragen ze er nu ook regelmatig naar en dan vertel ik gewoon dat het goed gaat nu. Ik vind het wel zo prettig dat als ik echt een paniekaanval krijg in de kraamweek, mijn kraamhulp niet van niks weet. Ik heb dan echt geen behoefte om alles uit te leggen.
En verder was de intake vorige keer inderdaad vooral om uit te spreken wat de verwachtingen waren. Bijvoorbeeld dat we geen parkeerplek hebben in de buurt en dat ik niet elke dag tot 18:00 iemand hier wilde hebben omdat we zo klein wonen. En dat ik liever iemand had die bijdroeg aan de sfeer dan iemand die het hele huis ontsmette. We kregen echt de liefste ooit. Ik hoop zó dat we haar toevallig weer hebben
quote:Op maandag 29 februari 2016 23:06 schreef Molo het volgende:
En een scherp legoblokje onder zijn voorhuid stoppen
Wat fijn om te horen!quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:21 schreef Fieder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Razz![]()
Madivi goed nieuws!
L0t![]()
Amsel wat fijn dat het toch in orde bleek
Verucaik hoop heel hard dat het volgende keer op schema ligt!
Wat lief dat jullie aan me gedacht hebben.Ik heb de krampen af en aan nog gehad. Maar het hartje klopt nog en verder is er ook nog niks gebeurd, dus zullen toch wel groeipijnen zijn. Maar vervelend is het wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |