Zulke mannen moet en mag je gewoon slaanquote:Op maandag 29 februari 2016 22:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Game on mommas.
Ohja, en Tip van Flip: ga niet verbouwen. Gewoon niet. Nuh uh. Bad idea. Het komt nooit af en je man snapt niet dat je met 38 weken en bekkenpijn niet even kan helpen dozen boeken uitpakken. Ook niet als het 'toch jouw boeken zijn' en 'hoezo ben je moe, ik ben al de hele dag aan het sjouwen'..
En een boek naar zn hoofd gooienquote:Op maandag 29 februari 2016 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulke mannen moet en mag je gewoon slaan
En een scherp legoblokje onder zijn voorhuid stoppenquote:Op maandag 29 februari 2016 23:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En een boek naar zn hoofd gooien
Als ik had kunnen bukken om dat boek te pakken had ik het gedaan. Nu ging ik voor de hormonale huilbui en een zak paaseitjesquote:Op maandag 29 februari 2016 23:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En een boek naar zn hoofd gooien
Only fairquote:Op maandag 29 februari 2016 23:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Als ik had kunnen bukken om dat boek te pakken had ik het gedaan. Nu ging ik voor de hormonale huilbui en een zak paaseitjes.
...quote:Op maandag 29 februari 2016 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulke mannen moet en mag je gewoon slaan
Lijkt mij een prima alternatief.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Als ik had kunnen bukken om dat boek te pakken had ik het gedaan. Nu ging ik voor de hormonale huilbui en een zak paaseitjes.
Mag mijn UD naar 7 augustus en mag er een meisje achter?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Game on mommas. Als ik iets in de OP moet aanpassen hoor ik 't wel.
Huh? Soof is een vrouw en nog lang niet uitgerekend!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:47 schreef Madivi het volgende:
Soof87, ben je inmiddels papa? Hopelijk is alles goed gegaan!
Dan snap ik post 269 van vorige topic niet geloof ik?!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:52 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Huh? Soof is een vrouw en nog lang niet uitgerekend!
Dat moet welquote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:55 schreef Madivi het volgende:
[..]
Dan snap ik post 269 van vorige topic niet geloof ik?!
Gaat over een gewone vriendin dus?
![]()
Ja, precies dat. Ik ben bang voor wat er komen gaat het komende half jaarquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:34 schreef Molo het volgende:
![]()
Als je nou 38 weken zwanger zou zijn zou ik het wel snappen, maar je bent eind augustus uitgerekend man![]()
Hier een nieuwe zwangerschapscraving: koude houdbare melk
Omnomnom! Net halve liter op
Oh boy... Succes daarmeequote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:42 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ja, precies dat. Ik ben bang voor wat er komen gaat het komende half jaarstraks mag ik met 30 weken al geen boodschappen meer doen ofzo
Ik mag van mijn man ook niet in het donker alleen naar huis fietsenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:51 schreef Quoi het volgende:
O dat zie ik met mijn ouders ook nog gebeuren hoor. Ik mag soms al (niet zwanger!) niet in het donker vanaf hun huis naar mijn huis fietsen (5 km). Ze moeten eens weten wat ik normaal gesproken allemaal met de fiets moet doen
Koude houdbare melk![]()
Wat een strenge intakequote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:51 schreef sprotje het volgende:
@Maldavi, oh dat klinkt positief!! Fijn!!
@Nazil, haha heel herkenbaarmn moeder is net zo, zal ik je niet even naar huis brengen, met de trein is zo'n gedoe met 2 kinderen. Grinnik, we moeten wel 40 minuten met de trein
![]()
Grinnik, gebeld voor de afspraak van de intake van de kraamzorg. Tja de consulente wil graag de babykamer zien... hmm die hebben we niet. Oh maar ze wil ook graag de wieg en de kruiken controleren (tja die staan bij mn ouders). En uiteraard de commode... (en die hebben we ook niet)
wordt vast een korte intake zo
Wat fijn zeg!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:47 schreef Madivi het volgende:
Hier gisteren weer echo en gyn gehad en redelijk goed nieuws. Mijn bloeddruk is nog steeds vrij hoog (130/90) maar wel stabiel en geen eiwitten in urine. De doorbloeding was bij beide babies ook goed in navelstreng en hersens, het vruchtwater is wel erg aan de lage kant. Toch hoef ik, zolang ik geen klachten heb en de babies voel, pas volgende week weer te komen. Dan ben ik 32 weken (dus als ze goed genoeg zijn gegroeid iig voorbij de intensive care termijn)! T blijft nu per controle afwachten en verder hou ik bijna volledig rust.
Snap ik, maar er is vast niks aan de hand.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:23 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wat fijn zeg!Lukt dat rust houden een beetje?
Pfoe Razz, de laatste loodjes wegen echt het zwaarst hè? Hebben jullie het wel weer goedgemaakt?
Wij zijn net terug van de SEO. En we mogen door voor een GUOZ'n hoofd is te groot. Er is waarschijnlijk he-le-maal niks aan de hand, echoscopiste zei dat ze niks geks zag en zich geen zorgen maakte, en dat ze alleen maar doorverwees omdat dat moest volgens het protocol. En ik geloof ook wel dat het goed zit eigenlijk
Als m'n uitgerekende datum 4 dagen eerder zou zijn, zou alles binnen het normale vallen en was aanvullend onderzoek niet nodig, dus ik ga er gewoon van uit dat deze baby wat ouder is dan iedereen dacht
Maar stiekem vind ik het toch helemaal niet leuk
Is ook zo. En als ze er bij de termijnecho een halve millimeter naast zaten, scheelt dat alweer een paar dagen in UD, en dat kan dan weer zo'n groot hoofd verklaren. Of misschien heeft het hoofd net een groeispurtje gehad en volgt de rest later alsnog. Rationeel gezien maak ik me ook geen zorgenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:28 schreef Arja het volgende:
Alle spanning voor niks. Ik denk wel eens: meten we niet te veel?
Klopt helemaal. Hij zit er ook wat doorheen en omdat familie die zouden komen helpen ziek afbelden zag hij het ook even niet meer. En het is ook moeilijk voorstellen hoe 'hoogzwanger' voelt. En 'hormonaal' is ook een lastigequote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:33 schreef Arja het volgende:
Madivi dat klinkt goed! Op naar de 32 weken.
Eens dat de man van razz dat beter niet had kunnen zeggen, maar hij heeft ook langdurig verbouw-, verhuis- en babystress he. Dat kan het slechtste in een mens naar boven halen.
Mijn man wees me daar laatst ook nog op, dat ook hij een instinct en drive heeft om een veilig nestje te bouwen voor ons..
De boodschap van het AMC was "De nekplooi was ernstig verdikt tot en met 20 weken, dus er blijft een verhoogde kans op afwijkingen. Alles wat we kunnen testen is het niet. De echo's waren allemaal goed. Dus het ziet er goed uit maar het blijft afwachten."quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Razz, hoe gaat het met de kleine in je buik? Zijn er nog zorgen over nekplooi-dingen enzo? Of is het op dat vlak helemaal gerust nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |