abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160328901
1 maart: L0t.. (meisje)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi
29 augustus: Nazil

10 september: Ereshkigal
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20
29 september: Klaprooss

1 oktober: Little_Acorn
5 oktober: Saarah
21 oktober: ViviRAWRS

4 november: gewoonmezelf87

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :) _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 08:12:17 ]
  maandag 29 februari 2016 @ 22:56:43 #2
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_160328926
Hoi :)

Alles goed met iedereen?
pi_160328971
Game on mommas. Als ik iets in de OP moet aanpassen hoor ik 't wel.

Ohja, en Tip van Flip: ga niet verbouwen. Gewoon niet. Nuh uh. Bad idea. Het komt nooit af en je man snapt niet dat je met 38 weken en bekkenpijn niet even kan helpen dozen boeken uitpakken. Ook niet als het 'toch jouw boeken zijn' en 'hoezo ben je moe, ik ben al de hele dag aan het sjouwen'. }:| .

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 22:58:50 ]
  maandag 29 februari 2016 @ 22:58:26 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160328980
Nergens voor nodig Razz. Ik kom hier ook vaak genoeg even zeiken :D
Moet kunnen *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 29 februari 2016 @ 22:59:04 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160329003
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Game on mommas.

Ohja, en Tip van Flip: ga niet verbouwen. Gewoon niet. Nuh uh. Bad idea. Het komt nooit af en je man snapt niet dat je met 38 weken en bekkenpijn niet even kan helpen dozen boeken uitpakken. Ook niet als het 'toch jouw boeken zijn' en 'hoezo ben je moe, ik ben al de hele dag aan het sjouwen'. }:| .
Zulke mannen moet en mag je gewoon slaan *O*
pi_160329229
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:59 schreef Molo het volgende:

[..]

En een boek naar zn hoofd gooien :+
S. 2014
J. 2016
  maandag 29 februari 2016 @ 23:06:52 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160329281
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

En een scherp legoblokje onder zijn voorhuid stoppen *O*
pi_160329288
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Als ik had kunnen bukken om dat boek te pakken had ik het gedaan. Nu ging ik voor de hormonale huilbui en een zak paaseitjes oO< .
pi_160329708
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:07 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Als ik had kunnen bukken om dat boek te pakken had ik het gedaan. Nu ging ik voor de hormonale huilbui en een zak paaseitjes oO< .
Only fair ^O^ :*
  maandag 29 februari 2016 @ 23:26:06 #10
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_160329905
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:59 schreef Molo het volgende:

[..]

...
pi_160329942
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:07 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Lijkt mij een prima alternatief. :*
S. 2014
J. 2016
pi_160330869
Kunnen paaseitjes ook rammelen? oO<

Nog uit oude topic:
Ela en L-E :* :* :*

En over de babybuiken... Ik zie dat soort reacties vaak bij anderen, via Fb bijvoorbeeld. "Ohhh daar zit zeker een tweeling in!" :r en diegenen die zo'n opmerking maken vinden zichzelf echt uitermate hilarisch :'). * Unihipili zet zich schrap

[ Bericht 3% gewijzigd door Unihipili op 01-03-2016 00:09:37 ]
pi_160331538
Ik las bovenstaande berichtjes voor en zelfs het legoblokje wordt hier als terecht gezien door vriend...

Razz :* niet tof, gewoon niet. Duim hard mee dat het snel af is.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160332032
Goede berichten Eresh!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 05:18:29 #15
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160332686
Razz :*
En bedankt voor de tip, we hebben alleen ehh.. Nog geen kamer dus binnen 8 maanden is de zolder (die nu nog geen vloer heeft maar een paar planken met hier en daar een gat, een dakraam wat niet meer open en dicht kan en totaal geen isolatie) hopelijk toch veranderd in een mooie peuterkamer.

En nog even bedenken waar alle zooi moet die nu dus op zolder staat :@

Zal man eens jouw posts laten lezen Razz, hoop dat hij dan iets meer haast gaat maken.

En ik kom me hier ook melden, 8 november uitgerekend van de 2e O+
  dinsdag 1 maart 2016 @ 06:23:05 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160332756
Welkom, gefeliciteerd en alvast veel succes met klussen :+ :D
pi_160332804
Nou ja zeg Razz! Mijn vriend behandelt me soms iets te veel als gehandicapte maar dat moet soms ook wel want anders haal ik in m'n hoofd dat Monkey Town echt nog wel kan als je 38 weken bent :X Eens met legoblokje :Y Al vond mijn vriend ook dat we perse een nieuw eigengebouwd dressoir moesten hebben voor de baby er is. Inmiddels hangt het frame en gaat hij straks de laatjes halen. Nu het oude dressoir nog verpatsen via MP. En eigenlijk moet de trapopgang naar zolder nog geschilderd worden, want stel dat het kraambezoek ziet dat er pas net een plafond in zit :o ;)

Geen baby hier dus :) Ik was gisteravond ineens misselijk dus toen was ik wel even benieuwd of dat het was maar het trok netjes weer weg wat later. Ik ken de symptomen ook niet van een spontane bevalling dus ik weet ook niet wat nu gewoon m'n overvolle lijf is en wat een bevalling :P Als ze dan ook nog eens met buikweeen aankomt weet ik helemaal niet meer wat me gebeurt.
pi_160332805
Oi Razz, niet tof!

En verbouwen zou ik, anhankelijk van hoe groot het project is, ook niet direct aanraden. Maar als het echt nodig is (omdat je huis twee te verwarmen ruimtes heeft en verder geen enkele vorm van verwarming of isolatie, maar wel een hoop beestjed en muizen die onder de achterdeur door kunnen lopen :') ) dan kan het ook best goedkomen! Wij zijn met 12 weken begonnen om een heel huis te verbouwen en met 38 weken had ik een huis dat op details na af was, met glas in de ramen! Dus het kan best goedkomen :+ :*
pi_160332906
Razz, niet leuk en heel herkenbaar.

Mijn vriend lijkt niet te begrijpen dat ik graag meer dan drie werkende stopcontacten wil. De meterkast is kapot en hij heeft het nummer van de electricien die ons destijds geholpen heeft, maar maakt geen enkele aanstalten om het op te lossen. Ik raad verbouwen ook niet aan. Ik wil gewoon weer in een normaal huis wonen.
pi_160332969
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Game on mommas. Als ik iets in de OP moet aanpassen hoor ik 't wel.
Mag mijn UD naar 7 augustus en mag er een meisje achter? O+

Mij hangt ook een verbouwing/verhuizing boven het hoofd. Het ziet er naar uit dat mijn nieuwbouwhuis eindelijk opgeleverd wordt! Voorlopige datum 21 maart, dan ben ik 20+1. Ik vind het heel spannend! Ook stressvol, want we hebben nog niet echt dozen ingepakt ofzo :@. Van mijn vriend mag ik niet teveel doen, dus dat scheelt. Ik zei dat ik wel kon schilderen ofzo. Mocht niet :') maar of dat komt door de zwangerschap of mijn schilderkunsten weet ik niet... :+
pi_160332987
*bijleesmodus*

Soof87, is je vriendin bevallen? Hopelijk is alles goed gegaan!

Lunamatic, doe je wel voorzichtig met jezelf? Als jij plots in het ziekenhuis zou komen gaat zo'n project óók gewoon door, dus bewaak je grenzen goed!

Veruca, welkom, wat een superbijzonder tweede streepje, ik hoop dat je gauw een kloppend hartje te zien krijgt!

Ereshkigal, fijn dat de meting goed was, hopelijk je hormonen ook. Wat was er vorige keer niet goed?

Razz, sterkte met de verbouwing, lijkt me ook geen pretje zo ver in de zwangerschap. En mannen kunnen zulke horken zijn, bleh.

L0t en dot, komt u maar met de verse babies! O-)

Hier gisteren weer echo en gyn gehad en redelijk goed nieuws. Mijn bloeddruk is nog steeds vrij hoog (130/90) maar wel stabiel en geen eiwitten in urine. De doorbloeding was bij beide babies ook goed in navelstreng en hersens, het vruchtwater is wel erg aan de lage kant. Toch hoef ik, zolang ik geen klachten heb en de babies voel, pas volgende week weer te komen. Dan ben ik 32 weken (dus als ze goed genoeg zijn gegroeid iig voorbij de intensive care termijn)! T blijft nu per controle afwachten en verder hou ik bijna volledig rust.

[ Bericht 1% gewijzigd door Madivi op 01-03-2016 08:59:27 (Suf!) ]
pi_160333110
Ohja manlief had hier besloten dat hij zelf de zolder wel even kon isoleren (en niet gemeen bedoeld maar hij heeft echt 2 linkerhanden en kan amper een lamp vervangen).

Dat moest dan maar even in een weekend, zolder leegruimen, glaswol nieten en dan de zolder weer volmikken. Toch eens vriendelijk geinformeerd met wie hij dat wilde gaan doen? Nou gewoon alleen en jij kunt toch wel helpen met leegruimen enzo.

Ik geloof dat het hem nu wel duidelijk is dat het niet gaat gebeuren, niet nu en al helemaal niet door hem ;)

We gooien t maar op de hormonen })
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:27:46 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160333180
Dat legoblokje _O-

Zeg Fieder, niks meer van je gehoord sinds zondag. Hopelijk zijn de krampen gezakt?
  Manager PR/Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 08:52:05 #24
269689 crew  Viv
pi_160333375
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:47 schreef Madivi het volgende:
Soof87, ben je inmiddels papa? Hopelijk is alles goed gegaan!
Huh? Soof is een vrouw en nog lang niet uitgerekend! :D
pi_160333401
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:52 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Huh? Soof is een vrouw en nog lang niet uitgerekend! :D
Dan snap ik post 269 van vorige topic niet geloof ik?! :o

Gaat over een gewone vriendin dus?
:@
pi_160333448
Razz, sterkte ermee en met de laatste loodjes. Kun je niet nog even ergens heen voor een fijne zwangerschapsmassage of zoiets? :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:02:58 #27
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160333461
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:55 schreef Madivi het volgende:

[..]

Dan snap ik post 269 van vorige topic niet geloof ik?! :o

Gaat over een gewone vriendin dus?
:@
Dat moet wel :Y
Fijn dat alles weer onder controle is bij jou!
pi_160333644
Ik ga vandaag ruim anderhalf uur rijden naar een vriendin toe. Ik rij normaal nooit zulke afstanden alleen, maar kan het wel :') maar mijn moeder vond het toch maar niks. 'Helemaal alleen? Dat eind?' 'Ja....' 'Maar je bent zwanger' :') 'En dus?' 'Maar stel dat er iets gebeurt en ik ben nu heel voorzichtig met jou' 'Anders niet dan?' Mijn moeder is nogal bezorgd. Heel lief, maar ik rij van de Achterhoek naar Drenthe, waarschijnlijk niet eens over de snelweg en het is niet de Randstad ofzo (whaaaa, eng, profinciaaltjes).

En vanuit Drenthe gaan we door naar Groningen om te shoppen *O*
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:34:30 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160333858
_O-

Als je nou 38 weken zwanger zou zijn zou ik het wel snappen, maar je bent eind augustus uitgerekend man _O-

Hier een nieuwe zwangerschapscraving: koude houdbare melk :')
Omnomnom! Net halve liter op :P
pi_160334008
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:34 schreef Molo het volgende:
_O-

Als je nou 38 weken zwanger zou zijn zou ik het wel snappen, maar je bent eind augustus uitgerekend man _O-

Hier een nieuwe zwangerschapscraving: koude houdbare melk :')
Omnomnom! Net halve liter op :P
Ja, precies dat. Ik ben bang voor wat er komen gaat het komende half jaar _O- straks mag ik met 30 weken al geen boodschappen meer doen ofzo :')
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:45:13 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160334057
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:42 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ja, precies dat. Ik ben bang voor wat er komen gaat het komende half jaar _O- straks mag ik met 30 weken al geen boodschappen meer doen ofzo :')
Oh boy... Succes daarmee :+
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:51:20 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160334156
O dat zie ik met mijn ouders ook nog gebeuren hoor. Ik mag soms al (niet zwanger!) niet in het donker vanaf hun huis naar mijn huis fietsen (5 km). Ze moeten eens weten wat ik normaal gesproken allemaal met de fiets moet doen :')

Koude houdbare melk :N :D
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:53:49 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160334198
Ja lekker man _O-

Mijn moeder is precies tegenovergestelde, die vond het bij mijn zus maar suf dat de ramen niet gezeemd waren, terwijl ze twee koters had rond banjeren, de derde er aan kwam en ze nog 4 dagen aan andere kant van Nederland werkte :')
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:22:16 #34
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160334653
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:51 schreef Quoi het volgende:
O dat zie ik met mijn ouders ook nog gebeuren hoor. Ik mag soms al (niet zwanger!) niet in het donker vanaf hun huis naar mijn huis fietsen (5 km). Ze moeten eens weten wat ik normaal gesproken allemaal met de fiets moet doen :')

Koude houdbare melk :N :D
Ik mag van mijn man ook niet in het donker alleen naar huis fietsen :@ Maar ik ben een eersteklas schijterd, dus ik doe dat uit mezelf eigenlijk al niet :') Met carnaval is dat ook altijd zo leuk, hij wil eerder beginnen en langer blijven dan ik, maar hij vindt het ook niet tof als ik dan tussendoor alleen naar huis fiets, dus wil hij me eigenlijk ook nog thuisbrengen. Dus ga ik zelf met de auto (drink toch geen alcohol dan), kan ik gaan en staan waar en wanneer ik wil en hij gaat met de fiets en voor hem geldt dan hetzelfde. Sommigen vinden het apart dat je met verschillende vervoersmiddelen naar hetzelfde café gaat, maar voor ons werkt het zo prima. En als hij onverhoopt toch eerder naar huis wil of geen zin heeft om terug te fietsen, dan rijdt hij met mij mee terug :P

Mijn man is best beschermend. In veel gevallen heel fijn, soms een beetje irritant als ik vind dat ik zelf iets moet kunnen. Ik heb afgelopen weekend juist heel veel rust gepakt op advies van de fysio, terwijl hij de trapleuningen wilde schuren en terughangen. Maar op geen enkel moment laat hij mij me dan schuldig of vervelend voelen dat ik een beetje aanrommel in huis en hij dat soort klusjes doet. Toen ik gisteren aangaf eindelijk minder pijn te hebben, was hij alleen maar blij 'dat ik van het weekend eindelijk eens verstandig gedaan heb' :P
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:27:15 #35
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160334749
En wat betreft verbouwen tijdens zwangerschap: lijkt me inderdaad echt heel kut :X

Ik vond verhuizen tijdens zwangerschap al niet zo tof en dan lieten wij nog veel doen. Maar ik was zo suf de eerste weken, heel moe, vergat veel en er ging veel langs me heen. Dus ik was/ben heel blij dat mijn man de hele organisatie en papierwinkel op zich heeft genomen O+ Alleen zat hij er op een bepaald punt ook best ver doorheen, aangezien hij dat ook naast een fulltime baan moest doen en er voor hem dus ook heel weinig ruimte voor andere dingen overbleef..

Maar nu we eenmaal over zijn en alles langzaam ver af komt, ben ik wel heel blij dat we hier onze dochter mogen verwelkomen straks. Dit huis heeft toch wel een hoop voordelen vergeleken met ons oude appartement :Y
pi_160334885
Madivi dat klinkt goed! Op naar de 32 weken.

Eens dat de man van razz dat beter niet had kunnen zeggen, maar hij heeft ook langdurig verbouw-, verhuis- en babystress he. Dat kan het slechtste in een mens naar boven halen.
Mijn man wees me daar laatst ook nog op, dat ook hij een instinct en drive heeft om een veilig nestje te bouwen voor ons..
pi_160335171
Ohjee razz, je man :'). Daar zou ik ook wel even pissed van zijn ja. Het is natuurlijk ook lastig voor te stellen soms hoe zwaar het is om de hele dag met zo'n baby rond te sjouwen in je krakkemikkige lijf. Alles wat je daarnaast nog doet is mooi meegenomen maar wmb zeker geen vanzelfsprekendheid :*.

Dot, spannend!! Heb je eigenlijk een beetje hulp met Stip in huis? Gaat ie nog naar de opvang ofzo?

Vandaag mn UD *O*. Best een gek gevoel, had gezien de eerste bevalling niet gedacht deze datum te halen. Vind het ook best spannend eigenlijk, ik maak me niet heel veel zorgen maar er schiet toch wel eens door mn hoofd "wat als er nu nog wat mis gaat, dan had ze allang geboren kunnen zijn". Nouja, morgen maar eens goed met de vk bespreken wat hun beleid na de 40 weken is. Ik hoop iig heeeel erg die gewenste thuisbevalling te kunnen doen.
pi_160335172
@Maldavi, oh dat klinkt positief!! Fijn!!

@Nazil, haha heel herkenbaar :) mn moeder is net zo, zal ik je niet even naar huis brengen, met de trein is zo'n gedoe met 2 kinderen. Grinnik, we moeten wel 40 minuten met de trein :')

Grinnik, gebeld voor de afspraak van de intake van de kraamzorg. Tja de consulente wil graag de babykamer zien... hmm die hebben we niet. Oh maar ze wil ook graag de wieg en de kruiken controleren (tja die staan bij mn ouders). En uiteraard de commode... (en die hebben we ook niet)

wordt vast een korte intake zo
pi_160335183
Ohja! Goed nieuws van Madivi idd! Ik duim heel hard dat ze iig tot 32 weken in je buik kunnen blijven, maar liefst nog wat weekjes langer natuurlijk :*.
pi_160335263
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:51 schreef sprotje het volgende:
@Maldavi, oh dat klinkt positief!! Fijn!!

@Nazil, haha heel herkenbaar :) mn moeder is net zo, zal ik je niet even naar huis brengen, met de trein is zo'n gedoe met 2 kinderen. Grinnik, we moeten wel 40 minuten met de trein :')

Grinnik, gebeld voor de afspraak van de intake van de kraamzorg. Tja de consulente wil graag de babykamer zien... hmm die hebben we niet. Oh maar ze wil ook graag de wieg en de kruiken controleren (tja die staan bij mn ouders). En uiteraard de commode... (en die hebben we ook niet)

wordt vast een korte intake zo
Wat een strenge intake :o Ik kreeg gewoon de opdracht om de kruiken te controleren en het verhaaltje dat we toch echt een nieuw matrasje moesten kopen voor de baby. Heb vriendelijk bedankt voor de informatie en gezegd dat dit matrasje prima is :+

Mijn vriend is thuis Lot :) Hij is ZZPer met een kleine baan ernaast, maar hij had daar zoveel overuren dat hij heel maart vrij heeft en qua zzp klussen loopt er even expres niks groots, dus hij is lekker bezig in huis als dat lukt. Op vrijdag gaat Stip naar de opvang, maar dat is vaak m'n drukste dag uit de week :D

Madivi, dat klinkt goed! Elke week is er weer eentje!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:33:01 #41
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160336017
Madivi, wat een fijn nieuws! Ik blijf duimen voor jullie!

L0t *O* De UD gehaald! Wow, wat een mooie mijlpaal! :*

+1 op Razz en verbouwen...
pi_160336490
UD voor L0t! *O* *O* Wat een gek (en spannend!) gevoel lijkt me dat, zeker als je eigenlijk niet verwacht had de datum te halen :) Hopelijk morgen een goed gesprek met de vk over hun beleid na 40w, en misschien ook over je zorgen?

Dot, wat heerlijk dat je vriend heel maart vrij heeft en lekker in huis bezig kan zijn! Hoe gaat het met jou, alles nog rustig? :)

sprotje, sjonge dat is streng! Bij ons heeft de kraamzorg alleen de eetkamer gezien omdat we daar de intake hadden, verder vroeg ze niks over het huis of uitzet..

Madivi, fijn dat je (redelijk) goed nieuws hebt, deze dagen heb je toch maar weer in de pocket! Hopelijk blijft het zo, elke week is er weer één.. Sterkte met het rust houden in hoofd en lijf :*

Hier is de vermoeidheid ineens toegeslagen, gister kwam een groepje vriendinnen langs (de volgende keer komen ze gewoon op kraamvisite, hoe maf is dat O+) en toen ze weg waren had ik me er toch een klap van :{ Iets met de man met de hamer, kon de rest van de avond eigenlijk alleen maar op bed liggen. En nog steeds totaal geen puf meer, er komt gewoon niks binnen en/of uit m'n handen. Even een rustdag vandaag..

Hebben jullie trouwens soms ook echt het idee dat je buik na 1 (hongerkick-)dag mega gegroeid is? :D Ik had gister de héle dag ontzettend honger, om 22u nog een flinke bak havermout + 3 boterhammen gegeten (dit is normaal dus goed ontbijt + lunch :')), man grapte nog dat baby vast aan het bunkeren was nu.. Maar toen ik vanochtend wakker werd bleek m'n buik inderdaad écht zichtbaar groter dan gister :D Het zijn vast m'n darmen :'), maar stiekem ga ik er gewoon vanuit dat baby vannacht weer wat vetjes erbij gekweekt heeft O+
  dinsdag 1 maart 2016 @ 12:23:23 #43
344469 Amsel
zonder t
pi_160337008
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:47 schreef Madivi het volgende:

Hier gisteren weer echo en gyn gehad en redelijk goed nieuws. Mijn bloeddruk is nog steeds vrij hoog (130/90) maar wel stabiel en geen eiwitten in urine. De doorbloeding was bij beide babies ook goed in navelstreng en hersens, het vruchtwater is wel erg aan de lage kant. Toch hoef ik, zolang ik geen klachten heb en de babies voel, pas volgende week weer te komen. Dan ben ik 32 weken (dus als ze goed genoeg zijn gegroeid iig voorbij de intensive care termijn)! T blijft nu per controle afwachten en verder hou ik bijna volledig rust.
Wat fijn zeg! :) Lukt dat rust houden een beetje? ;)

Pfoe Razz, de laatste loodjes wegen echt het zwaarst hè? Hebben jullie het wel weer goedgemaakt? :*

Wij zijn net terug van de SEO. En we mogen door voor een GUO :{ Z'n hoofd is te groot. Er is waarschijnlijk he-le-maal niks aan de hand, echoscopiste zei dat ze niks geks zag en zich geen zorgen maakte, en dat ze alleen maar doorverwees omdat dat moest volgens het protocol. En ik geloof ook wel dat het goed zit eigenlijk O+ Als m'n uitgerekende datum 4 dagen eerder zou zijn, zou alles binnen het normale vallen en was aanvullend onderzoek niet nodig, dus ik ga er gewoon van uit dat deze baby wat ouder is dan iedereen dacht 8-) Maar stiekem vind ik het toch helemaal niet leuk :{
pi_160337124
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:23 schreef Amsel het volgende:

[..]

Wat fijn zeg! :) Lukt dat rust houden een beetje? ;)

Pfoe Razz, de laatste loodjes wegen echt het zwaarst hè? Hebben jullie het wel weer goedgemaakt? :*

Wij zijn net terug van de SEO. En we mogen door voor een GUO :{ Z'n hoofd is te groot. Er is waarschijnlijk he-le-maal niks aan de hand, echoscopiste zei dat ze niks geks zag en zich geen zorgen maakte, en dat ze alleen maar doorverwees omdat dat moest volgens het protocol. En ik geloof ook wel dat het goed zit eigenlijk O+ Als m'n uitgerekende datum 4 dagen eerder zou zijn, zou alles binnen het normale vallen en was aanvullend onderzoek niet nodig, dus ik ga er gewoon van uit dat deze baby wat ouder is dan iedereen dacht 8-) Maar stiekem vind ik het toch helemaal niet leuk :{
Snap ik, maar er is vast niks aan de hand.

De vrouw van een collega van mij is zwanger en hadden hetzelfde alleen daar zou het hoofd te klein zijn. Kregen ze nog een extra meting en nog steeds aan de kleine kant, maar nog steeds binnen het normale. En toen moesten ze echo's in het ziekenhuis en vaker controle. Komen ze daar en de arts zegt dat er helemaal niets aan de hand is en ze niet snapt hoe de eerdere metingen hierop kwamen.

Alle spanning voor niks. Ik denk wel eens: meten we niet te veel?
pi_160337201
Hoi! Ik fiets ook weer even langs... :W
  dinsdag 1 maart 2016 @ 12:39:42 #46
344469 Amsel
zonder t
pi_160337376
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:28 schreef Arja het volgende:

Alle spanning voor niks. Ik denk wel eens: meten we niet te veel?
Is ook zo. En als ze er bij de termijnecho een halve millimeter naast zaten, scheelt dat alweer een paar dagen in UD, en dat kan dan weer zo'n groot hoofd verklaren. Of misschien heeft het hoofd net een groeispurtje gehad en volgt de rest later alsnog. Rationeel gezien maak ik me ook geen zorgen :) Alleen had ik bij die SEO willen weglopen met een sticker in plaats van een doorverwijzing, dit zat niet in m'n planning 8-)
pi_160338689
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:33 schreef Arja het volgende:
Madivi dat klinkt goed! Op naar de 32 weken.

Eens dat de man van razz dat beter niet had kunnen zeggen, maar hij heeft ook langdurig verbouw-, verhuis- en babystress he. Dat kan het slechtste in een mens naar boven halen.
Mijn man wees me daar laatst ook nog op, dat ook hij een instinct en drive heeft om een veilig nestje te bouwen voor ons..
Klopt helemaal. Hij zit er ook wat doorheen en omdat familie die zouden komen helpen ziek afbelden zag hij het ook even niet meer. En het is ook moeilijk voorstellen hoe 'hoogzwanger' voelt. En 'hormonaal' is ook een lastige :+ . We hebben het uitgepraat hoor. En een plannetje gemaakt voor hoe verder. En verder zing ik heel vaak 'Let it gooooo' (zelfs A zingt 'm mee nu O+ 'Leddiedoooooh' ) en probeer ik te bedenken dat we hier over een jaar lachend op terugkijken :') .
pi_160338724
Razz, hoe gaat het met de kleine in je buik? Zijn er nog zorgen over nekplooi-dingen enzo? Of is het op dat vlak helemaal gerust nu?
pi_160338856
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Razz, hoe gaat het met de kleine in je buik? Zijn er nog zorgen over nekplooi-dingen enzo? Of is het op dat vlak helemaal gerust nu?
De boodschap van het AMC was "De nekplooi was ernstig verdikt tot en met 20 weken, dus er blijft een verhoogde kans op afwijkingen. Alles wat we kunnen testen is het niet. De echo's waren allemaal goed. Dus het ziet er goed uit maar het blijft afwachten."

Op blije dagen maak ik me dus geen zorgen en op hormonale dagen ben ik bang voor alles waar nog geen test voor is :@ .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 13:37:16 ]
pi_160338898
Begrijpelijk :* . Hopelijk komt er gauw een puntgaaf, mooi, klein manneke naar buiten piepen. Ik gun je een heerlijke onbezorgde tijd straks, met een gezonde wolk van een zoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')