Zulke mannen moet en mag je gewoon slaanquote:Op maandag 29 februari 2016 22:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Game on mommas.
Ohja, en Tip van Flip: ga niet verbouwen. Gewoon niet. Nuh uh. Bad idea. Het komt nooit af en je man snapt niet dat je met 38 weken en bekkenpijn niet even kan helpen dozen boeken uitpakken. Ook niet als het 'toch jouw boeken zijn' en 'hoezo ben je moe, ik ben al de hele dag aan het sjouwen'..
En een boek naar zn hoofd gooienquote:Op maandag 29 februari 2016 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulke mannen moet en mag je gewoon slaan
En een scherp legoblokje onder zijn voorhuid stoppenquote:Op maandag 29 februari 2016 23:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En een boek naar zn hoofd gooien
Als ik had kunnen bukken om dat boek te pakken had ik het gedaan. Nu ging ik voor de hormonale huilbui en een zak paaseitjesquote:Op maandag 29 februari 2016 23:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En een boek naar zn hoofd gooien
Only fairquote:Op maandag 29 februari 2016 23:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Als ik had kunnen bukken om dat boek te pakken had ik het gedaan. Nu ging ik voor de hormonale huilbui en een zak paaseitjes.
...quote:Op maandag 29 februari 2016 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulke mannen moet en mag je gewoon slaan
Lijkt mij een prima alternatief.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Als ik had kunnen bukken om dat boek te pakken had ik het gedaan. Nu ging ik voor de hormonale huilbui en een zak paaseitjes.
Mag mijn UD naar 7 augustus en mag er een meisje achter?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Game on mommas. Als ik iets in de OP moet aanpassen hoor ik 't wel.
Huh? Soof is een vrouw en nog lang niet uitgerekend!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:47 schreef Madivi het volgende:
Soof87, ben je inmiddels papa? Hopelijk is alles goed gegaan!
Dan snap ik post 269 van vorige topic niet geloof ik?!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:52 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Huh? Soof is een vrouw en nog lang niet uitgerekend!
Dat moet welquote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:55 schreef Madivi het volgende:
[..]
Dan snap ik post 269 van vorige topic niet geloof ik?!
Gaat over een gewone vriendin dus?
![]()
Ja, precies dat. Ik ben bang voor wat er komen gaat het komende half jaarquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:34 schreef Molo het volgende:
![]()
Als je nou 38 weken zwanger zou zijn zou ik het wel snappen, maar je bent eind augustus uitgerekend man![]()
Hier een nieuwe zwangerschapscraving: koude houdbare melk
Omnomnom! Net halve liter op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |