Een ergonomische werkhouding voor je kraamhulpquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:47 schreef Molo het volgende:
Super suffe vraag wellicht, maar waarvoor dienen de klossen eigenlijk?
Dat, plus porren in je slappe buik om te kijken of je baarmoeder netjes samentrekt, en rectaal temperaturen natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:00 schreef Molo het volgende:
Inspectie van ontplofte mol, ok verheug me er nu al op
Me tooquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:00 schreef Molo het volgende:
Inspectie van ontplofte mol, ok verheug me er nu al op
Over dat temperaturen he; dat kun je ook gewoon zelf doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat, plus porren in je slappe buik om te kijken of je baarmoeder netjes samentrekt, en rectaal temperaturen natuurlijk
Wacht maar Miss, die paybacktime komt vanzelfquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En na elke hoestbui vannacht voelde ik de kleine bewegen, dus vanochtend had ik ook nog een fijne jankbui omdat het mijn schuld was dat zij ook niet heeft geslapen vannacht
Ik mocht m onder mn oksel stoppen. Thank godquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat, plus porren in je slappe buik om te kijken of je baarmoeder netjes samentrekt, en rectaal temperaturen natuurlijk
Disclaimer: dit verschilt per kraambureau en als je t echt niet wilt kun je dat aangeven he, voordat ik hier mensen onnodig zenuwachtig maak!
Mijn hormoonwaardes waren zo laag dat ondanks een goede nekplooi meting we kans van 1:50 hadden op een ziek kindje. Daarom hebben we toen gekozen voor een vruchtwaterpunctie. Uiteindelijk bleek alles goed gelukkig maar hadden we wel risico op een dysmatuur kindje...nou dat hadden we dus uiteindelijk ook...vraag is alleen of dat door die hormoonwaardes kwam of combinatie met de knoop in Flint z'n navelstreng. Lage hormoonwaardes komt vaker voor als je met hormonen zwanger bent geworden vertelde de geneticus en nu weer zwanger met hormonen dus weer even spannendquote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:47 schreef Madivi het volgende:
*bijleesmodus*
Ereshkigal, fijn dat de meting goed was, hopelijk je hormonen ook. Wat was er vorige keer niet goed?
Je krijgt wel dagelijks een schoon bed hequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef Molo het volgende:
Dat bed opmaken, mooi verhaal is datIk heb jaren in de thuiszorg gewerkt en geen enkel bed was daar arbo verantwoord hoog hoor
Dat ik zelf gewoon normaal mijn bed in kan klauteren gaat lekker voor de rest. En als dat betekent zelf bed opmaken, dan is dat maar zo
Als je dat wilt dan, bij mij is het 1 keer verschoond, meer vond ik onzin.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:15 schreef Dot. het volgende:
[..]
Je krijgt wel dagelijks een schoon bed heZou het dan even uitbesteden aan je meneer.
Bij mij om de dag, ivm warme week en veel zweten... vond t wel fijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:31 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Als je dat wilt dan, bij mij is het 1 keer verschoond, meer vond ik onzin.
Haha hier ook, de kraamverzorgster was het daar nota bene ontzettend mee eens. Die vond dat ons kleintje ook aan onze geur moest kunnen wennen en dat een keer per week verschonen echt fris genoeg is (mits geen liters zweet en pies en bloed natuurlijk) Wel even laten luchten elke dag, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:31 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Als je dat wilt dan, bij mij is het 1 keer verschoond, meer vond ik onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |