Hij houdt er volgens mij ook helemaal niet van om zelf geïnterviewd te worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
Van Nieuwkerk is veel te erg op z'n hoede, as always.
Ik kan niet wachten haagsquote:Op maandag 29 februari 2016 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit ontmoet.
Niet te zuipen die troep.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:51 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kreeg vandaag op station Breda dit in m'n handen gedrukt:
[ afbeelding ]
Iemand bekend mee?
Ik zorg wel dat ze mij eerst ziet, dan ben je helemaal kansloosquote:Op maandag 29 februari 2016 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit ontmoet.
Ben je hier eigenlijk mod of in Voetbal?quote:
Zag het ook in de winkel liggen ja. Niet bekend mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:51 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand bekend mee?
Energiedrankjesquote:Op maandag 29 februari 2016 22:51 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand bekend mee?
Hier in TV niet meer in vbl. Ben er in het weekend amper dus dat was niet meer zo handig.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je hier eigenlijk mod of in Voetbal?
Ik gok een Tommie Beugelsdijk 2.0quote:
Die mij maar een grote dampende mok mokkaquote:Op maandag 29 februari 2016 22:51 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand bekend mee?
Slaap lekker, tot schnelquote:Op maandag 29 februari 2016 22:52 schreef tong80 het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Trusten.
Take care boys.
Ken je CLint Soer? Die is nog erger qua accentquote:Op maandag 29 februari 2016 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gok een Tommie Beugelsdijk 2.0
Grappig ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ze mij eerst ziet, dan ben je helemaal kansloos
Ik ben uitermate grappig ja, dat komt nog eens bovenop mijn fantastische uiterlijkquote:
Verre vanquote:Op maandag 29 februari 2016 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gok een Tommie Beugelsdijk 2.0
Ja kijk nou maar en let minder op anderen geldt voor iedereen hier trouwensquote:Op maandag 29 februari 2016 22:53 schreef Joezi het volgende:
Mooi om Karina eens aan het werk te zien
Wij kunnen elkaar een hand gevenquote:Op maandag 29 februari 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben uitermate grappig ja, dat komt nog eens bovenop mijn fantastische uiterlijk
De lente is weer in de lucht he, overal hitsige mensen. Gelukkig gaat het morgen weer sneeuwen.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:53 schreef Coco98 het volgende:
Karina is wel gewild voor een cougar zeg.
Normaal moet je daar 50 euro voor betalenquote:Op maandag 29 februari 2016 22:53 schreef Joezi het volgende:
Mooi om Karina eens aan het werk te zien
Dat klinkt als een uitstekend ideequote:Op maandag 29 februari 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij kunnen elkaar een hand geven
Effe normaal Calandquote:Op maandag 29 februari 2016 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal moet je daar 50 euro voor betalen
lolquote:Op maandag 29 februari 2016 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Leugenaarquote:Op maandag 29 februari 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik typte een O ipv U. Foutje
Dat zie ik ook 10x liever dan cricket.quote:
De eckte eckte rugby, Ik snap niet hoe ze die mannen zo groot kweken, alles is minimaal 2 bij 2 meter, zelfs hun hoofden zijn groot.quote:
Ik snap niet dat die grote kerels zo snel zijnquote:Op maandag 29 februari 2016 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De eckte eckte rugby, Ik snap niet hoe ze die mannen zo groot kweken, alles is minimaal 2 bij 2 meter, zelfs hun hoofden zijn groot.
Dat is toch ook relatief.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die grote kerels zo snel zijn
Ook dat! En wendbaar als wat.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die grote kerels zo snel zijn
Bohhh wat een lijfquote:Op maandag 29 februari 2016 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Niet normaal deze berg.
[ afbeelding ]
Walgelijk!! En dan ook nog dat gezondsheids goeroe gedoe!! Cest ca!quote:Op maandag 29 februari 2016 23:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha lekker ongemakkelijk. Maar Genee dus naar de 400/450k
Da's wel erg weinigquote:
eens, vond MvN prima.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:05 schreef Heufd het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk over sport was heel tof. Wilfred die Matthijs interviewt over persoon en zijn werk... niet echt. Best wel ongemakkelijk.
Heej Caland.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:02 schreef Caland het volgende:
Vanavond met de grootste kwijlebal van het land.
Dat wordt genieten.
Waarvan akte.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef Pascalus het volgende:
Ik wil even zeggen dat Peter een ontzettende klootzak is.
Heet Haags niet ook Peter?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef Pascalus het volgende:
Nou bedankt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef Pascalus het volgende:
Echt niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
Peter is fan van Ajax. Dan heb je geen verstand van sport.
Ik wist hetquote:Op maandag 7 maart 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou bedankt.
[..]
Echt niet.
Weet ik niet, maar als hij ook misdaadverslaggever is dan slaat mijn opmerking ook op Haags.quote:
LOLquote:Op maandag 7 maart 2016 22:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar als hij ook misdaadverslaggever is dan slaat mijn opmerking ook op Haags.
Begravenis, aldus de taalnazi.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
Als ik Genee was zou ik nu een intro laten zien waarin gezegd wordt dat hij op de begravenis van een of andere mafiagast was.
Dat verliep voor Sven Kokkelmans erg goed.
Sven Kokkelmeijer is een goed journalist. Wilfried alleen een talkshowhost.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
Als ik Genee was zou ik nu een intro laten zien waarin gezegd wordt dat hij op de begravenis van een of andere mafiagast was.
Dat verliep voor Sven Kokkelmans erg goed.
Pas helemaal op het eind zodat ze onze spanning maximaal vasthoudenquote:
Ik zei het vorige keer al: hij bereidt zich wel goed voor. Zoals het hoort.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sven Kokkelmeijer is een goed journalist. Wilfried alleen een talkshowhost.
Klopt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:06 schreef Pascalus het volgende:
GGMM had al voorspeld dat Caland er zou zijn omdat hij groot fan is van Peter Rudolf de Vries.
Caland zegt ook wel eens Goenavundquote:Op maandag 7 maart 2016 22:06 schreef Pascalus het volgende:
GGMM had al voorspeld dat Caland er zou zijn omdat hij groot fan is van Peter Rudolf de Vries.
Net klaar met trainen, kwam precies om 10 uur binnen. Uur lang ergerenquote:
Dat is ook wel reden dat ik kijk jaquote:Op maandag 7 maart 2016 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Net klaar met trainen, kwam precies om 10 uur binnen. Uur lang ergeren
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Caland zegt ook wel eens Goenavund
Klapschaatsje hequote:Op maandag 7 maart 2016 22:08 schreef Karina het volgende:
Sjezus dat verschil is wel heel groot zeg.
Niet dat schaatsen me verder boeit.
Jij kent alleen de scheve schaats.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:08 schreef Karina het volgende:
Sjezus dat verschil is wel heel groot zeg.
Niet dat schaatsen me verder boeit.
Ja zo heette het cafe bij de Edenhal vroegerquote:Op maandag 7 maart 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kent alleen de scheve schaats.
Idd, doe dan dartsenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:08 schreef Caland het volgende:
Dit was toch een sportprogramma.
Waarom laten ze dan schaatsen zien.
Dadelijk gaat het nog over wielrennen.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:08 schreef Caland het volgende:
Dit was toch een sportprogramma.
Waarom laten ze dan schaatsen zien.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:12 schreef Pascalus het volgende:
Daarom is de V&D faill... goede post Tagliano
Bedanktquote:
Hij had geen alibiquote:Op maandag 7 maart 2016 22:12 schreef Caland het volgende:
Wauw. Hij heeft een pakje kauwgom gejat.
Lekker rebels joh.
Vertel jij nog eens die enorm stoere anekdote in de Pizzeria van jou en HMF.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:12 schreef Caland het volgende:
Wauw. Hij heeft een pakje kauwgom gejat.
Lekker rebels joh.
Mijn waardering voor jou slaat steeds meer om in een soort adoratie. Jij bent mijn held.quote:
Rene moet eerst van zichzelf gaan houdenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij houden ook van jou Joezi, behalve Rene.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:13 schreef Caland het volgende:
Alf Wilfred echt door moet vragen gaat hij de boot in.
Hele matige interviewer ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:13 schreef Caland het volgende:
Alf Wilfred echt door moet vragen gaat hij de boot in.
Misschien is dat het wel ja! Ik houd ook wel een beetje van Rene hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rene moet eerst van zichzelf gaan houden
Ehhh.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel jij nog eens die enorm stoere anekdote in de Pizzeria van jou en HMF.
Toen keek er alleen geen hond.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:15 schreef fliert het volgende:
Ik vind De Vries nu al te irritant om het nog langer aan te zien, wat hoort die man zichzelf graag praten. Vorige week was zo leuk, jammer.
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:46 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb Caland ooit een salade en andere rotzooi zien jatten bij een Abert Heijn to Go. En hij heeft echt een hele koeling vol met drank leeggeroofd in de Domino's Pizza te Heerenveen station.
Volgens mij hebben we onze pizza's ook niet afgerekend trouwens
Alleen zijn derde been functioneerde toen al slecht.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was hij toen al slecht ter been?
Hmm terwijl hij dan net van driekwart miljoen kijkers af komt ofzo (VI)?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
252.000 kijkers en 4,4 procent marktaandeel
Het VI publiek kotst op een VARA coryfee.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hmm terwijl hij dan net van driekwart miljoen kijkers af komt ofzo (VI)?
Ik denk dat RensAjacied erg opkijkt tegen HMF en Callie.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn verhalen hoor. Die Caland is wel een stoere knaap.
Godsamme ik ben echt traag vanavond.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
Ik schiet ook vol als ik Ajax spullen zie.
Rens als de gangster van Heerenveen heeft na de misdaad van HMF en Caland besloten de heren clementie te gevenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk dat RensAjacied erg opkijkt tegen HMF en Callie.
Exhale is nog steeds m'n favoriet, zo even luisteren in de pauze.quote:
Solstice.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Exhale is nog steeds m'n favoriet, zo even luisteren in de pauze.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rens als de gangster van Heerenveen heeft na de misdaad van HMF en Caland besloten de heren clementie te geven
Bij Van Nieuwkerk merkte je dat niet echt, maar die praat dan ook heel veel zonder iets te zeggen. Zal ook nooit het achterste van zijn tong laten zien.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben blij dat je nu ook tot dit inzicht bent gekomen.
Die man heeft altijd een masker op.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Van Nieuwkerk merkte je dat niet echt, maar die praat dan ook heel veel zonder iets te zeggen. Zal ook nooit het achterste van zijn tong laten zien.
quote:
Denk eerder dat hij gewoon totaal niets over zijn priveomstandigheden wil zeggen. Verbaasde me vorige keer dat hij zelfs niet eens wilde zeggen of hij viel op een aantrekkelijke of mooie vrouw (toen het over Steffie Graf ging).quote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man heeft altijd een masker op.
Hij is vooral bizar goed in zijn huiswerk doen, maar echt diepgang heeft het niet. Wilfred zou bijvoorbeeld ook goed werken bij een actualiteitentalkshow.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef Slobeend het volgende:
Wilfried kan perfecte voorzetjes aan Johan geven, meer niet.
Denk aan de buren.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Out of the blue hier door de speakers
Of een top2000 a gogoquote:Op maandag 7 maart 2016 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is vooral bizar goed in zijn huiswerk doen, maar echt diepgang heeft het niet. Wilfred zou bijvoorbeeld ook goed werken bij een actualiteitentalkshow.
Vrijdagmiddag; BNRquote:Op maandag 7 maart 2016 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is vooral bizar goed in zijn huiswerk doen, maar echt diepgang heeft het niet. Wilfred zou bijvoorbeeld ook goed werken bij een actualiteitentalkshow.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Out of the blue hier door de speakers
Die show op BNR doet ie ook wel goed geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar BNR.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die show op BNR doet ie ook wel goed geloof ik.
Oh geen idee. Luister nooit radio.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die show op BNR doet ie ook wel goed geloof ik.
Opgelucht?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
Dat duurde wat langer dan verwacht. Ik moest ook poepen.
Bedankt he.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
Even Bazoer uit de selectie halenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |