quote:Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Baas_bas het volgende:
8 terroristen die nu geen gevaar meer vormen voor Nederland
Hoe kan je hier NIET blij om zijn?
Jij bent blij dat er mensen dood gaan?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Baas_bas het volgende:
8 terroristen die nu geen gevaar meer vormen voor Nederland
Hoe kan je hier NIET blij om zijn?
Missie gelukt toch? Ze zijn van hun waanideeën af.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:09 schreef Viskarretje het volgende:
Deze mensen moesten geholpen worden om van hun bizarre waanideeën af te komen, ..nu zijn ze dood.
Ik ben blij dat er 8 terroristen nu geen bedreiging meer vormen voor Nederland, het Nederlandse volk en alles waar wij voor staan ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Jij bent blij dat er mensen dood gaan?
Je bent ziek in je hoofd.
Waar staan wij voor dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:19 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er 8 terroristen nu geen bedreiging meer vormen voor Nederland, het Nederlandse volk en alles waar wij voor staan ja.
vrijheidquote:Op maandag 29 februari 2016 20:20 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Waar staan wij voor dan?
Leg uit.
Wat?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:21 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Vrijheid om te vermoorden heb je hier dus ook, in jouw optiek.
Waar blijf je met je punt..
Alsof jij daar iets van merktquote:
ga je moeder plagenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:23 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel, PVV tokkie.
Dus mensen mogen jou ook vermoorden om jouw mening en opvattingen?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Missie gelukt toch? Ze zijn van hun waanideeën af.
Ik zie het probleem niet
Gast, ..jij bent ziek in je hoofd dat je blij bent dat er mensen dood gaanquote:
Dat is wat deze lui zelf deden, ze waren naar het Oosten vertrokken om mensen met andere meningen en opvattingen uit te moorden. Nu zijn ze zelf dood. Tsjaquote:Op maandag 29 februari 2016 20:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Dus mensen mogen jou ook vermoorden om jouw mening en opvattingen?
Kansloos.
Door IS ja, ..nota bene waar ze voor streden.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat is wat deze lui zelf deden, ze waren naar het Oosten vertrokken om mensen met andere meningen en opvattingen uit te moorden. Nu zijn ze zelf dood. Tsja
Welk principe? Dat volgens de islam overal dood en verderf gepleegd moet worden?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:29 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Het gaat mij om het principe.
Jij framed mij een hoek in.
Gelijk deze kaart trekken, ..
Wat bedoel je precies? Ik vind wat er in de islam staat echt niet kunnen. Als je daar een voorstander van bent ben je niet echt menswaardigquote:Op maandag 29 februari 2016 20:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
OK zo kan die toch wel weer?
Edit effe je post man, dat kan echt niet
LE-ZEN!quote:Op maandag 29 februari 2016 20:28 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Het zijn geen mensen het zijn moslims
Verder ben ik blijer dat er 8 van hun dood zijn dan 100 van ons
[ afbeelding ]
ISIS leden zijn geen mensen. Ze lijken misschien op een mens, ze lopen als een mens, hun inwendige organen werken als dat van een mens, maar het zijn geen mensen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
LE-ZEN!
Die "ons"waar je het over hebt zijn MENSEN. Moslims zijn MENSEN, die "ons" zijn ook WIJ. Wij moeten dit onderling oplossen zonder geweld te gebruiken.
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:33 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
ISIS leden zijn geen mensen. Ze lijken misschien op een mens, ze lopen als een mens, hun inwendige organen werken als dat van een mens, maar het zijn geen mensen.
Verder ga ik zo maar lekker tv kijken, ga zonder moslimzorgen naar bed tegenwoordig, scheelt een hoop.
Veel plezier met je trolltopic
Inderdaad, als ze in het Bataclan gewoon de dialoog aangegaan waren...quote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
LE-ZEN!
Die "ons" waar je het over hebt zijn MENSEN. Moslims zijn MENSEN, die "ons" zijn ook WIJ. Wij moeten dit onderling oplossen zonder geweld te gebruiken. Als je vind dat mensen zomaar vermoord mogen worden omdat ze andere ideeën erop nahouden dan ben je ziek in je hoofd en draagt NOOIT bij aan een betere wereld. Het is olie op het vuur gooien.
Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op. Ik vraag mij soms serieus af hoe wij de eeuwige angst kunnen stoppen zonder open te staan voor de discussie.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:35 schreef esv7 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze in het Bataclan gewoon de dialoog aangegaan waren...
Wou je opa mensen vermoorden omdat ze andere principes hadden?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Jij bent blij dat er mensen dood gaan?
Je bent ziek in je hoofd.
Toen mijn opa dood ging stond ik ook niet te lachen, ..![]()
Eens en 1 iemand moet de verstandigste zijn. We hebben toch ook die christen-terreur overwonnen in de middeleeuwen?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:36 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op.
Je kan niet met die gasten praten man. Onder wat voor fucking steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:36 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op.
Zie je, de redenen waarom wij er met z'n allen nog steeds niet uitkomen..quote:Op maandag 29 februari 2016 20:37 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Je kan niet met die gasten praten man. Onder wat voor fucking steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?
Ben je nou nog niet wakker? Wtf
Je weet toch wel wat er in de koran staat over ongelovige mensen en mensen die hun liefdes leven een iets andere draai geven?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
LE-ZEN!
Die "ons" waar je het over hebt zijn MENSEN. Moslims zijn MENSEN, die "ons" zijn ook WIJ. Wij moeten dit onderling oplossen zonder geweld te gebruiken. Als je vind dat mensen zomaar vermoord mogen worden omdat ze andere ideeën erop nahouden dan ben je ziek in je hoofd en draagt NOOIT bij aan een betere wereld. Het is olie op het vuur gooien.
Mensen met hersens lossen oorloggen met woorden op.
Ok man ga jij lekker bij die haatbaarden aan tafel zitten en het uitpratenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Zie je, de redenen waarom wij er met z'n allen nog steeds niet uitkomen..
Jij bent 1 van de zoveel mensen die ervoor zorgt dat de wereld altijd onverdeeld en angstig blijft. De discussie kan op deze manier nooit gevoerd worden. Er is iets fundamenteel mis bij mensen die denken dat ze "goed" doen maar eigenlijk het tegenovergestelde veroorzaken.
Dus geweld is de oplossing volgens jou?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef robber57 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat er in de koran staat over ongelovige mensen en mensen die hun liefdes leven een iets andere draai geven?
En met wij bedoel je de bezoekers van het Bataclan, of de Nederlandse samenleving? Ook denk ik dat IS niet op een gesprek zit te wachten.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:36 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op. Ik vraag mij soms serieus af hoe wij de eeuwige angst kunnen stoppen zonder open te staan voor de discussie.
Je bent lekker bezig hé?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ok man ga jij lekker bij die haatbaarden aan tafel zitten en het uitpraten![]()
fijne avond
we hebben het over mensen die denken dat je met geweld alles oplost.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig hé?
Denk gewoon eens na over reële oplossingen. Ik vind het zo'n zwaktebod als mensen denken dat met kogels alles op te lossen is
WIJ, dus alle mensen van de wereld.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
En met wij bedoel je de bezoekers van het Bataclan, of de Nederlandse samenleving? Ook denk ik dat IS niet op een gesprek zit te wachten.
Maar deze strijders dachten dat dus...quote:Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef Viskarretje het volgende:
Denk gewoon eens na over reële oplossingen. Ik vind het zo'n zwaktebod als mensen denken dat met kogels alles op te lossen is. Dan ben je naar mijn mening echt een gevaar voor de samenleving
Dat is precies wat die Mongolen doenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig hé?
Denk gewoon eens na over reële oplossingen. Ik vind het zo'n zwaktebod als mensen denken dat met kogels alles op te lossen is. Dan ben je naar mijn mening echt een gevaar voor de samenleving
wat wil je dan ze opsluiten?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:43 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
WIJ, dus alle mensen van de wereld.
Users als Baas_bas die beweren dat mensen met kwade bedoelingen geen mensen zijn die kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen. Die symboliek/retoriek van PVV stemmertjes toch altijd
Wees eens realistisch voordat je de wereld wilt verbeteren en kom eens met feiten.
Probeer het desnoods.
En wij reageren daar vervolgens op met kogels, ..quote:Op maandag 29 februari 2016 20:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is precies wat die Mongolen doen
Je hebt gelijk, mocht ik een soortgelijke situatie als het Bataclan meemaken zal ik ze vragen met mij in gesprek te gaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:43 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
WIJ, dus alle mensen van de wereld.
Users als Baas_bas die beweren dat mensen met kwade bedoelingen geen mensen zijn die kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen. Die symboliek/retoriek van PVV stemmertjes toch altijd
Wees eens realistisch voordat je de wereld wilt verbeteren en kom eens met feiten.
Probeer het desnoods.
Ik wil juist dat dat soort dingen niet gebeuren, geweld moet stoppen. Zowel in europa als in het midden-oosten. Er moet een soort "verlichting" komen dat bloed vergieten niet de oplossing is. Mensen moeten echt eens te rade gaan of tegenreacties wel iets oplost. Je zorgt op die manier dat de ellende voorgezet gaat worden, ..steeds maar weer.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:48 schreef esv7 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mocht ik een soortgelijke situatie als het Bataclan meemaken zal ik ze vragen met mij in gesprek te gaan.
Daar ben ik het volledig mee eens, alleen denk ik niet dat het realistisch is om te verwachten dat dit gaat gebeuren.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:49 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik wil juist dat dat soort dingen niet gebeuren, geweld moet stoppen. Zowel in europa als in het midden-oosten. Er moet een soort "verlichting" komen dat bloed vergieten niet de oplossing is.
Daar heb ik het over in dit topic.
Nee , maar wat je zaait zul je oogsten, laat ze allemaal maar kapot geschoten worden, net zolang tot het licht een keer aangaat, ik heb ook niet meer de illusie dat je gelovigen op andere gedachten kunt brengen, ze zullen zelf moeten ondervinden hoe fantastisch dat geloof is.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Dus geweld is de oplossing volgens jou?
Nét zo onrealistisch om te denken dat oorlog ooit vanzelf stopt. Ik ben er écht oprecht verbaasd over dat mensen (met al hun rationele vermogens die ze hebben) echt overtuigd zijn dat geweld ook maar iets oplost. Ik vind dat echt verbazingwekkend en beangstigend tegelijk. Feitelijk zijn IS-strijders ook mensen namelijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:51 schreef esv7 het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens, alleen denk ik niet dat het realistisch is om te verwachten dat dit gaat gebeuren.
Hoe zou het volgens jou opgelost kunnen worden dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:52 schreef robber57 het volgende:
[..]
Nee , maar wat je zaait zul je oogsten, laat ze allemaal maar kapot geschoten worden, net zolang tot het licht een keer aangaat, ik heb ook niet meer de illusie dat je gelovigen op andere gedachten kunt brengen, ze zullen zelf moeten ondervinden hoe fantastisch dat geloof is.
Geloof is een abstract gegeven dat word bepaald door alle beoefenaars en niet alleen het clubje waarvan de gutmensch zegt dat het de "ware" moslims zijn en IS terrorsiten geen "echte" moslims zijn.
Het is geen kersen pikken waarbij je alleen de lekkere plukt, alle moslims horen erbij dus ook de miz nogal royale groep etterbakken, jouw 99,9% is een ridicuul getal.
Of ik in het algemeen wil dat mensen worden dood geschoten? nee, maar daar maak ik af en toe uitzonderingen op als de gelegenheid er om roept, dit is zo'n gelegenheid waarbij "lieve nederlandse jongetjes" zijn gaan heulen met het tuig om gruwelijkheden te begaan en hebben daarbij, geheel terecht, het deksel op de neus gekregen, eigen bult dikke schuld,je was gewaarschuwt en wie niet luisteren wil moet maar voelen.
Het probleem is dat jij denkt dat iedere moslim die zuivere islam volledig omarmd. Je komt namelijk over als iemand die stelt dat iedere moslim radicaal en extremistisch is. Een geweldige misvatting kan ik je zeggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:31 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Welk principe? Dat volgens de islam overal dood en verderf gepleegd moet worden?
[..]
Wat bedoel je precies? Ik vind wat er in de islam staat echt niet kunnen. Als je daar een voorstander van bent ben je niet echt menswaardig
Het feit dat een totalitaire haatideologie ook leden heeft die toch de voorkeur geven aan een enigszins leefbare wereld pleit niet voor de ideologie.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:28 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij denkt dat iedere moslim die zuivere islam omarmd. Je komt namelijk over als iemand die stelt dat iedere moslim radicaal en extremistisch is.
Dan begeef je je op uiterst radicale/gevaarlijke gedachten.
Je zou je ook af kunnen vragen waarom mensen tot zulke dingen in staat zijn. Een mens wordt in mijn optiek nog altijd niet geboren om een "slachtmachine" te worden. Daar zit een diepgewortelde redenen achter die onderzocht dient te worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef Grems het volgende:
De vredesreligie een waanidee noemen![]()
Vreselijk inderdaad dat mensen die zich vrijwillig aansluiten bij een genocidale, alle hatende slachtclub aansluiten door medeleden afgeslacht worden.
Je zou het ook zuiver Darwinisme kunnen noemen.
Indoctrinatie vanaf de geboorte. Lijkt mij niet zo complex.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:33 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je zou je ook af kunnen vragen waarom mensen tot zulke dingen in staat zijn. Een mens wordt in mijn optiek nog altijd niet geboren om een "slachtmachine" te worden
De Islam in zuivere vorm is van zichzelf al extremistisch.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:28 schreef Viskarretje het volgende:
Het probleem is dat jij denkt dat iedere moslim die zuivere islam volledig omarmd. Je komt namelijk over als iemand die stelt dat iedere moslim radicaal en extremistisch is. Een geweldige misvatting kan ik je zeggen.
Wilde je opa ook onschuldige mensen dodenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Viskarretje het volgende:
Jij denkt dat een jong kind zulks een "complexe" ideeën in de context kan plaatsen? Die weet echt nog niet wat zo'n kalifaat inhoudt. Ik zou graag willen weten wat er ze ingefluisterd word.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:34 schreef Grems het volgende:
[..]
Indoctrinatie vanaf de geboorte. Lijkt mij niet zo complex.
Hoe complex is het concept dat iedereen die niet bij onze stam hoort dood moet? Verder hoeft een voetsoldaat niets in een context te plaatsen. Een moslim hoeft alleen te gehoorzamen.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:37 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Jij denkt dat een jong kind zulks een "complexe" ideeën in de context kan plaatsen? Die weet echt nog niet wat zo'n kalifaat inhoudt. Ik zou graag willen weten wat er ze ingefluisterd word.
Dat maakt het juist zo interessant. Dat kwaadaardige moet toch ergens vandaan komen. Een mens heeft wel meer aan zijn hoofd dan dood en verderf kweken. Overleven bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:34 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
De Islam in zuivere vorm is van zichzelf al extremistisch.
Wie fundamentalistisch boeddhist is, zal een of andere vage hippie worden. Wie fundamentalistisch moslim is, een oorlogszuchtige.
Vanuit de islam. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:42 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo interessant. Dat kwaadaardige moet toch ergens vandaan komen, ..
Op zichzelf heeft ieder woord, beeld, geluid, machthebbende "status" (etc..) geen enkele betekenis. Woorden zijn bijvoorbeeld bedacht door de mens die daar vervolgens mee kan communiceren om de wereld om zich heen dragelijkheid en duidelijkheid te verschaffen. Alles is feitelijk terug te brengen naar die fantasieën / fanta-betekenissen die mensen zelf bedacht hebben. Een schijnwerkelijkheid als resultaat. Verschillende religieuze "overtuigingen" en ethisch besef zijn daar enkele duidelijke voorbeelden van. Ze kunnen vreselijke gevolgen hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:44 schreef Grems het volgende:
[..]
Vanuit de islam. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Het vreemde van deze gewaarwording is dat die fundamentalistische middelen (religieus middel) nogal overwoekeren over het doel op zichzelf, namelijk: een gezamenlijk goed leven hebben in een wereld waarbij nu eenmaal verschillende mensen met andere gedachten bestaan. In plaats daarvan distantiëren ze zich van hen en vormen ze een stoïcijnse houding tegenover ongelovigen, soms zelfs afwijzend. Een recept voor discriminatie, onderdrukking en meer van dat soort zaken is geboren.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:34 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
De Islam in zuivere vorm is van zichzelf al extremistisch.
Wie fundamentalistisch boeddhist is, zal een of andere vage hippie worden. Wie fundamentalistisch moslim is, een oorlogszuchtige.
Geschreven woorden hebben geen macht op zichzelf. Het zijn de mensen zelf die ficties zijn gaan interpreteren als geldige hypothesen. Ik hecht daar niet zoveel waarde aan.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:44 schreef Grems het volgende:
[..]
Vanuit de islam. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
1.6 miljard moslims denken daar anders over.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:21 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Geschreven woorden hebben geen macht op zichzelf. Het zijn de mensen zelf die ficties zijn gaan interpreteren als geldige hypothesen. Ik hecht daar zelf 0% waarde aan
Precies, ..quote:Op maandag 29 februari 2016 22:22 schreef Grems het volgende:
[..]
1.6 miljard moslims denken daar anders over.
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:42 schreef Viskarretje het volgende:
Dat maakt het juist zo interessant. Dat kwaadaardige moet toch ergens vandaan komen. Een mens heeft wel meer aan zijn hoofd dan dood en verderf kweken. Overleven bijvoorbeeld.
Geschreven woorden hebben ook betekenis. En zo cryptisch omschreven zijn de woorden in Koran niet hoor. Het zijn doorgaans allemaal rechtstreekse bevelen, op een heel simpele manier verwoord zodat ook analfabeten het nog kunnen begrijpen.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:21 schreef Viskarretje het volgende:
Geschreven woorden hebben geen macht op zichzelf. Het zijn de mensen zelf die ficties zijn gaan interpreteren als geldige hypothesen. Ik hecht daar niet zoveel waarde aan.
Een niet onaanzienlijk deel van die 1.6 miljard moslims denkt daar anders over.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:23 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Precies, ..
Ik vertrouw erop dat mensen mobiliseren/acties doen om iets te bereiken wat ze waardevol achten. Het is dan de taak om "in het midden" uit te komen. Een oplossing die voor beide partijen goed is. Ik vertrouw erop dat dat lukt, ..het zou wel moeten.
Geweld is pas hersenloos. Daar bereik je - vanzelfsprekend - niets mee.
Was die ook een IS-strijder dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het lekker zelf op moeten lossen.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:10 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Hoe zou het volgens jou opgelost kunnen worden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
*gaat Abed met hooivork en fakkel achterna*quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:40 schreef Abed het volgende:
Gelukkig zijn jullie straks in de minderheid
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
*gaat Abed met hooivork en fakkel achterna*
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:40 schreef Abed het volgende:
FOK! is altijd al rechts geweest, maar het begint nu toch wel enge vormen aan te nemen met al die PVV tokkies hier. Regelmatig via DM lastig gevallen wegens mijn kleur.Zogenaamd trots doen vanwege je kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Stiekem willen jullie wel blank zijn allemaal
![]()
![]()
FOK! is altijd al rechts geweest, maar het begint nu toch wel enge vormen aan te nemen met al die PVV tokkies hier. Regelmatig via DM lastig gevallen wegens mijn kleur.Het einde van je uitkering vieren, het moet niet gekker worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is altijd al rechts geweest, maar het begint nu toch wel enge vormen aan te nemen met al die PVV tokkies hier. Regelmatig via DM lastig gevallen wegens mijn kleur.You made my day met die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest dat je daar dm van krijgt btw.
Het is de vraag of IS nog genoeg touw heeft maar hoofd afhakken kan natuurlijk ook nogquote:Op maandag 29 februari 2016 23:32 schreef Nobu het volgende:
Als ze die andere zeventig nou ook even ophangen is de AIVD weer een flink stuk dichter bij het oplossen van hun capaciteitsprobleem.
Ze wisten toch waar ze aan begonnenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:28 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Door IS ja, ..nota bene waar ze voor streden.
Nederlanders moorden elkaar toch ook niet uit? Dat is wel waar iedereen op de FP zit te juichen namelijk. Domkoppen met een bord voor hun kop.
trollquote:Op maandag 29 februari 2016 20:47 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
En wij reageren daar vervolgens op met kogels, ..
Jep, en dan afvragen waarom de EU straks oorlog voert
Feitelijk gaan wij er nooit uitkomen op deze manier.
Winkeldieven worden toch ook niet meteen doodgeschoten?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Enige goede jihadist is een dode jihadist.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:48 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Winkeldieven worden toch ook niet meteen doodgeschoten?
Bekken zullen schuimen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:20 schreef Viskarretje het volgende:
De reacties hier, ..typisch Fok!
Voorspelbaarheid viert hoogtij, chapeau hoor!
Als ze een parelketting stelen en hun broek uitdoen waarbij ze vervolgens een omstander proberen te pakken in de kont, dan verdien je toch ook TBS? Doe ff normaal man, ..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bekken zullen schuimen.
edit: Winkeldieven TBS opleggen.. mijn god![]()
Eigenlijk te triest om op te reageren dit, maar hier:quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:04 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Als ze een parelketting stelen en hun broek uitdoen waarbij ze vervolgens een omstander proberen te pakken in de kont, dan verdien je toch ook TBS? Doe ff normaal man, ..![]()
Viespeuk.
Jij bent triest ja, ..smerig vulgair ventje.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk te triest om op te reageren dit, maar hier:
Huilen met de pet op.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:31 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Jij bent triest ja, ..smerig vulgair ventje.
Islam is radicaal en extremistisch.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:28 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij denkt dat iedere moslim die zuivere islam volledig omarmd. Je komt namelijk over als iemand die stelt dat iedere moslim radicaal en extremistisch is. Een geweldige misvatting kan ik je zeggen.
Dan begeef je je op uiterst radicale/gevaarlijke gedachten.
quote:
jup. Dat wordt keer op keer maar weer bewezen idd.quote:
Zo lastig is het niet, terroristen gebruiken de noemer islam om om hun misdaden te kunnen maskeren. Als je de Koran leest merk je dat het niet meer of minder liefdevol/ kwaad is dan de bijbel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:40 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
jup. Dat wordt keer op keer maar weer bewezen idd.
Beter bemoei je je niet met een andere cultuur.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:40 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
jup. Dat wordt keer op keer maar weer bewezen idd.
Prima alleen komen ze hierheen en willen ze ons die shit opdringen. Als ze elkaar afmaken daar in de zandbak heb ik er niet zoveel problemen mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:48 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Beter bemoei je je niet met een andere cultuur.
Wij onze tradities, zij hun tradities.
Zo simpel is het
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:48 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Prima alleen komen ze hierheen en willen ze ons die shit opdringen. Als ze elkaar afmaken daar in de zandbak heb ik er niet zoveel problemen mee.
Van mij mogen ze hier hun cultuur opdragen. Die vrijheid hebben ze. Mensen zijn volwassen genoeg om daar mee iets te doen of niet. Dat is mijn Nederlandquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:48 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Prima alleen komen ze hierheen en willen ze ons die shit opdringen. Als ze elkaar afmaken daar in de zandbak heb ik er niet zoveel problemen mee.
Thanks voor het verneuken van dit land danquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:50 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hier hun cultuur opdragen. Die vrijheid hebben ze. Mensen zijn volwassen genoeg om daar mee iets te doen of niet. Dat is mijn Nederland
Nope, dat heet tolerantiequote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:51 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Thanks voor het verneuken van dit land dan
Tolerant tegen intolerantiequote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:51 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Nope, dat heet tolerantie
Daar ben ik trots op.
Je bent gewoon een hatende bangerik zonder verstand van zaken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:53 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Tolerant tegen intolerantie
[ afbeelding ]
leukquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:53 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Tolerant tegen intolerantie
[ afbeelding ]
Jup ik haat inderdaad haatquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:54 schreef Abed het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hatende bangerik zonder verstand van zaken.
Gelukkig ben je nog heel jong dus de nuance zal met de jaren komen.
Je bent bang voor alles dat anders is dan jij. Want jij bent hier geboren dus je hebt ooooveral recht op en je hebt er ontzettend veel aan bijgedragen om te zorgen dat wij het hier zo goed hebben, piep piep.quote:
Ik haat alle mensen die de haat van de islam goedkeuren of vrijwillig volgenquote:
hij is vuilnismanquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:55 schreef Abed het volgende:
[..]
Je bent bang voor alles dat anders is dan jij. Want jij bent hier geboren dus je hebt ooooveral recht op en je hebt er ontzettend veel aan bijgedragen om te zorgen dat wij het hier zo goed hebben, piep piep.
Dat zou ook kunnen, ook een reden om te wijzen naar anderen voor je eigen falen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:55 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
hij is vuilnisman
lekker bier drinken na de werkdag
Ik kijk wel eens naar de vogels in mijn tuin. Zo mooi hoe dat daar werkt: werkelijk geen greintje tolerantie onder elkaar bij die beesten, en juist dat werkt uitermate goed om ze ieder lekker hun eigen space te laten hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:51 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Nope, dat heet tolerantie
Daar ben ik trots op.
Wauw!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:01 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens naar de vogels in mijn tuin. Zo mooi hoe dat daar werkt: werkelijk geen greintje tolerantie onder elkaar bij die beesten, en juist dat werkt uitermate goed om ze ieder lekker hun eigen space te laten hebben.
'tolerantie', 'verdraagzaamheid', 'gelijkwaardigheid van cultuur' etc. allemaal goedbedoelde onnozelheid waar exact mijn onderschrift op slaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:02 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Wauw!
Heerlijk, een stukje melancholie in mijn topic
Wel wijsquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
'tolerantie', 'verdraagzaamheid', 'gelijkwaardigheid van cultuur' etc. allemaal goedbedoelde onnozelheid waar exact mijn onderschrift op slaat.
Ook niet meer dan een verdedigingscampagne tegen de moordende en verkrachtende bendes die oprukten naar Europa natuurlijk.quote:
Nouja,wees eerlijk. Hij is vast nuttiger dan de jihadgangers van TS.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:55 schreef Abed het volgende:
[..]
Je bent bang voor alles dat anders is dan jij. Want jij bent hier geboren dus je hebt ooooveral recht op en je hebt er ontzettend veel aan bijgedragen om te zorgen dat wij het hier zo goed hebben, piep piep.
Er is inderdaad een heel groot verschil tussen goede bedoelingen en goed handelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
'tolerantie', 'verdraagzaamheid', 'gelijkwaardigheid van cultuur' etc. allemaal goedbedoelde onnozelheid waar exact mijn onderschrift op slaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |