Jij bent triest ja, ..smerig vulgair ventje.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk te triest om op te reageren dit, maar hier:
Huilen met de pet op.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:31 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Jij bent triest ja, ..smerig vulgair ventje.
Islam is radicaal en extremistisch.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:28 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij denkt dat iedere moslim die zuivere islam volledig omarmd. Je komt namelijk over als iemand die stelt dat iedere moslim radicaal en extremistisch is. Een geweldige misvatting kan ik je zeggen.
Dan begeef je je op uiterst radicale/gevaarlijke gedachten.
quote:
jup. Dat wordt keer op keer maar weer bewezen idd.quote:
Zo lastig is het niet, terroristen gebruiken de noemer islam om om hun misdaden te kunnen maskeren. Als je de Koran leest merk je dat het niet meer of minder liefdevol/ kwaad is dan de bijbel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:40 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
jup. Dat wordt keer op keer maar weer bewezen idd.
Beter bemoei je je niet met een andere cultuur.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:40 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
jup. Dat wordt keer op keer maar weer bewezen idd.
Prima alleen komen ze hierheen en willen ze ons die shit opdringen. Als ze elkaar afmaken daar in de zandbak heb ik er niet zoveel problemen mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:48 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Beter bemoei je je niet met een andere cultuur.
Wij onze tradities, zij hun tradities.
Zo simpel is het
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:48 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Prima alleen komen ze hierheen en willen ze ons die shit opdringen. Als ze elkaar afmaken daar in de zandbak heb ik er niet zoveel problemen mee.
Van mij mogen ze hier hun cultuur opdragen. Die vrijheid hebben ze. Mensen zijn volwassen genoeg om daar mee iets te doen of niet. Dat is mijn Nederlandquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:48 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Prima alleen komen ze hierheen en willen ze ons die shit opdringen. Als ze elkaar afmaken daar in de zandbak heb ik er niet zoveel problemen mee.
Thanks voor het verneuken van dit land danquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:50 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hier hun cultuur opdragen. Die vrijheid hebben ze. Mensen zijn volwassen genoeg om daar mee iets te doen of niet. Dat is mijn Nederland
Nope, dat heet tolerantiequote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:51 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Thanks voor het verneuken van dit land dan
Tolerant tegen intolerantiequote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:51 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Nope, dat heet tolerantie
Daar ben ik trots op.
Je bent gewoon een hatende bangerik zonder verstand van zaken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:53 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Tolerant tegen intolerantie
[ afbeelding ]
leukquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:53 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Tolerant tegen intolerantie
[ afbeelding ]
Jup ik haat inderdaad haatquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:54 schreef Abed het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hatende bangerik zonder verstand van zaken.
Gelukkig ben je nog heel jong dus de nuance zal met de jaren komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |