Je bent bang voor alles dat anders is dan jij. Want jij bent hier geboren dus je hebt ooooveral recht op en je hebt er ontzettend veel aan bijgedragen om te zorgen dat wij het hier zo goed hebben, piep piep.quote:
Ik haat alle mensen die de haat van de islam goedkeuren of vrijwillig volgenquote:
hij is vuilnismanquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:55 schreef Abed het volgende:
[..]
Je bent bang voor alles dat anders is dan jij. Want jij bent hier geboren dus je hebt ooooveral recht op en je hebt er ontzettend veel aan bijgedragen om te zorgen dat wij het hier zo goed hebben, piep piep.
Dat zou ook kunnen, ook een reden om te wijzen naar anderen voor je eigen falen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:55 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
hij is vuilnisman
lekker bier drinken na de werkdag
Ik kijk wel eens naar de vogels in mijn tuin. Zo mooi hoe dat daar werkt: werkelijk geen greintje tolerantie onder elkaar bij die beesten, en juist dat werkt uitermate goed om ze ieder lekker hun eigen space te laten hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:51 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Nope, dat heet tolerantie
Daar ben ik trots op.
Wauw!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:01 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens naar de vogels in mijn tuin. Zo mooi hoe dat daar werkt: werkelijk geen greintje tolerantie onder elkaar bij die beesten, en juist dat werkt uitermate goed om ze ieder lekker hun eigen space te laten hebben.
'tolerantie', 'verdraagzaamheid', 'gelijkwaardigheid van cultuur' etc. allemaal goedbedoelde onnozelheid waar exact mijn onderschrift op slaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:02 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Wauw!
Heerlijk, een stukje melancholie in mijn topic
Wel wijsquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
'tolerantie', 'verdraagzaamheid', 'gelijkwaardigheid van cultuur' etc. allemaal goedbedoelde onnozelheid waar exact mijn onderschrift op slaat.
Ook niet meer dan een verdedigingscampagne tegen de moordende en verkrachtende bendes die oprukten naar Europa natuurlijk.quote:
Nouja,wees eerlijk. Hij is vast nuttiger dan de jihadgangers van TS.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:55 schreef Abed het volgende:
[..]
Je bent bang voor alles dat anders is dan jij. Want jij bent hier geboren dus je hebt ooooveral recht op en je hebt er ontzettend veel aan bijgedragen om te zorgen dat wij het hier zo goed hebben, piep piep.
Er is inderdaad een heel groot verschil tussen goede bedoelingen en goed handelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
'tolerantie', 'verdraagzaamheid', 'gelijkwaardigheid van cultuur' etc. allemaal goedbedoelde onnozelheid waar exact mijn onderschrift op slaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |