abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 februari 2016 @ 20:30:07 #26
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_160323554
OK zo kan die toch wel weer?

Edit effe je post man, dat kan echt niet :@

99,9999% van de moslims zijn goede, vrome mensen met het hart op de juiste plaats. Ik had tijdens m'n studie een Iraakse vriend, zelden zulke gastvrije mensen meegemaakt.

[ Bericht 19% gewijzigd door hugecooll op 29-02-2016 23:21:36 (quote van verwijderde post weggehaald) ]
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_160323601
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:29 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Het gaat mij om het principe.

Jij framed mij een hoek in.

Gelijk deze kaart trekken, .. :')
Welk principe? Dat volgens de islam overal dood en verderf gepleegd moet worden?

quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:30 schreef Hallmark het volgende:

[..]

OK zo kan die toch wel weer?

Edit effe je post man, dat kan echt niet :@
Wat bedoel je precies? Ik vind wat er in de islam staat echt niet kunnen. Als je daar een voorstander van bent ben je niet echt menswaardig
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160323625
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:28 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Het zijn geen mensen het zijn moslims

Verder ben ik blijer dat er 8 van hun dood zijn dan 100 van ons

[ afbeelding ]
LE-ZEN!

Die "ons" waar je het over hebt zijn MENSEN. Moslims zijn MENSEN, die "ons" zijn ook WIJ. Wij moeten dit onderling oplossen zonder geweld te gebruiken. Als je vind dat mensen zomaar vermoord mogen worden omdat ze andere ideeën erop nahouden dan ben je ziek in je hoofd en draagt NOOIT bij aan een betere wereld. Het is olie op het vuur gooien.

Mensen met hersens lossen oorloggen met woorden op.
pi_160323677
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

LE-ZEN!

Die "ons"waar je het over hebt zijn MENSEN. Moslims zijn MENSEN, die "ons" zijn ook WIJ. Wij moeten dit onderling oplossen zonder geweld te gebruiken.
ISIS leden zijn geen mensen. Ze lijken misschien op een mens, ze lopen als een mens, hun inwendige organen werken als dat van een mens, maar het zijn geen mensen.

Verder ga ik zo maar lekker tv kijken, ga zonder moslimzorgen naar bed tegenwoordig, scheelt een hoop.

Veel plezier met je trolltopic
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160323735
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:33 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ISIS leden zijn geen mensen. Ze lijken misschien op een mens, ze lopen als een mens, hun inwendige organen werken als dat van een mens, maar het zijn geen mensen.

Verder ga ik zo maar lekker tv kijken, ga zonder moslimzorgen naar bed tegenwoordig, scheelt een hoop.

Veel plezier met je trolltopic
:')

Feitelijk wel helaas, ..vreselijk mannetje.

PVV'er :')
pi_160323754
quote:

[..]

LE-ZEN!

Die "ons" waar je het over hebt zijn MENSEN. Moslims zijn MENSEN, die "ons" zijn ook WIJ. Wij moeten dit onderling oplossen zonder geweld te gebruiken. Als je vind dat mensen zomaar vermoord mogen worden omdat ze andere ideeën erop nahouden dan ben je ziek in je hoofd en draagt NOOIT bij aan een betere wereld. Het is olie op het vuur gooien.
Inderdaad, als ze in het Bataclan gewoon de dialoog aangegaan waren...
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_160323770
Nee niet alle moslims wat ik zojuist zei trouwens. Alleen de mensen die vrijwillig het geloof van dood, haat en verderf volgen. Vrouwen en kinderen die verplicht worden om moslim te worden daar kan ik nooit echt boos op worden. Alle mensen die vrijwillig de islam volgen (vanwege wat erin staat) zijn niet menswaardig nee.

Heb erg medelijden met moslimas en kinderen die dit walgelijke geloof opgedrongen krijgen.
pi_160323796
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:35 schreef esv7 het volgende:

[..]

Inderdaad, als ze in het Bataclan gewoon de dialoog aangegaan waren...
Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op. Ik vraag mij soms serieus af hoe wij de eeuwige angst kunnen stoppen zonder open te staan voor de discussie.
  maandag 29 februari 2016 @ 20:36:41 #34
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160323808
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Jij bent blij dat er mensen dood gaan?

Je bent ziek in je hoofd.

Toen mijn opa dood ging stond ik ook niet te lachen, .. :{
Wou je opa mensen vermoorden omdat ze andere principes hadden?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160323814
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:36 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op.
Eens en 1 iemand moet de verstandigste zijn. We hebben toch ook die christen-terreur overwonnen in de middeleeuwen?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_160323825
quote:

[..]

Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op.
Je kan niet met die gasten praten man. Onder wat voor fucking steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?

Ben je nou nog niet wakker? Wtf
pi_160323913
Wel goed voor ze, daar leren ze wel van af.
pi_160323922
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:37 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Je kan niet met die gasten praten man. Onder wat voor fucking steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?

Ben je nou nog niet wakker? Wtf
Zie je, de redenen waarom wij er met z'n allen nog steeds niet uitkomen.. :')

Jij bent 1 van de zoveel mensen die ervoor zorgt dat de wereld altijd onverdeeld en angstig blijft. De discussie kan op deze manier nooit gevoerd worden. Er is iets fundamenteel mis bij mensen die denken dat ze "goed" doen maar eigenlijk het tegenovergestelde veroorzaken. Je bent cynisch geïndoctrineerd.
  maandag 29 februari 2016 @ 20:39:31 #39
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_160323938
quote:

[..]

LE-ZEN!

Mensen met hersens lossen oorloggen met woorden op.
Je weet toch wel wat er in de koran staat over ongelovige mensen en mensen die hun liefdes leven een iets andere draai geven?
Een verhaaltjes boek vol met walgelijkheden welke door iedere moslim word gezien als de absolute en enige allesheilige waarheid.
pi_160323955
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Zie je, de redenen waarom wij er met z'n allen nog steeds niet uitkomen.. :')

Jij bent 1 van de zoveel mensen die ervoor zorgt dat de wereld altijd onverdeeld en angstig blijft. De discussie kan op deze manier nooit gevoerd worden. Er is iets fundamenteel mis bij mensen die denken dat ze "goed" doen maar eigenlijk het tegenovergestelde veroorzaken.
Ok man ga jij lekker bij die haatbaarden aan tafel zitten en het uitpraten :W

fijne avond
pi_160323963
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef robber57 het volgende:

[..]

Je weet toch wel wat er in de koran staat over ongelovige mensen en mensen die hun liefdes leven een iets andere draai geven?
Dus geweld is de oplossing volgens jou?
pi_160323965
quote:

[..]

Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op. Ik vraag mij soms serieus af hoe wij de eeuwige angst kunnen stoppen zonder open te staan voor de discussie.
En met wij bedoel je de bezoekers van het Bataclan, of de Nederlandse samenleving? Ook denk ik dat IS niet op een gesprek zit te wachten.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_160324025
Onderdeel va het leven.
als ik dood ga wil ik een feest. Mensen moeten vieren dat ik goed geleefd heb.
Deze mensen wilden mensen vermoorden. Dat ze zelf dood zijn vind ik nu niet echt een gemis.
pi_160324047
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ok man ga jij lekker bij die haatbaarden aan tafel zitten en het uitpraten :W

fijne avond
Je bent lekker bezig hé? :')

Denk gewoon eens na over reële oplossingen. Ik vind het zo'n zwaktebod als mensen denken dat met kogels alles op te lossen is. Dan ben je naar mijn mening echt een gevaar voor de samenleving :')
pi_160324090
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Denk gewoon eens na over reële oplossingen. Ik vind het zo'n zwaktebod als mensen denken dat met kogels alles op te lossen is :')
we hebben het over mensen die denken dat je met geweld alles oplost.
Laat ze lekker elkaar afmaken dan sterven er ook geen onschuldige burgers.
pi_160324092
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef esv7 het volgende:

[..]

En met wij bedoel je de bezoekers van het Bataclan, of de Nederlandse samenleving? Ook denk ik dat IS niet op een gesprek zit te wachten.
WIJ, dus alle mensen van de wereld.

Users als Baas_bas die beweren dat mensen met kwade bedoelingen geen mensen zijn die kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen. Die symboliek/retoriek van PVV stemmertjes toch altijd :')

Wees eens realistisch voordat je de wereld wilt verbeteren en kom eens met feiten.

Probeer het desnoods.
pi_160324175
quote:
Denk gewoon eens na over reële oplossingen. Ik vind het zo'n zwaktebod als mensen denken dat met kogels alles op te lossen is. Dan ben je naar mijn mening echt een gevaar voor de samenleving :')
Maar deze strijders dachten dat dus...
  maandag 29 februari 2016 @ 20:46:40 #48
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160324246
quote:

[..]

Dat is precies wat die Mongolen doen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160324300
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:43 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

WIJ, dus alle mensen van de wereld.

Users als Baas_bas die beweren dat mensen met kwade bedoelingen geen mensen zijn die kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen. Die symboliek/retoriek van PVV stemmertjes toch altijd :')

Wees eens realistisch voordat je de wereld wilt verbeteren en kom eens met feiten.

Probeer het desnoods.

wat wil je dan ze opsluiten?
even ophalen uit de woestijn en dan opsluiten
pi_160324301
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:46 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat is precies wat die Mongolen doen
En wij reageren daar vervolgens op met kogels, ..

Jep, en dan afvragen waarom de EU straks oorlog voert :')

Feitelijk gaan wij er nooit uitkomen op deze manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')