Welk principe? Dat volgens de islam overal dood en verderf gepleegd moet worden?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:29 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Het gaat mij om het principe.
Jij framed mij een hoek in.
Gelijk deze kaart trekken, ..
Wat bedoel je precies? Ik vind wat er in de islam staat echt niet kunnen. Als je daar een voorstander van bent ben je niet echt menswaardigquote:Op maandag 29 februari 2016 20:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
OK zo kan die toch wel weer?
Edit effe je post man, dat kan echt niet
LE-ZEN!quote:Op maandag 29 februari 2016 20:28 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Het zijn geen mensen het zijn moslims
Verder ben ik blijer dat er 8 van hun dood zijn dan 100 van ons
[ afbeelding ]
ISIS leden zijn geen mensen. Ze lijken misschien op een mens, ze lopen als een mens, hun inwendige organen werken als dat van een mens, maar het zijn geen mensen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
LE-ZEN!
Die "ons"waar je het over hebt zijn MENSEN. Moslims zijn MENSEN, die "ons" zijn ook WIJ. Wij moeten dit onderling oplossen zonder geweld te gebruiken.
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:33 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
ISIS leden zijn geen mensen. Ze lijken misschien op een mens, ze lopen als een mens, hun inwendige organen werken als dat van een mens, maar het zijn geen mensen.
Verder ga ik zo maar lekker tv kijken, ga zonder moslimzorgen naar bed tegenwoordig, scheelt een hoop.
Veel plezier met je trolltopic
Inderdaad, als ze in het Bataclan gewoon de dialoog aangegaan waren...quote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
LE-ZEN!
Die "ons" waar je het over hebt zijn MENSEN. Moslims zijn MENSEN, die "ons" zijn ook WIJ. Wij moeten dit onderling oplossen zonder geweld te gebruiken. Als je vind dat mensen zomaar vermoord mogen worden omdat ze andere ideeën erop nahouden dan ben je ziek in je hoofd en draagt NOOIT bij aan een betere wereld. Het is olie op het vuur gooien.
Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op. Ik vraag mij soms serieus af hoe wij de eeuwige angst kunnen stoppen zonder open te staan voor de discussie.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:35 schreef esv7 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze in het Bataclan gewoon de dialoog aangegaan waren...
Wou je opa mensen vermoorden omdat ze andere principes hadden?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Jij bent blij dat er mensen dood gaan?
Je bent ziek in je hoofd.
Toen mijn opa dood ging stond ik ook niet te lachen, ..![]()
Eens en 1 iemand moet de verstandigste zijn. We hebben toch ook die christen-terreur overwonnen in de middeleeuwen?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:36 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op.
Je kan niet met die gasten praten man. Onder wat voor fucking steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:36 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op.
Zie je, de redenen waarom wij er met z'n allen nog steeds niet uitkomen..quote:Op maandag 29 februari 2016 20:37 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Je kan niet met die gasten praten man. Onder wat voor fucking steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?
Ben je nou nog niet wakker? Wtf
Je weet toch wel wat er in de koran staat over ongelovige mensen en mensen die hun liefdes leven een iets andere draai geven?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
LE-ZEN!
Die "ons" waar je het over hebt zijn MENSEN. Moslims zijn MENSEN, die "ons" zijn ook WIJ. Wij moeten dit onderling oplossen zonder geweld te gebruiken. Als je vind dat mensen zomaar vermoord mogen worden omdat ze andere ideeën erop nahouden dan ben je ziek in je hoofd en draagt NOOIT bij aan een betere wereld. Het is olie op het vuur gooien.
Mensen met hersens lossen oorloggen met woorden op.
Ok man ga jij lekker bij die haatbaarden aan tafel zitten en het uitpratenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Zie je, de redenen waarom wij er met z'n allen nog steeds niet uitkomen..
Jij bent 1 van de zoveel mensen die ervoor zorgt dat de wereld altijd onverdeeld en angstig blijft. De discussie kan op deze manier nooit gevoerd worden. Er is iets fundamenteel mis bij mensen die denken dat ze "goed" doen maar eigenlijk het tegenovergestelde veroorzaken.
Dus geweld is de oplossing volgens jou?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef robber57 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat er in de koran staat over ongelovige mensen en mensen die hun liefdes leven een iets andere draai geven?
En met wij bedoel je de bezoekers van het Bataclan, of de Nederlandse samenleving? Ook denk ik dat IS niet op een gesprek zit te wachten.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:36 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op. Ik vraag mij soms serieus af hoe wij de eeuwige angst kunnen stoppen zonder open te staan voor de discussie.
Je bent lekker bezig hé?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ok man ga jij lekker bij die haatbaarden aan tafel zitten en het uitpraten![]()
fijne avond
we hebben het over mensen die denken dat je met geweld alles oplost.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig hé?
Denk gewoon eens na over reële oplossingen. Ik vind het zo'n zwaktebod als mensen denken dat met kogels alles op te lossen is
WIJ, dus alle mensen van de wereld.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
En met wij bedoel je de bezoekers van het Bataclan, of de Nederlandse samenleving? Ook denk ik dat IS niet op een gesprek zit te wachten.
Maar deze strijders dachten dat dus...quote:Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef Viskarretje het volgende:
Denk gewoon eens na over reële oplossingen. Ik vind het zo'n zwaktebod als mensen denken dat met kogels alles op te lossen is. Dan ben je naar mijn mening echt een gevaar voor de samenleving
Dat is precies wat die Mongolen doenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig hé?
Denk gewoon eens na over reële oplossingen. Ik vind het zo'n zwaktebod als mensen denken dat met kogels alles op te lossen is. Dan ben je naar mijn mening echt een gevaar voor de samenleving
wat wil je dan ze opsluiten?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:43 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
WIJ, dus alle mensen van de wereld.
Users als Baas_bas die beweren dat mensen met kwade bedoelingen geen mensen zijn die kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen. Die symboliek/retoriek van PVV stemmertjes toch altijd
Wees eens realistisch voordat je de wereld wilt verbeteren en kom eens met feiten.
Probeer het desnoods.
En wij reageren daar vervolgens op met kogels, ..quote:Op maandag 29 februari 2016 20:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is precies wat die Mongolen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |