abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160322965
'IS executeert 8 Nederlandse strijders'

Triest dat mensen gaan juichen als er mensen (danwel is-strijders of burgers) omkomen :') Dat fok!kers kansloos zijn is hierbij nog eens extra bevestigd. Het zijn ook maar gewoon mensen, net zoals jullie. Deze mensen moesten geholpen worden om van hun bizarre waanideeën af te komen, ..nu zijn ze dood. Dat verdient geen feestje.

Mensen vermoorden is altijd de makkelijkste weg.

Lachen joch, .. :{
  Forum Admin maandag 29 februari 2016 @ 20:12:05 #2
35723 crew  GGMM
pi_160323046
Tja, de frontpage.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160323179
Sowieso lachen altijd +1
pindazakje
pi_160323209
Is toch weer 8 uitkeringen minder.
pi_160323213
8 terroristen die nu geen gevaar meer vormen voor Nederland

Hoe kan je hier NIET blij om zijn?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160323222
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Baas_bas het volgende:

pi_160323227
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Baas_bas het volgende:

Jij bent blij dat er mensen dood gaan?

Je bent ziek in je hoofd.

Toen mijn opa dood ging stond ik ook niet te lachen, .. :{
pi_160323257
quote:
13s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:09 schreef Viskarretje het volgende:
Deze mensen moesten geholpen worden om van hun bizarre waanideeën af te komen, ..nu zijn ze dood.
Missie gelukt toch? Ze zijn van hun waanideeën af.

Ik zie het probleem niet :')
pi_160323261
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er 8 terroristen nu geen bedreiging meer vormen voor Nederland, het Nederlandse volk en alles waar wij voor staan ja.

Ik hoop dat iedereen die overweegt zich bij isis aan te sluiten hetzelfde overkomt. Dat is mijn allergrootste wens _O_ laat ze elkaar maar afmaken in de zandbak
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160323272
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:19 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er 8 terroristen nu geen bedreiging meer vormen voor Nederland, het Nederlandse volk en alles waar wij voor staan ja.
Waar staan wij voor dan?

Leg uit. En spreek eens namens jezelf :')

Jij bent degene die in populistische praatjes gelooft.
pi_160323277
Deze ts, altijd lachen, lekker kort
pi_160323281
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:20 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Waar staan wij voor dan?

Leg uit.
vrijheid
pi_160323307
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:20 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

vrijheid
Vrijheid om te vermoorden heb je hier dus ook, in jouw optiek.

Waar blijf je met je punt.. :')
pi_160323324
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:21 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Vrijheid om te vermoorden heb je hier dus ook, in jouw optiek.

Waar blijf je met je punt.. :')
Wat? :')
pi_160323332
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:17 schreef ccs het volgende:
Is toch weer 8 uitkeringen minder.
Alsof jij daar iets van merkt :')

Tenzij je een arme sloeber bent die iets merkt van 2 kwartjes in de maand.
pi_160323338
TS zit volgens mij een beetje te 'trollen'
pi_160323350
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:22 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Wat? :')
Je weet heus wel wat ik bedoel, PVV tokkie.

Met je NL vlag, ..hoe treurig :')
pi_160323373
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:23 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Je weet heus wel wat ik bedoel, PVV tokkie.
ga je moeder plagen
pi_160323390
pi_160323395
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:12 schreef GGMM het volgende:
Tja, de frontpage.
pi_160323406
quote:
99s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:19 schreef CrashO het volgende:

[..]

Missie gelukt toch? Ze zijn van hun waanideeën af.

Ik zie het probleem niet :')
Dus mensen mogen jou ook vermoorden om jouw mening en opvattingen?

Kansloos.
pi_160323417
TS is gewoon jaloers. Deze dappere strijders zijn nu net aan hun 2e maagd begonnen.
pi_160323467
quote:
Gast, ..jij bent ziek in je hoofd dat je blij bent dat er mensen dood gaan :') Hoe kunnen wij ooit een betere wereld creëren zonder geweld te gebruiken als je iedereen mag omleggen met een andere mening, wereldbeeld of opvattingen? Dan ben je serieus gestoord in je hoofd en rijp voor een gesticht.
pi_160323471
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:25 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Dus mensen mogen jou ook vermoorden om jouw mening en opvattingen?

Kansloos.
Dat is wat deze lui zelf deden, ze waren naar het Oosten vertrokken om mensen met andere meningen en opvattingen uit te moorden. Nu zijn ze zelf dood. Tsja :')

Steek iig een beetje meer moeite in je Troll posts. Zodat ik meer dan 1 regel nodig heb om je onderuit te halen :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 20:28:21 ]
pi_160323504
quote:
99s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:27 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dat is wat deze lui zelf deden, ze waren naar het Oosten vertrokken om mensen met andere meningen en opvattingen uit te moorden. Nu zijn ze zelf dood. Tsja :')
Door IS ja, ..nota bene waar ze voor streden.

Nederlanders moorden elkaar toch ook niet uit? Dat is wel waar iedereen op de FP zit te juichen namelijk. Domkoppen met een bord voor hun kop.
  maandag 29 februari 2016 @ 20:30:07 #26
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_160323554
OK zo kan die toch wel weer?

Edit effe je post man, dat kan echt niet :@

99,9999% van de moslims zijn goede, vrome mensen met het hart op de juiste plaats. Ik had tijdens m'n studie een Iraakse vriend, zelden zulke gastvrije mensen meegemaakt.

[ Bericht 19% gewijzigd door hugecooll op 29-02-2016 23:21:36 (quote van verwijderde post weggehaald) ]
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_160323601
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:29 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Het gaat mij om het principe.

Jij framed mij een hoek in.

Gelijk deze kaart trekken, .. :')
Welk principe? Dat volgens de islam overal dood en verderf gepleegd moet worden?

quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:30 schreef Hallmark het volgende:

[..]

OK zo kan die toch wel weer?

Edit effe je post man, dat kan echt niet :@
Wat bedoel je precies? Ik vind wat er in de islam staat echt niet kunnen. Als je daar een voorstander van bent ben je niet echt menswaardig
pi_160323625
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:28 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Het zijn geen mensen het zijn moslims

Verder ben ik blijer dat er 8 van hun dood zijn dan 100 van ons

[ afbeelding ]
LE-ZEN!

Die "ons" waar je het over hebt zijn MENSEN. Moslims zijn MENSEN, die "ons" zijn ook WIJ. Wij moeten dit onderling oplossen zonder geweld te gebruiken. Als je vind dat mensen zomaar vermoord mogen worden omdat ze andere ideeën erop nahouden dan ben je ziek in je hoofd en draagt NOOIT bij aan een betere wereld. Het is olie op het vuur gooien.

Mensen met hersens lossen oorloggen met woorden op.
pi_160323677
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

LE-ZEN!

Die "ons"waar je het over hebt zijn MENSEN. Moslims zijn MENSEN, die "ons" zijn ook WIJ. Wij moeten dit onderling oplossen zonder geweld te gebruiken.
ISIS leden zijn geen mensen. Ze lijken misschien op een mens, ze lopen als een mens, hun inwendige organen werken als dat van een mens, maar het zijn geen mensen.

Verder ga ik zo maar lekker tv kijken, ga zonder moslimzorgen naar bed tegenwoordig, scheelt een hoop.

Veel plezier met je trolltopic
pi_160323735
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:33 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ISIS leden zijn geen mensen. Ze lijken misschien op een mens, ze lopen als een mens, hun inwendige organen werken als dat van een mens, maar het zijn geen mensen.

Verder ga ik zo maar lekker tv kijken, ga zonder moslimzorgen naar bed tegenwoordig, scheelt een hoop.

Veel plezier met je trolltopic
:')

Feitelijk wel helaas, ..vreselijk mannetje.

PVV'er :')
pi_160323754
quote:

[..]

LE-ZEN!

Die "ons" waar je het over hebt zijn MENSEN. Moslims zijn MENSEN, die "ons" zijn ook WIJ. Wij moeten dit onderling oplossen zonder geweld te gebruiken. Als je vind dat mensen zomaar vermoord mogen worden omdat ze andere ideeën erop nahouden dan ben je ziek in je hoofd en draagt NOOIT bij aan een betere wereld. Het is olie op het vuur gooien.
Inderdaad, als ze in het Bataclan gewoon de dialoog aangegaan waren...
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_160323770
Nee niet alle moslims wat ik zojuist zei trouwens. Alleen de mensen die vrijwillig het geloof van dood, haat en verderf volgen. Vrouwen en kinderen die verplicht worden om moslim te worden daar kan ik nooit echt boos op worden. Alle mensen die vrijwillig de islam volgen (vanwege wat erin staat) zijn niet menswaardig nee.

Heb erg medelijden met moslimas en kinderen die dit walgelijke geloof opgedrongen krijgen.
pi_160323796
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:35 schreef esv7 het volgende:

[..]

Inderdaad, als ze in het Bataclan gewoon de dialoog aangegaan waren...
Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op. Ik vraag mij soms serieus af hoe wij de eeuwige angst kunnen stoppen zonder open te staan voor de discussie.
  maandag 29 februari 2016 @ 20:36:41 #34
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160323808
quote:

[..]

Wou je opa mensen vermoorden omdat ze andere principes hadden?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160323814
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:36 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op.
Eens en 1 iemand moet de verstandigste zijn. We hebben toch ook die christen-terreur overwonnen in de middeleeuwen?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_160323825
quote:

[..]

Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op.
Je kan niet met die gasten praten man. Onder wat voor fucking steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?

Ben je nou nog niet wakker? Wtf
pi_160323913
Wel goed voor ze, daar leren ze wel van af.
pi_160323922
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:37 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Je kan niet met die gasten praten man. Onder wat voor fucking steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?

Ben je nou nog niet wakker? Wtf
Zie je, de redenen waarom wij er met z'n allen nog steeds niet uitkomen.. :')

Jij bent 1 van de zoveel mensen die ervoor zorgt dat de wereld altijd onverdeeld en angstig blijft. De discussie kan op deze manier nooit gevoerd worden. Er is iets fundamenteel mis bij mensen die denken dat ze "goed" doen maar eigenlijk het tegenovergestelde veroorzaken. Je bent cynisch geïndoctrineerd.
  maandag 29 februari 2016 @ 20:39:31 #39
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_160323938
quote:

[..]

LE-ZEN!

Mensen met hersens lossen oorloggen met woorden op.
Je weet toch wel wat er in de koran staat over ongelovige mensen en mensen die hun liefdes leven een iets andere draai geven?
Een verhaaltjes boek vol met walgelijkheden welke door iedere moslim word gezien als de absolute en enige allesheilige waarheid.
pi_160323955
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Zie je, de redenen waarom wij er met z'n allen nog steeds niet uitkomen.. :')

Jij bent 1 van de zoveel mensen die ervoor zorgt dat de wereld altijd onverdeeld en angstig blijft. De discussie kan op deze manier nooit gevoerd worden. Er is iets fundamenteel mis bij mensen die denken dat ze "goed" doen maar eigenlijk het tegenovergestelde veroorzaken.
Ok man ga jij lekker bij die haatbaarden aan tafel zitten en het uitpraten :W

fijne avond
pi_160323963
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef robber57 het volgende:

[..]

Je weet toch wel wat er in de koran staat over ongelovige mensen en mensen die hun liefdes leven een iets andere draai geven?
Dus geweld is de oplossing volgens jou?
pi_160323965
quote:

[..]

Het kan toch niet zo zijn dat alles met geweld op te lossen is? Actie-reactie is wat je dan krijgt. Het houdt op die manier nooit op. Ik vraag mij soms serieus af hoe wij de eeuwige angst kunnen stoppen zonder open te staan voor de discussie.
En met wij bedoel je de bezoekers van het Bataclan, of de Nederlandse samenleving? Ook denk ik dat IS niet op een gesprek zit te wachten.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_160324025
Onderdeel va het leven.
als ik dood ga wil ik een feest. Mensen moeten vieren dat ik goed geleefd heb.
Deze mensen wilden mensen vermoorden. Dat ze zelf dood zijn vind ik nu niet echt een gemis.
pi_160324047
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ok man ga jij lekker bij die haatbaarden aan tafel zitten en het uitpraten :W

fijne avond
Je bent lekker bezig hé? :')

Denk gewoon eens na over reële oplossingen. Ik vind het zo'n zwaktebod als mensen denken dat met kogels alles op te lossen is. Dan ben je naar mijn mening echt een gevaar voor de samenleving :')
pi_160324090
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Denk gewoon eens na over reële oplossingen. Ik vind het zo'n zwaktebod als mensen denken dat met kogels alles op te lossen is :')
we hebben het over mensen die denken dat je met geweld alles oplost.
Laat ze lekker elkaar afmaken dan sterven er ook geen onschuldige burgers.
pi_160324092
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef esv7 het volgende:

[..]

En met wij bedoel je de bezoekers van het Bataclan, of de Nederlandse samenleving? Ook denk ik dat IS niet op een gesprek zit te wachten.
WIJ, dus alle mensen van de wereld.

Users als Baas_bas die beweren dat mensen met kwade bedoelingen geen mensen zijn die kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen. Die symboliek/retoriek van PVV stemmertjes toch altijd :')

Wees eens realistisch voordat je de wereld wilt verbeteren en kom eens met feiten.

Probeer het desnoods.
pi_160324175
quote:
Denk gewoon eens na over reële oplossingen. Ik vind het zo'n zwaktebod als mensen denken dat met kogels alles op te lossen is. Dan ben je naar mijn mening echt een gevaar voor de samenleving :')
Maar deze strijders dachten dat dus...
  maandag 29 februari 2016 @ 20:46:40 #48
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160324246
quote:

[..]

Dat is precies wat die Mongolen doen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160324300
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:43 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Users als Baas_bas die beweren dat mensen met kwade bedoelingen geen mensen zijn die kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen. Die symboliek/retoriek van PVV stemmertjes toch altijd :')

Wees eens realistisch voordat je de wereld wilt verbeteren en kom eens met feiten.

Probeer het desnoods.

wat wil je dan ze opsluiten?
even ophalen uit de woestijn en dan opsluiten
pi_160324301
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:46 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat is precies wat die Mongolen doen
En wij reageren daar vervolgens op met kogels, ..

Jep, en dan afvragen waarom de EU straks oorlog voert :')

Feitelijk gaan wij er nooit uitkomen op deze manier.
pi_160324339
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:43 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Probeer het desnoods.

Je hebt gelijk, mocht ik een soortgelijke situatie als het Bataclan meemaken zal ik ze vragen met mij in gesprek te gaan.
pi_160324391
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:48 schreef esv7 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, mocht ik een soortgelijke situatie als het Bataclan meemaken zal ik ze vragen met mij in gesprek te gaan.
Ik wil juist dat dat soort dingen niet gebeuren, geweld moet stoppen. Zowel in europa als in het midden-oosten. Er moet een soort "verlichting" komen dat bloed vergieten niet de oplossing is. Mensen moeten echt eens te rade gaan of tegenreacties wel iets oplost. Je zorgt op die manier dat de ellende voorgezet gaat worden, ..steeds maar weer.

Daar heb ik het over in dit topic.
pi_160324440
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:49 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Ik wil juist dat dat soort dingen niet gebeuren, geweld moet stoppen. Zowel in europa als in het midden-oosten. Er moet een soort "verlichting" komen dat bloed vergieten niet de oplossing is.

Daar heb ik het over in dit topic.
Daar ben ik het volledig mee eens, alleen denk ik niet dat het realistisch is om te verwachten dat dit gaat gebeuren.
  maandag 29 februari 2016 @ 20:52:25 #54
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_160324462
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Dus geweld is de oplossing volgens jou?
Nee , maar wat je zaait zul je oogsten, laat ze allemaal maar kapot geschoten worden, net zolang tot het licht een keer aangaat, ik heb ook niet meer de illusie dat je gelovigen op andere gedachten kunt brengen, ze zullen zelf moeten ondervinden hoe fantastisch dat geloof is.
Geloof is een abstract gegeven dat word bepaald door alle beoefenaars en niet alleen het clubje waarvan de gutmensch zegt dat het de "ware" moslims zijn en IS terrorsiten geen "echte" moslims zijn.
Het is geen kersen pikken waarbij je alleen de lekkere plukt, alle moslims horen erbij dus ook de miz nogal royale groep etterbakken, jouw 99,9% is een ridicuul getal.

Of ik in het algemeen wil dat mensen worden dood geschoten? nee, maar daar maak ik af en toe uitzonderingen op als de gelegenheid er om roept, dit is zo'n gelegenheid waarbij "lieve nederlandse jongetjes" zijn gaan heulen met het tuig om gruwelijkheden te begaan en hebben daarbij, geheel terecht, het deksel op de neus gekregen, eigen bult dikke schuld,je was gewaarschuwt en wie niet luisteren wil moet maar voelen.
pi_160324614
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:51 schreef esv7 het volgende:

[..]

Daar ben ik het volledig mee eens, alleen denk ik niet dat het realistisch is om te verwachten dat dit gaat gebeuren.
Nét zo onrealistisch om te denken dat oorlog ooit vanzelf stopt. Ik ben er écht oprecht verbaasd over dat mensen (met al hun rationele vermogens die ze hebben) echt overtuigd zijn dat geweld ook maar iets oplost. Ik vind dat echt verbazingwekkend en beangstigend tegelijk. Feitelijk zijn IS-strijders ook mensen namelijk.

Hoe een wezen als een mens zo onderling kan ontsporen, ..dat dient uitgezocht te worden. Ik denk namelijk niet dat een mens geboren wordt om hun eigen soortgenoten te vermoorden. Is de haat jegens westerlingen dan op een bepaalde manier te begrijpen? Ik durf soms bijna te geloven dat de religieuze tendens niet eens echt aan de orde is namelijk, Er moét meer aan de hand zijn om die kwade bedoelingen enigszins in de context te "passen".

[ Bericht 3% gewijzigd door Viskarretje op 29-02-2016 21:08:06 ]
  maandag 29 februari 2016 @ 21:01:44 #56
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160324780
Moorden is hartstikke leuk, en doodgaan is een feest!!!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 29 februari 2016 @ 21:09:34 #57
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160325145
ze mochten ook wel blijven leven van mij, voorwaarde is wel dat ze iedere dag langzaam lijden dan :')
pi_160325209
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:52 schreef robber57 het volgende:

[..]

Nee , maar wat je zaait zul je oogsten, laat ze allemaal maar kapot geschoten worden, net zolang tot het licht een keer aangaat, ik heb ook niet meer de illusie dat je gelovigen op andere gedachten kunt brengen, ze zullen zelf moeten ondervinden hoe fantastisch dat geloof is.
Geloof is een abstract gegeven dat word bepaald door alle beoefenaars en niet alleen het clubje waarvan de gutmensch zegt dat het de "ware" moslims zijn en IS terrorsiten geen "echte" moslims zijn.
Het is geen kersen pikken waarbij je alleen de lekkere plukt, alle moslims horen erbij dus ook de miz nogal royale groep etterbakken, jouw 99,9% is een ridicuul getal.

Of ik in het algemeen wil dat mensen worden dood geschoten? nee, maar daar maak ik af en toe uitzonderingen op als de gelegenheid er om roept, dit is zo'n gelegenheid waarbij "lieve nederlandse jongetjes" zijn gaan heulen met het tuig om gruwelijkheden te begaan en hebben daarbij, geheel terecht, het deksel op de neus gekregen, eigen bult dikke schuld,je was gewaarschuwt en wie niet luisteren wil moet maar voelen.
Hoe zou het volgens jou opgelost kunnen worden dan?
  maandag 29 februari 2016 @ 21:23:53 #59
451005 Grems
Clown World
pi_160325691
De vredesreligie een waanidee noemen :')

Vreselijk inderdaad dat mensen die zich vrijwillig aansluiten bij een genocidale, alle hatende slachtclub aansluiten door medeleden afgeslacht worden.

Je zou het ook zuiver Darwinisme kunnen noemen.
  maandag 29 februari 2016 @ 21:26:27 #60
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160325804
nvm
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160325886
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:31 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Welk principe? Dat volgens de islam overal dood en verderf gepleegd moet worden?

[..]

Wat bedoel je precies? Ik vind wat er in de islam staat echt niet kunnen. Als je daar een voorstander van bent ben je niet echt menswaardig
Het probleem is dat jij denkt dat iedere moslim die zuivere islam volledig omarmd. Je komt namelijk over als iemand die stelt dat iedere moslim radicaal en extremistisch is. Een geweldige misvatting kan ik je zeggen.

Dan begeef je je op uiterst radicale/gevaarlijke gedachten.
  maandag 29 februari 2016 @ 21:31:34 #62
451005 Grems
Clown World
pi_160326027
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:28 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Het probleem is dat jij denkt dat iedere moslim die zuivere islam omarmd. Je komt namelijk over als iemand die stelt dat iedere moslim radicaal en extremistisch is.

Dan begeef je je op uiterst radicale/gevaarlijke gedachten.
Het feit dat een totalitaire haatideologie ook leden heeft die toch de voorkeur geven aan een enigszins leefbare wereld pleit niet voor de ideologie.
pi_160326100
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef Grems het volgende:
De vredesreligie een waanidee noemen :')

Vreselijk inderdaad dat mensen die zich vrijwillig aansluiten bij een genocidale, alle hatende slachtclub aansluiten door medeleden afgeslacht worden.

Je zou het ook zuiver Darwinisme kunnen noemen.
Je zou je ook af kunnen vragen waarom mensen tot zulke dingen in staat zijn. Een mens wordt in mijn optiek nog altijd niet geboren om een "slachtmachine" te worden. Daar zit een diepgewortelde redenen achter die onderzocht dient te worden.
  maandag 29 februari 2016 @ 21:34:17 #64
451005 Grems
Clown World
pi_160326138
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:33 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Je zou je ook af kunnen vragen waarom mensen tot zulke dingen in staat zijn. Een mens wordt in mijn optiek nog altijd niet geboren om een "slachtmachine" te worden :)
Indoctrinatie vanaf de geboorte. Lijkt mij niet zo complex.
  maandag 29 februari 2016 @ 21:34:29 #65
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160326150
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:28 schreef Viskarretje het volgende:
Het probleem is dat jij denkt dat iedere moslim die zuivere islam volledig omarmd. Je komt namelijk over als iemand die stelt dat iedere moslim radicaal en extremistisch is. Een geweldige misvatting kan ik je zeggen.

De Islam in zuivere vorm is van zichzelf al extremistisch.

Wie fundamentalistisch boeddhist is, zal een of andere vage hippie worden. Wie fundamentalistisch moslim is, een oorlogszuchtige.
pi_160326185
Ik heb geen medelijden met mensen die er zelf voor kiezen om naar dat gebied af te reizen, mee te vechten en vervolgens worden gedood.

Stel ze werden gedwongen, dan is het een ander verhaal, maar dat is hier niet het geval.
  Eindredactie Games maandag 29 februari 2016 @ 21:35:43 #67
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_160326189
quote:

Wilde je opa ook onschuldige mensen doden :?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_160326261
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:34 schreef Grems het volgende:

[..]

Indoctrinatie vanaf de geboorte. Lijkt mij niet zo complex.
Jij denkt dat een jong kind zulks een "complexe" ideeën in de context kan plaatsen? Die weet echt nog niet wat zo'n kalifaat inhoudt. Ik zou graag willen weten wat er ze ingefluisterd word.
  maandag 29 februari 2016 @ 21:40:13 #69
451005 Grems
Clown World
pi_160326383
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:37 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Jij denkt dat een jong kind zulks een "complexe" ideeën in de context kan plaatsen? Die weet echt nog niet wat zo'n kalifaat inhoudt. Ik zou graag willen weten wat er ze ingefluisterd word.
Hoe complex is het concept dat iedereen die niet bij onze stam hoort dood moet? Verder hoeft een voetsoldaat niets in een context te plaatsen. Een moslim hoeft alleen te gehoorzamen.
pi_160326498
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:34 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Wie fundamentalistisch boeddhist is, zal een of andere vage hippie worden. Wie fundamentalistisch moslim is, een oorlogszuchtige.
Dat maakt het juist zo interessant. Dat kwaadaardige moet toch ergens vandaan komen. Een mens heeft wel meer aan zijn hoofd dan dood en verderf kweken. Overleven bijvoorbeeld.
  maandag 29 februari 2016 @ 21:44:49 #71
451005 Grems
Clown World
pi_160326582
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:42 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Dat maakt het juist zo interessant. Dat kwaadaardige moet toch ergens vandaan komen, ..
Vanuit de islam. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
pi_160326701
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:44 schreef Grems het volgende:

[..]

Op zichzelf heeft ieder woord, beeld, geluid, machthebbende "status" (etc..) geen enkele betekenis. Woorden zijn bijvoorbeeld bedacht door de mens die daar vervolgens mee kan communiceren om de wereld om zich heen dragelijkheid en duidelijkheid te verschaffen. Alles is feitelijk terug te brengen naar die fantasieën / fanta-betekenissen die mensen zelf bedacht hebben. Een schijnwerkelijkheid als resultaat. Verschillende religieuze "overtuigingen" en ethisch besef zijn daar enkele duidelijke voorbeelden van. Ze kunnen vreselijke gevolgen hebben.

De mens kent geen god, ..de mens is het eigenlijk zelf.

[ Bericht 2% gewijzigd door Viskarretje op 29-02-2016 21:56:03 ]
pi_160327751
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:34 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Het vreemde van deze gewaarwording is dat die fundamentalistische middelen (religieus middel) nogal overwoekeren over het doel op zichzelf, namelijk: een gezamenlijk goed leven hebben in een wereld waarbij nu eenmaal verschillende mensen met andere gedachten bestaan. In plaats daarvan distantiëren ze zich van hen en vormen ze een stoïcijnse houding tegenover ongelovigen, soms zelfs afwijzend. Een recept voor discriminatie, onderdrukking en meer van dat soort zaken is geboren.
pi_160327926
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:44 schreef Grems het volgende:

[..]

Geschreven woorden hebben geen macht op zichzelf. Het zijn de mensen zelf die ficties zijn gaan interpreteren als geldige hypothesen. Ik hecht daar niet zoveel waarde aan.
  maandag 29 februari 2016 @ 22:22:08 #75
451005 Grems
Clown World
pi_160327953
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:21 schreef Viskarretje het volgende:

[..]

Geschreven woorden hebben geen macht op zichzelf. Het zijn de mensen zelf die ficties zijn gaan interpreteren als geldige hypothesen. Ik hecht daar zelf 0% waarde aan :)
1.6 miljard moslims denken daar anders over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')