abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160316189
Welke winkelketens zijn al failliet of staan op het punt van omvallen?

Wankelende winkelketens:

• Gerry Weber
• Praxis
• Gamma
• Blokker

Een selectie van de meest opvallende winkelketens die de afgelopen jaren kopje onder gingen:

2016

• De resterende 32 fysieke winkels van Dixons

• Perry Sport
• Aktiesport
• Esprit

• La Ligna
Sector: kleding
Vestigingen: 52 winkels
Werknemers: circa 230

• Paradigit
Sector: computerspeciaalzaak
Vestigingen: 12 winkels en 5 shop-in-shops in vestigingen V&D
Werknemers: 200

• Foto Klein
Sector: speciaalzaak foto-, video- en geluidsapparatuur
Vestigingen: 34 winkels
Werknemers: circa 200

2015

• V&D
Sector: warenhuis
Vestigingen: 62 warenhuizen en ruim 250 La Place-vestigingen in Nederland en daarbuiten
Werknemers: 10.000

• Macintosh
Sector: schoenen
Vestigingen: ruim 550 in Nederland, België en Luxemburg
Werknemers: ruim 5.000 (eind 2014)

• DA Retailgroep
Sector: drogisterij
Vestigingen: 7 Nederlandse vestigingen in eigen beheer, 266 in handen van franchisenemers
Werknemers: 212

• BAS Group
Sector: telecom
Vestigingen: 150 in Nederland
Werknemers: 1.200

• Telstar Holding
Sector: sportwinkel
Vestigingen: 12 in Nederland
Werknemers: 210

• Ardenberg BV
Vestigingen: 49 verdeeld over Nederland en België
Werknemers: 360

• Geddes & Gillmore
Vestigingen: 7 in Nederland en België
Werknemers: 69

• Miss Etam
Vestigingen: meer dan tweehonderd, waarvan ruim 130 onder de naam Miss Etam en circa 65 met de naam Promiss op de gevel.
Werknemers: ongeveer 2.200

• Schoenenreus
Vestigingen: 206
Werknemers: 750

• House of Shoes
Vestigingen: 28
Werknemers: 120

• Thom Broekman
Vestigingen: 18
Werknemers: 113

• Taft
Vestigingen: 11
Werknemers: 77

2014

• Mexx
Vestigingen: 315 in Europa
Werknemers: 1.500 internationaal, waarvan 500 in Nederland

• Halfords
Sector: auto- en fietsonderdelen
Vestigingen: 130
Werknemers: 536

• Free Record Shop
Sector: entertainment
Vestigingen: 141 (eerste faillissement) 36 (tweede faillissement)
Werknemers: 755 (eerste faillissement) 90 (tweede faillissement)

• Polare
Branche: boeken
Vestigingen: 21
Werknemers: ongeveer 400

• Siebel
Branche: juweliersketen
Vestigingen: 36
Werknemers: ongeveer 170

2013

• Henk ten Hoor
Vestigingen: 103 (eerste faillissement) 63 (tweede faillissement)
Werknemers: 487 (eerste faillissement) 250 (tweede faillissement)

• Oad
Branche: reizen
Vestigingen: 150
Werknemers: 1.450

• De Harense Smid
Branche: elektronica
Vestigingen: 43
Werknemers: 550

• iCentre
Sector: Apple-producten
Vestigingen: 34
Werknemers: 500

• Block
Sector: elektronica
Vestigingen: 20
Werknemers: 175

• E-plaza
Sector: computerspellen
Vestigingen: 52
Werknemers: ongeveer honderd

2012

• Piet Kerkhof
Vestigingen: 18
Werknemers: 200

• Sabon
Sector: cosmetica
Vestigingen: 51
Werknemers: 237

• Expo
Sector: wenskaarten en cadeaus
Vestigingen: 20
Werknemers: ongeveer 70
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 29 februari 2016 @ 15:48:40 #2
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160316200
Deze zaken van Dixons gaan dicht:

het gaat om deze zaken:

» dixons Amstelveen
» dixons Amsterdam Kinkerstraat
» dixons Bovenkarspel
» dixons Bussum
» dixons Den Bosch
» dixons Den Haag Frederik Hendriklaan
» dixons Den Haag Theresiastraat
» dixons Emmeloord
» dixons Goes
» dixons Gorinchem
» dixons Gouda
» dixons Harderwijk
» dixons Hellevoetsluis
» dixons Helmond
» dixons Hoogvliet
» dixons Kampen
» dixons Katwijk aan Zee
» dixons Lelystad
» dixons Maassluis
» dixons Naaldwijk
» dixons Nijmegen
» dixons Oss
» dixons Oud-Beijerland
» dixons Purmerend
» dixons Ridderkerk
» dixons Sneek
» dixons Soest
» dixons Uden
» dixons Veenendaal
» dixons Waalwijk
» dixons Weert
» dixons Zutphen
» dixons Zwijndrecht
pi_160316509
De TT. :'( :'( :'(
pi_160316532
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:57 schreef SoldMayor het volgende:
De TT. :'( :'( :'(
Sorry man kon het niet laten
pi_160316617
Weet niet of iemand dit misschien weet maar:

Wij krijgen nu waarschijnlijk morgen te horen dat we eventueel overgeplaatst kunnen gaan worden andere winkels binnen de Relevant Holdings. Dat is dus voor mijn regio een Icenter en Phonehouse. Maar het is natuurlijk de vraag wat voor contract je dan aangeboden krijgt. Stel ik zeg nee dan heb je ook geen recht op uitkering e.d. toch?

Aan de ander kant ben ik wel op een punt aangekomen dat ik denk dat het tijd is voor iets nieuws. Mogelijk ook eerst nog mijn rondreis door de USA doen. Het is toch nu of nooit. :')
pi_160316631
Gelukkig hebben we de IT's nog
pi_160316745
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:01 schreef SoldMayor het volgende:
Weet niet of iemand dit misschien weet maar:

Wij krijgen nu waarschijnlijk morgen te horen dat we eventueel overgeplaatst kunnen gaan worden andere winkels binnen de Relevant Holdings. Dat is dus voor mijn regio een Icenter en Phonehouse. Maar het is natuurlijk de vraag wat voor contract je dan aangeboden krijgt. Stel ik zeg nee dan heb je ook geen recht op uitkering e.d. toch?

Aan de ander kant ben ik wel op een punt aangekomen dat ik denk dat het tijd is voor iets nieuws. Mogelijk ook eerst nog mijn rondreis door de USA doen. Het is toch nu of nooit. :')
gewoon aannemen en rond gaan kijken

heb je iig wat centen op de bank jeweet
pi_160316752
quote:
9s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:01 schreef opgebaarde het volgende:
:')
  maandag 29 februari 2016 @ 16:21:59 #9
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160317145
quote:
9s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:01 schreef opgebaarde het volgende:
die is er toch niet meer
  maandag 29 februari 2016 @ 16:22:29 #10
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160317153
Wie is de volgende Harense Smid :'(
pi_160317185
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:21 schreef KingRadler het volgende:

[..]

die is er toch niet meer
nope, we houden niet veel over ;(
  maandag 29 februari 2016 @ 16:26:44 #12
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160317235
waar moet ik in godsnaam mijn computer spullen halen.
er is alleen een Amac in de buurt :{
pi_160317241
Ik werkte nog afgelopen zomer nog bij Dixons Ridderkerk als promotor van Intel. Het verbaast mij niks dat alle Dixons sluiten ze hebben gewoon unieke selling point.
  maandag 29 februari 2016 @ 16:27:54 #14
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_160317262
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:26 schreef KingRadler het volgende:
Was er maar een soort website waar je spullen kon bestellen.
pi_160317281
quote:
Bol.com, Coolblue, enzovoort.
pi_160317285
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:22 schreef KingRadler het volgende:
Die is er ook al niet meer.
  maandag 29 februari 2016 @ 16:29:13 #17
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_160317286
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:22 schreef KingRadler het volgende:
bestaat al jaren niet meer
pi_160317291
quote:
BCC
  maandag 29 februari 2016 @ 16:30:31 #19
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160317323
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Lazvic het volgende:

[..]

BCC
och ja klopt :D, het gaat allemaal zo snel
pi_160317347
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:30 schreef KingRadler het volgende:

[..]

och ja klopt :D, het gaat allemaal zo snel
Maar die worden waarschijnlijk omgebouwd naar een andere elektronica zaak.
pi_160317369
Ik zat net effe te checken of Scheer & Foppen nog bestaat, maar dat is er blijkbaar nog wel.

Zou dat nog rendabel zijn? In enschede zijn ze al jaren verdwenen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_160317372
Het plan van Relevant Holdings was om van Dixons een ''Premium' winkel te maken. Zo zouden er exclusieve tassen/hoesjes voor tablets en telefoons komen. Verder wilden men zich op service gaan richten. Ook zouden er naast de nu al Apple shop in shop ook een Samsung en PhoneHouse shop in shop moeten komen. Zo premium vind ik dat niet echt aangezien het een mengelmoes van van alles en nog wat zou worden.

Nadat wij te horen kregen eind september dat Dixons falliet was wist ik eigenlijk al dat het nooit lang zou duren voordat het echte einde zou komen.

In november overgenomen en nieuw contract gekregen. Ik ben puur gebleven omdat het werk leuk was maar vooral het team in de winkel was tof. Toch wist ik wel dat het niks meer zou worden.
pi_160317402
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:33 schreef SoldMayor het volgende:
Het plan van Relevant Holdings was om van Dixons een ''Premium' winkel te maken. Zo zouden er exclusieve tassen/hoesjes voor tablets en telefoons komen. Verder wilden men zich op service gaan richten. Ook zouden er naast de nu al Apple shop in shop ook een Samsung en PhoneHouse shop in shop moeten komen. Zo premium vind ik dat niet echt aangezien het een mengelmoes van van alles en nog wat zou worden.

Nadat wij te horen kregen eind september dat Dixons falliet was wist ik eigenlijk al dat het nooit lang zou duren voordat het echte einde zou komen.

In november overgenomen en nieuw contract gekregen. Ik ben puur gebleven omdat het werk leuk was maar vooral het team in de winkel was tof. Toch wist ik wel dat het niks meer zou worden.
Welke locatie werkte je ?
pi_160317456
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:34 schreef Lazvic het volgende:
Welke locatie werkte je ?
Dixons Oss.
pi_160317499
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:37 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Dixons Oss.
Wat mij opviel in de korte tijd dat ik bij Dixons werkte dat men verplicht zoveel mogelijk verzekeringen moesten verkopen en dat werkte echt averechts want klanten liepen telkens weg.
pi_160317781
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Lazvic het volgende:

[..]

BCC
voor zolang dat nog duurt...
pi_160318151
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:53 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

voor zolang dat nog duurt...
Die zijn al overgenomen door een groot Frans bedrijf dus BCC blijft nog wel een tijd bestaan maar mogelijk wel onder een ander naam.
pi_160318196
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:37 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Dixons Oss.
En daar hebben ze het al zo zwaar te verduren qua leegstand (van sommige panden die nu nog wel gevuld zijn schijnt de huur al te zijn opgezegd) in combinatie met matig aantrekkelijk centrum. :{

Aldus iemand uit de regio.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 17:13:58 ]
pi_160318235
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:40 schreef Lazvic het volgende:
Wat mij opviel in de korte tijd dat ik bij Dixons werkte dat men verplicht zoveel mogelijk verzekeringen moesten verkopen en dat werkte echt averechts want klanten liepen telkens weg.
De verzekeringen zijn altijd een belangrijk onderdeel geweest inderdaad. Wij in Oss verkochten deze aan de lopende band maar wel op manier dat als de klant nee zei dat het dan ook prima was.

Ik weet dat verkopers zijn geweest die inderdaad de verzekeringen door de strot van de klant probeerde te duwen.

Het is net zo krom als de '' kant een klare'' laptops die de Mediamarkt verkoopt. Als je daar een laptop wilt hebben ze net altijd toevallig die laptop liggen maar dan alleen kant en klaar en volledig geïnstalleerd maar dab moet je wel ineens 25 euro meer betalen.
pi_160318307
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:14 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

De verzekeringen zijn altijd een belangrijk onderdeel geweest inderdaad. Wij in Oss verkochten deze aan de lopende band maar wel op manier dat als de klant nee zei dat het dan ook prima was.

Ik weet dat verkopers zijn geweest die inderdaad de verzekeringen door de strot van de klant probeerde te duwen.

Het is net zo krom als de '' kant een klare'' laptops die de Mediamarkt verkoopt. Als je daar een laptop wilt hebben ze net altijd toevallig die laptop liggen maar dan alleen kant en klaar en volledig geïnstalleerd maar dab moet je wel ineens 25 euro meer betalen.
Ach Mediamarkt mijdt ik ook als de pest, vooral de vestiging in Rotterdam zuid is om te huilen.
pi_160318316
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:12 schreef female81 het volgende:
En daar hebben ze het al zo zwaar te verduren qua leegstand (van sommige panden die nu nog wel gevuld zijn schijnt de huur al te zijn opgezegd) in combinatie met matig aantrekkelijk centrum.

Aldus iemand uit de regio.
Oss is een grote ellende.

Grote stukken stad worden volledig beheerd door grote winkels hier. Bijvoorbeeld Ter Horst van Geel en Wehberg hebben een stuk of 10 panden die ze verhuren. De huren in Oss zijn belachelijk hoog.

Ik kom zelf uit een horeca gezin. Wij hebben jaren lang een restaurant gehad in Heesch (dorp vlak bij Oss) en dat hebben we verkocht. 2 jaar geleden wilden mijn ouders weer iets nieuws beginnen maar nu in het centrum van Oss. De huurprijzen waren echt belachelijk en ze hebben daar uiteindelijk van afgezien. Als zomenteen in Oss ook de Aktie en Perry sport weg zijn is het helemaal niks meer. Dixons ook nog weg en natuurlijk recent V&D.
pi_160318385
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Grote stukken stad worden volledig beheerd door grote winkels hier. Bijvoorbeeld Ter Horst van Geel en Wehberg hebben een stuk of 10 panden die ze verhuren. De huren in Oss zijn belachelijk hoog.

Ik kom zelf uit een horeca gezin. Wij hebben jaren lang een restaurant gehad in Heesch (dorp vlak bij Oss) en dat hebben we verkocht. 2 jaar geleden wilden mijn ouders weer iets nieuws beginnen maar nu in het centrum van Oss. De huurprijzen waren echt belachelijk en ze hebben daar uiteindelijk van afgezien. Als zomenteen in Oss ook de Aktie en Perry sport weg zijn is het helemaal niks. Dixons ook nog weg en natuurlijk recent V&D.
Het probleem hierin in Nederland ligt vooral bij de vastgoedhandelaars die denken dat ze nog in de gouden tijden leven. Ik blijf het raar vinden dat men liever leegstaande panden wil hebben dan een huurverlaging door te voeren.
pi_160318422
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ik kom zelf uit een horeca gezin. Wij hebben jaren lang een Restaurant gehad in Heesch (dorp vlak bij Oss) en dat hebben we verkocht. 2 jaar geleden wilden mijn ouders weer iets nieuws beginnen maar nu in het centrum van Oss. De huurprijzen waren echt belachelijk en ze hebben daar uiteindelijk van afgezien. Als zomenteen in Oss ook de Aktie en Perry sport weg zijn is het helemaal niks. Dixons ook nog weg en natuurlijk recent V&D.
Ik woon op een plek waar Oss en Uden allebei erg makkelijk bereikbaar zijn. Maar als het een van deze twee wordt als ik wil gaan winkelen, is het in driekwart van de gevallen Uden. En dat was 15 jaar geleden al zo.

Dat die Cd-Kiosk het in Oss nog uit houdt is een Godswonder.
pi_160318547
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:22 schreef female81 het volgende:

[..]

Ik woon op een plek waar Oss en Uden allebei erg makkelijk bereikbaar zijn. Maar als het een van deze twee wordt als ik wil gaan winkelen, is het in driekwart van de gevallen Uden. En dat was 15 jaar geleden al zo.

Dat die Cd-Kiosk het in Oss nog uit houdt is een Godswonder.
Uden zit nu ook goed in de shit. Net die nieuwe V&D geopend daar. ;(
pi_160318954
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:29 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Uden zit nu ook goed in de shit. Net die nieuwe V&D geopend daar. ;(
Zowel Oss en Uden leven boven hun stand qua meters winkelruimte net zoals vele andere middelgrote gemeentes.
Veel inwoners die weinig tot nooit in het centrum komen omdat ze beide werken overdag met nog wat reistijd erbij is alleen de supermarkt nog open als ze weer thuis zijn.
pi_160319095
quote:
Alternate natuurlijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_160319209
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Alternate natuurlijk.
Die hebben 1 afhaalloods waar je nummertjes moet trekken.
pi_160319226
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:48 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zowel Oss en Uden leven boven hun stand qua meters winkelruimte net zoals vele andere middelgrote gemeentes.
Veel inwoners die weinig tot nooit in het centrum komen omdat ze beide werken overdag met nog wat reistijd erbij is alleen de supermarkt nog open als ze weer thuis zijn.
Uden heeft nog het geluk dat het een groot gebied bedient, en dat er met name ten oosten ervan amper nog iets te vinden is. Er zijn wel dorpjes, maar uitzonderingen als Coppens in Volkel daargelaten zit er qua winkels bijna niks noemenswaardigs.

Terwijl je van vanuit Oss bijzonder makkelijk naar Den Bosch (vanuit het treinstation de ene kant op in een rechte lijn) en Nijmegen (vanuit het treinstation de andere kant op in een rechte lijn) gaat, als je een leukere omgeving zoekt.
pi_160319237
quote:
3s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die hebben 1 afhaalloods waar je nummertjes moet trekken.
Gewoon bezorgen. Ik ga geen anderhalf uur rijden iig :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 29 februari 2016 @ 18:01:41 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_160319268
quote:
Online bestellen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_160319273
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef female81 het volgende:

[..]

Uden heeft nog het geluk dat het een groot gebied bedient, en dat er met name ten oosten ervan amper nog iets te vinden is. Er zijn wel dorpjes, maar uitzonderingen als Coppens in Volkel daargelaten zit er qua winkels bijna niks noemenswaardigs.

Terwijl je van vanuit Oss bijzonder makkelijk naar Den Bosch (vanuit het treinstation de ene kant op in een rechte lijn) en Nijmegen (vanuit het treinstation de andere kant op in een rechte lijn) gaat, als je een leukere omgeving zoekt.
Het treinstation in Oss daar stap je liever op dan uit.
pi_160319274
Dixons ook al? Gaat lekker :')

Gouda heeft vorig jaar de prijs voor 'beste binnenstad' gekregen, maar ik weet niet hoe want er zijn meer winkels dicht dan open de laatste tijd _O- Je hebt wel altijd plek om je fiets ergens neer te zetten :P
pi_160319328
Ik heb vandaag risico genomen en voor 12euro welgeteld 900 vitamine D pillen besteld bij Kruidvat. Moest vooraf betalen via i-deal. Kon het niet laten liggen voor die prijs aangezien ik kamp met allerlei klachten en dit een voorraadje is waarmee ik tot de zomer mee kan doen en natuurlijk geen geld. Kan het pas vrijdag ophalen. Duimen dat ze niet failliet gaat want anders is dat geld ook foetsie. Gutmens spelen: natuurlijk is het voor de werknemers veel erger dus val mij niet aan linkse ratten. O-)
  maandag 29 februari 2016 @ 18:07:56 #44
45206 Pietverdriet
pi_160319423
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:03 schreef George_Zina het volgende:
Ik heb vandaag risico genomen en voor 12euro welgeteld 900 vitamine D pillen besteld bij Kruidvat. Moest vooraf betalen via i-deal. Kon het niet laten liggen voor die prijs aangezien ik kamp met allerlei klachten en dit een voorraadje is waarmee ik tot de zomer mee kan doen en natuurlijk geen geld. Kan het pas vrijdag ophalen. Duimen dat ze niet failliet gaat want anders is dat geld ook foetsie. Gutmens spelen: natuurlijk is het voor de werknemers veel erger dus val mij niet aan linkse ratten. O-)
Waarom zou Kruidvat falliet gaan?
pi_160319432
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gewoon bezorgen. Ik ga geen anderhalf uur rijden iig :)
Wanneer je graag wil afhalen kun je ook webshop in de buurt zoeken, bijna elke kun je ook afhalen en cash betalen.
pi_160319441
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je weet het tegenwoordig nooit met alles wat al op de fles is gegaan.
  maandag 29 februari 2016 @ 18:08:49 #47
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_160319444
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:40 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Dat moest ik 10 jaar geleden al toen ik bij de BCC werkte. Ook kabeltjes en de hele rotzooi. Op Monster Cables bijvoorbeeld kregen wij zelf 3% van de totale omzet die wij maakte. Kan je nagaan wat BCC er zelf nog op verdiende.

Verder doe je wel iets goed fout als klanten weg lopen als je ze een verzekering aan probeert te bieden.
pi_160319481
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die loopt wel aardig met weinig vaste kosten, kleine oppervlakte goed volgestouwd en goedkoop personeel.
pi_160319497
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wanneer je graag wil afhalen kun je ook webshop in de buurt zoeken, bijna elke kun je ook afhalen en cash betalen.
Maar alternate bevalt me goed. Beter dan de mycom waar ik 2x per dag langs fiets.
pi_160319546
quote:
Living on the edge hoor :')
pi_160319551
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar alternate bevalt me goed. Beter dan de mycom waar ik 2x per dag langs fiets.
Ik heb prima webshop op 6 Km zitten, afhalen kan tot 21:00u gratis parkeren voor de deur, bestel eerst online alvast zodat het klaar staat, wat wil een mens nog meer.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 18:14:34 ]
pi_160319556
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Living on the edge hoor :')
Ik houd mijn hart vast tot die tijd. De concurrentie tussen drogisten is al jaren geleden losgebarsten. DA is al over de kop gegaan en Kruidvat kan de volgende zijn. Als ze dat maar deze week uit hun hoofd laten, schobbejakken.
pi_160319593
quote:
6s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:13 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik heb prima webshop op 6 Km zitten, afhalen kan tot 21:00u gratis parkeren voor de deur, bestel eerst online alvast zodat het klaar staat, wat wil een mens nog meer.
Gewoon laten bezorgen op mijn werk dus ;)
pi_160319613
Kruidvat is van AS Watson enorme grote aziatische partij, die vallen niet zo snel om.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160319635
Overigens koop ik nooit wat online, woon midden tussen de winkels, enige wat ik laatst online heb gekocht is een skijas.
pi_160319681
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gewoon laten bezorgen op mijn werk dus ;)
Dat is wat lastig in mijn geval maar een webshop met goede en ruime afhaalmogelijkheid op industrieterrein heeft daar weinig extra kosten aan en het is reuze handig wanneer je een compleet geassembleerde PC of veel spullen niet wilt laten verzenden en vooruitbetalen.

Ook grote webshops kunnen ineens omvallen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 18:20:58 ]
pi_160319684
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:15 schreef raptorix het volgende:
Kruidvat is van AS Watson enorme grote aziatische partij, die vallen niet zo snel om.
_O_ Mooi voor mij (en natuurlijk voor de medewerkers).
pi_160319713
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:16 schreef raptorix het volgende:
Overigens koop ik nooit wat online, woon midden tussen de winkels, enige wat ik laatst online heb gekocht is een skijas.
Ik kan ook langs gaan maar dan heb je het risico dat ze die pillen net niet in de winkelvoorraad hebben liggen. Die kans is best groot waardoor je het risico hebt dat ze mij hetzelfde aantal pillen voor 30 a 40euro proberen aan te smeren. Dan wacht ik liever 2/3 dagen extra.
pi_160319871
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:19 schreef George_Zina het volgende:

[..]

_O_ Mooi voor mij (en natuurlijk voor de medewerkers).
AS Watson is ook klant van bedrijf waar ik werk ;)
pi_160319930
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

AS Watson is ook klant van bedrijf waar ik werk ;)
Aha, een grote vis met een miljardenwinst volgens Google.
pi_160320117
quote:
6s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:32 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Aha, een grote vis met een miljardenwinst volgens Google.
Overigens heb ik idee dat het altijd wel druk is bij het kruidvat, daarnaast kun je best veel kleine spulletjes op weinig meter kwijt.
pi_160320324
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Overigens heb ik idee dat het altijd wel druk is bij het kruidvat, daarnaast kun je best veel kleine spulletjes op weinig meter kwijt.
Het is inderdaad een winkel die producten verkoopt waarbij je niet lang hoeft stil te staan en natuurlijk een stukje goedkoper dan een DA of ETOS. Goedkoop doet het nog steeds goed. Hoewel ik nooit heb begrepen wat mensen moeten met de troep die ze bij de Action verkopen. Ik kocht daar een keer waterkoker, man, de water die uit kwam had vieze bijsmaken. Sindsdien koop ik daar alleen maar schriften en niet meer. Troep.
pi_160320390
quote:
Kruidvat failliet :')

Niks is onmogelijk, maar dat zie ik binnen afzienbare tijd ECHT niet gebeuren.
pi_160320413
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:56 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Kruidvat failliet :')

Niks is onmogelijk, maar dat zie ik binnen afzienbare tijd ECHT niet gebeuren.
Ja, dat is mij duidelijk geworden.
pi_160320595
Kruidvat is wel een van de laatste bedrijven die nu failliet kunnen gaan.
FR1908
pi_160320601
quote:
6s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:57 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Ja, dat is mij duidelijk geworden.
nu weer epische klantenkaart aanbieding

_O_ Kruidvat _O_
pi_160321036
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:04 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_ Kruidvat _O_
Ik heb hier ergens een krat staan waarin ik Kruidvat-aanbiedingen hamster. Zeeppompjes, tandpasta-tubes, enzovoort. Vaak zitten er bij die aanbiedingen dingen die ik binnen een aantal maanden vanzelf nodig heb, stel dat dat op dit moment nog niet het geval is.

Hangt er natuurlijk wel van af of het merken zijn die ik toch al gebruik, of als een goed alternatief daarvoor beschouw.

Wel uitkijken dat ik niet op een gegeven moment 20 tandpasta-tubes in het krat heb liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 19:20:30 ]
pi_160321141
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:04 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_ Kruidvat _O_
Prachtig. Kost geen drol in vergelijking met andere drogisten. Bij de ETOS betaal je hier 8 a 10 euro voor.
pi_160321180
Ik koop alles bij de kruidvat mooi als het 1+1 gratis is of een nog betere actie. Wat ook leuk is, ze hebben af en toe zo'n koopavond he, dan krijg je 20% korting op alles, incl lopende acties. Maar hier tellen ze de 20% van het oorspronkelijke bedrag, en niet eerst bijv de 1+1 gratis korting eraf en dan pas 20% eraf. Daar zijn mooie voordeeltjes mee te behalen ;)

Op die manier leg ik ook mooie voorraadjes aan :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  † In Memoriam † maandag 29 februari 2016 @ 19:27:09 #70
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160321281
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef female81 het volgende:
Wel uitkijken dat ik niet op een gegeven moment 20 tandpasta-tubes in het krat heb liggen.
Haha, net een aanbieding van Parodontax: 3 voor de prijs van 2. Ik geloof dat we hier nu 12 tubes hebben liggen. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160321314
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:24 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik koop alles bij de kruidvat mooi als het 1+1 gratis is of een nog betere actie. Wat ook leuk is, ze hebben af en toe zo'n koopavond he, dan krijg je 20% korting op alles, incl lopende acties. Maar hier tellen ze de 20% van het oorspronkelijke bedrag, en niet eerst bijv de 1+1 gratis korting eraf en dan pas 20% eraf. Daar zijn mooie voordeeltjes mee te behalen ;)

Op die manier leg ik ook mooie voorraadjes aan :)
Op termijn bespaar je inderdaad vreselijk veel geld door consequent dat soort producten te kopen op de juiste momenten ten opzichte van mensen die het uit gemakzucht bij de supermarkt halen.
pi_160321583
Ja, ik verbaasde me daar in een discussie op een ander forum enorm over. Zoveel mensen die zich totaal daar niet mee bezig (willen) houden en gewoon kopen wat ze nodig hebben, wanneer ze het nodig hebben en bij een winkel waar ze op dat moment naar toe moeten.

Zelfs toen ik wat meer te besteden had dan nu, keek ik altijd naar aanbiedingen en kocht ik ook al vrijwel niets zonder korting. Ook kleding etc, al is dat wel wat lastiger qua aanbod met maten en dergelijke. Ik vind nu vrijwel alles voor de normale prijs echt veel te duur :')

Maar ik zie een Kruidvat ook niet omvallen voorlopig *O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  † In Memoriam † maandag 29 februari 2016 @ 19:41:46 #73
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160321893
Laatst alle soorten Badedas van 2,49 ¤ voor 1 ¤. Ik meen dat ik er een stuk of 20 heb gekocht. :D
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 29 februari 2016 @ 19:42:33 #74
45206 Pietverdriet
pi_160321931
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:15 schreef raptorix het volgende:
k
Trekpleister trouwens ook.
pi_160322144
quote:
99s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Laatst alle soorten Badedas van 2,49 ¤ voor 1 ¤. Ik meen dat ik er een stuk of 20 heb gekocht. :D
20 maar ik had er wel 100 genomen, maar wat als ze volgende maand maar 0,50 cent zijn?
  maandag 29 februari 2016 @ 19:53:12 #76
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_160322406
Ik heb zelfs een aparte rekening met 'aanbiedingsgeld' voor als er plots zulke acties langskomen als er geen geld is.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_160322638
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:53 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik heb zelfs een aparte rekening met 'aanbiedingsgeld' voor als er plots zulke acties langskomen als er geen geld is.
Zou ik ook eens meer op moeten letten, ik ben echt zo makkelijk, ik koop gewoon wat ik nodig heb, en kijk eigenlijk bijna niet naar prijzen.
  † In Memoriam † maandag 29 februari 2016 @ 19:59:08 #78
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160322640
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

k
Trekpleister trouwens ook.
Die hebben minder 'rommelbakken'. Meer een klassieke drogist.
  maandag 29 februari 2016 @ 20:00:35 #79
45206 Pietverdriet
pi_160322695
quote:
99s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Het spul is niet oneindig houdbaar trouwens, naar een jaar of twee, drie gaat het echt achteruit.
  maandag 29 februari 2016 @ 20:01:14 #80
45206 Pietverdriet
pi_160322718
quote:
99s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:59 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Die hebben minder 'rommelbakken'. Meer een klassieke drogist.
Stortgoed heet dat volgens mij
  † In Memoriam † maandag 29 februari 2016 @ 20:01:24 #81
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160322723
Van dat Kruidvat-spul hoef je met een heel klein beetje oplettendheid vrijwel nooit de volle mep te betalen. Er lopen meestal meerdere acties tegelijkertijd, zoals 3 voor de prijs van 2, 2 halen 1 betalen, 3 willekeurige producten uit een range voor een laag prijsje, etc.
  maandag 29 februari 2016 @ 20:24:46 #82
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_160323393
Wat ik vaak met de drogist doe, is het gewoon in Duitsland kopen.

Zoals haarkleuring
NL: 2 voor 17 euro. Aanbieding
DE: Max 5 euro per stuk

Deo dove:
NL: 3.75
DE: 1.49
Zelfs met 2e gratis in NL ben je dan nog nog steeds goedkoper daar. :')

Maar we dwalen af :+
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_160323744
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:24 schreef Zelfscanner het volgende:

Zoals haarkleuring
NL: 2 voor 17 euro. Aanbieding
DE: Max 5 euro per stuk

Deo dove:
NL: 3.75
DE: 1.49
Zelfs met 2e gratis in NL ben je dan nog nog steeds goedkoper daar. :')

Ik woon niet aan de grens, maar bestelde vroeger veel artikelen bij het Duitse Schlecker, bezorgde toen ook in Nederland. Het scheelde inderdaad veel. Ik heb ook nog steeds die grote Schlecker bezorgdozen.

Nu wil ik nog weleens bij Amazon Duitsland bestellen, gratis verzenden vanaf 20 euro.
pi_160323927
Bij drogisterij.net kan je ook goedkoop spullen halen die je in Kruidvat hebt en zelfs goedkoper.
pi_160324008
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef Lazvic het volgende:
Bij drogisterij.net kan je ook goedkoop spullen halen die je in Kruidvat hebt en zelfs goedkoper.
Nou, mijn ervaring is juist dat die veel duurder zijn. Ik zou er nooit bestellen.
pi_160324156
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:41 schreef Mylene het volgende:

[..]

Nou, mijn ervaring is juist dat die veel duurder zijn. Ik zou er nooit bestellen.
Bepaalde producten zijn wat goedkoper dan bij Kruidvat. Bijvoorbeeld kan ik nergens in Nederlandse winkel een Gillette scheermesjes 8 stuks voor 20 euro halen. Daarnaast is hun aanbod groter.
pi_160324527
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:44 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Bepaalde producten zijn wat goedkoper dan bij Kruidvat. Bijvoorbeeld kan ik nergens in Nederlandse winkel een Gillette scheermesjes 8 stuks voor 20 euro halen. Daarnaast is hun aanbod groter.
Die bestel ik voor mijn man bij https://www.d5avenue.com.

8 stuks 18,45 en dan keer 3 is gratis met verzendkosten. Ze zijn nu kennelijk weer uitverkocht.

http://nl.neckermann.com verkoopt ze ook

Zelfde bedrijf, heeft ook een paar Kijkshops omgebouwd.

quote:
Acht Kijkshop-filialen omgebouwd tot Neckermann-winkels

Het retailbedrijf Readen heeft acht vestigingen van Kijkshop overgenomen en gaat deze ombouwen tot Neckermann-winkels.

Readen Retail heeft daarvoor ook een meerderheidsbelang genomen in webwinkel Neckermann.com, zo bevestigt directeur Bas Pieper een bericht op nieuwssite Retailnews.nl.

Ook in België opent het bedrijf vijf filialen, daar is een aantal vestigingen van Depotplus overgenomen. "De komende weken worden de eerste winkels omgebouwd, uiteindelijk willen we landelijk actief worden met enkele tientallen filialen", zegt Pieper tegen NU.nl.

In de winkels komen zowel producten van D5 Avenue, de webshop die Readen al had, als van Neckermann.com te liggen, met uitzondering van kleding en meubels.

In de winkels zullen onder meer huishoudelijke artikelen, multimedia en persoonlijke verzorgingsproducten worden verkocht. De huisstijl van de filialen wordt gekopieerd van Neckermann.com.
Opmerkelijk

Pieper geeft toe dat het een opmerkelijke zet is in het licht van de recente faillissementen in de detailhandel. "We willen dit juist nu, om klanten een aanspreekpunt te bieden en producten direct te kunnen leveren."

Neckermann ging in 2014 failliet en maakte vervolgens een doorstart in afgeslankte vorm met behulp van investeringsmaatschappij Axivate Capital. Dat heeft nu een belang in het online warenhuis verkocht aan Readen.

Opmerkelijk

Pieper geeft toe dat het een opmerkelijke zet is in het licht van de recente faillissementen in de detailhandel. "We willen dit juist nu, om klanten een aanspreekpunt te bieden en producten direct te kunnen leveren."

Neckermann ging in 2014 failliet en maakte vervolgens een doorstart in afgeslankte vorm met behulp van investeringsmaatschappij Axivate Capital. Dat heeft nu een belang in het online warenhuis verkocht aan Readen.
Verstandig

De aan de Nyenrode Business Universiteit verbonden hoogleraar marketing en retailing Kitty Koelemeijer noemt het besluit om Neckermann-winkels te openen "heel verstandig".

"Het is eigenlijk een beweging die ik al had verwacht. Net zoals fysieke winkels online nodig hebben, hebben pure onliners ook fysieke winkels nodig", meent Koelemeijer. "Je kunt ontzettend veel dingen doen die je niet zo goed online kunt doen."

"Dit is wel de toekomst. Een webwinkel heeft wel degelijk baat bij fysieke winkels." Sommige producten worden nou eenmaal beter verkocht in een fysieke vestiging. "Het gaat om producten die je wilt proeven, ruiken of aanraken. Een fysieke winkel voegt dan echt wat toe." Bovendien kan Neckermann op deze manier retourpunten voor bestellingen opzetten en ook makkelijker klachten afhandelen.
Concurrentie

Dat de keten geen kleding of meubels in de vestigingen zal verkopen, vindt Koelemeijer logisch. "De concurrentie op het gebied van kleding is enorm. En kleding mengt niet goed met andere soorten producten." Daarnaast benadrukt ze dat het moeilijk is om de verkoop van meubels in een fysieke winkel rendabel te maken, omdat de verkoop langzaam gaat en de meubels veel ruimte innemen.

De keuze voor het verkopen van huishoudelijke artikelen noemt de hoogleraar wel gewaagd. Wat betreft multimedia ziet Koelemeijer de omgebouwde Kijkshop-winkels als goede stadse alternatieven voor grote vestigingen van Mediamarkt en Saturn aan de rand van steden.

"Ik had het niet per se van Neckermann verwacht, maar ik zat wel op die beweging te wachten. Coolblue doet het al een beetje en Bol.com doet het met Albert Heijn ook op een andere manier." Koelemeijer verwacht dat er nog wel meer online bedrijven zullen volgen. Het zou haar niet verbazen als ook Zalando op een gegeven moment met fysieke winkels komt.
bron
pi_160325823
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:24 schreef Zelfscanner het volgende:

Niet helemaal het loont de moeite om bepaalde producten over de grens in buurlanden te halen en gelijk de tank volgooien.
Vanuit de randstand is het lastiger, vandaar dat daar de boel nog wat beter loopt.
pi_160326821
Ik dacht dat de My Com winkels ook failliet waren :o
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160327200
quote:
6s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:13 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Ik houd mijn hart vast tot die tijd. De concurrentie tussen drogisten is al jaren geleden losgebarsten. DA is al over de kop gegaan en Kruidvat kan de volgende zijn. Als ze dat maar deze week uit hun hoofd laten, schobbejakken.
De kruidvat is toch zo'n goedkope grabbelbakken winkel, die liggen juist goed in de markt momenteel. Zie dan eerder de etos verdwijnen. En de hema sowieso voor het eind van het jaar.
pi_160327922
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:00 schreef byah het volgende:

[..]

De kruidvat is toch zo'n goedkope grabbelbakken winkel, die liggen juist goed in de markt momenteel. Zie dan eerder de etos verdwijnen. En de hema sowieso voor het eind van het jaar.
Etos is van Albert Heijn dus die blijven er ook nog wel.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 00:27:36 #92
174940 W00fer
Maar echt
pi_160331275
Familie van Puyenbroek wil alle 70 Perry filialen overnemen, niet Aktiesport.

http://www.telegraaf.nl/d(...)p_Perry_Sport__.html
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 1 maart 2016 @ 00:33:17 #93
174940 W00fer
Maar echt
pi_160331353
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:14 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Wat je vergeet te vertellen is dat ook Michel Perridon (Trust) ernaar gekeken heeft, hij wilde zelf met een bedrag erin stappen, maar zag dat het niet goed zat en stapte eruit:

http://www.quotenet.nl/Ni(...)ns-en-iCentre-172720

http://www.quotenet.nl/Ni(...)ixons-iCentre-172657
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160332892
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:54 schreef Mylene het volgende:

[..]

Die bestel ik voor mijn man bij https://www.d5avenue.com.

8 stuks 18,45 en dan keer 3 is gratis met verzendkosten. Ze zijn nu kennelijk weer uitverkocht.

http://nl.neckermann.com verkoopt ze ook

Zelfde bedrijf, heeft ook een paar Kijkshops omgebouwd.

[..]

bron
Mijn Gillette proglide mesjes scoor ik tegenwoordig bij www.voordeligscheren.nl :)
  dinsdag 1 maart 2016 @ 07:44:02 #95
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160332966
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:21 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Het probleem hierin in Nederland ligt vooral bij de vastgoedhandelaars die denken dat ze nog in de gouden tijden leven. Ik blijf het raar vinden dat men liever leegstaande panden wil hebben dan een huurverlaging door te voeren.
Vaak hebben die panden zich al dubbel en dwars terug betaald.
En helaas zijn er nog steeds gekken die het proberen voor een half jaar of een jaar.
Dat zie je nu heel veel, van die schoenenzaken (of soortgelijks) met een vrouwtje van een jaartje of 26 ofzo die anders maar thuis zat en door d'r vriend en moeders gepushed wordt om "haar droom" maar te verwezenlijken.
En na een jaar zijn ze weg.

We moeten die panden boycotten of gemeentes moeten gewoon (na een korte tijd van leegstand) de bestemming laten vervallen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_160332968
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:00 schreef byah het volgende:

[..]

Ik gok als eerste op Hema of Kijkshop. Daarna een keertje Xenos of Blokker danwel Marskramer.

Alleen wil ik zowel Hema als Xenos niet kwijt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 07:45:15 ]
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:05:02 #97
47102 Elvi
miemkwien
pi_160333055
Volgens mij gaat het met de Hema juist wel goed nu? Waar ik ook ben; bij de HEMA is het altijd druk.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:07:12 #98
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160333065
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:05 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij gaat het met de Hema juist wel goed nu? Waar ik ook ben; bij de HEMA is het altijd druk.
dat zijn allemaal mensen die ze ingehuurd hebben. ;(
pi_160333075
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:05 schreef Elvi het volgende:
Ja, die indruk heb ik ook wel.

Blokker lijkt me een logischer kandidaat, inderdaad. Hier in het dorp zijn er in korte tijd al twee van de drie verdwenen. En in de derde is het nog steeds niet bijster druk, die keren dat ik er kom.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:19:33 #100
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160333123
Ik vond de Kruidvat altijd een ordelijke winkel.
nu is het echt een grabbelbak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')