Sorry man kon het niet latenquote:
gewoon aannemen en rond gaan kijkenquote:Op maandag 29 februari 2016 16:01 schreef SoldMayor het volgende:
Weet niet of iemand dit misschien weet maar:
Wij krijgen nu waarschijnlijk morgen te horen dat we eventueel overgeplaatst kunnen gaan worden andere winkels binnen de Relevant Holdings. Dat is dus voor mijn regio een Icenter en Phonehouse. Maar het is natuurlijk de vraag wat voor contract je dan aangeboden krijgt. Stel ik zeg nee dan heb je ook geen recht op uitkering e.d. toch?
Aan de ander kant ben ik wel op een punt aangekomen dat ik denk dat het tijd is voor iets nieuws. Mogelijk ook eerst nog mijn rondreis door de USA doen. Het is toch nu of nooit.
quote:
die is er toch niet meerquote:
nope, we houden niet veel overquote:
Was er maar een soort website waar je spullen kon bestellen.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:26 schreef KingRadler het volgende:
waar moet ik in godsnaam mijn computer spullen halen.
Bol.com, Coolblue, enzovoort.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:26 schreef KingRadler het volgende:
er is alleen een Amac in de buurt
Die is er ook al niet meer.quote:
bestaat al jaren niet meerquote:
BCCquote:Op maandag 29 februari 2016 16:26 schreef KingRadler het volgende:
er is alleen een Amac in de buurt
och ja kloptquote:
Maar die worden waarschijnlijk omgebouwd naar een andere elektronica zaak.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
och ja klopt, het gaat allemaal zo snel
Welke locatie werkte je ?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:33 schreef SoldMayor het volgende:
Het plan van Relevant Holdings was om van Dixons een ''Premium' winkel te maken. Zo zouden er exclusieve tassen/hoesjes voor tablets en telefoons komen. Verder wilden men zich op service gaan richten. Ook zouden er naast de nu al Apple shop in shop ook een Samsung en PhoneHouse shop in shop moeten komen. Zo premium vind ik dat niet echt aangezien het een mengelmoes van van alles en nog wat zou worden.
Nadat wij te horen kregen eind september dat Dixons falliet was wist ik eigenlijk al dat het nooit lang zou duren voordat het echte einde zou komen.
In november overgenomen en nieuw contract gekregen. Ik ben puur gebleven omdat het werk leuk was maar vooral het team in de winkel was tof. Toch wist ik wel dat het niks meer zou worden.
Dixons Oss.quote:
Wat mij opviel in de korte tijd dat ik bij Dixons werkte dat men verplicht zoveel mogelijk verzekeringen moesten verkopen en dat werkte echt averechts want klanten liepen telkens weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop