quote:Op zondag 28 februari 2016 20:29 schreef PSVCL het volgende:
Wat zijn motief was is nog niet duidelijk.
Moest ik ook om lachen, inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef Hochwinter het volgende:
[..]Dat ligt nogal voor de hand lijkt mij.
Had dat wat eerder gezegd dan had de tokkie in kwestie waarschijnlijk niets naar de moskee gegooid.quote:
Zo zou het ook moeten.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
En moslims die met een isis vlag zwaaien of openlijk sympatiseren met de isis gedachtegoed zitten vast in de zwaar bewaakte terrorisme afdeling van vught.
D66 rechters hèquote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
Brandstichting + terrorisme + poging tot doodslag maal aantal moskee bezoekers.
Maar de rechter gaat hem een taakstrafje geven.
En moslims die met een isis vlag zwaaien of openlijk sympatiseren met de isis gedachtegoed zitten vast in de zwaar bewaakte terrorisme afdeling van vught.
Als moslim zit je al vast in quantanamo achtige gevangenissen als je alleen al een verkeerde gedachte hebt.
Als we niet oppassen straks het land straks in vuur en vlam. Tijd voor actie.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:29 schreef PSVCL het volgende:
Een man heeft zaterdagavond een molotovcocktail tegen de gevel van de moskee in Enschede gegooid. Hij is opgepakt. Wat zijn motief was is nog niet duidelijk.
Buurtbewoners hebben de Enschedeër na zijn daad achtervolgd en de politie ingeschakeld. Hoe groot de schade aan de moskee is, is nog niet bekend.
Een molotovcocktail is een met brandbare stof gevulde fles die via een lont wordt ontstoken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oskee-Enschede.dhtml
BNW is een ander subforum hequote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
Als moslim zit je al vast in quantanamo achtige gevangenissen als je alleen al een verkeerde gedachte hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef Hochwinter het volgende:
Beter dan het alternatief, toch ? Of zie jij liever succesvolle aanslagen ?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef PSVCL het volgende:
Gebouwen,dreigbrieven vrouwen, kinderen of op Fok..wat een helden!
Natuurlijk niet , maar dit is ook laf.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:48 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Beter dan het alternatief, toch ? Of zie jij liever succesvolle aanslagen ?
Of het nou een islamgekkie is met een bomvest of een tokkie-gekkie met een "molotov" of een dierenactivist die een politicus doodschiet ze zijn allemaal niet goed wijs en beiden ongewenst. Dat we dat even helder hebben.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Natuurlijk niet , maar dit is ook laf.
Misschien gleed die molotovcocktail wel uit z'n hand?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef Hochwinter het volgende:
Tuurlijk - maar wie heb jij liever tegenover je ? De zolderkamerfokker of de ISstrijder die vindt dat jij de verkeerde versie van de Islam aanhangt ?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Natuurlijk niet , maar dit is ook laf.
Wij weten allemaal in wiens opdracht die activist handeldequote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Of het nou een islamgekkie is met een bomvest of een tokkie-gekkie met een "molotov" of een dierenactivist die een politicus doodschiet ze zijn allemaal niet goed wijs en beiden ongewenst. Dat we dat even helder hebben.
Ik schud je de hand!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Of het nou een islamgekkie is met een bomvest of een tokkie-gekkie met een "molotov" of een dierenactivist die een politicus doodschiet ze zijn allemaal niet goed wijs en beiden ongewenst. Dat we dat even helder hebben.
Zijn motief lijkt mij wel duidelijkquote:Op zondag 28 februari 2016 20:29 schreef PSVCL het volgende:
Een man heeft zaterdagavond een molotovcocktail tegen de gevel van de moskee in Enschede gegooid. Hij is opgepakt. Wat zijn motief was is nog niet duidelijk.
Buurtbewoners hebben de Enschedeër na zijn daad achtervolgd en de politie ingeschakeld. Hoe groot de schade aan de moskee is, is nog niet bekend.
Een molotovcocktail is een met brandbare stof gevulde fles die via een lont wordt ontstoken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oskee-Enschede.dhtml
Ik denk niet dat dat de intentie isquote:Op zondag 28 februari 2016 20:42 schreef Jigzoz het volgende:
Blij dat tokkieterroristen te stom zijn om echte schade aan te richten.
Ik snap de grap erachter, maar het beginnen tegenwoordig hier in Enschede wel wat meer dan wat incidentjes te worden.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:01 schreef Grems het volgende:
[..]
Verwarde man. Kon waarschijnlijk geen stage krijgen.
Incidentje, niks aan de hand.
En rijdt rond in scootmobiels.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:10 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik snap de grap erachter, maar het beginnen tegenwoordig hier in Enschede wel wat meer dan wat incidentjes te worden.
Maar wat wil je met een populatie waarvan maar 56% van de beroepsbevolking een baan heeft. De rest zit maar wat Grolsch te tanken in een huurwoning en doet dit in z'n vrije tijd.
Ach gossie. Je hebt het zo slecht hier.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
Aanslagen als deze proberen weg te moffen als niets aan de hand? Waarschijnlijk heb jij de dreigbrieven die moskeeën onlangs hebben ontvangen ook geroepen niets aan de hand?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach gossie. Je hebt het zo slecht hier.
Nee hoor,dat is als je een varkensmutsje opzet.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
Gewoon zichzelf brieven sturen zodat ze huilie huilie kunnen doenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:28 schreef Knudde het volgende:
[..]
Aanslagen als deze proberen weg te moffen als niets aan de hand? Waarschijnlijk heb jij de dreigbrieven die moskeeën onlangs hebben ontvangen ook geroepen niets aan de hand?
Deze aanslag is blijkbaar hier het bewijs van dat de dreigbrieven serieus genomen dienen te worden?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gewoon zichzelf brieven sturen zodat ze huilie huilie kunnen doen![]()
Als de dader Mustafa Z heet.. wellichtquote:Op zondag 28 februari 2016 21:36 schreef Knudde het volgende:
[..]
Deze aanslag is blijkbaar hier het bewijs van?
Ik zeg niet niets aan de hand. Lees nog maar eens.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:28 schreef Knudde het volgende:
[..]
Aanslagen als deze proberen weg te moffen als niets aan de hand? Waarschijnlijk heb jij de dreigbrieven die moskeeën onlangs hebben ontvangen ook geroepen niets aan de hand?
Hoe groot acht jij die kans? Maar goed, hier op Fok worden aanslagen op moslims altijd afgedaan als "niets aan de hand"quote:Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als de dader Mustafa Z heet.. wellicht?
(nee, ik weet niet of hij zo heet. Maar waarom zou het niet kunnen...)
Zoals de waard is....quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gewoon zichzelf brieven sturen zodat ze huilie huilie kunnen doen![]()
Bijna in dezelfde woorden, ofwel moslims moeten niet zo zielig doen wanneer ze te maken krijgen met geweldquote:Op zondag 28 februari 2016 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zeg niet niets aan de hand. Lees nog maar eens.
Nee, ik reageerde op het laatste zinnetje van PSVCL:quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Knudde het volgende:
[..]
Bijna in dezelfde woorden, ofwel moslims moeten niet zo zielig doen wanneer ze te maken krijgen met geweld
Dit is pertinent onzin. Er is gelukkig nog geen gedachtenpolitie.quote:Als moslim zit je al vast in quantanamo achtige gevangenissen als je alleen al een verkeerde gedachte hebt.
https://nl.wikipedia.org/(...)ities_van_terrorismequote:In het Nederlandse Wetboek van Strafrecht geeft artikel 83 de definitie van een terroristisch misdrijf: sommige misdrijven vallen hier zonder meer onder, sommige andere indien ze worden gepleegd met een terroristisch oogmerk. Artikel 83a geeft de definitie van een terroristisch oogmerk: Onder terroristisch oogmerk wordt verstaan het oogmerk om de bevolking of een deel der bevolking van een land ernstige vrees aan te jagen, dan wel een overheid of internationale organisatie wederrechtelijk te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de fundamentele politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen. Bij diverse misdrijven geldt in geval van een terroristisch oogmerk een hogere maximumstraf.
Maar je wilt het geen terreur noemen ?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Bensel het volgende:
Ik denk dat je dit het beste kunt zien als een (ongeoorloofde) uiting van frustratie van iemand die niet weet hoe dat anders aangepakt kan worden.
Hij heeft weldegelijk een punt, het kabinet stond namelijk op het punt een stroming strafbaar te stellen. Maar het kabinet weet uiteraard dat het strafbaar stellen van deze stroming niet mogelijk is, omdat het botst met EHRM die ze mogelik op hun dak kunnen krijgenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op het laatste zinnetje van PSVCL:
[..]
Dit is pertinent onzin. Er is gelukkig nog geen gedachtenpolitie.
Feit: verreweg de meeste aanslagen op moslims worden door moslims gepleegd.quote:
Kortom jouw reactie sloeg nergens opquote:Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Feit: verreweg de meeste aanslagen op moslims worden door moslims gepleegd.
Maar goed, dat is in het Midden Oosten. Ik denk hier idd meer aan een wannabe Pegidavarkentje.
Dit is net zo goed terreur ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:49 schreef Bluesdude het volgende:
Is het terreur.? Maar we noemen dit niet terreur ?
We willen liever niet de nadruk leggen op het terreurkarakter
Het heeft ook niet eens een eigen naampje .
volksnationalistische terreur ?
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)ities_van_terrorisme
Zeker is het de bedoeling om mensen bang te maken en daardoor weg te jagen. Zie het vetgedrukte
Dat zullen we af moeten wachten. En als het een moslim was ben ik benieuwd of je je in bochten gaat wringen om eea goed te praten - of dat je net zoveel veroordeling blijft eisen als je nu (terecht) doetquote:Op zondag 28 februari 2016 21:56 schreef Knudde het volgende:
[..]
Kortom jouw reactie sloeg nergens op
dan zijn ook alle groepjes Marokkanen terreur, want ze boezemen ook angst in. Ik zou dit eerder plaatsen onder brandstichting. Bij terreur denk ik aan een grotere schaal van acties. Anders zouden alle scholen waar ooit een molotov naar binnengegooid is ook geterroriseerd zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar je wilt het geen terreur noemen ?
Er werd onderzocht of het mogelijk was om salafistische organisaties te verbieden. Dat is iets anders dan dat ze op het punt stonden.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef Knudde het volgende:
[..]
Hij heeft weldegelijk een punt, het kabinet stond namelijk op het punt een stroming strafbaar te stellen. Maar het kabinet weet uiteraard dat het strafbaar stellen van deze stroming niet mogelijk is, omdat het botst met EHRM die ze mogelik op hun dak kunnen krijgen
Dan kun je de PVV een terroristische organisatie noemen... die maakt ook hele bevolkingsgroepen bang.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef Bensel het volgende:
[..]
dan zijn ook alle groepjes Marokkanen terreur, want ze boezemen ook angst in.
Dat is ook terreur, meestal. Zeker de laatste 15 jaar .quote:Anders zouden alle scholen waar ooit een molotov naar binnengegooid is ook geterroriseerd zijn.
Goedprater gespotquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Bensel het volgende:
en er was een brandje bij een recreatiepark! Is een aanslag tegen alle recreatisten!
Bovenstaande is niet serieus natuurlijk, maar misschien was het wel uitlokking door de moskee zoals het geweld tegen die pownewsreporter.
Okee, ook niet serieus, maar ik kan me wel serieus voorstellen dat er bij mensen aan de zwakkere kant van de samenleving (lang leve de bezuinigingen op de GGZ) naar aanleiding van al het gesteggel rondom de Islam, het AZC en de nieuwe moskee in Enschede, gekoppeld aan negatieve persoonlijke ervaringen, besluiten dit soort dingen te doen. Niet dat ik het goedkeur, absoluut niet.
Ik denk dat je dit het beste kunt zien als een (ongeoorloofde) uiting van frustratie van iemand die niet weet hoe dat anders aangepakt kan worden. En ik denk, dat als dit soort zaken vaker voor gaan komen, je als beleidmaker moet gaan afvragen welke reden erachter kan zitten dat iemand zo ver kan gaan. Dat kan zijn omdat dergelijke mensen niet tijdig geestelijke hulp krijgen (bezuinigingen?), of doordat ze persoonlijk sterk benadeeld zijn door islamgerelateerde zaken, wat dat ook mag inhouden. Door zuiver beleid te maken, kun je dat dan tegen gaan.
Helaas denk ik echter dat dit persoon voor gek verklaard gaat worden, en dat er niet verder gekeken gaat worden naar de oorzaak, en de lessen die je daar uit kunt halen
Nu ligt Almere niet in het oosten, dus die titel hadden ze nooit, maar ja erg best is het hier het nietquote:Op zondag 28 februari 2016 22:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Enschede neemt toch in een heel rap tempo de titel aids van het oosten over van Almere.
Ik heb ook een keer aardige gasten leren kennen uit Enschede. Alleen dateert dat al uit de tijd toen we nog met guldens betaaldenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
Bah, er zaten naar schijnt ook kinderen op het moment van het gebeuren. Dat vind ik nog wel het meest kwalijk. Ouderen kunnen de schrik wel verwerken, maar wat leg je de kinderen uit? Al zo jong geconfronteerd worden met islamhaat?
En zij die het proberen goed te praten zijn ziek. De moskee heeft geen slechte imago en het is een moskee die probeert alles in samenwerking met de buurt te doen. Buurtbewoners zijn ook heel positief over de moskee.
Verder, er zijn gelukkig zat leuke mensen in Enschede. Zo liep ik, een hoofddoekdragend meisje, gisteren de Bagels & Beans binnen. De deur ging net dicht. De man liep vanuit de kassa helemaal terug naar de deur om deze voor mij te openen! En het was een echte Twentse man. Als je hem zou zien zou je denken dat het een tokkie was. Was blij verrast en vond het echt heel lief. Het maakte mijn dag erg goed. Mocht je dit lezen meneer, een dikke knuffel en zoen van mij!
Oh, je hebt ze nog genoeg hoor. Daar geloof ik nog echt heilig in.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer aardige gasten leren kennen uit Enschede. Alleen dateert dat al uit de tijd toen we nog met guldens betaalden1998 alweer. Koester en onthoud dit soort momenten, ze zijn zeldzaam.
Aha daar is de rechercheur die al weet dat het om moslimhaat gaat en niet een moskeeganger die misbruikt is door de imam of gewoon een gestoorde die willekeurige objecten aanvalt of iemand die de kleur van het gebouw niet aanstondquote:Op zondag 28 februari 2016 22:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
Bah, er zaten naar schijnt ook kinderen op het moment van het gebeuren. Dat vind ik nog wel het meest kwalijk. Ouderen kunnen de schrik wel verwerken, maar wat leg je de kinderen uit? Al zo jong geconfronteerd worden met islamhaat?
En zij die het proberen goed te praten zijn ziek. De moskee heeft geen slechte imago en het is een moskee die probeert alles in samenwerking met de buurt te doen. Buurtbewoners zijn ook heel positief over de moskee.
Verder, er zijn gelukkig zat leuke mensen in Enschede. Zo liep ik, een hoofddoekdragend meisje, gisteren de Bagels & Beans binnen. De deur ging net dicht. De man liep vanuit de kassa helemaal terug naar de deur om deze voor mij te openen! En het was een echte Twentse man. Als je hem zou zien zou je denken dat het een tokkie was. Was blij verrast en vond het echt heel lief. Het maakte mijn dag erg goed. Mocht je dit lezen meneer, een dikke knuffel en zoen van mij!
En als ie dat niet deed was het een tokkie natuurlijk of een racistquote:Op zondag 28 februari 2016 22:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
nee, ik praat niet goed. ik veroordeel het, en geef aan dat beleidmakers dit moeten aangrijpen als kans om een beter nederland te creeren, voor alle mensenquote:
Islamhaat? Gewoon een incident met een verwarde man.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
Meestal. ..Een brandje in een leeg pand, in een bos, is niet gericht tegen een bepaalde bevolkingsgroep.om die bang te maken en weg te drijvenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:37 schreef RobbieRonald het volgende:
Iedere dag wordt wel wel brandjes gesticht. Is het nu ineens erger omdat het om een islamitisch gebouw gaat? Non-nieuws dit.
Ken je die man? Hoezo is ie verward?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:33 schreef Grems het volgende:
[..]
Islamhaat? Gewoon een incident met een verwarde man.
Manmanman, altijd maar dat gestigmatiseer. Als moslimkind is het zaak vroeg te wennen aan verwarde mannen.
Inderdaad, veel verwarde mannen in de wereld. Komen in alle bevolkingsgroepen voor maar voornamelijk onder leden van de wereldwijde vredesvereniging.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ken je die man? Hoezo is ie verward?
Dit soort terreur gebeurt vaker.
euh, structureel? Hoe vaak is er een molotov naar een moskee gegooid in de afgelopen jaren? Het gebeurt zelden. Andersom gebeurt het ook weleens richting kerk, zie bijv gouda 2008.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een brandje in een leeg pand, in een bos, is niet gericht tegen een bepaalde bevolkingsgroep.om die bang te maken en weg te drijven
Bovendien kunnen er mensen in een moskee zijn.Afgezien van de materiële schade.
Je bageatelliseert deze terreur. Het is ook geen incident. Het is structureel .En dit verbloemen is het meer ruimte geven.
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:46 schreef Grems het volgende:
[..]
Inderdaad, veel verwarde mannen in de wereld. Komen in alle bevolkingsgroepen voor maar voornamelijk onder leden van de wereldwijde vredesvereniging.
Lijkt me knap, aangezien die nog gebouwd moet worden. 'quote:Op zondag 28 februari 2016 20:34 schreef jatochneetoch het volgende:
Vraag me af of het bij de moskee was die sinds kort 5 keer per dag gebedsoproepen de lucht in stuurt.
Incidenten zijn per definitie niet structureel.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Meestal. ..Een brandje in een leeg pand, in een bos, is niet gericht tegen een bepaalde bevolkingsgroep.om die bang te maken en weg te drijven
Je bagatelliseert deze terreur. Het is ook geen incident. Het is structureel .En dit verbloemen is het meer ruimte geven.
Dit is geen incident. Dit gebeurt structureel in Enschede. Het is praktisch elk weekend weer raak.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:33 schreef Grems het volgende:
[..]
Islamhaat? Gewoon een incident met een verwarde man.
Manmanman, altijd maar dat gestigmatiseer. Als moslimkind is het zaak vroeg te wennen aan verwarde mannen.
Incidenten hoeven niet per se zeldzaam te zijn. Niet zo stigmatiseren.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dit is geen incident. Dit gebeurt structureel in Enschede. Het is praktisch elk weekend weer raak.
Hier heb je er nog één van een paar dagen geleden: http://www.tubantia.nl/re(...)c-enschede-1.5767495
Lueken Trollquote:Op zondag 28 februari 2016 23:52 schreef Grems het volgende:
[..]
Incidenten hoeven niet per se zeldzaam te zijn. Niet zo stigmatiseren.
Klopt idd, deze moskee veroorzaak geen problemen en is in het algemeen geaccepteerd. Ik weet echter niet of het dezelfde stroming is die een nieuwe moskee wil met de oproep tot gebed, misschien dat daar een link zit.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lijkt me knap, aangezien die nog gebouwd moet worden. '
Heb over de betreffende moskee nog nooit een wanklank gehoord, integendeel. Erg open naar de buurt van wat ik er van hoor
Nuanceren aanmerken als "trollen"quote:Op zondag 28 februari 2016 23:52 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Lueken Troll
Groen duimpje omhoog, +1 upvote
correlation does not imply causation. Het hoeft geen verband te hebben. De een kan gedaan zijn door iemand die verbolgen is over de ondemocratische beslissing van de gemeente raad voor een AZC in z'n achtertuin, de ander is misschien islamofoob. Dat zijn 2 verschillende zaken en kunnen niet zomaar aan elkaar gelinkt worden, tenzij het motief duidelijk is van de daders.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dit is geen incident. Dit gebeurt structureel in Enschede. Het is praktisch elk weekend weer raak.
Hier heb je er nog één van een paar dagen geleden: http://www.tubantia.nl/re(...)c-enschede-1.5767495
klopt..... maar deze agressie naar bepaalde bevolkingsgroepen toe is wel structureel.... en die agressie gaat steeds meer over tot geweldsdaden.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:50 schreef Grems het volgende:
[..]
Incidenten zijn per definitie niet structureel.
dan is het geweld naar autochtonen toch ook al jarenlang structureel te noemen?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
klopt..... maar deze agressie naar bepaalde bevolkingsgroepen toe is wel structureel.... en die agressie gaat steeds meer over tot geweldsdaden.
Dat geweld is al structureel .
Onzin. Gewoon incidenten met verwarde mannen, komt door de bezuinigingen in de GGZ.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
klopt..... maar deze agressie naar bepaalde bevolkingsgroepen toe is wel structureel.... en die agressie gaat steeds meer over tot geweldsdaden.
Dat geweld is al structureel .
Een brand is een brand. In een leegstaand pand kan ook een dakloze man liggen te slapen. Ik zie niet in waarom dit incident ineens erger zou zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een brandje in een leeg pand, in een bos, is niet gericht tegen een bepaalde bevolkingsgroep.om die bang te maken en weg te drijven
Je bageatelliseert deze terreur. Het is ook geen incident. Het is structureel .En dit verbloemen is het meer ruimte geven.
Wat zit je Almere nou af te krakenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:48 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Het is ook bijna altijd Enschede
Begint al bijna een droeviger imago dan Almere te krijgen. Het Florida van het Oosten
Almerequote:Op maandag 29 februari 2016 00:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wat zit je Almere nou af te kraken
Boze werknemer.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:04 schreef Woestijnvos het volgende:
Incidentje, niets aan de hand mensen.
Slachtoffer van discriminatie tijdens de sollicitatieprocedure.quote:
Ha, net zoals jij natuurlijk ook gelijk al weet dat bij een aanslag gepleegd door een ' iemand met een kleurtje' al weet dat het gedaan is door een moslim in de naam van de islam. Aha, dan kan het wel he, voorbarig zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha daar is de rechercheur die al weet dat het om moslimhaat gaat en niet een moskeeganger die misbruikt is door de imam of gewoon een gestoorde die willekeurige objecten aanvalt of iemand die de kleur van het gebouw niet aanstond
Vrijwel 100% van alle aanslagen wordt gepleegd door verwarde leden van de internationale vredesbrigade. Dat is gewoon een vaststaand feit.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ha, net zoals jij natuurlijk ook gelijk al weet dat bij een aanslag gepleegd door een ' iemand met een kleurtje' al weet dat het gedaan is door een moslim in de naam van de islam. Aha, dan kan het wel he, voorbarig zijn.
Rot lekker een eind op.
Nou ja, het is natuurlijk een domme actie. Maar deze komt voort uit boosheid. Niet zozeer uit verwardheid oid denk ik.quote:
Alleen minderwaardige Tokkies zijn boos. Een echte blanke Übermensch heeft zichzelf in alle situaties onder controle.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk een domme actie. Maar deze komt voort uit boosheid. Niet zozeer uit verwardheid oid denk ik.
Boos =/= domme verzetshandeling. Een Übermensch mag en kan ook prima boos worden hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:29 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Alleen minderwaardige Tokkies zijn boos. Een echte blanke Übermensch heeft zichzelf in alle situaties onder controle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |