abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160303628
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Boos =/= domme verzetshandeling. Een Übermensch mag en kan ook prima boos worden hoor.
Nee, dat mag een Übermensch niet. Boosheid zit rationaliteit en controle in de weg.
pi_160303646
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:34 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Nee, dat mag een Übermensch niet. Boosheid zit rationaliteit en controle in de weg.
Het mag geen permanente staat zijn. Maar boosheid mag zeker ontvangen en verwerkt worden.
pi_160303662
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het mag geen permanente staat zijn. Maar boosheid mag zeker ontvangen en verwerkt worden.
Niet mee eens.
pi_160303675
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:37 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Niet mee eens.
Je gaat er vanuit dat de Ubermensch eigenlijk geen mens is; geen emoties kan ontvangen. Dat klopt niet. Emoties kunnen niet vermeden worden. Wat de ubermensch uber maakt is de wijze waarop hij met de emoties omgaat.
pi_160303692
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je gaat er vanuit dat de Ubermensch eigenlijk geen mens is; geen emoties kan ontvangen. Dat klopt niet. Emoties kunnen niet vermeden worden. Wat de ubermensch uber maakt is de wijze waarop hij met de emoties omgaat.
De übermensch is inderdaad een soort mens2.0. Die bestaat dan ook nog niet, Nietzsche had gelijk met zijn interpretatie van de übermensch. het is iets waar naar wij moeten streven, een ideaalbeeld.
pi_160303743
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:41 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

De übermensch is inderdaad een soort mens2.0. Die bestaat dan ook nog niet, Nietzsche had gelijk met zijn interpretatie van de übermensch. het is iets waar naar wij moeten streven, een ideaalbeeld.
Klopt inderdaad...ik weet alleen niet of hij ook dacht dat het een biologische/evolutionaire omslag/verandering zou zijn, of iig daartoe zou leiden. Weet jij dat toevallig?
pi_160303781
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Klopt inderdaad...ik weet alleen niet of hij ook dacht dat het een biologische/evolutionaire omslag/verandering zou zijn, of iig daartoe zou leiden. Weet jij dat toevallig?
Geen idee.
  maandag 29 februari 2016 @ 00:54:22 #108
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160303838
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:49 schreef Eklasse het volgende:
Er waren dus blijkbaar kinderen aanwezig, als ik een ouder was een van de kinderen dan zou ik direct heksenjacht beginnen op alle pvv honden. Dat is namelijk het clubje die het geweld uitvoert, metname op de zwakkeren
Hou die kinderen dan ook gewoon thuis in plaats ze mee te nemen om te hersenspoelen.
pi_160303840
quote:
Er waren dus blijkbaar kinderen aanwezig, als ik een ouder was een van de kinderen dan zou ik direct heksenjacht beginnen op alle pvv honden. Dat is namelijk het clubje die het geweld uitvoert, metname op de zwakkeren
En dan opgepakt worden en een strafblad oplopen wegens opruiing/geweldpleging. Goed voorbeeld voor je kinderen joh ^O^
pi_160303860
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

lol, verantwoord jij hier nou genocide jegens alle moslims?
Jij hebt het niet zo op moslims, is het wel?
  maandag 29 februari 2016 @ 01:36:28 #111
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_160304154
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
Brandstichting + terrorisme + poging tot doodslag maal aantal moskee bezoekers.

Maar de rechter gaat hem een taakstrafje geven.

En moslims die met een isis vlag zwaaien of openlijk sympatiseren met de isis gedachtegoed zitten vast in de zwaar bewaakte terrorisme afdeling van vught.

Als moslim zit je al vast in quantanamo achtige gevangenissen als je alleen al een verkeerde gedachte hebt.
Ik heb niets met religie, met geen enkele religie.

Maar als ik moet kiezen tussen moslims of Tokkies dan is de keuze heel snel gemaakt. Ik heb de Qu'ran ooit geprobeerd te lezen, ik ben tot Soera 2 gekomen, ik heb toch liever Osho O+ , maar ik moet erbij vermelden dat ik echt nog nooit problemen met Moslims heb gehad, ik vind moslims echt toffe mensen, alleen klopt volgens mij de Quran niet (de Bijbel klopt ook niet, de Bhagavad Gita ook niet).
Hoe het komt dat moslims altijd zo tof zijn weet ik niet, maar ik heb echt louter positieve ervaringen met moslims, derhalve ben ik ook ooit de quran gaan lezen. Ik was nieuwsgierig hoe het komt dat moslims altijd zo tof zijn. O+

Ik wil ook wel moslim worden, maar de quran is gewoon niet logisch van opzet. Wel jammer, want het lijkt me leuk om moslim te zijn. :7
  maandag 29 februari 2016 @ 01:39:22 #112
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_160304185
quote:
Morgen om 8 uur achter het station homo,s , andersgelovigen en joden bedreigen ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_160304213
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:57 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Jij hebt het niet zo op moslims, is het wel?
Ik probeer zijn redenatie te volgen. Blijkbaar zijn alle PVV-ers vogelvrij omdat een (wrs) PVV-er een bep. gewelddadigheid pleegde.
pi_160304519
quote:
En moslims die met een isis vlag zwaaien of openlijk sympatiseren met de isis gedachtegoed zitten vast in de zwaar bewaakte terrorisme afdeling van vught.

Volgens mij niet hoor.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 29 februari 2016 @ 03:40:20 #115
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_160305335
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Almere :')
Almere is kut gewoon. :{

Twente ook.
  maandag 29 februari 2016 @ 07:58:29 #116
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160306517
quote:
17s.gif Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik heb niets met religie, met geen enkele religie.

Maar als ik moet kiezen tussen moslims of Tokkies dan is de keuze heel snel gemaakt. Ik heb de Qu'ran ooit geprobeerd te lezen, ik ben tot Soera 2 gekomen, ik heb toch liever Osho O+ , maar ik moet erbij vermelden dat ik echt nog nooit problemen met Moslims heb gehad, ik vind moslims echt toffe mensen, alleen klopt volgens mij de Quran niet (de Bijbel klopt ook niet, de Bhagavad Gita ook niet).
Hoe het komt dat moslims altijd zo tof zijn weet ik niet, maar ik heb echt louter positieve ervaringen met moslims, derhalve ben ik ook ooit de quran gaan lezen. Ik was nieuwsgierig hoe het komt dat moslims altijd zo tof zijn. O+

Ik wil ook wel moslim worden, maar de quran is gewoon niet logisch van opzet. Wel jammer, want het lijkt me leuk om moslim te zijn. :7
Ben je een beetje makkelijk beïnvloedbaar, L_B? :P
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  maandag 29 februari 2016 @ 08:03:18 #117
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_160306541
quote:
Brandstichting + terrorisme + poging tot doodslag maal aantal moskee bezoekers.

Maar de rechter gaat hem een taakstrafje geven.

Als moslim zit je al vast in quantanamo achtige gevangenissen als je alleen al een verkeerde gedachte hebt.
Straks blijkt dat het een mede-moslim is die een zakelijk geschil heeft met het moskee bestuur :P
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_160307363
Die jongeman is gewoon gefrustreerd dat de politiek zijn land heeft verneukt. Heb medelijden met hem. Wordt nu verguisd maar hij wou alleen maar zijn land bevrijden. Overigens ben ik tegen geweld laat dat duidelijk zijn.

Zitten er zaterdagavond mensen in de moskee trouwens ? Ik heb geen theaterkalender dus ik weet het niet.
pi_160307922
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 09:44 schreef perezoso het volgende:
Die jongeman is gewoon gefrustreerd dat de politiek zijn land heeft verneukt. Heb medelijden met hem. Wordt nu verguisd maar hij wou alleen maar zijn land bevrijden.
Dat zeiden de NSB' ers ook in hun verdediging.
Die wilden ook 'alleen maar het land bevrijden ' van de democratie en de joden.
pi_160308126
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PVV-aanhangerts op de Facebauk zijn maar gewoon van die 'ik keur het niet goed, maar....'-façade afgestapt en vertellen eerlijk hoe ze tegen deze kwestie aankijken. _O_ Genot
Feyenoord Rotterdam
pi_160308379
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PVV-aanhangerts op de Facebauk zijn maar gewoon van die 'ik keur het niet goed, maar....'-façade afgestapt en vertellen eerlijk hoe ze tegen deze kwestie aankijken. _O_ Genot
Geweldloze revolutie _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160308504
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SPOILER
En na een aanslag op bijvoorbeeld israelis of koerden zie je ook van die moslimgekkies die dat allemaal openlijk toejuichen. Dan vallen ze nog net niet allah akbarrend over elkaar heen op social media.

Het toont aan dat al die kanten gewoon debiele volgers hebben. Je hebt altijd mensen die het goedkeuren. Tuig is het.
  maandag 29 februari 2016 @ 10:45:23 #123
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160308527
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat zeiden de NSB' ers ook in hun verdediging.
NSB'ers stonden welkomstliedjes te zingen.
Verzetshelden pleegden aanslagen op de moffen.
  maandag 29 februari 2016 @ 10:50:52 #124
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160308649
Mag het weer gezellig worden in Nederland?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 29 februari 2016 @ 10:51:44 #125
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160308673
Maar ze hebben al een tijdje te pakken dus? Al iets officieels bekend over het waarom? Was het echt een PVV-gekkie? Zo ja, wanneer halen we het schavot uit de mottenballen?
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')