Nee, dat mag een Übermensch niet. Boosheid zit rationaliteit en controle in de weg.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Boos =/= domme verzetshandeling. Een Übermensch mag en kan ook prima boos worden hoor.
Het mag geen permanente staat zijn. Maar boosheid mag zeker ontvangen en verwerkt worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:34 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Nee, dat mag een Übermensch niet. Boosheid zit rationaliteit en controle in de weg.
Niet mee eens.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het mag geen permanente staat zijn. Maar boosheid mag zeker ontvangen en verwerkt worden.
Je gaat er vanuit dat de Ubermensch eigenlijk geen mens is; geen emoties kan ontvangen. Dat klopt niet. Emoties kunnen niet vermeden worden. Wat de ubermensch uber maakt is de wijze waarop hij met de emoties omgaat.quote:
De übermensch is inderdaad een soort mens2.0. Die bestaat dan ook nog niet, Nietzsche had gelijk met zijn interpretatie van de übermensch. het is iets waar naar wij moeten streven, een ideaalbeeld.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat de Ubermensch eigenlijk geen mens is; geen emoties kan ontvangen. Dat klopt niet. Emoties kunnen niet vermeden worden. Wat de ubermensch uber maakt is de wijze waarop hij met de emoties omgaat.
Klopt inderdaad...ik weet alleen niet of hij ook dacht dat het een biologische/evolutionaire omslag/verandering zou zijn, of iig daartoe zou leiden. Weet jij dat toevallig?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:41 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
De übermensch is inderdaad een soort mens2.0. Die bestaat dan ook nog niet, Nietzsche had gelijk met zijn interpretatie van de übermensch. het is iets waar naar wij moeten streven, een ideaalbeeld.
Geen idee.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt inderdaad...ik weet alleen niet of hij ook dacht dat het een biologische/evolutionaire omslag/verandering zou zijn, of iig daartoe zou leiden. Weet jij dat toevallig?
Hou die kinderen dan ook gewoon thuis in plaats ze mee te nemen om te hersenspoelen.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:49 schreef Eklasse het volgende:
Er waren dus blijkbaar kinderen aanwezig, als ik een ouder was een van de kinderen dan zou ik direct heksenjacht beginnen op alle pvv honden. Dat is namelijk het clubje die het geweld uitvoert, metname op de zwakkeren
En dan opgepakt worden en een strafblad oplopen wegens opruiing/geweldpleging. Goed voorbeeld voor je kinderen johquote:Op maandag 29 februari 2016 00:49 schreef Eklasse het volgende:
Er waren dus blijkbaar kinderen aanwezig, als ik een ouder was een van de kinderen dan zou ik direct heksenjacht beginnen op alle pvv honden. Dat is namelijk het clubje die het geweld uitvoert, metname op de zwakkeren
Jij hebt het niet zo op moslims, is het wel?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
lol, verantwoord jij hier nou genocide jegens alle moslims?
Ik heb niets met religie, met geen enkele religie.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
Brandstichting + terrorisme + poging tot doodslag maal aantal moskee bezoekers.
Maar de rechter gaat hem een taakstrafje geven.
En moslims die met een isis vlag zwaaien of openlijk sympatiseren met de isis gedachtegoed zitten vast in de zwaar bewaakte terrorisme afdeling van vught.
Als moslim zit je al vast in quantanamo achtige gevangenissen als je alleen al een verkeerde gedachte hebt.
Morgen om 8 uur achter het station homo,s , andersgelovigen en joden bedreigen ?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:49 schreef Eklasse het volgende:
Ik probeer zijn redenatie te volgen. Blijkbaar zijn alle PVV-ers vogelvrij omdat een (wrs) PVV-er een bep. gewelddadigheid pleegde.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:57 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op moslims, is het wel?
Volgens mij niet hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
En moslims die met een isis vlag zwaaien of openlijk sympatiseren met de isis gedachtegoed zitten vast in de zwaar bewaakte terrorisme afdeling van vught.
Ben je een beetje makkelijk beïnvloedbaar, L_B?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb niets met religie, met geen enkele religie.
Maar als ik moet kiezen tussen moslims of Tokkies dan is de keuze heel snel gemaakt. Ik heb de Qu'ran ooit geprobeerd te lezen, ik ben tot Soera 2 gekomen, ik heb toch liever Osho, maar ik moet erbij vermelden dat ik echt nog nooit problemen met Moslims heb gehad, ik vind moslims echt toffe mensen, alleen klopt volgens mij de Quran niet (de Bijbel klopt ook niet, de Bhagavad Gita ook niet).
Hoe het komt dat moslims altijd zo tof zijn weet ik niet, maar ik heb echt louter positieve ervaringen met moslims, derhalve ben ik ook ooit de quran gaan lezen. Ik was nieuwsgierig hoe het komt dat moslims altijd zo tof zijn.![]()
Ik wil ook wel moslim worden, maar de quran is gewoon niet logisch van opzet. Wel jammer, want het lijkt me leuk om moslim te zijn.
Straks blijkt dat het een mede-moslim is die een zakelijk geschil heeft met het moskee bestuurquote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
Brandstichting + terrorisme + poging tot doodslag maal aantal moskee bezoekers.
Maar de rechter gaat hem een taakstrafje geven.
Als moslim zit je al vast in quantanamo achtige gevangenissen als je alleen al een verkeerde gedachte hebt.
Dat zeiden de NSB' ers ook in hun verdediging.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:44 schreef perezoso het volgende:
Die jongeman is gewoon gefrustreerd dat de politiek zijn land heeft verneukt. Heb medelijden met hem. Wordt nu verguisd maar hij wou alleen maar zijn land bevrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PVV-aanhangerts op de Facebauk zijn maar gewoon van die 'ik keur het niet goed, maar....'-façade afgestapt en vertellen eerlijk hoe ze tegen deze kwestie aankijken.Genot
Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 29 februari 2016 10:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geweldloze revolutieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PVV-aanhangerts op de Facebauk zijn maar gewoon van die 'ik keur het niet goed, maar....'-façade afgestapt en vertellen eerlijk hoe ze tegen deze kwestie aankijken.Genot
.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
quote:Op maandag 29 februari 2016 10:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En na een aanslag op bijvoorbeeld israelis of koerden zie je ook van die moslimgekkies die dat allemaal openlijk toejuichen. Dan vallen ze nog net niet allah akbarrend over elkaar heen op social media.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PVV-aanhangerts op de Facebauk zijn maar gewoon van die 'ik keur het niet goed, maar....'-façade afgestapt en vertellen eerlijk hoe ze tegen deze kwestie aankijken.Genot
Het toont aan dat al die kanten gewoon debiele volgers hebben. Je hebt altijd mensen die het goedkeuren. Tuig is het.
NSB'ers stonden welkomstliedjes te zingen.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat zeiden de NSB' ers ook in hun verdediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |