quote:Op zondag 28 februari 2016 20:29 schreef PSVCL het volgende:
Wat zijn motief was is nog niet duidelijk.
Moest ik ook om lachen, inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef Hochwinter het volgende:
[..]Dat ligt nogal voor de hand lijkt mij.
Had dat wat eerder gezegd dan had de tokkie in kwestie waarschijnlijk niets naar de moskee gegooid.quote:
Zo zou het ook moeten.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
En moslims die met een isis vlag zwaaien of openlijk sympatiseren met de isis gedachtegoed zitten vast in de zwaar bewaakte terrorisme afdeling van vught.
D66 rechters hèquote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
Brandstichting + terrorisme + poging tot doodslag maal aantal moskee bezoekers.
Maar de rechter gaat hem een taakstrafje geven.
En moslims die met een isis vlag zwaaien of openlijk sympatiseren met de isis gedachtegoed zitten vast in de zwaar bewaakte terrorisme afdeling van vught.
Als moslim zit je al vast in quantanamo achtige gevangenissen als je alleen al een verkeerde gedachte hebt.
Als we niet oppassen straks het land straks in vuur en vlam. Tijd voor actie.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:29 schreef PSVCL het volgende:
Een man heeft zaterdagavond een molotovcocktail tegen de gevel van de moskee in Enschede gegooid. Hij is opgepakt. Wat zijn motief was is nog niet duidelijk.
Buurtbewoners hebben de Enschedeër na zijn daad achtervolgd en de politie ingeschakeld. Hoe groot de schade aan de moskee is, is nog niet bekend.
Een molotovcocktail is een met brandbare stof gevulde fles die via een lont wordt ontstoken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oskee-Enschede.dhtml
BNW is een ander subforum hequote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
Als moslim zit je al vast in quantanamo achtige gevangenissen als je alleen al een verkeerde gedachte hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef Hochwinter het volgende:
Beter dan het alternatief, toch ? Of zie jij liever succesvolle aanslagen ?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef PSVCL het volgende:
Gebouwen,dreigbrieven vrouwen, kinderen of op Fok..wat een helden!
Natuurlijk niet , maar dit is ook laf.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:48 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Beter dan het alternatief, toch ? Of zie jij liever succesvolle aanslagen ?
Of het nou een islamgekkie is met een bomvest of een tokkie-gekkie met een "molotov" of een dierenactivist die een politicus doodschiet ze zijn allemaal niet goed wijs en beiden ongewenst. Dat we dat even helder hebben.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Natuurlijk niet , maar dit is ook laf.
Misschien gleed die molotovcocktail wel uit z'n hand?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef Hochwinter het volgende:
Tuurlijk - maar wie heb jij liever tegenover je ? De zolderkamerfokker of de ISstrijder die vindt dat jij de verkeerde versie van de Islam aanhangt ?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Natuurlijk niet , maar dit is ook laf.
Wij weten allemaal in wiens opdracht die activist handeldequote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Of het nou een islamgekkie is met een bomvest of een tokkie-gekkie met een "molotov" of een dierenactivist die een politicus doodschiet ze zijn allemaal niet goed wijs en beiden ongewenst. Dat we dat even helder hebben.
Ik schud je de hand!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Of het nou een islamgekkie is met een bomvest of een tokkie-gekkie met een "molotov" of een dierenactivist die een politicus doodschiet ze zijn allemaal niet goed wijs en beiden ongewenst. Dat we dat even helder hebben.
Zijn motief lijkt mij wel duidelijkquote:Op zondag 28 februari 2016 20:29 schreef PSVCL het volgende:
Een man heeft zaterdagavond een molotovcocktail tegen de gevel van de moskee in Enschede gegooid. Hij is opgepakt. Wat zijn motief was is nog niet duidelijk.
Buurtbewoners hebben de Enschedeër na zijn daad achtervolgd en de politie ingeschakeld. Hoe groot de schade aan de moskee is, is nog niet bekend.
Een molotovcocktail is een met brandbare stof gevulde fles die via een lont wordt ontstoken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oskee-Enschede.dhtml
Ik denk niet dat dat de intentie isquote:Op zondag 28 februari 2016 20:42 schreef Jigzoz het volgende:
Blij dat tokkieterroristen te stom zijn om echte schade aan te richten.
Ik snap de grap erachter, maar het beginnen tegenwoordig hier in Enschede wel wat meer dan wat incidentjes te worden.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:01 schreef Grems het volgende:
[..]
Verwarde man. Kon waarschijnlijk geen stage krijgen.
Incidentje, niks aan de hand.
En rijdt rond in scootmobiels.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:10 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik snap de grap erachter, maar het beginnen tegenwoordig hier in Enschede wel wat meer dan wat incidentjes te worden.
Maar wat wil je met een populatie waarvan maar 56% van de beroepsbevolking een baan heeft. De rest zit maar wat Grolsch te tanken in een huurwoning en doet dit in z'n vrije tijd.
Ach gossie. Je hebt het zo slecht hier.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
Aanslagen als deze proberen weg te moffen als niets aan de hand? Waarschijnlijk heb jij de dreigbrieven die moskeeën onlangs hebben ontvangen ook geroepen niets aan de hand?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach gossie. Je hebt het zo slecht hier.
Nee hoor,dat is als je een varkensmutsje opzet.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
Gewoon zichzelf brieven sturen zodat ze huilie huilie kunnen doenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:28 schreef Knudde het volgende:
[..]
Aanslagen als deze proberen weg te moffen als niets aan de hand? Waarschijnlijk heb jij de dreigbrieven die moskeeën onlangs hebben ontvangen ook geroepen niets aan de hand?
Deze aanslag is blijkbaar hier het bewijs van dat de dreigbrieven serieus genomen dienen te worden?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gewoon zichzelf brieven sturen zodat ze huilie huilie kunnen doen![]()
Als de dader Mustafa Z heet.. wellichtquote:Op zondag 28 februari 2016 21:36 schreef Knudde het volgende:
[..]
Deze aanslag is blijkbaar hier het bewijs van?
Ik zeg niet niets aan de hand. Lees nog maar eens.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:28 schreef Knudde het volgende:
[..]
Aanslagen als deze proberen weg te moffen als niets aan de hand? Waarschijnlijk heb jij de dreigbrieven die moskeeën onlangs hebben ontvangen ook geroepen niets aan de hand?
Hoe groot acht jij die kans? Maar goed, hier op Fok worden aanslagen op moslims altijd afgedaan als "niets aan de hand"quote:Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als de dader Mustafa Z heet.. wellicht?
(nee, ik weet niet of hij zo heet. Maar waarom zou het niet kunnen...)
Zoals de waard is....quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gewoon zichzelf brieven sturen zodat ze huilie huilie kunnen doen![]()
Bijna in dezelfde woorden, ofwel moslims moeten niet zo zielig doen wanneer ze te maken krijgen met geweldquote:Op zondag 28 februari 2016 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zeg niet niets aan de hand. Lees nog maar eens.
Nee, ik reageerde op het laatste zinnetje van PSVCL:quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Knudde het volgende:
[..]
Bijna in dezelfde woorden, ofwel moslims moeten niet zo zielig doen wanneer ze te maken krijgen met geweld
Dit is pertinent onzin. Er is gelukkig nog geen gedachtenpolitie.quote:Als moslim zit je al vast in quantanamo achtige gevangenissen als je alleen al een verkeerde gedachte hebt.
https://nl.wikipedia.org/(...)ities_van_terrorismequote:In het Nederlandse Wetboek van Strafrecht geeft artikel 83 de definitie van een terroristisch misdrijf: sommige misdrijven vallen hier zonder meer onder, sommige andere indien ze worden gepleegd met een terroristisch oogmerk. Artikel 83a geeft de definitie van een terroristisch oogmerk: Onder terroristisch oogmerk wordt verstaan het oogmerk om de bevolking of een deel der bevolking van een land ernstige vrees aan te jagen, dan wel een overheid of internationale organisatie wederrechtelijk te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de fundamentele politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen. Bij diverse misdrijven geldt in geval van een terroristisch oogmerk een hogere maximumstraf.
Maar je wilt het geen terreur noemen ?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Bensel het volgende:
Ik denk dat je dit het beste kunt zien als een (ongeoorloofde) uiting van frustratie van iemand die niet weet hoe dat anders aangepakt kan worden.
Hij heeft weldegelijk een punt, het kabinet stond namelijk op het punt een stroming strafbaar te stellen. Maar het kabinet weet uiteraard dat het strafbaar stellen van deze stroming niet mogelijk is, omdat het botst met EHRM die ze mogelik op hun dak kunnen krijgenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op het laatste zinnetje van PSVCL:
[..]
Dit is pertinent onzin. Er is gelukkig nog geen gedachtenpolitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |