quote:Op zondag 28 februari 2016 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jammer dat je kop altijd leeg blijft wel
mn tanden bedoelde ik niet :squote:
Goffffeeedommeee manquote:Op zondag 28 februari 2016 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jullie hebben sowieso altijd een scheve verhouding gehad [ afbeelding ]
TR gemaakt dit kan echt nietquote:Op zondag 28 februari 2016 19:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Maar als je nou in vervolg weer zo`n ingeving krijgt, tel dan ff tot Fien oke?
jaquote:
ja ach, je kan er om gaan janken of voor een trein springen... daar wordt het ook niet beter van tochquote:
meestal geeft dat grotere wondenquote:Op zondag 28 februari 2016 19:57 schreef Toto69 het volgende:
ja ach, je kan er om gaan janken of voor een trein springen...
Einstein gespotquote:Op zondag 28 februari 2016 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
meestal geeft dat grotere wonden
nee een gat is meestal niet alles, een gat is meestal veel van niets waar je juist alles verwacht, daarom "gat"quote:
Nee, dat was het niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:58 schreef MrBradge het volgende:
Maar waarom dan de vraag of Inge Blondje is then?Wat was de ecte naam van Brummetje ?
Omdat Blondje en ik regelmatig spelletjes speelden, maar wist niet haar echte naamquote:Op zondag 28 februari 2016 19:58 schreef MrBradge het volgende:
Maar waarom dan de vraag of Inge Blondje is then?Wat was de ecte naam van Brummetje ?
Dit klinkt meer als een eindeloos gatquote:Op zondag 28 februari 2016 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee een gat is meestal niet alles, een gat is meestal veel van niets waar je juist alles verwacht, daarom "gat"
gvd
quote:Op zondag 28 februari 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat Blondje en ik regelmatig spelletjes speelden, maar wist niet haar echte naam
WOWquote:Op zondag 28 februari 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat Blondje en ik regelmatig spelletjes speelden
Alsmer iemand is die weet hoe een gat klinkt ben jij het wel, dus ik neem het maar aanquote:Op zondag 28 februari 2016 20:00 schreef Parawan het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een eindeloos gat
Klonk een stuk geiler dan dat het nu blijkt te zijn.quote:
state of mindquote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
Jullie dachten natuurlijk weer vies, ransbakken
stuur nudiesquote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn klasgenoot flirt met mij op snapchatchat hoe kan je subtiel laten zien dat je gewoon niks meer dan klasgenootjes van elkaar wil zijn
ja, dit.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Klonk een stuk geiler als dat het nu blijkt te zijn.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal nudes van mn voet sturen, ZONDER SOK
En als hij nou juist een voetenfestisj heeft?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal nudes van mn voet sturen, ZONDER SOK
Stuur een foto van je vajayjay in droge standquote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn klasgenoot flirt met mij op snapchatchat hoe kan je subtiel laten zien dat je gewoon niks meer dan klasgenootjes van elkaar wil zijn
Was ook best opwindend hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Klonk een stuk geiler als dat het nu blijkt te zijn.
Zal pics sturen van vagina dentataquote:Op zondag 28 februari 2016 20:03 schreef Parawan het volgende:
[..]
Stuur een foto van je vajayjay in droge stand
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En als hij nou juist een voetenfestisj heeft?
stuur snap hoe je dick sucktquote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ach, je hebt er altijd rotte appels tussen zitten.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was ook best opwindend hoor
Ze deed regelmatig wat fout, letters vergeten terwijl die al geraden waren enzo
Ga jij nou serieus iemand anders belachelijk maken om debiel gedrag? UITGEREKEND JIJ? man manquote:Op zondag 28 februari 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bonobo effectquote:Op zondag 28 februari 2016 20:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
stuur snap hoe je dick suckt
boodschap zal duidelijk zijn
Ik had jou netter ingeschatquote:Op zondag 28 februari 2016 20:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
stuur snap hoe je dick suckt
boodschap zal duidelijk zijn
Strafte je dat dan ook af?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
wie niet op FOK!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef hoink581 het volgende:
Blondje was trouwens echt mikanki boos op mij.
beter maakt ze ook een hoink disquote:Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef hoink581 het volgende:
Blondje is volgens mij op heel KLB boos geweest.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef hoink581 het volgende:
Jij hebt toen toch ook op een flat gestaan?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Blondje is volgens mij op heel KLB boos geweest.
Ze heeft mij toen helemaal de kanker in gewenst, en ik moest een trein koppen én van een flat springen, de raarste en ergste dingen kwamen naar boven.
En 3 weken later stuurde ze me een berichtje met een klacht over kinderen via FacebookEn vond het raar dat ik er niet op reageerde
Blondje93?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze heeft mij toen helemaal de kanker in gewenst, en ik moest een trein koppen én van een flat springen, de raarste en ergste dingen kwamen naar boven.
En 3 weken later stuurde ze me een berichtje met een klacht over kinderen via FacebookEn vond het raar dat ik er niet op reageerde
ik zag de 2 voorgaande posts en poste iets soortgelijksquote:
Je had moeten reageren met:quote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Paardenmeisje69quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik zag de 2 voorgaande posts en poste iets soortgelijks
don't judge me
wat is je snap trouwens
Ja, ik had er inderdaad op een gegeven moment (niet door Blondje trouwens) Geen zin meer in. (Meerdere malen wel met een mes tegen m`n borst gestaan of dergelijk, was echt een aantal jaar zwaar depressief)quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt toen toch ook op een flat gestaan?
Jezus man.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef MrBradge het volgende:
Ja, ik had er inderdaad op een gegeven moment (niet door Blondje trouwens) Geen zin meer in.
Wie ben jij?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga jij nou serieus iemand anders belachelijk maken om debiel gedrag? UITGEREKEND JIJ? man man
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je had moeten reageren met:
'De toren van Pisa is ingestort, ze willen hem vervangen met jouw bakkes'
je mist er weinig aanquote:Op zondag 28 februari 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jammer dat die filmpjes niet werken
labiele meid... soort djedje maar dan wel met humorquote:Op zondag 28 februari 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jammer dat die filmpjes niet werken
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik had er inderdaad op een gegeven moment (niet door Blondje trouwens) Geen zin meer in. (Meerdere malen wel met een mes tegen m`n borst gestaan of dergelijk, was echt een aantal jaar zwaar depressief)
Echt een gemis dat dit niet opgeslagen is.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eeuwig zonde dat dit offline is
Dus, advies voor de volgende keer (Niet door mij) ga er niet op inquote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
labiele meid... soort djedje maar dan wel met humor
ja echtquote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt een gemis dat dit niet opgeslagen is.
Ben er nou weer helemaal boven op gelukkig! Nog wel onzeker, maar niet meer depressief en constant down dus aan het onzekere gaan we werkenquote:
Wow, heb jij er weleens aan gedacht rapper te worden?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt een gemis dat dit niet opgeslagen is.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus, advies voor de volgende keer (Niet door mij) ga er niet op in
quote:
Rapper of verkrachter?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:11 schreef Parawan het volgende:
[..]
Wow, heb jij er weleens aan gedacht raper te worden?
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
labiele meid... soort djedje maar dan wel met humor
Hoinks joystickquote:
Ik zat dat topic al te zoeken, maar ik kon het niet vindenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus, advies voor de volgende keer (Niet door mij) ga er niet op in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |