Omdat Blondje en ik regelmatig spelletjes speelden, maar wist niet haar echte naamquote:Op zondag 28 februari 2016 19:58 schreef MrBradge het volgende:
Maar waarom dan de vraag of Inge Blondje is then?Wat was de ecte naam van Brummetje ?
Dit klinkt meer als een eindeloos gatquote:Op zondag 28 februari 2016 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee een gat is meestal niet alles, een gat is meestal veel van niets waar je juist alles verwacht, daarom "gat"
gvd
quote:Op zondag 28 februari 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat Blondje en ik regelmatig spelletjes speelden, maar wist niet haar echte naam
WOWquote:Op zondag 28 februari 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat Blondje en ik regelmatig spelletjes speelden
Alsmer iemand is die weet hoe een gat klinkt ben jij het wel, dus ik neem het maar aanquote:Op zondag 28 februari 2016 20:00 schreef Parawan het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een eindeloos gat
Klonk een stuk geiler dan dat het nu blijkt te zijn.quote:
state of mindquote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
Jullie dachten natuurlijk weer vies, ransbakken
stuur nudiesquote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn klasgenoot flirt met mij op snapchatchat hoe kan je subtiel laten zien dat je gewoon niks meer dan klasgenootjes van elkaar wil zijn
ja, dit.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Klonk een stuk geiler als dat het nu blijkt te zijn.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal nudes van mn voet sturen, ZONDER SOK
En als hij nou juist een voetenfestisj heeft?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal nudes van mn voet sturen, ZONDER SOK
Stuur een foto van je vajayjay in droge standquote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn klasgenoot flirt met mij op snapchatchat hoe kan je subtiel laten zien dat je gewoon niks meer dan klasgenootjes van elkaar wil zijn
Was ook best opwindend hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Klonk een stuk geiler als dat het nu blijkt te zijn.
Zal pics sturen van vagina dentataquote:Op zondag 28 februari 2016 20:03 schreef Parawan het volgende:
[..]
Stuur een foto van je vajayjay in droge stand
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En als hij nou juist een voetenfestisj heeft?
stuur snap hoe je dick sucktquote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ach, je hebt er altijd rotte appels tussen zitten.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was ook best opwindend hoor
Ze deed regelmatig wat fout, letters vergeten terwijl die al geraden waren enzo
Ga jij nou serieus iemand anders belachelijk maken om debiel gedrag? UITGEREKEND JIJ? man manquote:Op zondag 28 februari 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was ook best opwindend hoor
Ze deed regelmatig wat fout, letters vergeten terwijl die al geraden waren enzo
Bonobo effectquote:Op zondag 28 februari 2016 20:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
stuur snap hoe je dick suckt
boodschap zal duidelijk zijn
Ik had jou netter ingeschatquote:Op zondag 28 februari 2016 20:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
stuur snap hoe je dick suckt
boodschap zal duidelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |