Strafte je dat dan ook af?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
Was ook best opwindend hoor
Ze deed regelmatig wat fout, letters vergeten terwijl die al geraden waren enzo
wie niet op FOK!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef hoink581 het volgende:
Blondje was trouwens echt mikanki boos op mij.
beter maakt ze ook een hoink disquote:Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef hoink581 het volgende:
Blondje is volgens mij op heel KLB boos geweest.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef hoink581 het volgende:
Jij hebt toen toch ook op een flat gestaan?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Blondje is volgens mij op heel KLB boos geweest.
Ze heeft mij toen helemaal de kanker in gewenst, en ik moest een trein koppen én van een flat springen, de raarste en ergste dingen kwamen naar boven.
En 3 weken later stuurde ze me een berichtje met een klacht over kinderen via FacebookEn vond het raar dat ik er niet op reageerde
Blondje93?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze heeft mij toen helemaal de kanker in gewenst, en ik moest een trein koppen én van een flat springen, de raarste en ergste dingen kwamen naar boven.
En 3 weken later stuurde ze me een berichtje met een klacht over kinderen via FacebookEn vond het raar dat ik er niet op reageerde
ik zag de 2 voorgaande posts en poste iets soortgelijksquote:
Je had moeten reageren met:quote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Paardenmeisje69quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik zag de 2 voorgaande posts en poste iets soortgelijks
don't judge me
wat is je snap trouwens
Ja, ik had er inderdaad op een gegeven moment (niet door Blondje trouwens) Geen zin meer in. (Meerdere malen wel met een mes tegen m`n borst gestaan of dergelijk, was echt een aantal jaar zwaar depressief)quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt toen toch ook op een flat gestaan?
Jezus man.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef MrBradge het volgende:
Ja, ik had er inderdaad op een gegeven moment (niet door Blondje trouwens) Geen zin meer in.
Wie ben jij?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga jij nou serieus iemand anders belachelijk maken om debiel gedrag? UITGEREKEND JIJ? man man
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je had moeten reageren met:
'De toren van Pisa is ingestort, ze willen hem vervangen met jouw bakkes'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |