je mist er weinig aanquote:Op zondag 28 februari 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jammer dat die filmpjes niet werken
labiele meid... soort djedje maar dan wel met humorquote:Op zondag 28 februari 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jammer dat die filmpjes niet werken
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik had er inderdaad op een gegeven moment (niet door Blondje trouwens) Geen zin meer in. (Meerdere malen wel met een mes tegen m`n borst gestaan of dergelijk, was echt een aantal jaar zwaar depressief)
Echt een gemis dat dit niet opgeslagen is.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eeuwig zonde dat dit offline is
Dus, advies voor de volgende keer (Niet door mij) ga er niet op inquote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
labiele meid... soort djedje maar dan wel met humor
ja echtquote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt een gemis dat dit niet opgeslagen is.
Ben er nou weer helemaal boven op gelukkig! Nog wel onzeker, maar niet meer depressief en constant down dus aan het onzekere gaan we werkenquote:
Wow, heb jij er weleens aan gedacht rapper te worden?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt een gemis dat dit niet opgeslagen is.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus, advies voor de volgende keer (Niet door mij) ga er niet op in
quote:
Rapper of verkrachter?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:11 schreef Parawan het volgende:
[..]
Wow, heb jij er weleens aan gedacht raper te worden?
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
labiele meid... soort djedje maar dan wel met humor
Hoinks joystickquote:
Ik zat dat topic al te zoeken, maar ik kon het niet vindenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus, advies voor de volgende keer (Niet door mij) ga er niet op in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |