Lokatie doet ook veel. Echt fantastisch om te skaten in steden als Geneve, Dubai, Singapore.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Skaten is met lekker weer toch ook veel leuker.Geldt wel voor alle buitensporten, al is te warm met hardlopen niet echt relax.
Vind het wel interessant om te zien hoe ik nou rijquote:Op zondag 28 februari 2016 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je gaat meedoen aan funniest homevideos?
Je zou eigenlijk je filmmateriaal moeten ondersteunen met commentaar op FOK!kers.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind het wel interessant om te zien hoe ik nou rij![]()
Hoe dat er nou uitziet voor passagiers, of ik nou echt zo beroerd rij als ik zelf denk
Gewoon ff voor sparen dan toch? Zo duur zijn ze niet.quote:
Ha! Ik lul de meeste filmpjes op YouTube die ik maak met die camera (En hiervoor met m`n telefoon) Vol met onzinquote:Op zondag 28 februari 2016 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk je filmmateriaal moeten ondersteunen met commentaar op FOK!kers.
Daaromquote:Op zondag 28 februari 2016 19:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ha! Ik lul de meeste filmpjes op YouTube die ik maak met die camera (En hiervoor met m`n telefoon) Vol met onzinSpeciaal voor YouTube uiteraard. En misschien meld ik wel het forum in een filmpje vanavond
Echthequote:Op zondag 28 februari 2016 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom. Gewoon een keertje ingaan op alle onzin op FOK! enz., en met name users in deze SC
.
Misschien ga ik dat gewoon een keer doen, vernoem ik een aantal usersquote:Op zondag 28 februari 2016 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom. Gewoon een keertje ingaan op alle onzin op FOK! enz., en met name users in deze SC
.
Zeg maar hoe lief je mij vindt ;$quote:Op zondag 28 februari 2016 19:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat gewoon een keer doen, vernoem ik een aantal users
is ie snel uitgepraatquote:Op zondag 28 februari 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg maar hoe lief je mij vindt ;$
De FOK!stokquote:Op zondag 28 februari 2016 19:25 schreef HPLC het volgende:
Ga je dan ook de FOK!stok verplaatsen, Braadslee?
quote:Op zondag 28 februari 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier, bedoel ik... meteen grommen
Het beeldmateriaal zou door Fok!kers moeten worden becommentarieerd.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk je filmmateriaal moeten ondersteunen met commentaar op FOK!kers.
TRquote:Op zondag 28 februari 2016 19:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De FOK!stok
Niet eens aan gedacht, maar lijkt me best komisch. (AlhoewelStraks eindig ik ook als Tien met een F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |