SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij flirt ook echt met iedereenquote:
Train je alleen op techniek, of doe je ook aan langere afstanden of echt tot het gaatje gaan? (quote:
quote:
Je bent zelf cheap assquote:Op zondag 28 februari 2016 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cheap ass zooi wat toeristen alleen halen.
Ain't sealin' the deal though.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
jij flirt ook echt met iedereen
ik dacht dat wij wat speciaals hadden
ja nu is het gewoon klaarquote:
ik flirt met niemandquote:Op zondag 28 februari 2016 18:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
jij flirt ook echt met iedereen
ik dacht dat wij wat speciaals hadden
haha jah hahahquote:Op zondag 28 februari 2016 18:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
[..]
Je bent zelf cheap ass
aw poepiequote:Op zondag 28 februari 2016 18:38 schreef Crip het volgende:
awwww dit ben ik ook met mijn dochtertje later
[ afbeelding ]
Ja I love em. Vooral mn nichtje is echt te liefquote:Op zondag 28 februari 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
Jouw nichtje en neefje zijn ook van die schattige chubby cheeks kids stim. Echt adorable
Meeste dingen (behalve vlees enzo) kun je gewoon nog gebruiken als het goed ruikt en eruit ziet.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
"Bamigroenten die over de datum zijn maar die er nog goed uitzien, kun je denk ik nog wel eten"
Houdbaarheid
Niet waar. Op de meeste zakjes met voorgesneden groenten staat een ‘te gebruiken tot’ datum (TGT). Deze datum staat er niet voor niks op: het is de laatste dag waarop je het product nog veilig kunt gebruiken, mits de verpakking nog dicht is. Is de verpakking al geopend? Dan kun je de gesneden groenten nog maximaal een dag bewaren.
Ga ik dood als ik dit als nog eet?
jaaa echt zo'n rustige baby die van eten houd lijkt ze mequote:Op zondag 28 februari 2016 18:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja I love em. Vooral mn nichtje is echt te lief
Ik ga het proberen. Geen idee alleen wat ik moet maken.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meeste dingen (behalve vlees enzo) kun je gewoon nog gebruiken als het goed ruikt en eruit ziet.
tis groente man kifache ''veilig gebruiken''quote:Op zondag 28 februari 2016 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
"Bamigroenten die over de datum zijn maar die er nog goed uitzien, kun je denk ik nog wel eten"
Houdbaarheid
Niet waar. Op de meeste zakjes met voorgesneden groenten staat een ‘te gebruiken tot’ datum (TGT). Deze datum staat er niet voor niks op: het is de laatste dag waarop je het product nog veilig kunt gebruiken, mits de verpakking nog dicht is. Is de verpakking al geopend? Dan kun je de gesneden groenten nog maximaal een dag bewaren.
Ga ik dood als ik dit als nog eet?
..Bami?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Geen idee alleen wat ik moet maken.
RUSTIGquote:Op zondag 28 februari 2016 18:41 schreef Crip het volgende:
[..]
jaaa echt zo'n rustige baby die van eten houd lijkt ze me
kan wel je moedah nog even swaffelenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kun je mijn inboedel ook nog even swifferen?
Meerdere dingen. Zowel techniek als afstanden en racen.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Train je alleen op techniek, of doe je ook aan langere afstanden of echt tot het gaatje gaan? ()
tandenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
RUSTIGZe loopt de hele tijd te gillen en bleren. Ze is wel prachtig, als ze mij ziet gaat ze lachen en steekt ze haar handen uit. Omg ik smelt nu als ik daar aan denk.
![]()
En qua eten lijtk ze op tante
25km is wel veelquote:Op zondag 28 februari 2016 18:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meerdere dingen. Zowel techniek als afstanden en racen.
Ochtendgymnastiek doe ik sowieso bijna elke dag. Rek, strek, kracht, kwartiertje dansen.
Ik gebruik skates vaak ook als vervoermiddel. Stukjes van 25 km enzo.
ik dacht aan alienquote:Op zondag 28 februari 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
ik moest echt even nadenekn zo van wtf heeft ze kunstgebit ofzo
heb ik ook altijd als ik ga douchen, valt altijd tegenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:46 schreef Crip het volgende:
ik ga de douche in ben benieuwd hoe mn haren zijn zo
ze steekt haar handen uit, zo van til me nu op. En dan maakt ze een raar geluidje erbij.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
ik moest echt even nadenekn zo van wtf heeft ze kunstgebit ofzo
Op inlines valt dat wel mee. Op quads is het wel een eindje.quote:
"Ik wil niet nat worden"quote:Op zondag 28 februari 2016 18:46 schreef Crip het volgende:
ik ga de douche in ben benieuwd hoe mn haren zijn zo
Respect.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meerdere dingen. Zowel techniek als afstanden en racen.
Ochtendgymnastiek doe ik sowieso bijna elke dag. Rek, strek, kracht, kwartiertje dansen.
Ik gebruik skates vaak ook als vervoermiddel. Stukjes van 25 km enzo.
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Ik wil niet nat worden"
Oh man.
werd je geyl toen ze met dr handje over zn broek ging?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Ik wil niet nat worden"
Oh man.
Ik begin de smaak wel weer te pakken te krijgen met sporten. Voelt gewoon heel goed.quote:
Ja, ik wacht nog op wat beter weer.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik begin de smaak wel weer te pakken te krijgen met sporten. Voelt gewoon heel goed.
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
werd je geyl toen ze met dr handje over zn broek ging?
Het weer is een belangrijke faktor met bepaalde sporten inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog op wat beter weer.
Ik zou het nu meteen doen. Ga naar buiten nu.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het weer is een belangrijke faktor met bepaalde sporten inderdaad.
Van de zomer zeilen weer 'ns oppakken. Veel te weinig gedaan de afgelopen jaren.
Skaten is met lekker weer toch ook veel leuker.Geldt wel voor alle buitensporten, al is te warm met hardlopen niet echt relax.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het weer is een belangrijke faktor met bepaalde sporten inderdaad.
Van de zomer zeilen weer 'ns oppakken. Veel te weinig gedaan de afgelopen jaren.
Onverantwoord zonder overlevingspak en in het donker nu..quote:Op zondag 28 februari 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou het nu meteen doen. Ga naar buiten nu.
hahaha zo droogquote:
Lokatie doet ook veel. Echt fantastisch om te skaten in steden als Geneve, Dubai, Singapore.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Skaten is met lekker weer toch ook veel leuker.Geldt wel voor alle buitensporten, al is te warm met hardlopen niet echt relax.
Vind het wel interessant om te zien hoe ik nou rijquote:Op zondag 28 februari 2016 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je gaat meedoen aan funniest homevideos?
Je zou eigenlijk je filmmateriaal moeten ondersteunen met commentaar op FOK!kers.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind het wel interessant om te zien hoe ik nou rij![]()
Hoe dat er nou uitziet voor passagiers, of ik nou echt zo beroerd rij als ik zelf denk
Gewoon ff voor sparen dan toch? Zo duur zijn ze niet.quote:
Ha! Ik lul de meeste filmpjes op YouTube die ik maak met die camera (En hiervoor met m`n telefoon) Vol met onzinquote:Op zondag 28 februari 2016 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk je filmmateriaal moeten ondersteunen met commentaar op FOK!kers.
Daaromquote:Op zondag 28 februari 2016 19:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ha! Ik lul de meeste filmpjes op YouTube die ik maak met die camera (En hiervoor met m`n telefoon) Vol met onzinSpeciaal voor YouTube uiteraard. En misschien meld ik wel het forum in een filmpje vanavond
Echthequote:Op zondag 28 februari 2016 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom. Gewoon een keertje ingaan op alle onzin op FOK! enz., en met name users in deze SC
.
Misschien ga ik dat gewoon een keer doen, vernoem ik een aantal usersquote:Op zondag 28 februari 2016 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom. Gewoon een keertje ingaan op alle onzin op FOK! enz., en met name users in deze SC
.
Zeg maar hoe lief je mij vindt ;$quote:Op zondag 28 februari 2016 19:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat gewoon een keer doen, vernoem ik een aantal users
is ie snel uitgepraatquote:Op zondag 28 februari 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg maar hoe lief je mij vindt ;$
De FOK!stokquote:Op zondag 28 februari 2016 19:25 schreef HPLC het volgende:
Ga je dan ook de FOK!stok verplaatsen, Braadslee?
quote:Op zondag 28 februari 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier, bedoel ik... meteen grommen
Het beeldmateriaal zou door Fok!kers moeten worden becommentarieerd.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk je filmmateriaal moeten ondersteunen met commentaar op FOK!kers.
TRquote:Op zondag 28 februari 2016 19:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De FOK!stok
Niet eens aan gedacht, maar lijkt me best komisch. (AlhoewelStraks eindig ik ook als Tien met een F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |