Niet schreeuwenquote:Op zondag 28 februari 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
TOEVALLIG DAT ENE LIEDJE JA GOFFERDOMME
ben ook tegen dierenmishandeling iddquote:Op zondag 28 februari 2016 19:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
Pick up artists![]()
Mensen die mensen van het andere geslacht als objecten zien
Echt, dat soort mensen mogen ze per direct steriliseren/castrerenquote:Op zondag 28 februari 2016 19:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
Pick up artists![]()
Mensen die mensen van het andere geslacht als objecten zien
Leg er een komkommer bijquote:Op zondag 28 februari 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n kat zag zichzelf in de spiegel en keek zo raar, ik ga stuk ;')
eerste deel is een beetje overdreven, tweede deel is wel waarquote:Op zondag 28 februari 2016 19:53 schreef Toto69 het volgende:
zin om WCH kaal te scheren en moffenhoer te noemen
maar de hamvraag is, heb je Inge gedekt of nietquote:Op zondag 28 februari 2016 19:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt, dat soort mensen mogen ze per direct steriliseren/castreren
Je bent in de war met Brummetjequote:Op zondag 28 februari 2016 19:53 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 19:53 schreef Toto69 het volgende:
Je bent m'n favoriete kale userquote:Op zondag 28 februari 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eerste deel is een beetje overdreven, tweede deel is wel waar
Nee man.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
maar de hamvraag is, heb je Inge gedekt of niet
kwam er vanaf haar * insert gezeik over bioscoop pauzes *quote:Haay! Alles goed?
jammer dat je kop altijd leeg blijft welquote:Op zondag 28 februari 2016 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel gaten ik heb om te vullen bby
Ga maar gauw naar de tandartsquote:Op zondag 28 februari 2016 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jullie hebben sowieso altijd een scheve verhouding gehadquote:Op zondag 28 februari 2016 19:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man.
Nooit naar d`r toegeweest ook.
Dacht dat ik veel kon zeuren en zeiken maar zodra het was
[..]
kwam er vanaf haar * insert gezeik over bioscoop pauzes *
Nog steeds open en dicht?quote:Op zondag 28 februari 2016 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |