Nee. Ik denk ook dat het gros geen benul heeft wat die uitstorting inhoudt.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar denk je dat dat concreet nog enige betekenis heeft bij het gros van de seculiere NL'ers?
Nou ja, vuilniswagens die huisvuil uit storten op de vuilnisbelt, dat idee?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee. Ik denk ook dat het gros geen benul heeft wat die uitstorting inhoudt.
Nogmaals: ik ben niet zo boos. Ik heb mijn oordeel over de HEMA allang gevormd en mijn gedrag als consument daarop afgestemd. Het zou een onschuldige productnaam kunnen zijn. Het zou kunnen. Maar het is wel vreemd om dan op de verpakking "verstopmix" te zien staan, met in de vertaling drie keer het woord Pasen (zoals Ostermischung) zonder enige verwijzing naar "verstoppen". Het zou dus ook wel eens een weldoordachte keuze kunnen zijn om te kiezen voor "verstopeieren" en "verstopmix", om te zien hoe het landt bij de consumenten. Dat laatste zou - gezien de reputatie van de HEMA - maar zo eens kunnen.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus bouw je er een heel boos verhaal omheen.
En eigenlijk blieven we alleen witte chocolade.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:37 schreef Wespensteek het volgende:
De Hema zondigt op ernstige wijze tegen de christelijke cultuur die volgens sommige mensen verplicht is in Nederland. Leve de spruitjes, weg met de nasi.
ze heten verstopeieren, omdat ze speciaal gemaakt zijn om te verstoppen en die verkopen ze naast de gewone paaseieren.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nogmaals: ik ben niet zo boos. Ik heb mijn oordeel over de HEMA allang gevormd en mijn gedrag als consument daarop afgestemd. Het zou een onschuldige productnaam kunnen zijn. Het zou kunnen. Maar het is wel vreemd om dan op de verpakking "verstopmix" te zien staan, met in de vertaling drie keer het woord Pasen (zoals Ostermischung) zonder enige verwijzing naar "verstoppen". Het zou dus ook wel eens een weldoordachte keuze kunnen zijn om te kiezen voor "verstopeieren" en "verstopmix", om te zien hoe het landt bij de consumenten. Dat laatste zou - gezien de reputatie van de HEMA - maar zo eens kunnen.
Oh, ze gebruiken het woord 'paasei' dus nog gewoonquote:Op maandag 29 februari 2016 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
ze heten verstopeieren, omdat ze speciaal gemaakt zijn om te verstoppen en die verkopen ze naast de gewone paaseieren.
[ afbeelding ]
Bespaar je de moeite. Het is een opstap naar! Omdat!quote:Op maandag 29 februari 2016 13:56 schreef snakelady het volgende:
ze heten verstopeieren, omdat ze speciaal gemaakt zijn om te verstoppen en die verkopen ze naast de gewone paaseieren.
[ afbeelding ]
Geloof er niks van.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat je dan een landverrader bent.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:01 schreef Re het volgende:
maar mag je nou gewone paaseitjes nog verstoppen van de "wij worden geislamiseerd" roepers?
Ik ben niet gelovig en ik verstop eieren.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:01 schreef Re het volgende:
maar mag je nou gewone paaseitjes nog verstoppen van de "wij worden geislamiseerd" roepers?
Die kleine eitjes kun je ook verstoppen btw. Alleen er bestaat een kans dat het kroost niet alle eitjes vindt en die kom je dan anderhalf jaar later in de boekenkast oid weer een keer tegen.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh fijn, storm in een glas water.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verspilde moeite. Bij Elfletterig had de HEMA het toch al verbruid.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En degene die het gouden ei vindt, is de paasheld van de dag.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:05 schreef Ryan3 het volgende:
Die kleine eitjes kun je ook verstoppen btw. Alleen er bestaat een kans dat het kroost niet alle eitjes vindt en die kom je dan anderhalf jaar later in de boekenkast oid weer een keer tegen.
Vandaar dat ze nu aangeven wrs dat de wat grotere eieren idealer zijn om te verstoppen, dan zal het kroost alles wel vinden en blijven de niet gevonden eitjes niet anderhalf jaar ergens liggen.
Dit hebben wij ook meegemaakt.
Het gouden ei van Tim Krabbé idd.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En degene die het gouden ei vindt, is de paasheld van de dag.
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Het is een opstap naar! Omdat!
Och, daar kunnen moslims zich enkel in vinden. Maar de koekjes zullen wel vervangen worden in mannetjes van deeg, kunnen ze het kopje eraf snijden zodat het van de boom los komt.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ophang koekje, beetje vreemd niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |