En dat moet ik geloven? Het doel lijkt me toch echt opeten.quote:Voor Hema is het heel simpel. ,,Het doel is het verstoppen van deze eieren.
Je darmkanaal misschien, maar het doel is natuurlijk om ze op te eten.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef tong80 het volgende:
Het doel is het verstoppen van deze eieren
Straks de witte chocolade uit de schappen.quote:
Nu Rotterdarm nog die het goede doel vindt.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je darmkanaal misschien, maar het doel is natuurlijk om ze op te eten.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdomme, wat een ongelooflijk laag niveau van journalisme weer. Iemand zeikt op twitter, lekker copy pasten en we hebben weer een 'nieuwsbericht'.
Als die eieren er zijn om ze op te eten waarom heten ze dan niet 'eeteieren'?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je darmkanaal misschien, maar het doel is natuurlijk om ze op te eten.
Als ze ze chocolade eieren hadden genoemd, had er waarschijnlijk geen haan (no pun) naar gekraaid.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:50 schreef Twiitch het volgende:
Of het is een slimme markttechnische zet. Verstopeieren kun je immers het hele jaar door verkopen.
In-de-boom-hang-koekjequote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe zullen ze kerstkransjes etc. gaan noemen?
Ophang koekje, beetje vreemd niet?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:53 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
In-de-boom-hang-koekje
Of mag een boom ook niet, vanwege de link met kerst ?
En de chocolade variant dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:53 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
In-de-boom-hang-koekje
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ophang koekje, beetje vreemd niet?
Er is helemaal geen link tussen de boom en kerst, dus lijkt me geen probleemquote:Op zondag 28 februari 2016 15:53 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
In-de-boom-hang-koekje
Er is ook geen link tussen pasen en eieren.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Er is helemaal geen link tussen de boom en kerst, dus lijkt me geen probleem
Jodenkoek ?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:53 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
In-de-boom-hang-koekje
Dat zou de verkoopcijfers enorm stimuleren.quote:
Die dubbele moraal he.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef luxerobots het volgende:
Goed dat er een eind wordt gemaakt aan die paaseieren.
[ afbeelding ]
Hema weet hoe toekomst van Nederland eruitziet.
En die joden zeggen dan: mijn koekje wat doe je?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:02 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat zou de verkoopcijfers enorm stimuleren.
Hele menigten die die dingen gaan kopen, vervolgens erop stampen, de verkoper .... etc.
Ik snap sowieso de behoefte niet om je huis elke keer opnieuw aan te kleden omdat het toevallig een of andere feestdag is. Kerst kan ik nog inkomen, maar daarna houd het wel op.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:12 schreef livelink het volgende:
Duidelijke boodschap van de Hema dat je voor paasartikelen niet bij hen moet zijn.
Zo te horen aan de reacties zullen het uiteindelijk windeieren worden voor de HEMA.quote:
Het schijnt toch wel goede business te zijn. In die zin begrijp ik deze actie van de Hema ook niet helemaal. Er was toch nog helemaal geen Paasdiscussie? Waarom zou je dat dan beginnen met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso de behoefte niet om je huis elke keer opnieuw aan te kleden omdat het toevallig een of andere feestdag is. Kerst kan ik nog inkomen, maar daarna houd het wel op.
Slechte reclame is ook reclame natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2016 16:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Het schijnt toch wel goede business te zijn. In die zin begrijp ik deze actie van de Hema ook niet helemaal. Er was toch nog helemaal geen Paasdiscussie? Waarom zou je dat dan beginnen met alle gevolgen van dien.
Yep de Hema wil graag faillietquote:Op zondag 28 februari 2016 16:18 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
ik zou mijn hema tegoedbonnen/waardebonnen maar snel inleveren. Dat gaat op zijn kop verkeerd
Vul maar aan: Mexx, Dixons, Miss Etam, Macintosh, V+D,Perry Sport, ....
Tamelijk droevig, inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdomme, wat een ongelooflijk laag niveau van journalisme weer. Iemand zeikt op twitter, lekker copy pasten en we hebben weer een 'nieuwsbericht'.
Dat is gewoon niet waar. De Hema heeft ook gewoon paaseieren in de winkel. En nog vele ander 'paas'-artikelen. Check bijvoorbeeld :quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef tong80 het volgende:
Winkelketen Hema heeft niet langer paaseieren in de schappen liggen, maar noemt de chocolaatjes voortaan 'verstopeieren'.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar. De Hema heeft ook gewoon paaseieren in de winkel. En nog vele ander 'paas'-artikelen. Check bijvoorbeeld :
http://www.hema.nl/winkel?searchtext=paasei
Verder is de term 'verstopeieren' niet nieuw, zie bijv:
http://consuminderen.star(...)32/vette-feestdagen/
Beetje fact-checking kan geen kwaad, maar dat lijkt niemand meer te doen. Liever met z'n allen achter de onterechte verontwaardiging aanhollen van een paranoide PVV-er die overal de invloed van de Islam in meent te zien.
Zou ook wel dom zijn om de term 'paas' uit de zoekwoorden te halen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar. De Hema heeft ook gewoon paaseieren in de winkel. En nog vele ander 'paas'-artikelen. Check bijvoorbeeld :
Iemand in 2012 op een forum gebruikte de term verstopeieren al!quote:Verder is de term 'verstopeieren' niet nieuw, zie bijv:
Beetje fact-checking kan geen kwaad, maar dat lijkt niemand meer te doen. Liever met z'n allen achter de onterechte verontwaardiging aanhollen van een paranoide PVV-er die overal de invloed van de Islam in meent te zien.
Tsja. Gedegen onderzoek telt niet meer - het gaat om de primeurquote:Op zondag 28 februari 2016 16:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Verder is de term 'verstopeieren' niet nieuw, zie bijv:
Inderdaad. Er worden helemaal geen snoepeitjes verstopt. Wie doet dat nou? Is toch altijd met echte eieren.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven? Het doel lijkt me toch echt opeten.
Dit lijkt me vooral een knieval naar islamitisch, multicultureel en linksdragend Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |