En dat moet ik geloven? Het doel lijkt me toch echt opeten.quote:Voor Hema is het heel simpel. ,,Het doel is het verstoppen van deze eieren.
Je darmkanaal misschien, maar het doel is natuurlijk om ze op te eten.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef tong80 het volgende:
Het doel is het verstoppen van deze eieren
Straks de witte chocolade uit de schappen.quote:
Nu Rotterdarm nog die het goede doel vindt.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je darmkanaal misschien, maar het doel is natuurlijk om ze op te eten.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdomme, wat een ongelooflijk laag niveau van journalisme weer. Iemand zeikt op twitter, lekker copy pasten en we hebben weer een 'nieuwsbericht'.
Als die eieren er zijn om ze op te eten waarom heten ze dan niet 'eeteieren'?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je darmkanaal misschien, maar het doel is natuurlijk om ze op te eten.
Als ze ze chocolade eieren hadden genoemd, had er waarschijnlijk geen haan (no pun) naar gekraaid.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:50 schreef Twiitch het volgende:
Of het is een slimme markttechnische zet. Verstopeieren kun je immers het hele jaar door verkopen.
In-de-boom-hang-koekjequote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe zullen ze kerstkransjes etc. gaan noemen?
Ophang koekje, beetje vreemd niet?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:53 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
In-de-boom-hang-koekje
Of mag een boom ook niet, vanwege de link met kerst ?
En de chocolade variant dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:53 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
In-de-boom-hang-koekje
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ophang koekje, beetje vreemd niet?
Er is helemaal geen link tussen de boom en kerst, dus lijkt me geen probleemquote:Op zondag 28 februari 2016 15:53 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
In-de-boom-hang-koekje
Er is ook geen link tussen pasen en eieren.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Er is helemaal geen link tussen de boom en kerst, dus lijkt me geen probleem
Jodenkoek ?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:53 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
In-de-boom-hang-koekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |