abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 februari 2016 @ 17:59:19 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160319208
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Oké, dat is een beetje overdreven. Maar ach, het is betrekkelijk onschuldig.
Het antwoord van Kamp is voorspelbaar: ik ga als minister niet over het beleid van een winkel zolang die winkel binnen de grenzen van de wet handelt. :)
Het is toch een complete verspilling van tijd en geld om dat soort vragen over een stukje Twitterjournalistiek van het AD te stellen?
150 man die ieder meer dan een ton per jaar vangen moeten hun tijd met dit soort nonsens verspillen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160319241
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik word hoe langer hoe meer nieuwsgierig naar wat jij wel interessant vindt. Jij moet toch ergens over schrijven voor jouw beroep?
Maak je over mij maar geen zorgen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160319283
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maak je over mij maar geen zorgen.
Dat doe ik ook niet, dat neemt niet weg dat ik er nieuwsgierig naar ben, ik zie jou namelijk nooit enthousiast over eender welk onderwerp op dit forum terwijl jij voor jouw beroep stukjes moet schrijven over iets, dat gaat beter als je het onderwerp interessant vindt.
Ik houd er nu over over want offtopic en zo.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160319310
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is toch een complete verspilling van tijd en geld om dat soort vragen over een stukje Twitterjournalistiek van het AD te stellen?
150 man die ieder meer dan een ton per jaar vangen moeten hun tijd met dit soort nonsens verspillen.
Ja en nee. Het is inderdaad een verspilling van middelen om dit soort vragen te stellen maar anderzijds is het nu niet dat die mensen niet al in dienst zijn en betaald worden. Als ze dit niet doen dan doen ze wel weer andere onzinnige dingen. Dat gezegd hebbende, het zou mooi zijn voor het land als het instrument kamervragen beter zou worden ingezet. Nu wordt het te veel misbruikt voor profilatie en te weinig gebruikt om de ministers en leerlingministers (staatssecretarissen) verantwoording te laten afleggen. Niet dat ze dat wel voldoende zouden doen als je de juiste vragen stelt. :)
#NoDAPL
pi_160319389
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet, dat neemt niet weg dat ik er nieuwsgierig naar ben, ik zie jou namelijk nooit enthousiast over eender welk onderwerp op dit forum terwijl jij voor jouw beroep stukjes moet schrijven over iets, dat gaat beter als je het onderwerp interessant vindt.
Ik houd er nu over over want offtopic en zo.
Ik wilde het eigenlijk voor mezelf houden, maar na het lezen van het bericht over de Hema, ben ik juichend door de redactieruimte gerend.
  maandag 29 februari 2016 @ 18:16:16 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160319622
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja en nee. Het is inderdaad een verspilling van middelen om dit soort vragen te stellen maar anderzijds is het nu niet dat die mensen niet al in dienst zijn en betaald worden. Als ze dit niet doen dan doen ze wel weer andere onzinnige dingen. Dat gezegd hebbende, het zou mooi zijn voor het land als het instrument kamervragen beter zou worden ingezet. Nu wordt het te veel misbruikt voor profilatie en te weinig gebruikt om de ministers en leerlingministers (staatssecretarissen) verantwoording te laten afleggen. Niet dat ze dat wel voldoende zouden doen als je de juiste vragen stelt. :)
Als ze zich eens in het onderwerp verdiept hadden ipv het AD dan hadden ze de vragen al niet hoeven stellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160319644
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze zich eens in het onderwerp verdiept hadden ipv het AD dan hadden ze de vragen al niet hoeven stellen.
Of dit is gewoon partijprofilering, daar wordt het vragenuurtje toch ook veel voor gebruikt?
#NoDAPL
pi_160319663
Eieren op laag water zoeken dit.

;( ik weet het.
pi_160319673
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik wilde het eigenlijk voor mezelf houden, maar na het lezen van het bericht over de Hema, ben ik juichend door de redactieruimte gerend.
Dat is nu ook weer een beetje overdreven maar je kan toch niet ontkennen dat het raakt aan een maatschappelijk relevant en actueel thema, zelfs als is het marketing en heeft het niets te maken met de Nederlandse identiteit en zo.
#NoDAPL
pi_160319678
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Eieren op laag water zoeken dit.
:?
#NoDAPL
  maandag 29 februari 2016 @ 18:19:42 #261
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160319692
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Of dit is gewoon partijprofilering, daar wordt het vragenuurtje toch ook veel voor gebruikt?
Maar daar is het niet voor. Het is een instrument om de regering te controleren.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 29 februari 2016 @ 18:21:18 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160319735
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Verspilling van tijd en geld dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 29 februari 2016 @ 18:21:40 #263
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_160319747
Wat een mongolenrel weer.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_160319774
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is nu ook weer een beetje overdreven maar je kan toch niet ontkennen dat het raakt aan een maatschappelijk relevant en actueel thema, zelfs als is het marketing en heeft het niets te maken met de Nederlandse identiteit en zo.
Nee, het is een storm in een glas water. Het verhaal wordt opgeblazen door zelfverklaarde cultuurhoeders.
pi_160319782
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:19 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Maar daar is het niet voor. Het is een instrument om de regering te controleren.
Op papier wel, in de praktijk wordt het natuurlijk niet enkel daarvoor gebruikt. Het tragische is dat zelfs als ze dat wel zouden doen dat dan de ministers en staatssecretarissen onvoldoende verantwoording zouden afleggen, dat hebben we al heel erg vaak kunnen vaststellen.
#NoDAPL
pi_160319795
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, het is een storm in een glas water. Het verhaal wordt opgeblazen door zelfverklaarde cultuurhoeders.
Daar kan je eveneens een interessant artikel over schrijven. :7

Ik vind het grappig dat het zo de gemoederen bezig houdt. Net als met die ZP-zaak vind ik het vooral grappig maar de meeste mensen hier lijken ofwel kwaad te worden omdat ze volgens hen onze cultuur eroderen ofwel kwaad te worden op de mensen die hier kwaad om worden. :s)
#NoDAPL
pi_160319839
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vind het grappig dat het zo de gemoederen bezig houdt. Net als met die ZP-zaak vind ik het vooral grappig maar de meeste mensen hier lijken ofwel kwaad te worden omdat ze volgens hen onze cultuur eroderen ofwel kwaad te worden op de mensen die hier kwaad om worden. :s)
Ik vind het vooral diep triest.
  maandag 29 februari 2016 @ 18:27:56 #268
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160319856
*O*

Even een klein geintje op deze schrikkeldag: de Kamervragen zijn fake.

Dat niemand er ook maar het kleinste vraagteken bij zet, is veelzeggend. Ze hadden blijkbaar echt kunnen zijn.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 29 februari 2016 @ 18:29:08 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160319875
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:27 schreef Janneke141 het volgende:
*O*

Dat niemand er ook maar het kleinste vraagteken bij zet, is veelzeggend. Ze hadden blijkbaar echt kunnen zijn.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 29 februari 2016 @ 18:30:18 #270
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160319892
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vind het vooral een combinatie van lachwenkend en beschamend.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 29 februari 2016 @ 18:31:24 #271
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160319916
quote:
*O*

Het had mij niks verbaasd. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160319946
quote:
*O*

LOL
Inderdaad.
#NoDAPL
pi_160320033
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De term verstopeieren is WEL nieuw. Die is nooit eerder zo grootschalig gebruikt als dit jaar. Het is geen bestaande term en staat ook niet in de officiële woordenlijst van onze taal. Het is een gekunstelde, nieuwe term.

En zoals gezegd vertrouw ik de motieven van de HEMA niet, gezien hun reputatie rondom gekleurde pieten en dergelijke. Ook laat je na om te reageren op de foto van de verpakking. Als "verstopei" zo'n gewone term is, waarom staat er dan alleen in het Nederlands "verstopmix" op de verpakking, terwijl de Duitse vertaling Ostermischung is?
Het is niet nieuw, al enige jaren zie je tussen de paaseieren soms verstopeieren liggen.
Net als nu dus, tussen al die paaseieren en zelfs paasspekken ligt 1 verpakking met verstopeieren, paaseieren om te verstoppen, met een goudkleurig ei erbij als hoofdprijs.

Man, je ziet spoken, echt...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160320099
HEMA heeft al tien jaar 'verstopeitjes'

Die dingen heten al tien jaar zo. _O-

PVV-volk weer.

http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-verstopeitjes.dhtml
  maandag 29 februari 2016 @ 18:50:11 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160320270
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
HEMA heeft al tien jaar 'verstopeitjes'

Die dingen heten al tien jaar zo. _O-

PVV-volk weer.

http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-verstopeitjes.dhtml
:D
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')