Het is toch een complete verspilling van tijd en geld om dat soort vragen over een stukje Twitterjournalistiek van het AD te stellen?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Oké, dat is een beetje overdreven. Maar ach, het is betrekkelijk onschuldig.
Het antwoord van Kamp is voorspelbaar: ik ga als minister niet over het beleid van een winkel zolang die winkel binnen de grenzen van de wet handelt.
Maak je over mij maar geen zorgen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik word hoe langer hoe meer nieuwsgierig naar wat jij wel interessant vindt. Jij moet toch ergens over schrijven voor jouw beroep?
Dat doe ik ook niet, dat neemt niet weg dat ik er nieuwsgierig naar ben, ik zie jou namelijk nooit enthousiast over eender welk onderwerp op dit forum terwijl jij voor jouw beroep stukjes moet schrijven over iets, dat gaat beter als je het onderwerp interessant vindt.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maak je over mij maar geen zorgen.
Ja en nee. Het is inderdaad een verspilling van middelen om dit soort vragen te stellen maar anderzijds is het nu niet dat die mensen niet al in dienst zijn en betaald worden. Als ze dit niet doen dan doen ze wel weer andere onzinnige dingen. Dat gezegd hebbende, het zou mooi zijn voor het land als het instrument kamervragen beter zou worden ingezet. Nu wordt het te veel misbruikt voor profilatie en te weinig gebruikt om de ministers en leerlingministers (staatssecretarissen) verantwoording te laten afleggen. Niet dat ze dat wel voldoende zouden doen als je de juiste vragen stelt.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is toch een complete verspilling van tijd en geld om dat soort vragen over een stukje Twitterjournalistiek van het AD te stellen?
150 man die ieder meer dan een ton per jaar vangen moeten hun tijd met dit soort nonsens verspillen.
Ik wilde het eigenlijk voor mezelf houden, maar na het lezen van het bericht over de Hema, ben ik juichend door de redactieruimte gerend.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, dat neemt niet weg dat ik er nieuwsgierig naar ben, ik zie jou namelijk nooit enthousiast over eender welk onderwerp op dit forum terwijl jij voor jouw beroep stukjes moet schrijven over iets, dat gaat beter als je het onderwerp interessant vindt.
Ik houd er nu over over want offtopic en zo.
Als ze zich eens in het onderwerp verdiept hadden ipv het AD dan hadden ze de vragen al niet hoeven stellen.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja en nee. Het is inderdaad een verspilling van middelen om dit soort vragen te stellen maar anderzijds is het nu niet dat die mensen niet al in dienst zijn en betaald worden. Als ze dit niet doen dan doen ze wel weer andere onzinnige dingen. Dat gezegd hebbende, het zou mooi zijn voor het land als het instrument kamervragen beter zou worden ingezet. Nu wordt het te veel misbruikt voor profilatie en te weinig gebruikt om de ministers en leerlingministers (staatssecretarissen) verantwoording te laten afleggen. Niet dat ze dat wel voldoende zouden doen als je de juiste vragen stelt.
Of dit is gewoon partijprofilering, daar wordt het vragenuurtje toch ook veel voor gebruikt?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze zich eens in het onderwerp verdiept hadden ipv het AD dan hadden ze de vragen al niet hoeven stellen.
Dat is nu ook weer een beetje overdreven maar je kan toch niet ontkennen dat het raakt aan een maatschappelijk relevant en actueel thema, zelfs als is het marketing en heeft het niets te maken met de Nederlandse identiteit en zo.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk voor mezelf houden, maar na het lezen van het bericht over de Hema, ben ik juichend door de redactieruimte gerend.
quote:Op maandag 29 februari 2016 18:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Eieren op laag water zoeken dit.
Maar daar is het niet voor. Het is een instrument om de regering te controleren.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Of dit is gewoon partijprofilering, daar wordt het vragenuurtje toch ook veel voor gebruikt?
Verspilling van tijd en geld dus.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Of dit is gewoon partijprofilering, daar wordt het vragenuurtje toch ook veel voor gebruikt?
Nee, het is een storm in een glas water. Het verhaal wordt opgeblazen door zelfverklaarde cultuurhoeders.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is nu ook weer een beetje overdreven maar je kan toch niet ontkennen dat het raakt aan een maatschappelijk relevant en actueel thema, zelfs als is het marketing en heeft het niets te maken met de Nederlandse identiteit en zo.
Op papier wel, in de praktijk wordt het natuurlijk niet enkel daarvoor gebruikt. Het tragische is dat zelfs als ze dat wel zouden doen dat dan de ministers en staatssecretarissen onvoldoende verantwoording zouden afleggen, dat hebben we al heel erg vaak kunnen vaststellen.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar daar is het niet voor. Het is een instrument om de regering te controleren.
Daar kan je eveneens een interessant artikel over schrijven.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, het is een storm in een glas water. Het verhaal wordt opgeblazen door zelfverklaarde cultuurhoeders.
Ik vind het vooral diep triest.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar kan je eveneens een interessant artikel over schrijven.
Ik vind het grappig dat het zo de gemoederen bezig houdt. Net als met die ZP-zaak vind ik het vooral grappig maar de meeste mensen hier lijken ofwel kwaad te worden omdat ze volgens hen onze cultuur eroderen ofwel kwaad te worden op de mensen die hier kwaad om worden.![]()
quote:Op maandag 29 februari 2016 18:27 schreef Janneke141 het volgende:
![]()
Even een klein geintje op deze schrikkeldag: de Kamervragen zijn fake.
Dat niemand er ook maar het kleinste vraagteken bij zet, is veelzeggend. Ze hadden blijkbaar echt kunnen zijn.
Ik vind het vooral een combinatie van lachwenkend en beschamend.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar kan je eveneens een interessant artikel over schrijven.
Ik vind het grappig dat het zo de gemoederen bezig houdt. Net als met die ZP-zaak vind ik het vooral grappig maar de meeste mensen hier lijken ofwel kwaad te worden omdat ze volgens hen onze cultuur eroderen ofwel kwaad te worden op de mensen die hier kwaad om worden.![]()
Het had mij niks verbaasd.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:27 schreef Janneke141 het volgende:
![]()
Dat niemand er ook maar het kleinste vraagteken bij zet, is veelzeggend. Ze hadden blijkbaar echt kunnen zijn.
LOLquote:Op maandag 29 februari 2016 18:27 schreef Janneke141 het volgende:
![]()
Het is niet nieuw, al enige jaren zie je tussen de paaseieren soms verstopeieren liggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De term verstopeieren is WEL nieuw. Die is nooit eerder zo grootschalig gebruikt als dit jaar. Het is geen bestaande term en staat ook niet in de officiële woordenlijst van onze taal. Het is een gekunstelde, nieuwe term.
En zoals gezegd vertrouw ik de motieven van de HEMA niet, gezien hun reputatie rondom gekleurde pieten en dergelijke. Ook laat je na om te reageren op de foto van de verpakking. Als "verstopei" zo'n gewone term is, waarom staat er dan alleen in het Nederlands "verstopmix" op de verpakking, terwijl de Duitse vertaling Ostermischung is?
quote:Op maandag 29 februari 2016 18:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
HEMA heeft al tien jaar 'verstopeitjes'
Die dingen heten al tien jaar zo.
PVV-volk weer.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-verstopeitjes.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |