Ja, zoiets.. ofzo..quote:Op maandag 29 februari 2016 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vroeger toen ik jong was vond ik hem geweldig, nu is het een zure jengelende zeikerd. Hij zou eens goed in de zon moeten kijken met die bril van em zodat er 2 brandgaatjes in z'n brein worden geschoten.
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een walgelijk persoon.
Nee dat niet post er wel soms.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Doe je ook iets voor ijshockey.com o.i.d? Of dat niet?
Dat heb ik bij Van Nieuwkerk. Al zal dat wellicht ook door het programma van hem komen.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een walgelijk persoon.
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
Het gaat wel erg lang over cricket nu. Dit kost kijkers.
Kijk ook nooit naar DWDD. Heb er niets mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Van Nieuwkerk. Al zal dat wellicht ook door het programma van hem komen.
Geweldig. Niet te langzaam, niet te lang. Alles klopt. Twee kenners die hun sportliefde delen. Met kleine zijsprongetjes en mooie fragmenten. Programma naar m'n hart.quote:
Dat kijk ik al jaren bijna nooit meer, ik vond er ook niks meer aan. In het begin vond ik het volgens mij nog wel aardig.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Van Nieuwkerk. Al zal dat wellicht ook door het programma van hem komen.
Genee is geen echte kenner, hij bereidt zich gewoon heel goed voor.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldig. Niet te langzaam, niet te lang. Alles klopt. Twee kenners die hun sportliefde delen. Met kleine zijsprongetjes en mooie fragmenten. Programma naar m'n hart.
Z'n laatste programma was geweldig.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vroeger toen ik jong was vond ik hem geweldig, nu is het een zure jengelende zeikerd. Hij zou eens goed in de zon moeten kijken met die bril van em zodat er 2 brandgaatjes in z'n brein worden geschoten.
Heb het nooit wat gevonden.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kijk ik al jaren bijna nooit meer, ik vond er ook niks meer aan. In het begin vond ik het volgens mij nog wel aardig.
Het ultieme podium voor moraalridderig Nederland.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kijk ik al jaren bijna nooit meer, ik vond er ook niks meer aan. In het begin vond ik het volgens mij nog wel aardig.
En zo hoort het ook. Je hoeft niet per se ergens iets vanaf te weten als je je maar goed voorbereidt. Je kunt tenslotte niet alles weten.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Genee is geen echte kenner, hij bereidt zich gewoon heel goed voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |