Met die mensen is altijd wat mis.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Sta er altijd van te kijken hoe makkelijk mensen kunnen praten. Die Matthijs ratelt flink door
Je kunt zien dat hij goed naar Hansie Hansie heeft gekeken.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
De beelden zijn niet meer nodig na deze omschrijving
Dat vind ik dus echt een walgelijk persoon.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Freek de Jonge komt ook bij Genee.
Dezequote:
Tegen wie heb je het ? Ik heb het over het programma. De loser valt me continu aan. Al jaren.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee kappen met dat gevit. Ga lekker in dm door.
Oh dat zag ik net. Ik kreeg al een paar jaar lang jou in beeld dan als ik op twitter zat bij dat lijstje met mensen die ze me aanraden om te volgen. Afgelopen week heb ik dat maar een keer gedaan.quote:
Je kunt het ook negeren. En gewoon naar dit programma kijken. Je vindt het toch leuk dacht ik?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het ? Ik heb het over het programma. De loser valt me continu aan. Al jaren.
Leuk dat je dat even meldt.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:33 schreef Karina het volgende:
Van cricket snap ik geen ene bal. Rare sport.
Hij hoeft van mij ook niet te komen.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat vind ik dus echt een walgelijk persoon.
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh dat zag ik net. Ik kreeg al een paar jaar lang jou in beeld dan als ik op twitter zat bij dat lijstje met mensen die ze me aanraden om te volgen. Afgelopen week heb ik dat maar een keer gedaan.
Vroeger toen ik jong was vond ik hem geweldig, nu is het een zure jengelende zeikerd. Hij zou eens goed in de zon moeten kijken met die bril van em zodat er 2 brandgaatjes in z'n brein worden geschoten.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een walgelijk persoon.
Genee + Ivo Niehequote:Op maandag 29 februari 2016 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht nog op de uitzending Genee + Mart Smeets
Doe je ook iets voor ijshockey.com o.i.d? Of dat niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]Mooi. Ook ijshockey verdient aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |