zoals gezegd mensen waren nu al aan het zeiken dat ie verplaatst moet worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me duidelijk. Wanneer is hij in Oss neergelegd?
Gisteren.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me duidelijk. Wanneer is hij in Oss neergelegd?
jij weet ook niet waarover je moet zeuren he? Haal ik hem volgende week op dan is het weer 'ja kut brabant met je trage verplaatsingen'quote:Op maandag 29 februari 2016 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren.
Nog even geduld dus, Maanvis
Jullie......quote:Op maandag 29 februari 2016 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, hoppa. De regels zijn duidelijk, die poll was nergens voor nodig.
Ik vind het wel prachtig dat ik elke keer als ik denk dat er niet meer gezeik kan komen, jullie me toch weer negatief weten te verrassen
Nou nou. Ik reageerde toch ver van zeikerig op de poll, die ik zelf als humoristisch beschouwde,quote:Op maandag 29 februari 2016 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het wel prachtig dat ik elke keer als ik denk dat er niet meer gezeik kan komen, jullie me toch weer negatief weten te verrassen
Je mag hem weer halen als hij een week in Oss ligtquote:Op maandag 29 februari 2016 12:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mensen waren weer aan het zeiken dat ie er te lang lag
Wtf?! Dit gaat toch in goed overleg, waarom moet je je blauwe hoofd hier weer tonen?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
Prima, maar dan ook gezeik achteraf gaarne dat ie in brabant een week ligt.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je mag hem weer halen als hij een week in Oss ligt
Ik zeik niet, maar we kunnen altijd wat FOK!kers uit de omgeving aansporenquote:Op maandag 29 februari 2016 13:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Prima, maar dan ook gezeik achteraf gaarne dat ie in brabant een week ligt.
ik snap het niet meer, toen ie in hilvarenbeek lag begon iedereen te zeuren dat ie er te lang lag en dat ik hem eerder moest verplaatsen.. en nu ineens zijn kanovinnie en maringo de spelleider?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zeik niet, maar we kunnen altijd wat FOK!kers uit de omgeving aansporen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de auto!!!!!!!!!!!!!!!!!111lekker faxen heel de dag echt genot
Maanvis wil graag verplaatsen tegen de regels in.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:41 schreef KaBuf het volgende:
Hij ligt er verdomme nog niet eens 48 uur, waar wordt moeilijk over gedaan?
Jij was de eerste die zei dat ie te lang in Brabant zou gaan liggen dus waarom doe je nu ineens alsof je neus bloedt? ZIt mensen eens niet zo op te jutten om de regels te breken ok?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maanvis wil graag verplaatsen tegen de regels in.
Hij blijft er lang liggen ja. Maar ik moedig niemand aan om de regels te breken, dat maak je er zelf van.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij was de eerste die zei dat ie te lang in Brabant zou gaan liggen dus waarom doe je nu ineens alsof je neus bloedt? ZIt mensen eens niet zo op te jutten om de regels te breken ok?
Daar lag die een week. Dat is wat anders dan 2 dagenquote:Op maandag 29 februari 2016 13:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik snap het niet meer, toen ie in hilvarenbeek lag begon iedereen te zeuren dat ie er te lang lag en dat ik hem eerder moest verplaatsen.. en nu ineens zijn kanovinnie en maringo de spelleider?
Ik ook. Maar ik vermoed dat we er weinig aan gemist hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:37 schreef Barreltje het volgende:
heb ik weer polls en slotjes gemist?
Je weet nu iig wat voor effect je opmerkingen hebben. Dus ik stel voor dat je ermee stopt?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij blijft er lang liggen ja. Maar ik moedig niemand aan om de regels te breken, dat maak je er zelf van.
Twee maanden?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:54 schreef Maringo het volgende:
Vroegah, toen ie zonder gezeur twee maanden in Best lag.
Maar mag dat nou wel of niet? Want ik zie wel een regel die maringo quote maar ik weet niet of dat dan ook een officiële regel is of 1 die maringo bedacht heeft?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daar lag die een week. Dat is wat anders dan 2 dagen
Lol, dat was toch maar 1 maand? (25-01 deed ik hem toen naar Uden tegenover mijn huis)quote:Op maandag 29 februari 2016 13:54 schreef Maringo het volgende:
Vroegah, toen ie zonder gezeur twee maanden in Best lag.
Het is eentje die we sinds kort inderdaad hanteren. Er waren wat mensen die precies wilden weten wat het inhield dat hij ergens lang bleef liggen. Ik onderschrijf Maringo's gestelde regel helemaal.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar mag dat nou wel of niet? Want ik zie wel een regel die maringo quote maar ik weet niet of dat dan ook een officiële regel is of 1 die maringo bedacht heeft?
Oja. Dacht dat die twee maanden was... dan was het een andere..quote:Op maandag 29 februari 2016 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lol, dat was toch maar 1 maand? (25-01 deed ik hem toen naar Uden tegenover mijn huis)
was ik daar toch even weer de stokredderquote:Op maandag 29 februari 2016 13:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bijna dan.
http://fokstok.maringo.nl/verplaatsing/604
Bord stond op Maps nog aan de overkant van het kruispunt. Dat was mn eerste pinpoint toen, op aangeven van Tara. Het betonnen huisje met graffiti in de bosjes was de enige aanwijzing.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
was ik daar toch even weer de stokredder.
een wonder dat ie er nog lag, dat was een bouwstraat met tijdelijke borden en volgens mij was het sleutelbord toen ook zo'n tijdelijk bord. (vroeger hadden we een verkeersbord met een sleutel erin waarmee je de stok kon losmaken). De stok zelf lag ook helemaal verzonken in de modder.
Ik kan me herinneren dat ie ooit in de OP is gezet. Maar toch niet dus. Tijd om dat te doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het is eentje die we sinds kort inderdaad hanteren. Er waren wat mensen die precies wilden weten wat het inhield dat hij ergens lang bleef liggen. Ik onderschrijf Maringo's gestelde regel helemaal.
Als we het er allemaal over eens zijnquote:Op maandag 29 februari 2016 13:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het is eentje die we sinds kort inderdaad hanteren. Er waren wat mensen die precies wilden weten wat het inhield dat hij ergens lang bleef liggen. Ik onderschrijf Maringo's gestelde regel helemaal.
Kano was nog niet op de hoogte van de aanpassing. Deze is ook nog niet heel lang actief. Er is niet één iemand die de regels maakt, voorstellen worden gedaan, andere spouwen hun mening er over. Als de meeste het er over eens zijn, komt het in de OP.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als we het er allemaal over eens zijn. Maar voor mij is het niet duidelijk iig wie de regels bepaalt en welke regels er dan allemaal zijn
.
Kanovinnie is blauw, Nattekat is blauw, maar ze zeggen iets tegenovergestelds. (even afgezien van dat ik vind dat je als modje eigenlij kniet zoveel te zeggen hebt over de spelregels vna een spelletje dat FOK!kers onderling spelen)
Ik weet nu niet waar Maanvisquote:Op maandag 29 februari 2016 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Maar bepalen nu mods de regels van een zelfbedacht spelletje of wat? Ik snap er geen kut meer van? Het is toch meer een democratisch geheel, de spelers bepalen de speelruimte en regels, dus als een meerderheid liever snelheid ziet dan verplaatsing door een ander dan kan Maanvis 'm toch gewoon halen?
Lees mn bericht hierboven over het maken van de regels.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Maar bepalen nu mods de regels van een zelfbedacht spelletje of wat? Ik snap er geen kut meer van? Het is toch meer een democratisch geheel, de spelers bepalen de speelruimte en regels, dus als een meerderheid liever snelheid ziet dan verplaatsing door een ander dan kan Maanvis 'm toch gewoon halen?
Daarom vond ik het ook zo raar dat hij mijn poll verwijderde terwijl het andere modje vond dat ik de stok moest verplaatsenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:06 schreef Maringo het volgende:
Als modje hebben kano en NK ook niks te zeggen over de regels van het spel, maar als spelers wel. Ok, tenzij in strijd met FOKregels.
Mja, dat is ondertussen uitgepraat. NK bedoelde het niet zo, dus poll was ook niet nodig.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook zo raar dat hij mijn poll verwijderde terwijl het andere modje vond dat ik de stok moest verplaatsen
Najah is dat zo, dat zijn nú de regels, maar die zijn ooit waarschijnlijk ook door de spelers bepaald of gewijzigd. Dus als mensen nu vinden dat maanvis best kan gaan om de vaart er in te houden, why not? Maarja, we shall never know, want de manier om dit te peilen is verwijderd.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mja, dat is ondertussen uitgepraat. NK bedoelde het niet zo, dus poll was ook niet nodig.
Maar regel is duidelijk zo, toch? Weekje wachten als niemand hem ophaalt, dan mag je weer.
Prima, ik denk idd dat Kat zijn lesje leeft geleerd!quote:Op maandag 29 februari 2016 14:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mja, dat is ondertussen uitgepraat. NK bedoelde het niet zo, dus poll was ook niet nodig.
Maar regel is duidelijk zo, toch? Weekje wachten als niemand hem ophaalt, dan mag je weer.
Volgens mij is die niet heel moeilijk met zo'n klein plaatsje.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:35 schreef Maanvis het volgende:
over tot de orde van de dag; is er al een pinpoint?
Ramptoerist.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:53 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik vermoed dat we er weinig aan gemist hebben.
Dat is een dubbelbaansweg mét fietsstrook er naast en geen onderborden.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Volgens mij is die niet heel moeilijk met zo'n klein plaatsje.
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Ik deed toen zeker nog niet meequote:Op maandag 29 februari 2016 13:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bijna dan.
http://fokstok.maringo.nl/verplaatsing/604
Goed gespot. Ik had ook maar de eerste genomen die ik tegen kwam. Het zal niet ver uit de buurt zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is een dubbelbaansweg mét fietsstrook er naast en geen onderborden.
Op Fien's foto's is het eenrichtingsverkeer, bord dus maar aan één kant van de weg, met '60' onderbord, en geen fietspad ernaast maar een strook bomen en een heg.
overmoedig wegens het kleine plaatsjequote:Op maandag 29 februari 2016 15:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Goed gespot. Ik had ook maar de eerste genomen die ik tegen kwam. Het zal niet ver uit de buurt zijn.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
overmoedig wegens het kleine plaatsje
Oproep in stedentopics uit de buurt. Wil nog wel es helpen.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:49 schreef Maanvis het volgende:
welke mensen kunnen we quotealerten zodat ie verplaatst wordt? Gelderse en utrechtse mensen kunnen 'm nu ook verplaatsen, oss is heel dichtbij.
Ik was je al voorquote:Op maandag 29 februari 2016 16:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oproep in stedentopics uit de buurt. Wil nog wel es helpen.
Of probeer Spockjuh
misschien kunnen we samen een stok!alert maken? interfacen met de google maps api en een mailtje laten sturen als de stok op x km van een bepaalde plaats komtquote:Op maandag 29 februari 2016 16:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of probeer Spockjuh
De eerste reacties zijn positiefquote:Op maandag 29 februari 2016 16:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik was je al voor
STA / OETELDONK #423: Fissa bij Terminus
ik zit as we speak in berlijn voor mijn werk, week training tot en met vrijdagquote:Op maandag 29 februari 2016 16:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of probeer Spockjuh
Waar heb je het overquote:Op maandag 29 februari 2016 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste reacties zijn positief
Mensen die emoji's gebruiken op het internet
Alsof dat werkt op de computer.
Precies ja. Als je die post quote zie je een unicode-karakter.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Ik zie alleen een quote van mijn post
jammer dat we de stok niet buiten Nederland mogen plaatsen!quote:Op maandag 29 februari 2016 17:01 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik zit as we speak in berlijn voor mijn werk, week training tot en met vrijdag
Pas je op wat je zegt? Alleen er naar hinten kan al ellende opleveren hier.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jammer dat we de stok niet buiten Nederland mogen plaatsen!
nog steeds bij die kassaboer?
is Oracle een kassaboer? Zo ja, dan jaquote:Op maandag 29 februari 2016 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jammer dat we de stok niet buiten Nederland mogen plaatsen!
nog steeds bij die kassaboer?
haha lol lang gelee werkte je voor anker ofzo?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
is Oracle een kassaboer? Zo ja, dan ja
10 jaar geleden inderdaadquote:Op maandag 29 februari 2016 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
haha lol lang gelee werkte je voor anker ofzo?
Anyway tof dat je nu voor Oracle werkt.
Weet niet of hier wat uit komtquote:Op maandag 29 februari 2016 18:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
superleuk idee, ik ga m meteen zoeken
Wat denk je zelf, de laatste keer dat ik hem wilde halen ging iemand ons snel voor.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Weet niet of hier wat uit komt
Die persoon mag hem nu niet halen, het alternatief zit in Berlijn. Ik geloof niet dat er veel mensen daar nog gaan komen de komende dagen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, de laatste keer dat ik hem wilde halen ging iemand ons snel voor.
De stok is niks meer dan een heel select groepje, nee dank je ik doe geen moeite meer al ligt ie voor mijn deur.
Wij willen dan ook helemaal niet meedoen, hou die stok lekker in het oosten...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:05 schreef Spezza19 het volgende:
De saga continues. Niemand die naar dat Brabant wil rijden. . Goh verrassend dat die gemeentes niet bereikt worden.
Ja sorry hoor, de stok hoort niet bij de brabantse kliek natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij willen dan ook helemaal niet meedoen, hou die stok lekker in het oosten...
Vorige keer wilde je nog gaan, nu plots niet meerquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij willen dan ook helemaal niet meedoen, hou die stok lekker in het oosten...
Wacht nou maar eerst ff deze week af.quote:
Iets met een plaat voor je kop.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, de stok hoort niet bij de brabantse kliek natuurlijk.
Heerlijk toch, die niet bestaande Brabantse gastvrijheid
Dat is part of the game dat iemand je voor is. Gebeurd ons allemaal, in elke provincie.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iets met een plaat voor je kop.
Ik wilde de stok de vorige keer halen, had dit ook gepost en toen ging iemand mij doodleuk nog snel even voor. Ja sorry hoor maar dan zak je er maar in.
Als er iets een kliek is dan is het het groepje hier wel.
Part of the game valt redelijk af als je doelbewust een groep mensen gaat vragen of ze willen helpen en nadat ze toezeggen hem doodleuk zelf kaapt. Blijf dan weg zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is part of the game dat iemand je voor is. Gebeurd ons allemaal, in elke provincie.
En misschien is er wel een kliekje, maar wel eentje die constant uitbreid. In het afgelopen half jaar al meerdere spelers erbij gekomen die nu al meerdere keren hebben meegedaan.
quote:
Dat een speler besluit onaangekondigd op pad te gaan, daar hebben we geen invloed op. Degene die het gevraagd hebben, waren andere personen dan degene die hem heeft opgehaald. Wij waren in de overtuiging dat ie daar nog wel even bleef liggen als we geen oproep deden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Part of the game valt redelijk af als je doelbewust een groep mensen gaat vragen of ze willen helpen en nadat ze toezeggen hem doodleuk zelf kaapt. Blijf dan weg zou ik zeggen...
Ergens tussen Peel en Maas?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:47 schreef Prowl het volgende:
Had fien em niet geplaatst dan lag hij nu op een hele mooie plek
Ik heb het toch aangekondigd ... als je niet wilt lezen reageer dan aub niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat een speler besluit onaangekondigd op pad te gaan, daar hebben we geen invloed op. Degene die het gevraagd hebben, waren andere personen dan degene die hem heeft opgehaald. Wij waren in de overtuiging dat ie daar nog wel even bleef liggen als we geen oproep deden.
Hé gezellig een bosschenaarquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:24 schreef BarriePrutsers het volgende:
Jullie stellen je ook wel echt ontzettend aan. Als ik het goed heb gelezen is op 28-2 dat ding op zijn huidige plek
gelegd.. En nu al een oproep in het 's-Hertogenbosch topic. Jullie doen net alsof hij al weken op dezelfde plek ligt.. 😒😒
Oh je bent wel een super gezellige Bosschenaarquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:38 schreef BarriePrutsers het volgende:
[..]
Ja jullie maken er een heel circus van. Erg overdreven allemaal.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:42 schreef tailfox het volgende:
Ik woon in Brabant als ik de pinpoint krijg verplaats ik hem.
GC / FOK!STOK door Nederland #213 't Wild, Ossquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik posten gisteren al waar zijn de foto's half topic door gezocht
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:42 schreef tailfox het volgende:
Ik woon in Brabant als ik de pinpoint krijg verplaats ik hem.
Goed bezig, kliekje!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:47 schreef just me het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #213 't Wild, Oss
onder the spoiler van maanvis
* just me to the rescue
Jij wel, degene die hem heeft opgehaald niet. Niet als ketel de pot verwijten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het toch aangekondigd ... als je niet wilt lezen reageer dan aub niet.
kliekje just en mequote:
ty.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Bord ziet er alleen anders uit sinds gemeentelijke hervorming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |