abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159982578
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:12 schreef Ceased2Be het volgende:
Optocht is afgelast.
Wat mij betreft ieder jaar op het midden tussen carnaval en pasen, beetje lekkerder weer ook en heel de stad vol
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_159983574
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand een tip voor een goede sauna voor beide sekse waar je ook een massage kan krijgen binnen een half uur rijden van DB?
thermen rosmalen
Gr google
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_159986452
Massage happy end diego gratis crackhoer mag
pi_159990894
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 07:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

thermen rosmalen
Gr google
Vroeg om ervaringen van mensen hier

De moeite?

Zit er ook nog een op de koikerweg of zo?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_159995380
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vroeg om ervaringen van mensen hier

De moeite?

Zit er ook nog een op de koikerweg of zo?
die op de koikersweg is weg, geen happy end voor de eigenaar
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_160033832
http://www.dumpert.nl/med(...)_nederland_1959.html

0:25

Stukje daarvoor de oude brug bij Zaltbommel. Leuk filmpje om te zien.
pi_160036816
en Van Heinde gooit de handdoek al in de ring, wordt overgenomen door Emté...

sinds 20 november open :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_160037242
quote:
99s.gif Op woensdag 17 februari 2016 17:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

die op de koikersweg is weg, geen happy end voor de eigenaar
Bedoelt hij niet Deravana aan de Eendenkooi?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_160037263
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:31 schreef Ceased2Be het volgende:

Is daar iemand al geweest? Lijkt me op zich logisch dat dat niet meteen loopt in het winterseizoen.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_160037313
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:58 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Is daar iemand al geweest? Lijkt me op zich logisch dat dat niet meteen loopt in het winterseizoen.
ik kom er wekelijks een paar keer, maar na de openingsweek was het altijd erg rustig.
'smiddags rond 16u een klant of 5 /6 in de winkel met 15 man personeel.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_160047414
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:31 schreef Ceased2Be het volgende:

wat is of wat dat voor winkel?
pi_160047498
Google
pi_160047514
Maar het is als ik het goed begrepen heb een winkel waar je veel producten vers van het land kan kopen
pi_160048310
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Www.vanheinde.nl ;)
pi_160049308
Nog nooit van gehoord :o
pi_160063021
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar het is als ik het goed begrepen heb een winkel waar je veel producten vers van het land kan kopen
Het is een supermarkt, maar met de focus op verse en lokale producten. Dus er zit/zat een goede verse bakker, kaas- en vleesafdeling in.
Maar mensen waren vanaf het begin al aan het klagen dat het niet leek op de versmarkt in Rotterdam en dat het maar een supermarkt was etc etc. en tegenwoordig is het zo ontzettend rustig dat je meer personeel dan klanten rond ziet lopen.
Dan nog sta ik ervan te kijken dat je na 3 maanden al stopt... normaliter rek je een jaar uit om te kijken of je concept werkt.
pi_160063044
Jammer, want ieder concept verdient een goede kans

Wat een kut weer overigens
pi_160072576
Wie noem je hier een kut?????
pi_160170132
Iemand een idee waar je gratis kan parkeren binnen een kilometer of zo van het CS?
pi_160170270
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand een tip voor een goede sauna voor beide sekse waar je ook een massage kan krijgen binnen een half uur rijden van DB?
Devarana en de reistijd ook nog eens maar 0 min.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand een idee waar je gratis kan parkeren binnen een kilometer of zo van het CS?
Net over de diezenbrug, bij het politiebureau?

Nou dat was het wel weer, houdoe kut
pi_160170392
Dank je koekwaus
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:20:15 #122
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_160179982
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of tegenover de Grasso, aan de parallelweg. Moet je wel vroeg zijn, staat vaak al voor achten vol
pi_160180492
In de dieze ken je hem ook parkeren. + plunt: dievengilde ziet hem over het hoofd.
pi_160196646
Gister heb ik hem geparkareerd bij die snooker tent, ging prima en minuut of 10 lopen naar het station

Wel jammer overigens dat de andere kant van de Dieze zo verpauperd is. Zo dicht bij het station en toch zo verpauperd
pi_160197344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gister heb ik hem geparkareerd bij die snooker tent, ging prima en minuut of 10 lopen naar het station

Wel jammer overigens dat de andere kant van de Dieze zo verpauperd is. Zo dicht bij het station en toch zo verpauperd
Overigens is het ook niet helemaal safe daar; je mag daar (officiëel) alleen parkeren als je daar fitnessed/winkelt/snookert. Ze willen er nog wel eens auto's laten bekeuren die er te lang staan.
Vriend van me woont op het Werfpad die wist dat te vertellen.

En welke kant/straat heb je het over qua verpaupering? Dat stuk rond de kade verdiend idd geen schoonheidsprijs.
pi_160197485
Eigenlijk vanaf het station af, dat oude kantoorpand tegenover die coffeeshop staat ook leeg, jammer op zo'n mooie locatie

Daar bij de Gamma?
pi_160197517
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eigenlijk vanaf het station af, dat oude kantoorpand tegenover die coffeeshop staat ook leeg, jammer op zo'n mooie locatie

Daar bij de Gamma?
Het oude Brabants Dagblad kantoor?
En daar bij de Gamma verdiend geen schoonheidsprijs, maar dat is dan ook meer industrieterrein dan woonwijk natuurlijk.
pi_160197822
Dat ja, er staat dat alle appartementen zijn verkocht of zoiets dergelijks, maar het ziet er gewoon uit als een kraakpand
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:59:39 #129
410477 Fietsertje70
pi_160206474
Dat stuk achter de Kwik-Fit (de kop van 't Zand?) is eigenlijk, op de VK-fabriek na, ook eigenlijk helemaal niets
pi_160206627
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dat stuk achter de Kwik-Fit (de kop van 't Zand?) is eigenlijk, op de VK-fabriek na, ook eigenlijk helemaal niets
En de W2 ;)
  vrijdag 26 februari 2016 @ 02:02:00 #131
410477 Fietsertje70
pi_160222230
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En de W2 ;)
W2 is aan de overkant van de weg, dat telt niet :)
pi_160226576
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Overigens is het ook niet helemaal safe daar; je mag daar (officiëel) alleen parkeren als je daar fitnessed/winkelt/snookert. Ze willen er nog wel eens auto's laten bekeuren die er te lang staan.
Vriend van me woont op het Werfpad die wist dat te vertellen.

En welke kant/straat heb je het over qua verpaupering? Dat stuk rond de kade verdiend idd geen schoonheidsprijs.
Dat hele stuk tot aan de Vogelstraat is lelijk/verpaupert.
Als men nou eens zowel dat terrein als het terrein van de Heus platgooit en netjes opnieuw opbouwt, met kleine bedrijvigheid en terrasjes aan het water, dan krijg je er een mooi stuk centraal gelegen stad bij. Ook staat de Verkadefabriek dan minder geďsoleerd.
pi_160226583
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dit.
pi_160231868
Waarom wordt het bossche broek niet gewoon helemaal of gedeeltelijk onder water gezet?
pi_160231893
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 11:31 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dat hele stuk tot aan de Vogelstraat is lelijk/verpaupert.
Als men nou eens zowel dat terrein als het terrein van de Heus platgooit en netjes opnieuw opbouwt, met kleine bedrijvigheid en terrasjes aan het water, dan krijg je er een mooi stuk centraal gelegen stad bij. Ook staat de Verkadefabriek dan minder geďsoleerd.
Kantoren zou ook kunnen
pi_160232508
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kantoren zou ook kunnen
Daar staat nog niet genoeg van leeg wil je zeggen?
pi_160232639
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Daar staat nog niet genoeg van leeg wil je zeggen?
Niet op loopafstand van het station
pi_160233093
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet op loopafstand van het station
klopt want dat is nog in aanbouw in het paleiskwartier, dat heet 'The Office' :')
pi_160272296
Zo heel het gebouw van de Pearl is pleite :o
  zaterdag 27 februari 2016 @ 23:25:19 #140
410477 Fietsertje70
pi_160272445
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:20 schreef BarriePrutsers het volgende:
Zo heel het gebouw van de Pearl is pleite :o
gaskraan open laten staan?
pi_160272559
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:25 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

gaskraan open laten staan?
Website staat dat ze met een verbouwing bezig zijn.
Hoorde net ook een helikopter misschien gaat tie landen daar voor eventuele slachtoffers. Zo wel kut voor die bewoners heel je huis in een seconde weg :o
  zaterdag 27 februari 2016 @ 23:38:25 #142
410477 Fietsertje70
pi_160272904
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:28 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Website staat dat ze met een verbouwing bezig zijn.
Hoorde net ook een helikopter misschien gaat tie landen daar voor eventuele slachtoffers. Zo wel kut voor die bewoners heel je huis in een seconde weg :o
best wel kut idd, hoop dat er geen slachtoffers zijn
pi_160273276
Grote kans dat ze thuis waren op dat moment mja. Wel vreemd dat het zo is ingestort.
pi_160274198
Ik zoek het gebouw van Pearl. Heb echt een nieuwe bril nodig, zie heel het pand niet staan :o
pi_160274311
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:20 schreef bijdehand het volgende:
Ik zoek het gebouw van Pearl. Heb echt een nieuwe bril nodig, zie heel het pand niet staan :o
Je moet iets lager kijken. :P
pi_160274513
Pearl is nu een dwergenpand, plafond is 30cm hoog ;(
pi_160274572
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:34 schreef muhahaha het volgende:
Pearl is nu een dwergenpand, plafond is 30cm hoog ;(
TR gemacht dit kan echt niet.
pi_160274690
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:37 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

TR gemacht dit kan echt niet.
Gestapo gespot, 1945 belde.
pi_160274740
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Gestapo gespot, 1945 belde.
Ja jij weet natuurlijk nog precies wat er toen gebeurde.
pi_160274765
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:45 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

:')_!
pi_160274828
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:')_!
:')__!
pi_160274843
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:45 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Ja, mn moeder werd toen verwekt :r

Ps niet door een mof
pi_160274872
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, mn moeder werd toen verwekt :r

Ps niet door een mof
nou dat weet ik nog zo net niet.. Adolf schijnt een mircopenis te hebben gehad dus kan goed zijn van wel.
pi_160274906
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:51 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

nou dat weet ik nog zo net niet.. Adolf schijnt een mircopenis te hebben gehad dus kan goed zijn van wel.
Een mirco watte? Ben je weer zat?
pi_160274926
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:51 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Adolf Muhahahitler
pi_160274933
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:53 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Een mirco watte? Ben je weer zat?
Ja ja een micro watte.. Als iemand weet wat dat is..

:')
pi_160275101
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Adolf Muhahahitler
Ik was vroeger wel van de scheidingen maar gezichtsbeharing gaat 'm niet worden. Te licht en te weinig.
pi_160275115
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:04 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik was vroeger wel van de scheidingen maar gezichtsbeharing gaat 'm niet worden. Te licht en te weinig.
Van mij wat lenen?
pi_160277327
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:04 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Van mij wat lenen?
Zolang het niet tussen je benen heeft gehangen...
pi_160277915
Holy moly.. ik liep langs de Pearl, nog geen 5 min voor het instortte.. :o
Mon 'en!
pi_160277946
Komt wel erg dichtbij zo!
  zondag 28 februari 2016 @ 09:36:34 #162
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160277971
Ik ben vorig jaar met de carnaval nog in Den Bosch geweest en er waarschijnlijk nog langs gelopen!!!!!!!
pi_160278462
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:36 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben vorig jaar met de carnaval nog in Den Bosch geweest en er waarschijnlijk nog langs gelopen!!!!!!!
In ben van het Brabant Dagblad mogen we jou telefonisch interviewen? We hebben nog wat vragen of het er destijds ook al instabiel bij stond.
pi_160279416
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:36 schreef Sunri5e het volgende:
Ik loop er al jaren langs en moest in de krant lezen dat er een Pearle zat :')
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 februari 2016 @ 13:56:37 #165
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_160313383
GC / FOK!STOK door Nederland #213 't Wild, Oss
Hij ligt weer in de buurt ('t Wild, bij Oss) een Maanvis wil graag verder in Oost-Brabant, wie helpt hem mee door hem te verplaatsen?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_160317502
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hij ligt weer in de buurt ('t Wild, bij Oss) een Maanvis wil graag verder in Oost-Brabant, wie helpt hem mee door hem te verplaatsen?
😴
pi_160320003
quote:
superleuk idee, ik ga m meteen zoeken O+
pi_160331018
quote:
Nee gewoon nee, opbokken
pi_160332780
Ik heb de stok verplaatst! Neem hem mee naar mijn werk in Amsterdam.
pi_160335188
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 06:37 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb de stok verplaatst! Neem hem mee naar mijn werk in Amsterdam.
Zeker anaal even ingebracht he viezerik.
pi_160337173
Tering wat een zeikerds. Dat ding ligt pas sinds 28-2 op de huidige plek. Dat zijn 3 dagen. Nouuuuuu dramaaaa
pi_160338364
Ja, net als die keer daarvoor en nu zit er 1 te janken dat ik onaangekondigt dat ding toendertijd wilde ophalen. Ja daag ik had het juist gezegd en toen stapte fien nog snel even in de auto om mij voor te zijn :'). Triest elitair clubje nerdjes die vechten om een hangslot.
pi_160338414
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:19 schreef muhahaha het volgende:
Ja, net als die keer daarvoor en nu zit er 1 te janken dat ik onaangekondigt dat ding toendertijd wilde ophalen. Ja daag ik had het juist gezegd en toen stapte fien nog snel even in de auto om mij voor te zijn :'). Triest elitair clubje nerdjes die vechten om een hangslot.
_O- dat je er al heen wilde gaan :')!
pi_160338519
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:20 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

_O- dat je er al heen wilde gaan :')!
Ik heb er zo een spijt van .... waarom bemoei ik me toch met die mensen :')
pi_160338604
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb er zo een spijt van .... waarom bemoei ik me toch met die mensen :')
Ja dat is goede vraag. :P

Ga je morgenavond mee dat ding op een andere plek leggen? Ik stel een plek voor waar die al heeft gelegen. 😄👍
pi_160338662
Oooh wtf ik zie dat Tara zelfs 29-2 al een oproep hier heeft geplaatst. Een dag later!!! Jeetje..
pi_160338690
Ik wil dat ding om het bord van Schubbekutteveen hangen.
pi_160338751
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil dat ding om het bord van Schubbekutteveen hangen.
Of in Reet bij onze zuiderburen. :D
pi_160339016
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:32 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Of in Reet bij onze zuiderburen. :D
Goed plan :D.
pi_160340014
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Goed plan :D.
8-)
pi_160340047
_O-
De tampon van just me zit scheef volgens mij..
pi_160340242
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:17 schreef BarriePrutsers het volgende:
_O-
De tampon van just me zit scheef volgens mij..
Of iemand heeft er wat peper op gestrooid. :+
pi_160340480
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Of iemand heeft er wat peper op gestrooid. :+
:o wie
pi_160341290
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:32 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

:o wie
Geen idee
pi_160341478
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Geen idee
ow jammer
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:43:09 #186
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_160342312
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:27 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Ga je morgenavond mee dat ding op een andere plek leggen? Ik stel een plek voor waar die al heeft gelegen. 😄👍
Je moet eerst die code weten toch? Anders gewoon losknippen en ergens in de sloot flikkeren.

Komend weekend weer carnaval, hopelijk zijn de gewillige sletjes ook weer aanwezig.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 maart 2016 @ 17:24:36 #187
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_160344946
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:29 schreef BarriePrutsers het volgende:
Oooh wtf ik zie dat Tara zelfs 29-2 al een oproep hier heeft geplaatst. Een dag later!!! Jeetje..
Het was maar een suggestie, sommigen vinden het wel leuk om mee te doen.
Jullie blijkbaar niet, bij deze genoteerd
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_160345296
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Het was maar een suggestie, sommigen vinden het wel leuk om mee te doen.
Jullie blijkbaar niet, bij deze genoteerd
De lol verdween heel snel toen een ander ons alsnog te snel af was.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 maart 2016 @ 17:38:12 #189
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_160345377
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

De lol verdween heel snel toen een ander ons alsnog te snel af was.
Ja, bij jou ja, dat begrijp ik. Jammer, maar beetje risico van het spel, kan niet instaan voor de acties van 1 persoon
pi_160345613
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:27 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

in de sloot ja
pi_160346439
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Ja, bij jou ja, dat begrijp ik. Jammer, maar beetje risico van het spel, kan niet instaan voor de acties van 1 persoon
Nee, dat snap ik wel. Wat ik niet snap is dat er meerdere mensen zich negatief uitlaten over Brabant alsof het een soort van verplichte bezigheid is. Niet iedereen deelt die passie.
pi_160346455
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:43 schreef DuTank het volgende:

[..]

Je moet eerst die code weten toch? Anders gewoon losknippen en ergens in de sloot flikkeren.

Komend weekend weer carnaval, hopelijk zijn de gewillige sletjes ook weer aanwezig.
Ja dat was ook mijn idee tot ik er achter kwam dat je een code nodig hebt. :')!!

Ja joepie!!!!!!
pi_160346467
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

in de sloot ja
:D
pi_160346524
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:30 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Ja dat was ook mijn idee tot ik er achter kwam dat je een code nodig hebt. :')!!

Ja joepie!!!!!!
daarom heb ik er overheen gezeken
pi_160347134
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

daarom heb ik er overheen gezeken
We zijn net terug, ik heb er een mooie bruine rakker op gedraaid :D
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 maart 2016 @ 19:04:24 #196
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_160347187
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik wel. Wat ik niet snap is dat er meerdere mensen zich negatief uitlaten over Brabant alsof het een soort van verplichte bezigheid is. Niet iedereen deelt die passie.
Ik ben van mening dat ook Brabant best de kans mag krijgen om lekker met die stok te leuren. Nattekat is altijd aan het zeuren en heeft een vooringenomen mening, maar het aantal actieve spelers in Brabant is wel momenteel wel een beetje laag helaas.
pi_160347222
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Ik ben van mening dat ook Brabant best de kans mag krijgen om lekker met die stok te leuren. Nattekat is altijd aan het zeuren en heeft een vooringenomen mening, maar het aantal actieve spelers in Brabant is wel momenteel wel een beetje laag helaas.
Klopt, we houden het topic ook niet in de gaten. Het is dat jij hier postte toen de stok in Hilvarenbeek lag en ook gisteren :)
pi_160370818
Waarom wordt het hele Bossche broek niet onder water gezet? Krijg je een soort klein 't swin tussen de grens en Knokke. Lijkt me mooier dan nu :)
pi_160395670
Lol de fokstok topic is dicht _O-
pi_160398166
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 18:40 schreef muhahaha het volgende:
Lol de fokstok topic is dicht _O-
why :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')