Of in Reet bij onze zuiderburen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil dat ding om het bord van Schubbekutteveen hangen.
Goed planquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:32 schreef BarriePrutsers het volgende:
[..]
Of in Reet bij onze zuiderburen.
Of iemand heeft er wat peper op gestrooid.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:17 schreef BarriePrutsers het volgende:
De tampon van just me zit scheef volgens mij..
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of iemand heeft er wat peper op gestrooid.
Je moet eerst die code weten toch? Anders gewoon losknippen en ergens in de sloot flikkeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:27 schreef BarriePrutsers het volgende:
[..]
Ja dat is goede vraag.
Ga je morgenavond mee dat ding op een andere plek leggen? Ik stel een plek voor waar die al heeft gelegen. 😄👍
Het was maar een suggestie, sommigen vinden het wel leuk om mee te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:29 schreef BarriePrutsers het volgende:
Oooh wtf ik zie dat Tara zelfs 29-2 al een oproep hier heeft geplaatst. Een dag later!!! Jeetje..
De lol verdween heel snel toen een ander ons alsnog te snel af was.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het was maar een suggestie, sommigen vinden het wel leuk om mee te doen.
Jullie blijkbaar niet, bij deze genoteerd
Ja, bij jou ja, dat begrijp ik. Jammer, maar beetje risico van het spel, kan niet instaan voor de acties van 1 persoonquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De lol verdween heel snel toen een ander ons alsnog te snel af was.
in de sloot jaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:27 schreef BarriePrutsers het volgende:
[..]
Ja dat is goede vraag.
Ga je morgenavond mee dat ding op een andere plek leggen? Ik stel een plek voor waar die al heeft gelegen. 😄👍
Nee, dat snap ik wel. Wat ik niet snap is dat er meerdere mensen zich negatief uitlaten over Brabant alsof het een soort van verplichte bezigheid is. Niet iedereen deelt die passie.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, bij jou ja, dat begrijp ik. Jammer, maar beetje risico van het spel, kan niet instaan voor de acties van 1 persoon
Ja dat was ook mijn idee tot ik er achter kwam dat je een code nodig hebt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet eerst die code weten toch? Anders gewoon losknippen en ergens in de sloot flikkeren.
Komend weekend weer carnaval, hopelijk zijn de gewillige sletjes ook weer aanwezig.
daarom heb ik er overheen gezekenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:30 schreef BarriePrutsers het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn idee tot ik er achter kwam dat je een code nodig hebt.!!
Ja joepie!!!!!!
Ik ben van mening dat ook Brabant best de kans mag krijgen om lekker met die stok te leuren. Nattekat is altijd aan het zeuren en heeft een vooringenomen mening, maar het aantal actieve spelers in Brabant is wel momenteel wel een beetje laag helaas.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel. Wat ik niet snap is dat er meerdere mensen zich negatief uitlaten over Brabant alsof het een soort van verplichte bezigheid is. Niet iedereen deelt die passie.
Klopt, we houden het topic ook niet in de gaten. Het is dat jij hier postte toen de stok in Hilvarenbeek lag en ook gisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben van mening dat ook Brabant best de kans mag krijgen om lekker met die stok te leuren. Nattekat is altijd aan het zeuren en heeft een vooringenomen mening, maar het aantal actieve spelers in Brabant is wel momenteel wel een beetje laag helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |