jup, en dit gekloot was vorig jaar ook al.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze rijden met Bianchi toch?
En met bellquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze rijden met Bianchi toch?
Die hebben zich gespaard voor morgen neem ik aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Knappe prestatie in de breedte van Katusha. Die zijn er klaar voor!
Staat ook bij Dacne Schippers in de kastquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Staat ook bij Dacne Schippers in de kast
#treinstoringtwitter:LottoJumbo_road twitterde op zondag 28-02-2016 om 09:59:33Change in line-up #KBK.@Tomvanasbroeck will replace @DennisvanWinden, who crashed yesterday in #OHN. reageer retweet
quote:Op zondag 28 februari 2016 10:50 schreef maerk het volgende:
Vanaf 14.00 live beelden bij Sporza als ik het zo zie.
quote:Sporza op zondag
Sportmagazine
- WK Motorcross: GP Qatar. Commentaar: Kris Meertens (samenvatting van 27/2)
- Wielrennen: vanaf 14.30 uur rechtstreeks verslag van Kuurne-Brussel-Kuurne. Commentaar: Michel Wuyts & José De Cauwer; op de motor: Renaat Schotte; interviews: Maarten Vanbramberen
- Autosport: Rally van Haspengouw (BK Rally). Commentaar: Sammy Neyrinck (samenvatting van 27/2)
- Basketbal: Oostende - Charleroi. Commentaar: Kris Meertens (samenvatting van 27/2)
Ah toch anders, bedankt.quote:
Ik vraag me wel af of hij er daadwerkelijk bij had kunnen blijven, als zelfs iemand als Gougeard er maar op het nippertje bij kon blijven met een enorme inspanning.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjonge, zag net het interview met Kai Reus bij de NOS, maar wat ongelooflijk sneu weer voor die man.
Dat zullen we nooit weten.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of hij er daadwerkelijk bij had kunnen blijven, als zelfs iemand als Gougeard er maar op het nippertje bij kon blijven met een enorme inspanning.
twitter:NOSwielrennen twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:59:57124 km - Bij de bevoorrading knijpen twee outsiders in de remmen: de rappe Italianen Nizzolo en Bennati gaan niet meesprinten vandaag #KBK reageer retweet
Had Lotto Jumbo maar deze man een contract gegeven van de winterquote:Op zondag 28 februari 2016 13:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of hij er daadwerkelijk bij had kunnen blijven, als zelfs iemand als Gougeard er maar op het nippertje bij kon blijven met een enorme inspanning.
Sterk gereden gisteren maar als ik z'n resultaten van 2014 en 2015 bekijk is dat nou niet echt bijzonder:quote:Op zondag 28 februari 2016 14:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Had Lotto Jumbo maar deze man een contract gegeven van de winter
Zat ook net te kijkenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Thijs heeft nog niets getweet. Nephooligan.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Thijs heeft nog niets getweet. Nephooligan.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 28-02-2016 om 15:24:35Wwwwwwwwaaaaaaaaierrrrrrrrrs #kbk reageer retweet
Daar is ie dantwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 28-02-2016 om 15:24:35Wwwwwwwwaaaaaaaaierrrrrrrrrs #kbk reageer retweet
Gezien teletekstpagina 224 gaat NOS alleen een samenvattingje uitzenden tijdens sport van 18.00-19.00quote:Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zendt de NOS hier IETS van uit? Of gewoon helemaal niet.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gezien teletekstpagina 224 gaat NOS alleen een samenvattingje uitzenden tijdens sportjournaal
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Dan moet ik effe een streampje van Sporza zoeken
bedanktquote:
Yep...die ging heel soepel over de Kwaremont.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:39 schreef Max23 het volgende:
Ik zie Orica voorop het peloton, Ewan nog voorin?
Jepsquote:Op zondag 28 februari 2016 15:39 schreef Max23 het volgende:
Ik zie Orica voorop het peloton, Ewan nog voorin?
Shit nu zit er hier een gat in de muur.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 28-02-2016 om 15:24:35Wwwwwwwwaaaaaaaaierrrrrrrrrs #kbk reageer retweet
probleem is dat er nu geen klimmetjes meer komenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaan we dan niet naar de verplichte sprint?
Er staat een stevige wind en er zijn genoeg ploegen zonder echte sprinter (oa Etixx) die nog wel iets zullen proberen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaan we dan niet naar de verplichte sprint?
Maar komt er nog een stuk weg waar het genoeg open is?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er staat een stevige wind en er zijn genoeg ploegen zonder echte sprinter (oa Etixx) die nog wel iets zullen proberen.
twitter:KuurneBxlKuurne twitterde op zondag 28-02-2016 om 15:50:37Bloemenmeisjes zijn klaar voor het podium #kbk Nog 45 km.. https://t.co/UHPl6xDmmo reageer retweet
Lelijkquote:Op zondag 28 februari 2016 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie van de Etixx-shirtjes?
Die rechterquote:Op zondag 28 februari 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
twitter:KuurneBxlKuurne twitterde op zondag 28-02-2016 om 15:50:37Bloemenmeisjes zijn klaar voor het podium #kbk Nog 45 km.. https://t.co/UHPl6xDmmo reageer retweet
Ik ken geen Colombiaan Moreno om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
''De Colombiaan Moreno blijft leider in Langkawi''
Schaam je heel, heel diep, Wuyts.
Ik snap niet zo goed waarom Etixx elk jaar zoveel moet veranderen aan hun shirt, dit lijkt wel door een kleuter ontworpenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik dacht dat het een of andere PC-ploeg was.
Miguel Angel Lopez Moreno is de volledige naam. Jij als Spanjaard zou moeten weten dat je de achternaam van je vader én moeder aanneemt, maar dat is hetzelfde als Quintana voortaan Rojas noemen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken geen Colombiaan Moreno om eerlijk te zijn.Maar als de volger van het Colombiaanse wielrennen dit zegt zal Wuyts wel een foutje hebben gemaakt.
oh ja ik wist zijn tweede achternaam nietquote:Op zondag 28 februari 2016 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Miguel Angel Lopez Moreno is de volledige naam. Jij als Spanjaard zou moeten weten dat je de achternaam van je vader én moeder aanneemt, maar dat is hetzelfde als Quintana voortaan Rojas noemen.
Watquote:Op zondag 28 februari 2016 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Miguel Angel Lopez Moreno is de volledige naam. Jij als Spanjaard zou moeten weten dat je de achternaam van je vader én moeder aanneemt, maar dat is hetzelfde als Quintana voortaan Rojas noemen.
Ze moeten weer dat oude Mapei-shirt gebruiken.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom Etixx elk jaar zoveel moet veranderen aan hun shirt, dit lijkt wel door een kleuter ontworpen
Hij wilde wel al voorzichtig Gaviria scharen bij de grote 3, Cav, Greipel en Kittel.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
''De Colombiaan Moreno blijft leider in Langkawi''
Schaam je heel, heel diep, Wuyts.
Dat heeft hij dan weer goed gezien, klasse Michel. Hij gaat na het wereldkampioenschap op de baan starten in SanRemo als het goed is, ben benieuwd hoe groot zijn inhoud al is.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij wilde wel al voorzichtig Gaviria scharen bij de grote 3, Cav, Greipel en Kittel.
Haha. Dat wordt lachen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan weer goed gezien, klasse Michel. Hij gaat na het wereldkampioenschap op de baan starten in SanRemo als het goed is, ben benieuwd hoe groot zijn inhoud al is.
Waarom? In dit peloton is er geen sprinter die beter omhoog gaat dan Gaviria. Zelfs Degenkolb niet. Gaviria vliegt de Poggio op.quote:
Gaviria moet de bidonnen rondbrengen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom? In dit peloton is er geen sprinter die beter omhoog gaat dan Gaviria. Zelfs Degenkolb niet. Gaviria vliegt de Poggio op.
Ik schat Sagan, Rojas en Felline klimmend wel iets beter dan Degenkolb in.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom? In dit peloton is er geen sprinter die beter omhoog gaat dan Gaviria. Zelfs Degenkolb niet. Gaviria vliegt de Poggio op.
+1quote:Op zondag 28 februari 2016 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten weer dat oude Mapei-shirt gebruiken.
Dat zijn nou niet echt de sprinters van de eerste rij, ook Sagan niet. Gaviria daarentegen heeft de snelheid en gaat goed omhoog. Hij was nota bene degene die in Ponferrada Van der Poel, Power en die rare Noor terugging halen met Miguel in het wiel.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schat Sagan, Rojas en Felline klimmend wel iets beter dan Degenkolb in.
Al wint Rojas toch nooit.
Dat heeft Jumbo toch weer goed gezien.quote:
Ze speelde Gaviria al uit in GB toen hij nog een stagiair was en Cavendish in die ploeg rondreed. Deze (poging tot) satire is een beetje treurig en bovendien erg slecht uitgevoerd.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaviria moet de bidonnen rondbrengen.
Ik had je wel even op de kast.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze speelde Gaviria al uit in GB toen hij nog een stagiair was en Cavendish in die ploeg rondreed. Deze (poging tot) satire is een beetje treurig en bovendien erg slecht uitgevoerd.
Hij ging 2 keer zo hard als het peleton leek welquote:Op zondag 28 februari 2016 16:03 schreef rubbereend het volgende:
gewoon minder snel er langs, dan kun je nog anticiperen
Da's goed mogelijk, geen idee hoe goed de sprintsnelheid van Gaviria is, maar die zijn qua topsnelheid inderdaad wel minder dan Degenkolb.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet echt de sprinters van de eerste rij, ook Sagan niet. Gaviria daarentegen heeft de snelheid en gaat goed omhoog. Hij was nota bene degene die in Ponferrada Van der Poel, Power en die rare Noor terugging halen met Miguel in het wiel.
Je hebt het nu over dat Londens koersje?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze speelde Gaviria al uit in GB toen hij nog een stagiair was en Cavendish in die ploeg rondreed. Deze (poging tot) satire is een beetje treurig en bovendien erg slecht uitgevoerd.
Dat was toch een of andere kermiskoers?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over dat Londens koersje?
Rondje om de kerk in Londen. Gaviria mocht ook een keertje meesprinten van de grote mannen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was toch een of andere kermiskoers?
Deze: http://www.procyclingstats.com/race.php?id=150648quote:Op zondag 28 februari 2016 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was toch een of andere kermiskoers?
Daar doe je Bennati tekort. De beste man is al 36.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Viviani, Bennati, Nizzolo, wat zijn die Italiaanse sprinters toch matige renners.
Zat die man die jou dat vertelde in een dwangbuis?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miguel gaat ook gewoon de giro winnen heb ik mij laten vertellen.
Nee, maar hij leek wel een beetje dement te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zat die man die jou dat vertelde in een dwangbuis?
Begon zijn naam met een C?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar hij leek wel een beetje dement te zijn.
Nee, ik heb het over de ronde van GB.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over dat Londens koersje?
De Vuelta.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miguel gaat ook gewoon de giro winnen heb ik mij laten vertellen.
Nee, je had me helemaal niet op de kast. Want al die mensen die jouw posts lezen die zullen je een onuitstaanbaar vervelend ventje vinden, die alleen maar hier zit om zelf te scoren en als de leuke man over te komen.quote:
Ahhhh, zoquote:Op zondag 28 februari 2016 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de ronde van GB.
[..]
De Vuelta.
#Samenoprokenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:08 schreef franklop het volgende:
LottoNL alweer de sprinttrein aan het oproken
Je vond het toch nog even nodig om mijn overduidelijke poging tot satire uitgebreid te ontkrachten. Het stoom kwam uit je oren.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, je had me helemaal niet op de kast. Want al die mensen die jouw posts lezen die zullen een onuitstaanbaar vervelend ventje vinden, die alleen maar hier zit om zelf te scoren en als de leuke man over te komen.
Groenewegen zat in groep 2. In groep 3 zijn ze denk ik vooral bezig om terug te komen om in het grotere peloton te kunnen werken, want Groenewegen had 1 ploeggenoot mee en die zit nu nog helemaal vooraan ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:08 schreef franklop het volgende:
LottoNL alweer de sprinttrein aan het oproken
Huh, Koffieplanter is Cava?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers en Mani geven elkaar weer wat liefdesbeetjes.
Ja, het is nog steeds Cavaliers wat mij betreft.
Inderdaad, wat een waardeloze username ook, Katoenplukker. Cavaliers komt vanzelf wel weer terug.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers en Mani geven elkaar weer wat liefdesbeetjes.
Ja, het is nog steeds Cavaliers wat mij betreft.
Dat lijkt maar zo.quote:
Nee, Koffieplanter is een heel slap aftreksel van Cava.quote:
Slappe koffie.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, Koffieplanter is een heel slap aftreksel van Cava.
Eigenlijk zou je nu zijn posts moeten blokkeren om je statement kracht bij te zetten.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, Koffieplanter is een heel slap aftreksel van Cava.
Geef maar een bron danquote:Op zondag 28 februari 2016 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Die zit al aan de koffie denk ikquote:Op zondag 28 februari 2016 16:12 schreef Mani89 het volgende:
Maar onze Dylan zit dus nog redelijk voorin?
Leek inderdaad. als buitenstaander kun je onmogelijk de snelheid inschatten van een voertuig. (waarom denk je dat de politie een laserapparaat heeft ;-)) Hij had dan ook in 1e instantie vrij baan. Tot dat Broeckx uit het niks uitweek. Daar kun je onmogelijk op anticiperen als motard.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij ging 2 keer zo hard als het peleton leek wel
Dat dat uitwijken wellicht een rare manouvre was valt over te te dicsuseren. Feit is wel dat die motor (veel) te hard er langs reed. Wellicht ook wat te dichtbij, maar daarvoor moet ik het nog een keertje zien.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Hij had dan ook in 1e instantie vrij baan. Tot dat Broeckx uit het niks uitweek. Daar kun je onmogelijk op anticiperen als motard.
Die renner doet wat hij wil, de motor is altijd fout.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat dat uitwijken wellicht een rare manouvre was valt over te te dicsuseren. Feit is wel dat die motor (veel) te hard er langs reed. Wellicht ook wat te dichtbij, maar daarvoor moet ik het nog een keertje zien.
Ben ik niet helemaal met je eens, maar in dit geval is die motor zeker wel fout.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die renner doet wat hij wil, de motor is altijd fout.
Heb je hier bewijs van?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Poppel kan helemaal niet zingen.
elk jaar weerquote:
Hij gaat ook hard vooruit, maar nergens werken ze verder samen. In het peloton zitten ook veel meer ploegen die kunnen rijden.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Stuyven geeft geen duimbreed toe op de rest.
Wat ben jij goed zeg!!!!!quote:Op zondag 28 februari 2016 16:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit had ik 4 minuten geleden al gezegd
Castelijns zat net gewoon in de voorste groep, totdat Stuyven ervan door gingquote:Op zondag 28 februari 2016 16:32 schreef Evertjan het volgende:
Reed Lotto Jumbo wel mee in dit openingsweekend?
Ja dat is logisch he.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Castelijns zat net gewoon in de voorste groep, totdat Stuyven ervan door ging
Jep, Stuyven loopt alweer drie seconden uit.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om P2 zal wel gesprint worden denk ik.
Dat je in het voorste groepje rijdt tot Stuyven aan kop ging rijden.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoezo is het logisch dat Castelijns zolang mee kan in de finale van deze koers?
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je in het voorste groepje rijdt tot Stuyven aan kop ging rijden.
Peleton heeft het ook lastig met die niet lekker draaiende groep van 6.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:36 schreef Sasman het volgende:
Gaat moeilijk zijn met die wind op kop...Wel knap dat hij het peloton in zijn eentje 20 extra seconden aansmeert
en het peloton is nog ergerquote:Op zondag 28 februari 2016 16:40 schreef DeeBee het volgende:
Dat groepje erachter draait voor geen meter.
Waarom eigenlijk? De Lidl is het niveau Aldi allang ontstegen als je 't mij vraagt.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat LIDL logo is wel een beetje cheapass trouwens
Valt wel mee toch? Niet heel gek ook natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Hij draait nu wel een beetje vierkant ondertussen, Stuyven...
Voor de tweede prijs?quote:
quote:
Lidl is een uitstekende supermarktquote:Op zondag 28 februari 2016 16:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? De Lidl is het niveau Aldi allang ontstegen als je 't mij vraagt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:48 schreef DeeBee het volgende:
Wuyts die dacht dat Boonen nog weg was gereden uit het peloton voor plek 2.
Ik op 3quote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yes.
Die had ik op 5 in de prono.
Dus het was toch Boonen die was weggereden?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Stuyven
2. Kristoff
3. Bouhanni
4. Groenewegen
5. Boonen
De kenners van NOS gaan Strade Bianche ook voorspellenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed.
Zaterdag Strade Bianche, prima koersje. En dan Parijs - Nice
Ik ben alleen benieuwd naar de inzichten van dhr. D. Nelissenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De kenners van NOS gaan Strade Bianche ook voorspellen
#komopzegtwitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 28-02-2016 om 16:54:17Michel Wuyts toch... Rustig rustig... Roept dat de opvolging van Fabian Cancellara met Jasper Stuyven verzekerd is. Kom op zeg... #KBK2016 reageer retweet
Wordt die uitgezonden door Sporza?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag Strade Bianche, prima koersje.
Staat nog niet in de programmalijst. Gaat tot 4 maart.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Niks van de wedstrijd gezien.
Groenewegen is toch wel een goede transfer voor Lotto-Jumbo.
[..]
Wordt die uitgezonden door Sporza?
http://www.een.be/tv-gids/day7quote:Op zondag 28 februari 2016 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat nog niet in de programmalijst. Gaat tot 4 maart.
Cancellara moest haast bijna maar een stapje opzij doen voor Stuyven als je Wuyts hoorde orakelen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef franklop het volgende:
#komopzegtwitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 28-02-2016 om 16:54:17Michel Wuyts toch... Rustig rustig... Roept dat de opvolging van Fabian Cancellara met Jasper Stuyven verzekerd is. Kom op zeg... #KBK2016 reageer retweet
Met commentaar van Svenneke Nys neem ik aan.quote:
Bij de Tirreno pas, zaterdag is het Christophe Vandegoor in zn uppie.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met commentaar van Svenneke Nys neem ik aan.
Ze zetten vast Boom bij de kanshebbersquote:Op zondag 28 februari 2016 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De kenners van NOS gaan Strade Bianche ook voorspellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |