Die rechterquote:Op zondag 28 februari 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
twitter:KuurneBxlKuurne twitterde op zondag 28-02-2016 om 15:50:37Bloemenmeisjes zijn klaar voor het podium #kbk Nog 45 km.. https://t.co/UHPl6xDmmo reageer retweet
Ik ken geen Colombiaan Moreno om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
''De Colombiaan Moreno blijft leider in Langkawi''
Schaam je heel, heel diep, Wuyts.
Ik snap niet zo goed waarom Etixx elk jaar zoveel moet veranderen aan hun shirt, dit lijkt wel door een kleuter ontworpenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik dacht dat het een of andere PC-ploeg was.
Miguel Angel Lopez Moreno is de volledige naam. Jij als Spanjaard zou moeten weten dat je de achternaam van je vader én moeder aanneemt, maar dat is hetzelfde als Quintana voortaan Rojas noemen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken geen Colombiaan Moreno om eerlijk te zijn.Maar als de volger van het Colombiaanse wielrennen dit zegt zal Wuyts wel een foutje hebben gemaakt.
oh ja ik wist zijn tweede achternaam nietquote:Op zondag 28 februari 2016 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Miguel Angel Lopez Moreno is de volledige naam. Jij als Spanjaard zou moeten weten dat je de achternaam van je vader én moeder aanneemt, maar dat is hetzelfde als Quintana voortaan Rojas noemen.
Watquote:Op zondag 28 februari 2016 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Miguel Angel Lopez Moreno is de volledige naam. Jij als Spanjaard zou moeten weten dat je de achternaam van je vader én moeder aanneemt, maar dat is hetzelfde als Quintana voortaan Rojas noemen.
Ze moeten weer dat oude Mapei-shirt gebruiken.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom Etixx elk jaar zoveel moet veranderen aan hun shirt, dit lijkt wel door een kleuter ontworpen
Hij wilde wel al voorzichtig Gaviria scharen bij de grote 3, Cav, Greipel en Kittel.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
''De Colombiaan Moreno blijft leider in Langkawi''
Schaam je heel, heel diep, Wuyts.
Dat heeft hij dan weer goed gezien, klasse Michel. Hij gaat na het wereldkampioenschap op de baan starten in SanRemo als het goed is, ben benieuwd hoe groot zijn inhoud al is.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij wilde wel al voorzichtig Gaviria scharen bij de grote 3, Cav, Greipel en Kittel.
Haha. Dat wordt lachen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan weer goed gezien, klasse Michel. Hij gaat na het wereldkampioenschap op de baan starten in SanRemo als het goed is, ben benieuwd hoe groot zijn inhoud al is.
Waarom? In dit peloton is er geen sprinter die beter omhoog gaat dan Gaviria. Zelfs Degenkolb niet. Gaviria vliegt de Poggio op.quote:
Gaviria moet de bidonnen rondbrengen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom? In dit peloton is er geen sprinter die beter omhoog gaat dan Gaviria. Zelfs Degenkolb niet. Gaviria vliegt de Poggio op.
Ik schat Sagan, Rojas en Felline klimmend wel iets beter dan Degenkolb in.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom? In dit peloton is er geen sprinter die beter omhoog gaat dan Gaviria. Zelfs Degenkolb niet. Gaviria vliegt de Poggio op.
+1quote:Op zondag 28 februari 2016 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten weer dat oude Mapei-shirt gebruiken.
Dat zijn nou niet echt de sprinters van de eerste rij, ook Sagan niet. Gaviria daarentegen heeft de snelheid en gaat goed omhoog. Hij was nota bene degene die in Ponferrada Van der Poel, Power en die rare Noor terugging halen met Miguel in het wiel.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schat Sagan, Rojas en Felline klimmend wel iets beter dan Degenkolb in.
Al wint Rojas toch nooit.
Dat heeft Jumbo toch weer goed gezien.quote:
Ze speelde Gaviria al uit in GB toen hij nog een stagiair was en Cavendish in die ploeg rondreed. Deze (poging tot) satire is een beetje treurig en bovendien erg slecht uitgevoerd.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaviria moet de bidonnen rondbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |