Dat zijn nou niet echt de sprinters van de eerste rij, ook Sagan niet. Gaviria daarentegen heeft de snelheid en gaat goed omhoog. Hij was nota bene degene die in Ponferrada Van der Poel, Power en die rare Noor terugging halen met Miguel in het wiel.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schat Sagan, Rojas en Felline klimmend wel iets beter dan Degenkolb in.
Al wint Rojas toch nooit.
Dat heeft Jumbo toch weer goed gezien.quote:
Ze speelde Gaviria al uit in GB toen hij nog een stagiair was en Cavendish in die ploeg rondreed. Deze (poging tot) satire is een beetje treurig en bovendien erg slecht uitgevoerd.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaviria moet de bidonnen rondbrengen.
Ik had je wel even op de kast.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze speelde Gaviria al uit in GB toen hij nog een stagiair was en Cavendish in die ploeg rondreed. Deze (poging tot) satire is een beetje treurig en bovendien erg slecht uitgevoerd.
Hij ging 2 keer zo hard als het peleton leek welquote:Op zondag 28 februari 2016 16:03 schreef rubbereend het volgende:
gewoon minder snel er langs, dan kun je nog anticiperen
Da's goed mogelijk, geen idee hoe goed de sprintsnelheid van Gaviria is, maar die zijn qua topsnelheid inderdaad wel minder dan Degenkolb.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet echt de sprinters van de eerste rij, ook Sagan niet. Gaviria daarentegen heeft de snelheid en gaat goed omhoog. Hij was nota bene degene die in Ponferrada Van der Poel, Power en die rare Noor terugging halen met Miguel in het wiel.
Je hebt het nu over dat Londens koersje?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze speelde Gaviria al uit in GB toen hij nog een stagiair was en Cavendish in die ploeg rondreed. Deze (poging tot) satire is een beetje treurig en bovendien erg slecht uitgevoerd.
Dat was toch een of andere kermiskoers?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over dat Londens koersje?
Rondje om de kerk in Londen. Gaviria mocht ook een keertje meesprinten van de grote mannen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was toch een of andere kermiskoers?
Deze: http://www.procyclingstats.com/race.php?id=150648quote:Op zondag 28 februari 2016 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was toch een of andere kermiskoers?
Daar doe je Bennati tekort. De beste man is al 36.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Viviani, Bennati, Nizzolo, wat zijn die Italiaanse sprinters toch matige renners.
Zat die man die jou dat vertelde in een dwangbuis?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miguel gaat ook gewoon de giro winnen heb ik mij laten vertellen.
Nee, maar hij leek wel een beetje dement te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zat die man die jou dat vertelde in een dwangbuis?
Begon zijn naam met een C?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar hij leek wel een beetje dement te zijn.
Nee, ik heb het over de ronde van GB.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over dat Londens koersje?
De Vuelta.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miguel gaat ook gewoon de giro winnen heb ik mij laten vertellen.
Nee, je had me helemaal niet op de kast. Want al die mensen die jouw posts lezen die zullen je een onuitstaanbaar vervelend ventje vinden, die alleen maar hier zit om zelf te scoren en als de leuke man over te komen.quote:
Ahhhh, zoquote:Op zondag 28 februari 2016 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de ronde van GB.
[..]
De Vuelta.
#Samenoprokenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:08 schreef franklop het volgende:
LottoNL alweer de sprinttrein aan het oproken
Je vond het toch nog even nodig om mijn overduidelijke poging tot satire uitgebreid te ontkrachten. Het stoom kwam uit je oren.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, je had me helemaal niet op de kast. Want al die mensen die jouw posts lezen die zullen een onuitstaanbaar vervelend ventje vinden, die alleen maar hier zit om zelf te scoren en als de leuke man over te komen.
Groenewegen zat in groep 2. In groep 3 zijn ze denk ik vooral bezig om terug te komen om in het grotere peloton te kunnen werken, want Groenewegen had 1 ploeggenoot mee en die zit nu nog helemaal vooraan ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:08 schreef franklop het volgende:
LottoNL alweer de sprinttrein aan het oproken
Huh, Koffieplanter is Cava?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers en Mani geven elkaar weer wat liefdesbeetjes.
Ja, het is nog steeds Cavaliers wat mij betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |