Niet?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd hoe PJR he in Turkije gaat doen.
Dat. Of met een spoor van schulden. Tot-ie een keer tegen de verkeerde Turk aan loopt natuurlijk.quote:
Ken je die van die uitgerangeerde TV-presenatator die naar Turkije ging?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
Jeu, ik dacht dat-ie al lang en breed in Turkije zat.
hi-la-risch!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie de Clooney.quote:
Wie? Die kale is haar pa geloof ik.quote:Op zondag 13 maart 2016 07:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik loop wrs heul achter hoor, maar heeft Vurgien een nieuwe vriend? Zie op haar fb een foto met een vent waar ze nogal innig mee op staat.
Waar kijk ik naarquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ken je die van die uitgerangeerde TV-presenatator die naar Turkije ging?
Die gate niet
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ken je die van die uitgerangeerde TV-presenatator die naar Turkije ging?
Die gate niet
hij was nog geen 2 minuten op beeldquote:Op zondag 13 maart 2016 08:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vreselijk dat die man zich überhaupt weer op tv gewurmd heeft.
dat laatste toch welquote:Op maandag 14 maart 2016 00:48 schreef Deckard het volgende:
Volgens mij is dat een ding wat we nooit meer zullen zien. In Duitsland hebben ze vast niet het beeld en geluidsarchief. Alhoewel... het zijn duitsers.
En dan Rob Muntz erbij om ze op stang te jagen.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:56 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, Jandino, Geer, Goor...
Hij past eigenlijk wel in dat sneue rijtje.
Alleen Ratelband en Gaus er nog bij en je hebt een wereldteam!
Nu is dat bij Frequin niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
Rob Muntz![]()
Die kreeg ook Frequin helemaal op stang
Ik zeg baby.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Tommy70 het volgende:
De website http://www.hollandmarmarisboekingen.com/ waar Vursjien eenzame vrijgezellen op een bierfiets door Marmaris wilde laten fietsen is al een aantal dagen uit de lucht. Het kan toch niet zo zijn dat het project wordt afgeblazen??
Overigens kondigde PJ gisteren op facebook aan dat we vandaag verrast gaan worden: "Morgen komt er iets leuks aan op mijn Facebook! Hou het in de gaten.
"Morgen komt er iets leuks aan op mijn Facebook! Hou het in de gaten."
Ik kan de spanning haast niet aan...
Die inschatting van die veilingmeester ook weerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:23 schreef Poesopstokje het volgende:
http://veiling.catawiki.n(...)t-met-peter-jan-rens
Zullen we geld bijelkaar leggen voor een meet?
Iedereen 50ct
Maar wie koopt nu zoietsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:47 schreef Leandra het volgende:
Ik lees net ergens dat niet die ring maar een paar Tros TV sterren gestolen waren destijds....
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso al weinig van die hele inbraak...
PJR woont toch ook in Culemborg?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:58 schreef mjh487 het volgende:
Virginia is naar Culemborg verhuisd, en die ring is af te halen in Culemborg? Heeft Virginia die ring dan? Of zou dat toeval zijn?
Oh ik dacht dat ze uit elkaar waren (als in: verschillende steden)quote:
Dat was toch het oude adres, ze waren nu toch weer terug op dat recreatiepark in Culemborg?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op een van zijn fb's staat Maurik.
Het interesseert me eigenlijk geen reet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was toch het oude adres, ze waren nu toch weer terug op dat recreatiepark in Culemborg?
En daarna uit elkaar terwijl ze nog wel in hetzelfde huis woonden...
quote:
Ha ha ha Heerlijk ditquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
Kavel met 35 cd's van de grote Meneer Kaktus show liedjes!
Schatting veilingmeester: ¤ 150 - ¤ 260
Bod: ¤ 1
quote:Vorige maand probeerde hij de nachtkleding nog te verkopen via Marktplaats. Maar dat bedrijf verwijderde de advertentie wegens te grote belangstelling.
quote:Als afsluiting van de veiling hebben wij iets leuks: een dagje uit met Peter Jan Rens !!
Wil je een dagje uit met Peter Jan Rens en heb je allerlei vragen dan is dit nu je laatste kans want binnenkort vertrekt hij naar Turkije !!
Peter Jan Rens neemt jou mee uit !!
Dit uitje graag binnen 7 dagen bevestigen en zal binnen 3 maanden na afloop van de veiling plaats vinden.
Dit dagje uit is inclusief:
- Ophalen binnen Nederland
- Lunch samen met Peter Jans Rens
Knettergek dit soort biedingen.quote:¤ 150
Bieder 7439
18-03-2016 14:33:07
¤ 30
Bieder 2314
18-03-2016 14:16:26
¤ 20
Bieder 9722
18-03-2016 12:49:27
Is dit wel zuivere koffie, vroeg hij retorisch.quote:Wil je een dagje uit met Peter Jan Rens en heb je allerlei vragen dan is dit nu je laatste kans want binnenkort vertrekt hij naar Turkije !!
Peter Jan Rens neemt jou mee uit !!
Dit uitje graag binnen 7 dagen bevestigen en zal binnen 3 maanden na afloop van de veiling plaats vinden.
Geen idee. Maar als er een schatting over de prijs bij staat betekent dat bij Catawiki 9 van de 10 keer ook dat er voor dat item een minimumprijs gehanteerd wordt. Zal bij dit zo rond de 100 euro hangen, schat ik. Ik denk dat PJR gewoon niet wil dat het voor 5 euro van eigenaar verwisseld. Kijk maar eens, bij elk item waarbij de veilingmeester een schatting heeft gemaakt, is er ook een reserve price. Gek genoeg is de enige uitzondering hierop de pyjama.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:29 schreef Nizno het volgende:
Partij van 90 cd's van de Pepernotencode met Meneer Kaktus
Geen biedingen uitgebracht.
Waar baseren ze die schatting op?
Als je je aankopen niet zelf afhaalt in Culemborg krijg je ze sowieso dus nooit in handen.quote:Bij voorkeur afhalen
Bij voorkeur afhalen in Culemborg (Nederland). Verzending kan in overleg. De verzendkosten zijn dan voor de koper en dienen door de koper rechtstreeks aan de verkoper te worden voldaan.
Ja heus. Het moet niet te gortig worden voor Marktplaats dat er ineens zoveel meer mensen op hun site komen. Het is net zo lekker rustig daar.quote:
quote:De veiling van Peter Jan Rens komt maar langzaam op gang. De presentator besloot zo ongeveer zijn hele hebben en houden te veilen om een extra zakcentje te sparen, maar de gewenste opbrengst is op veel items voorlopig nog niet behaald.
Van zijn gewonnen Tros TV Ster tot ingelijste foto's van Peter Jan: alles mag weg. Ook bekende items, zoals de originele pyjama van Meneer Kaktus, gaan onder de hamer. Helaas is op dit item het gewenste bedrag nog niet in zicht. Rens schat hier tussen de ¤ 1.200 en ¤ 1.600 voor te kunnen krijgen, maar het hoogste bod staat momenteel nog op ¤ 300.
De kunstwerken van zijn ex Virginia leveren ook nog niet het gewenste resultaat op. In plaats van het geschatte bedrag van tussen de ¤ 150 en ¤ 260 staat het hoogste bod nu op ¤ 3.
Een dagje met Peter Jan op stap lijkt beter in de smaak te vallen. Met nog ruim zes dagen te gaan is op dit veilingsitem al bijna het gewenste bod van ¤ 350 gehaald.
De voormalige Meneer Kaktus wil met de opbrengsten zijn ex-vriendin Virginia en hun kindje achterna reizen naar het Turkse Marmaris.
Benieuwd naar de items die Peter Jan van de hand doet? Bekijk ze hier.
P.J.R. die iets niet afmaakt.. wat vreeeeeeeeemdquote:Een doos met Tasty Tags - Een Tasty Tag is een stukje smakelijk en eetbaar ouwel met opdruk dat je op je glas kan leggen of in je drankje kan laten drijven ter decoratie, als advertentie of als smaakverfrisser.
Dit is een eigen uitvinding van Peter Jan Rens en de Ouwel fabriek te Oostzaan - die door omstandigheden nooit verder ontwikkeld is.
U kunt bieden op de enige unieke geproduceerde Tasty Tags en en op het recht (volledige overdracht) om deze uitvinding in productie te nemen en te exploiteren.
hoe briljant zou dat zijnquote:
Een fok sho meet waarbij je pjr erbij krijgt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:25 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Die meet en greet
De enige die ik kan bedenken wie dat zou kopen is een schuldeiser die nog heeeeeeel veel geld krijgt ^_^
Dan wordt hij ook niet betaald natuurlijk, maar daar kunnen we dan weer een schaal bitterballen voor bestellenquote:
En daar ging mijn theequote:Op zondag 20 maart 2016 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wordt hij ook niet betaald natuurlijk, maar daar kunnen we dan weer een schaal bitterballen voor bestellen
Wat de neukquote:Op zondag 20 maart 2016 10:11 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
By the way, Virginia's portret van Humberto Tan. Wie biedt meer dan 3 euro?
Ik herkende hem gelijk ha ha haquote:
zo werkt googlequote:
ja, want bij een veilig wordt ook meteen het gewenste bedrag gebodenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
Kavel met 35 cd's van de grote Meneer Kaktus show liedjes!
Bod: ¤ 1
Ik denk dus serieus dat ze die foto van bij de pyjama van mijn foto uit de OP hebben gehaald.quote:
Ik snapte 'm eerst ook niet, maar ik vermoed dat het hele gebeuren met die kaktus op de voorgrond voor dit topic is geshopt door een user. De foto an sich van PJR is uiteraard een bestaande, maar de combi met de kaktus doet 't m volgens mij.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:59 schreef Copycat het volgende:
Ik snap het waarschijnlijk niet, maar die foto is toch gewoon een promotiefoto van PJR?
Hoezo zou die hier gejat moeten zijn?
Hangt er van afquote:Op maandag 21 maart 2016 08:57 schreef Gnittoo het volgende:
Ben wel benieuwd wat die pyjama nog opbrengd
twitter:PetrusJanRens twitterde op maandag 21-03-2016 om 16:31:45Wat krijg ik een hekel aan Facebook! Mijn account geblokkeerd wegens niet mijn echte naam! Wat een s*kkels!#stumperds reageer retweet
Nope: ik heb die screenshot uit een video van BNN en met Paint (quote:Op maandag 21 maart 2016 08:59 schreef Copycat het volgende:
Ik snap het waarschijnlijk niet, maar die foto is toch gewoon een promotiefoto van PJR?
Hoezo zou die hier gejat moeten zijn?
Ah, nee dan is het wel een duidelijk gevalletje.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nope: ik heb die screenshot uit een video van BNN en met Paint (___!) bewerkt.
Om precies te zijn, hier vandaan (0:11):
Hahaha dan wordt je er ook echt bijgelapt volgens mij, mensen die je rapporterenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
Let the gateniet continuetwitter:PetrusJanRens twitterde op maandag 21-03-2016 om 16:31:45Wat krijg ik een hekel aan Facebook! Mijn account geblokkeerd wegens niet mijn echte naam! Wat een s*kkels!#stumperds reageer retweet
Oh dear... Dus als je terecht raadt dat die pyjama 40 euro oplevert, krijg je 100 euro. Ik dacht dat die man geld nodig had?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:04 schreef Tommy70 het volgende:
De door zichzelf als 'intellectueel' benoemde PJR on Facebook:
"Raadt jij voor welk bedrag de Meneer Kaktus Pyjama weg gaat!?
Dan kan jij kan maken op ¤100,-!
Hoe!?
Deel en like dit bericht met je vrienden en geef onder dit bericht jou antwoord!"
Wie een zin zonder taal- of spelfouten vindt, verdient zeker een prijs.
Heeft 'ie ook, waarschijnlijk juist omdat 'ie zo slecht rekentquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:37 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oh dear... Dus als je terecht raadt dat die pyjama 40 euro oplevert, krijg je 100 euro. Ik dacht dat die mand geld nodig had?
Volgens mij schrijft zijn ex-verloofde dit soort berichten, die kan echt niet spellen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:04 schreef Tommy70 het volgende:
De door zichzelf als 'intellectueel' benoemde PJR on Facebook:
"Raadt jij voor welk bedrag de Meneer Kaktus Pyjama weg gaat!?
Dan kan jij kan maken op ¤100,-!
Hoe!?
Deel en like dit bericht met je vrienden en geef onder dit bericht jou antwoord!"
Wie een zin zonder taal- of spelfouten vindt, verdient zeker een prijs.
Nee, want hij gaat vast niet weg voor ¤ 40quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:37 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oh dear... Dus als je terecht raadt dat die pyjama 40 euro oplevert, krijg je 100 euro. Ik dacht dat die man geld nodig had?
Die fictieve 100 euro gaat helemaal nergens naartoe.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:37 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oh dear... Dus als je terecht raadt dat die pyjama 40 euro oplevert, krijg je 100 euro. Ik dacht dat die man geld nodig had?
Maar heel veel meer wordt het ook niet:quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want hij gaat vast niet weg voor ¤ 40
quote:De originele Pyjama van Meneer Kaktus - Peter Jan Rens - De grote Meneer Kaktus show
Schatting veilingmeester: ¤ 1.200 - ¤ 1.600
1982-2004, Nederland Lees verder
De originele Pyjama van Meneer Kaktus - Peter Jan Rens - De grote Meneer Kaktus show
bied mee
Sluit over 1d 1u 31 m 22s
Bod: ¤ 360
Die ex-verloofde die zijn laatste boek redigeerde?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:15 schreef doeka het volgende:
Volgens mij schrijft zijn ex-verloofde dit soort berichten, die kan echt niet spellen.
Wel als die onderneming alleen bestaat in het hoofd van Peter Jan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat hij blij mag zijn als die hele veiling 10k oplevert. Na alle reis- en verhuiskosten niet bepaald startkapitaal voor een nieuwe onderneming
MKquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb hier serieus Dr Phil voor onderbroken om naar de wc te gaan omdat ik daar het beste WiFi-bereik heb
En ik moest nieteens kakken ofzo
Hierbij vergeleken is alles van SBS award-winning kwaliteits-TV.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb hier serieus Dr Phil voor onderbroken om naar de wc te gaan omdat ik daar het beste WiFi-bereik heb
En ik moest nieteens kakken ofzo
Moet je opschieten; ineens op 550 euro nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:23 schreef Poesopstokje het volgende:
http://veiling.catawiki.n(...)t-met-peter-jan-rens
Zullen we geld bijelkaar leggen voor een meet?
Iedereen 50ct
Het werd 440. En daarom zijn die veilingmeesters van die kutsite Catawiki een stelletje omhooggevallen randdebielen; 1200-1600 euro werd er geschat, hoe ver kun je er naast zitten?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar heel veel meer wordt het ook niet:
[..]
bij elkaar opgeteld, die twee, 85 euroquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ach, die veilingen staan er nog maar net op. Die gaan heus nog wel stijgen. Het schilderij van Virginia uit de Vlemmix- veiling ging uiteindelijk ook voor 185 weg.
Nu gaat de opbrengst weer naar zijn dochter. Ik snap het echt niet meer.quote:Peter Jan Rens ’dolblij’
Tros TV Ster weg voor 2600 euro
De Tros TV Ster die Peter Jan Rens kreeg voor 'Doet-ie 't of doet-ie 't niet is vrijdagavond geveild voor 2600 euro.
De veiligmeester had verwacht dat de prijs met diamanten meer zou opbrengen, tussen de 3200 en 4200 euro. De veiling was vrijdagmiddag begonnen op CataWiki.
De manager van Peter Jan laat aan Privé weten dat de volledige opbrengst van de veiling gaat naar zijn dochter, Djelisa. „Hij is dolblij”, vertelt ze. "Hij had niet verwacht dat zijn spullen zo veel zouden opleveren.” Er is in totaal bijna 10.000 euro opgehaald. Zijn bekende blauwe Meneer Kaktus-pyjama ging weg voor 471 euro.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)oor_2600_euro__.html
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij elkaar opgeteld, die twee, 85 euro
Maar dan nog, als je daar van moet leven in Turkije is het toch alsnog binnen een paar maanden op.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 07:38 schreef Cynix ® het volgende:
Alles bij elkaar toch nog zo'n 9.000 euro opgeleverd, netto zo'n 7.500. Valt me nog mee, al is bijna niets voor de verwachtte prijs weggegaan. De helft ging trouwens naar de TV-ster met diamantje en een script voor een of andere flop (U bent aan de beurt).
Nou ben ik zelf (ook) een nobody, maar als ik slechts dit overhield van een roemruchte carrière als dé gevierde presentator van Nederland gedurende 2 decennia, zou het me tóch nog iets tegenvallen.
Denk ik.
Dan heeft hij dus nog 5 dagen.... ik gok dat hij de huur per 1 april heeft opgezegd.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:31 schreef Tommy70 het volgende:
De kopers dienen alles af te halen bij PJR in Culemborg, maar gisteravond in Shownieuws hoorde ik hem toch echt zeggen dat hij voor 1 april weg wil zijn.
http://www.show.nl/video/(...)ht-terug-te-krijgen/
Hoe gaat hij dat doen?
Hij gaat het natuurlijk zelf brengen en dan trekt hij gelijk weer bij Vurgien in.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nu gaat de opbrengst weer naar zijn dochter. Ik snap het echt niet meer.
Ik kom niet meer bijquote:Rens, voor wie beroemd zijn naar eigen zeggen het allermooiste in zijn leven is, wil zijn dochter in elk geval een mooie toekomst geven. Zo veilde hij zijn iconische 'Meneer Kaktus'-pyjama. ,,Hij heeft 471 euro opgeleverd. Ik heb het echt voor mijn dochter gedaan, zodat zij later kan studeren.''
kunne toch 2 maanden van studeren.quote:
http://www.denbraberwebde(...)cw701621-p-1621.htmlquote:Op zondag 27 maart 2016 10:26 schreef Elan het volgende:
Damn, 471 euro had ik die pyjama ook wel voor willen hebben
Maar die is niet gedragen door PJRquote:Op zondag 27 maart 2016 20:38 schreef Deckard het volgende:
[..]
http://www.denbraberwebde(...)cw701621-p-1621.html
aub
Ik gaf een klein beetje overquote:Op zondag 27 maart 2016 20:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ah je wilt even ruiken aan de restanten piemelvocht.
Yo Kaktus, je hebt NOG een dochter!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:15 schreef tong80 het volgende:
Rens, voor wie beroemd zijn naar eigen zeggen het allermooiste in zijn leven is, wil zijn dochter in elk geval een mooie toekomst geven. Zo veilde hij zijn iconische 'Meneer Kaktus'-pyjama. ,,Hij heeft 471 euro opgeleverd. Ik heb het echt voor mijn dochter gedaan, zodat zij later kan studeren.''
quote:Op zondag 27 maart 2016 21:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Yo Kaktus, je hebt NOG een dochter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Mja, ik betwijfel of hij twéé dochters kan laten studeren van 471 euro.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Yo Kaktus, je hebt NOG een dochter!
misschien bedoeld hij en goedkope cursusquote:Op maandag 28 maart 2016 08:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mja, ik betwijfel of hij twéé dochters kan laten studeren van 471 euro.
die oudste dochter is de studeerleeftijd al gepasseerd, ook is t niet ondenkbaar dat ze dr financiën beter op orde heeftquote:Op maandag 28 maart 2016 08:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mja, ik betwijfel of hij twéé dochters kan laten studeren van 471 euro.
Haar moeder heeft ook al zo veel talent.quote:Op maandag 28 maart 2016 08:55 schreef DrDentz het volgende:
Opeens weet je het, je wordt amateurschilderes!
Yep, al is Lutein met al haar opleidingen (o.a. atheneum, inderdaad, slimmer dan haar pa, de zelfverklaarde intellectueel!) helaas ook niet veel verder gekomen dan belspelletjesbimbo.quote:Op maandag 28 maart 2016 08:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die oudste dochter is de studeerleeftijd al gepasseerd, ook is t niet ondenkbaar dat ze dr financiën beter op orde heeft
ze zit sowieso niet te wachten op giften en contact met dr vader
Opeens weet je het, je wordt mevrouw Kaktusquote:Op maandag 28 maart 2016 08:55 schreef DrDentz het volgende:
Opeens weet je het, je wordt amateurschilderes!
Nope, inderdaad; zij is ook bekend van de schilderijen van allerlei lullen (I kid you not, is al in een eerder deel hier ter sprake gekomen).quote:Op maandag 28 maart 2016 12:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, al is Lutein met al haar opleidingen (o.a. atheneum, inderdaad, slimmer dan haar pa, de zelfverklaarde intellectueel!) helaas ook niet veel verder gekomen dan belspelletjesbimbo.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh god, ik weet wie dat is... ik vond haar altijd zo'n droopy gezicht hebben: ze praat ook heel lispelend en lijzig.
[ afbeelding ]
Op deze foto valt het wel mee... Je krijgt trouwens hele vage schilderijen te zien als je googled op haar naam.. een soort fel gekleurde paintmeuk met piemels e.d.; hadden schilderijen van Peter-Jan kunnen zijn.
Wat ben je trouwens voor lul van een vent om je kind niet te erkennen om er 'geen omkijken naar te hebben'.
Beetje verknipt is dat meisje welquote:Op maandag 28 maart 2016 18:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nope, inderdaad; zij is ook bekend van de schilderijen van allerlei lullen (I kid you not, is al in een eerder deel hier ter sprake gekomen).
Ik zoek het even op.
EDIT:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup... Dat is een dochter van PJ Rens.
Jaaa zie je, die zocht ik dusquote:Op maandag 28 maart 2016 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Beetje verknipt is dat meisje welhet kan nog erger
![]()
[ afbeelding ]
Hun dochterquote:Op maandag 28 maart 2016 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is die halve tamme in het midden?
Alle pluspunten die Virgien had gescoord zijn verdwenen. Een normaal mens gaat niet terug naar die gek. Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen, maar Virginia wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet?
Dat PJ haar nog terug wil na al die uitspraken van haar..
Dit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:56 schreef Lienekien het volgende:
Ze staan samen op een foto dus ze hebben weer een relatie? Of hadden ze die al, n.l. de dochter?
Donor voor een lesbisch koppel dacht ikquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:18 schreef Tommy70 het volgende:
Die Lutein ziet er op het volgende filmpje toch best happy uit vind ik. Wat ik niet begrijp is dat Lutein in 1980 werd geboren als dochter van PJR en Annelies van Kranen, terwijl PJR toen al een relatie had met Joke Bos waarmee hij jarenlang samenleefde. Was hij gewoon een donorstier, een regenbuitje of vrat hij onder het draad door??
volgens pjr idd donor omdat haar moeder graag een kind wilde, dat lesbische hebben we er volgens mij zelf van gemaaktquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Donor voor een lesbisch koppel dacht ik
quote:
quote:maar ook gewoon weer nieuwe dingen. Dus niet meer de oude toestanden. Met de veiling ga ik ook weer een ‘Doet ie ’t’ aanbieden”.
Dit, dit, dit, dit, ditquote:
http://m.telegraaf.nl/art(...)d-door-meneer-kaktusquote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wanneer de eerste kopers zich melden met de tekst dat ze zijn opgelicht of dat er iets niet klopt.
Hahahahaquote:Op donderdag 7 april 2016 17:23 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
http://m.telegraaf.nl/art(...)d-door-meneer-kaktus
Volgens mij is dat niet eens een cactus, zal ook wel bij hem aangeschaft zijnquote:
Volgens mij is het een agave.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet eens een cactus, zal ook wel bij hem aangeschaft zijn
Zoiets ja, of een zwaar verwaarloosde Aloë Vera.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor deze gate is het gewoon een cactus wat mij betreft.
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:47 schreef Deckard het volgende:
Niets nieuws, was al bekend dat hij gewoon nieuwe pyamas inkocht voor dit soort fratsen.
Daar betaal je juist voor. Waar bood jij ook al weer op bij BB-2 ?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:45 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, de échte pyjama met zweet- en andere sportvlekken wil je toch ook niet?
Geen idee?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar betaal je juist voor. Waar bood jij ook al weer op bij BB-2 ?
Ik dacht dat jij toen bij die veiling was. Dan verwar ik.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geen idee?
Ongewassen slipje van Desiree?
Hoeveel hadden haar creaties op de pjr veiling opgeleverd?quote:Op vrijdag 8 april 2016 06:49 schreef Cynix ® het volgende:
Zij heeft toch ook niks te makken of vergis ik me?
Van de verkoop van haar schilderijen kan ze waarschijnlijk nog niet helemaal leven.
Als ze al meer dan 20 euro hebben opgebracht zijn de materiaalkosten en het half uur werk er al uit.quote:Op vrijdag 8 april 2016 06:57 schreef Cynix ® het volgende:
Geen van haar 3 geveilde schilderijen bracht meer dan 100 euro op.
Een vriend van me heeft een eigen galerij. Is succesvol als kunstschilder. Toch moet ie er met een coverbandje bij beunen. Er zijn niet veel kunstenaars die er van kunnen leven. Veel geven les of zo.quote:Op vrijdag 8 april 2016 06:49 schreef Cynix ® het volgende:
Zij heeft toch ook niks te makken of vergis ik me?
Van de verkoop van haar schilderijen kan ze waarschijnlijk nog niet helemaal leven.
Zat het ook even te bekijken..quote:Op donderdag 7 april 2016 23:12 schreef Tommy70 het volgende:
PJR on Facebook: "Het enige wat mij interesseert is mijn dochter en mijn liefde terug winnen bij Virginia!
En de rest"
De rest zal dan wel geld zijn.....
Volgens mij heeft zij hèm altijd ontkend, dan is het niet zo gek dat hij dat overneemt toch?quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:41 schreef girlnextdoor. het volgende:
Behoorlijk shit voor Lutein. Zo'n vader gun je niemand. Het is hopen dat hij met Djelisa er niet zo'n potje van maakt.
Lekker vol aangekoekte restjes van het nadruppelen nadat Djelisa was verwerkt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die pyama is op vele plaatsen geweest.
Zelfs dat zal niet zonder reden zijn geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij hèm altijd ontkend, dan is het niet zo gek dat hij dat overneemt toch?
ieuwquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die pyama is op vele plaatsen geweest.
Zal haar eens bellen.quote:Op maandag 11 april 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
Gaan ze nog wel naar Turkije? op Virginia haar FB krijg ik sterk het idee dat zij in NL blijft.
Dat stond al in de TT natuurlijk, gate nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
VIRGINIA EMIGREERT TOCH NIET NAAR TURKIJE
Virginia van Eck, de ex van Peter-jan Rens, is teruggekomen op haar besluit om een nieuw leven op te bouwen in Turkije. Door de terreurdreiging in het land is Virginia weer terug naar Nederland gekomen.
In weekblad Story vertelt ze: “In zo’n sfeer wil ik mijn dochtertje niet laten opgroeien. Dat wil je je kindje toch niet aandoen!?”
Wellicht speelt mee dat ze niet met en niet zonder Peter Jan kan. Een half jaar nadat de twee kemphanen uit elkaar gingen, wonen ze weer samen. “Maar”, vertelt Virgina, “er is geen sprake van een liefdesrelatie.” Ze zorgen samen voor hun dochtertje Djelisa, maar hebben aparte slaapkamers.
“Natuurlijk hebben we nog wel eens discussies. Maar de borden vliegen niet meer door de kamer.”
Het hele interview met Virgina is te lezen in de nieuwe Story die woensdag verschijnt.
http://www.show.nl/showfl(...)h-niet-naar-turkije/
Zo in shownieuws
Ze ging dus niet![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk, hij heeft geen pyjama meer om in te slapen, dus loopt continu in z'n blote paarsgepunte lans. Dan zit een ongelukje in een klein hoekje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Peter Jan Rens woont weer samen met Virginia van Eck
Peter Jan Rens woont weer samen met Virginia van Eck. De twee hebben volgens de 23-jarige Van Eck geen liefdesrelatie maar wonen wel samen onder een dak.
"Peter Jan en ik hebben er ieder een eigen kamer. Maar we doen ook weer veel samen", aldus Van Eck in gesprek met Story.
De ruzies tussen de twee zijn de laatste tijd minder erg geworden. "Natuurlijk hebben we nog weleens discussies. Maar de borden vliegen niet meer door de kamer. Weet je, ik kan niet in de toekomst kijken. Maar ik sluit niet uit dat we toch weer bij elkaar komen. Tenslotte blijft hij altijd de vader van mijn kind."
Het stel trok enkele maanden geleden nog naar Turkije om daar groepsreizen te organiseren, maar inmiddels zitten ze weer in Nederland. "Momenteel is het erg onrustig daar. Elk moment kan er weer wat gebeuren. In zo'n sfeer wil ik mijn dochtertje niet laten opgroeien."
http://www.nu.nl/achterkl(...)irginia-van-eck.html
Wordt er nou geneukt of niet![]()
Oh jee ze is weer zwanger!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij heeft geen pyjama meer om in te slapen, dus loopt continu in z'n blote paarsgepunte lans. Dan zit een ongelukje in een klein hoekje.
Dat was het een paar maanden geleden toch ook al? En waarom is die veiling dan geweest een paar weken terug?quote:Het stel trok enkele maanden geleden nog naar Turkije om daar groepsreizen te organiseren, maar inmiddels zitten ze weer in Nederland. "Momenteel is het erg onrustig daar. Elk moment kan er weer wat gebeuren. In zo'n sfeer wil ik mijn dochtertje niet laten opgroeien."
Dit vraag ik mij dus ook af.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dat was het een paar maanden geleden toch ook al? En waarom is die veiling dan geweest een paar weken terug?
Zijn ze daar echt samen geweest? Ik dacht dat zij daar alleen even een weekje op vakantie was.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Het stel trok enkele maanden geleden nog naar Turkije om daar groepsreizen te organiseren, maar inmiddels zitten ze weer in Nederland. "Momenteel is het erg onrustig daar. Elk moment kan er weer wat gebeuren. In zo'n sfeer wil ik mijn dochtertje niet laten opgroeien."
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij heeft geen pyjama meer om in te slapen, dus loopt continu in z'n blote paarsgepunte lans. Dan zit een ongelukje in een klein hoekje.
Veel leuker hier met al die persoonlijke beslagen van schuldeisers en belastingaanslagenquote:Op woensdag 13 april 2016 09:21 schreef superniger het volgende:
Begrijpelijk. Er zijn teveel aanslagen in Turkije.
zou eigenlijk een wonder zijn als het ze gelukt is om 1 groepsreis te organiseren.quote:Het stel trok enkele maanden geleden nog naar Turkije om daar groepsreizen te organiseren
Tot en met het vooraf incasseren van de reissom zou ze nog wel lukken.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:19 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
zou eigenlijk een wonder zijn als het ze gelukt is om 1 groepsreis te organiseren.
quote:Als de poster opnieuw ingelijst dient te worden, zoals vermeld staat in de omnschrijving hoef ik de oude lijst met kapotte ruit, waardoor er kans op verder beschadiging ontstaat er niet bij.
KoningA 5 april 2016
quote:Apparaat functioneert niet goed. Flits werkt niet. Mail via catawiki gestuurd, maar nog geen reactie. Ik wacht af.
arianvanerkel 6 april 2016
quote:Ondanks mijn betaling op 28 maart, heb ik nog altijd niets ontvangen.
Koh-Samui 6 april 2016
quote:Het is triest dat dit nog niet geleverd is!!!!
perryverstegen 9 april 2016
quote:k ben alle mailcontact verloren wordt niet meer gereageerd, ben bang dat mijn gewonnen kavels niet in mijn bezit komen.
jammer hoor
zwazwo 12 april 2016
Zowel PJR als Catawiki hebben nooit op welk bericht dan ook gereageerd.quote:Ook ik heb nog steeds niets ontvangen. Heel summier mailcontact. Krijg ik een datum maar geen adres om het op te kunnen halen. Ik wil mijn geld terug maar Catawiki werkt nog niet echt mee
Shanti69 13 april 2016
6 positieve berichten, 2 negatieve, dus 75%. De neutrale tellen niet mee. Overigens verbaast dit me echt helemaal niks. Eigenlijk vind ik het stiekem raar dat er mensen zijn die wél wat ontvangen hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
PJR heeft heel veel objecten van zijn veiling nog helemaal niet verzonden. Mensen beginnen boos te worden. Catawiki negeert iedereen en steekt z'n kop in het zand. Via e-mail geen reactie en telefonisch onbereikbaar.
Maar oh wee als je als bieder niet optijd betaald, dan krijg je elke 3 dagen een herinnering met dreigementen over incassobureaus en boetes.
Een aantal heeft wel wat ontvangen maar is ook niet tevreden:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zowel PJR als Catawiki hebben nooit op welk bericht dan ook gereageerd.
Meer: http://www.catawiki.nl/shop/feedback/Pjrens (een paar positieve, minder positief dan negatief, hoe je dan bij 75% komt is me een raadsel).
Ah rekenen ze zo. Dan snap ik niet dat mensen nog neutraal geven als ze niks ontvangen hebben (of iets wat kapot is maar niet wordt opgelost).quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:02 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
6 positieve berichten, 2 negatieve, dus 75%. De neutrale tellen niet mee. Overigens verbaast dit me echt helemaal niks. Eigenlijk vind ik het stiekem raar dat er mensen zijn die wél wat ontvangen hebben.
Naja, dat heb ik bedacht, maar het lijkt te kloppen met de score. Ik snap het ook niet dat ze een neutrale referentie geven, maar misschien hebben ze nog hoop iets te ontvangen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah rekenen ze zo. Dan snap ik niet dat mensen nog neutraal geven als ze niks ontvangen hebben (of iets wat kapot is maar niet wordt opgelost).
Maar ik vind het zo raar dat Catawiki zijn kop in z'n hol heeft en houdt. Ook niets meer gehoord van de Vlaamse koper van de pyjama.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:05 schreef Copycat het volgende:
Als je willens en wetens zooi wil kopen van PJR, verdien je deze niet bepaald verrassende afloop ook.
Ik kan niet zien waar ze achter de schermen mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
Maar ik vind het zo raar dat Catawiki zijn kop in z'n hol heeft en houdt.
Catawiki is sowieso een kutsite die volgens mij iets in de mazen van de wet doet. Overal helemaal inspelen op hun veilingdeel van de site (zelfs als je naar de www.catawiki.nl-site gaat, meteen op de veilingplaats met Verzamelaarsplatform ergens weggemoffeld onderin), maar wanneer je over iets wettelijks begint mailen ze serieus met "tja maar we zijn dan ook niet echt een veilingplatform." Lazer toch op johquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik (ver)koop veel via Catawiki en 75 procent positief is heel laag. Ze (Catawiki) zouden moeten voorkomen dat hij nog een keer kavels mag aanbieden. Ik hoop dat hij op de vingers getikt wordt. Wel de lusten, niet de lasten
Nou dit hé, maar wellicht zijn die mensen niet zo ingevoerd in z'n streken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:05 schreef Copycat het volgende:
Als je willens en wetens zooi wil kopen van PJR, verdien je deze niet bepaald verrassende afloop ook.
Ik vind het juist geweldig werken. Ik heb echt nog nooit ook maar één probleem meegemaakt daar. Maar ik maak ook altijd gelijk alles rond, zowel betalen als versturen. Hoe het gaat als iets buiten de gestelde termijnen wordt betaald of geleverd of helemaal niet weet ik daarom niet. Maar goed, vrij off-topic denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Catawiki is sowieso een kutsite die volgens mij iets in de mazen van de wet doet. Overal helemaal inspelen op hun veilingdeel van de site (zelfs als je naar de www.catawiki.nl-site gaat, meteen op de veilingplaats met Verzamelaarsplatform ergens weggemoffeld onderin), maar wanneer je over iets wettelijks begint mailen ze serieus met "tja maar we zijn dan ook niet echt een veilingplatform." Lazer toch op joh
Oh, ik heb ook geen probleem met de verkopers van losse dingen of tijdens die veilingen, maar ik heb een probleem met Catawiki en hun werkwijze, hun missie. Doen alsof je een veilingsite bent, maar wanneer het te heet onder de voeten wordt alles wegmoffelen met "Ach, eigenlijk zijn we ook geen veilingsite". Zelfde geldt voor die walgelijke veilingmeesters; elke jojo kan tegenwoordig veilingmeester zijn, als je MagixButtons heet is elke spelcomputer ineens getaxeerd op rond de 500-600 euro en de veilingmeester weet er verder zelf geen drol van af.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik vind het juist geweldig werken. Ik heb echt nog nooit ook maar één probleem meegemaakt daar. Maar ik maak ook altijd gelijk alles rond, zowel betalen als versturen. Hoe het gaat als iets buiten de gestelde termijnen wordt betaald of geleverd of helemaal niet weet ik daarom niet. Maar goed, vrij off-topic denk ik.
Hij gaat zijn beloftes nakomen en alle openstaande rekeningen betalenquote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef Tommy70 het volgende:
Op 17 april schreef PJR op fb:Vanaf morgen verandert mijn leven.
Dan denk ik:
Zijn leven verandert om de drie weken met een nieuw idee waarmee hij anderen de afgrond in wil sleuren.quote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef Tommy70 het volgende:
Op 17 april schreef PJR op fb:Vanaf morgen verandert mijn leven.
Dan denk ik: Hij wordt de eerste mens naar Mars, gaat trouwen met George Michael, neemt V&D over of sluit zich aan bij I.S. Niets van dat alles, hij vraagt slechts iemand om te helpen bij een nieuw format.....
quote:Media jullie kunnen wel zeggen dat er nood is.. Maar je kan het ook zo zien dat ik mijzelf de gelukkigste man ooit voel door mijn geweldige dochter.
Ik heb een tijd gehad dat ik een vermogen had van 48 miljoen.. Als je aan mij vraagt wanneer was je gelukkig toen of nu..
Dan ga ik voor Nu ik heb geleerd in al die jaren dat geld niet gelukkig maakt maar alleen maar een middel is om te overleven in dit land. Tot dat ik op 11-06-2014 vader ben geworden van Djelisa ik heb nu rust een fijn leven een dochter waar ik voor leef.
Ik heb 35 jaar lang voor de media geleefd en nu moet er een acceptatie zijn dat ik voor het geen leeft wat mij gelukkig maakt. Dus laat dit duidelijk zijn ik weet wat geld met je kan doen ik weet of het je gelukkig maakt of niet. Ik heb mee gemaakt dat mensen mij hebben leeg gezogen dat de afgunst van de media er ineens was dat als je een nieuw programma wil maken dat je tegen dichte deuren aan loopt.. Terwijl 1 ding wordt vergeten ik heb gezorgd dat de media verdiende aan mij. Een familie in Thailand heb ik alles gegeven wat mij niks meer terug geeft. Een Joke waar ik alles voor heb gedaan en mij niet eens 1 schilderij terug geeft wat emotionele waarde heeft. De media die mij tot aan de grond toe kapot wil maken door mijn exen geld te geven voor mooie verhalen. Ik ben misschien dom geweest om failliet te gaan ik ben misschien dom geweest om dingen te doen die niet van de grond afkwamen maar als ik die dingen niet had gedaan dan waren de tv programma's ook nooit ontstaan. Ik ben te dom geweest om te geloven dat mensen geen slechte bedoelingen hebben.. Maar uiteindelijk heb ik geleerd dat ik alleen vrienden heb toen ik die 48 miljoen had en de vrienden die over zijn gebleven nog op 1 hand te tellen is.
Maar vanaf nu is dat anders Djelisa is mijn nummer 1 mijn overleving mijn doorzettingskracht en mijn liefde.. Jullie kunnen alles van mij afnemen maar wat mij het gelukkigst maakt en waar ik mij het rijkste mee voel..
Dat is voor jullie een onmogelijke doel!
"Een Joke". En dan huilen over het onrecht dat zij hém heeft aangedaan.quote:
Dat is toch een soort spreektaal?quote:Op maandag 25 april 2016 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Een Joke". En dan huilen over het onrecht dat zij hém heeft aangedaan.
Echt, de brutaliteit van deze man is stuitend.Het is zo langzamerhand niet eens meer lachwekkend, wat mij betreft.
Ja maar met hen was je niet getrouwd geweest en je liet ze niet achter met de gebakken peren. Dus dan mag het wel wat respectvoller, me dunkt.quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is toch een soort spreektaal?
Vroeger had je nog humor. Ik noem een Toon Hermans. Een Wim Kan...
Nee ok, ook weer waar.quote:Op maandag 25 april 2016 16:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar met hen was je niet getrouwd geweest en je liet ze niet achter met de gebakken peren. Dus dan mag het wel wat respectvoller, me dunkt.
Dat vond ik ook het meest bizarre aan dit verhaal. Hij laat Joke achter met een gigantische schuld, maar wat een trut is het dat zij een schilderij niet terug wil geven .. de arrogantiequote:Op maandag 25 april 2016 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Een Joke". En dan huilen over het onrecht dat zij hém heeft aangedaan.
Echt, de brutaliteit van deze man is stuitend.Het is zo langzamerhand niet eens meer lachwekkend, wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |