Ik hoop van niet. Dan mag u lekker de komende twintig jaar flink gaan lappen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ben (hopelijk) ook kinderloos.
Oh yeah!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Same differ maar we begrijpen elkaar.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Voor u geen Duck Dynasty later?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat nageslacht is zeker een streven, maar laten we zeggen dat ik de eerste pakweg 10 jaar niet zit te wachten op kleine Pokkelmannetjes.quote:
Die kan je gewoon adopteren, net als Paul de Leeuw en z'n man.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou best graag een paar kinderen willen hebben. Dat is allemaal helaas wel lastig als hommo.
Koop je gewoon een paar van die Chineesjes.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou best graag een paar kinderen willen hebben. Dat is allemaal helaas wel lastig als hommo.
Met z'n hakenkruis. Dapper hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meteen een aanhouding van de kopman.
Niet gezien wat de aanleiding was. Alleen dat een agent hem iets vroeg, die dude zei "Nee, dat doe ik niet", de agent weer wat zei, en de dude zei "Nou, ik ga weer mee".quote:
Hij hing een eerder verboden spandoek op waarop een hakenkruis te zien is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet gezien wat de aanleiding was. Alleen dat een agent hem iets vroeg, die dude zei "Nee, dat doe ik niet", de agent weer wat zei, en de dude zei "Nou, ik ga weer mee".
Dat lijkt me dan weer niks. Ik wil graag m'n eigen grote neus en donkere ogen herkennen in het kindje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die kan je gewoon adopteren, net als Paul de Leeuw en z'n man.
Die mensen zijn stoer joh.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:29 schreef Gutmensch het volgende:
Er lopen daar gasten bij met een Duitse vlag in de hand en een varkensmuts op.
Hoe ver ben je dan van het padje af?
Je zou een lesbisch stel met eveneens een kinderwens kunnen zoeken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niks. Ik wil graag m'n eigen grote neus en donkere ogen herkennen in het kindje.
Ja, die varkensmutsjes inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:29 schreef Gutmensch het volgende:
Die varkensmuts snap ik wel. Als tegenreactie voor die belachelijke arrestatie van die Pegida-voorman vorige week.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:29 schreef Gutmensch het volgende:
Pegida komt toch uit Duitsland?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die varkensmuts snap ik wel. Als tegenreactie voor die belachelijke arrestatie van die Pegida-voorman vorige week.
Maar Duitse vlaggen? Wat wil je daar in hemelsnaam mee zeggen.
Ik wil niet delen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou een lesbisch stel met eveneens een kinderwens kunnen zoeken?
Kleuters zijn het, allemaal. Die Antifa lui net zo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die varkensmuts snap ik wel. Als tegenreactie voor die belachelijke arrestatie van die Pegida-voorman vorige week.
Maar Duitse vlaggen? Wat wil je daar in hemelsnaam mee zeggen.
Woordgrapjes - en dan vooral in politiek debat - komen me echt zoooooooo de keel uit. Ultiem ongrappig.quote:
Het laat wel duidelijk zien wat voor een ultiem dom volk dat Pegida is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Jezus wat een toespraak.
Ik trek dit niet veel langer.
Achja, die Antifa-figuren zijn ook zelden redelijk te noemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het laat wel duidelijk zien wat voor een ultiem dom volk dat Pegida is.
IS-vlag is geen probleem, maar voor een varkensmuts word je opgepakt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:43 schreef Disana het volgende:
Weten jullie dat, of je met een IS-vlag mag lopen? Ik dacht van niet?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
IS-vlag is geen probleem, maar voor een varkensmuts word je opgepakt.
Deze keer kennelijk niet. En ik vroeg het omdat dat spandoek met dat hakenkruis niet mag.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mierenneukerij, overigens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze keer kennelijk niet. En ik vroeg het omdat dat spandoek met dat hakenkruis niet mag.
Klopt, maar die zetten niet van die domme acties op touw, die demonstreren er alleen maar tegen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Achja, die Antifa-figuren zijn ook zelden redelijk te noemen.
Natuurlijk is extremisme onredelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Achja, die Antifa-figuren zijn ook zelden redelijk te noemen.
Nee, je mist niets.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:54 schreef Tchock het volgende:
Dat hakenkruis werd toch juist in de prullenbak gegooid op dat spandoek, of mis ik iets?
Wat dan?quote:
Het verschilt per gemeente, lees ikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu zijn het er ook te veel. Denk ik, ik kijk niet naar die mongolen, maar ze hadden aangekondigd nu allemaal met zo'n stomme muts te gaan omdat de vorige keer hun leider werd opgepakt vanwege dat mutsje. Wat ook een bizarre arrestatie was. Dat soort dingen moeten gewoon kunnen. Bij demonstraties in Den Haag liep ook een groep met IS-vlaggen en die werden ook niet gearresteerd. Zou ook te zot voor woorden zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze keer kennelijk niet. En ik vroeg het omdat dat spandoek met dat hakenkruis niet mag.
Ik vind het lastig. Er staan goede argumenten tegen de IS-vlag in dat artikel uit 2014.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu zijn het er ook te veel. Denk ik, ik kijk niet naar die mongolen, maar ze hadden aangekondigd nu allemaal met zo'n stomme muts te gaan omdat de vorige keer hun leider werd opgepakt vanwege dat mutsje. Wat ook een bizarre arrestatie was. Dat soort dingen moeten gewoon kunnen. Bij demonstraties in Den Haag liep ook een groep met IS-vlaggen en die werden ook niet gearresteerd. Zou ook te zot voor woorden zijn.
Je vatte het mooi samen. Het hakenkruis lag in een prullenbak, samen met wat andere iconen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat dan?Volg het niet echt maar zapte net langs AT5 en toen gingen ze er zo dramatisch op inzoomen.
Dat was jaren geleden inmiddels trouwens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu zijn het er ook te veel. Denk ik, ik kijk niet naar die mongolen, maar ze hadden aangekondigd nu allemaal met zo'n stomme muts te gaan omdat de vorige keer hun leider werd opgepakt vanwege dat mutsje. Wat ook een bizarre arrestatie was. Dat soort dingen moeten gewoon kunnen. Bij demonstraties in Den Haag liep ook een groep met IS-vlaggen en die werden ook niet gearresteerd. Zou ook te zot voor woorden zijn.
Wil jij het allemaal verbieden dan? Vlaggen en mutsjes?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat was jaren geleden inmiddels trouwens.
Nu heeft de vlag een andere lading. Het is dan ook een vlag die langer bestaat dan IS zij hebben die vlag niet bedacht.
Laat alsjeblieft iedereen die het met mij eens is blauwe kleren aandoen en de rest rode kleren. Dát zou een opluchting zijn zeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:58 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zou het wel mooi overzichtelijk vinden als nazi's gewoon met hakenkruizen gaan lopen, en potentiële terroristen met IS-vlaggen.
Laat de mafkezen maar wapperen, is mijn eerste gedachte.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het lastig. Er staan goede argumenten tegen de IS-vlag in dat artikel uit 2014.
Nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wil jij het allemaal verbieden dan? Vlaggen en mutsjes?
Daar wordt het debat niet beter van, hoor. Bij de begrafenis van een militair de familie toejuichen en roepen dat het zijn eigen schuld was en vervolgens je kunnen beroepen op de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:00 schreef Pokkelmans het volgende:
Eigenlijk zouden we hier net zo ver moeten gaan met de vrijheid van meningsuiting als in de VS. Zou het publieke debat ten goede komen. Beestjes bij hun naam kunnen noemen, en zo.
Dat is nou niet echt het punt dat ik ermee wilde maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee.
Maar doen alsof IS-aanhangers worden voorgetrokken vind ik een beetje random.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:00 schreef Pokkelmans het volgende:
Eigenlijk zouden we hier net zo ver moeten gaan met de vrijheid van meningsuiting als in de VS. Zou het publieke debat ten goede komen. Beestjes bij hun naam kunnen noemen, en zo.
Weet je wel wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar wordt het debat niet beter van, hoor. Bij de begrafenis van een militair de familie toejuichen en roepen dat het zijn eigen schuld was en vervolgens je kunnen beroepen op de vrijheid van meningsuiting.
Nou feest.
Dat weet je nu ook wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor vlees je in de kuip hebt.
Mwah, ik heb liever dat dat soort types gewoon kunnen zeggen wat ze vinden, dan dat ze het wel vinden maar niet durven zeggen uit angst voor strafrechtelijke gevolgen. Het is niet dat wij hier niet dat soort gekkies hebben, maar hier kunnen ze makkelijker opgaan in de massa.quote:
Het is ook allemaal best wel prima zoals het is; die uitzonderingen die me storen zijn doorgaans gewoon persoonlijke fouten van bestuurders of agenten. Zoals met die opgepakte Koningshuis-demonstrant etc.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kaas, mijn mening is dat de grens bij oproep tot geweld moet zijn, maar de wetgeving in Nederland is eigenlijk best pragmatisch want als de openbare orde in gevaar komt dan kan men best snel ingrijpen en ik denk dat de burgemeester wel goed kan inschatten wanneer dat is. In het huidige Nederland is een hakenkruis iets gevoeligs, een realiteit waar je rekening mee kunt houden, geldt ook voor de vlag die IS hanteert.
Ja, vind ik ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:00 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo heb jij weer een fascinatie voor irrelevante weerdata van honderd jaar terug.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:09 schreef Kowloon het volgende:
Waar komt toch jullie fascinatie voor irrelevante figuren vandaan?
Ik zie zulke mensen in het echt nooit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:09 schreef Kowloon het volgende:
Waar komt toch jullie fascinatie voor irrelevante figuren vandaan?
Weerdata vormt klimaatdata, hoezo niet relevant?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo heb jij weer een fascinatie voor irrelevante weerdata van honderd jaar terug.
Hebben jullie geen tokkiewijk of kamperkamp in Groningen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie zulke mensen in het echt nooit.
Ik kan me niets irrelevanters voorstellen eigenlijk dan puur als hobby door een boek bladeren met wat voor weer ze in 1850 in Zeeland ofzo hadden. Maar als jij dat mooi vindt, dan ik ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Weerdata vormt klimaatdata, hoezo niet relevant?
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hebben jullie geen tokkiewijk of kamperkamp in Groningen?
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Allebei wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hebben jullie geen tokkiewijk of kamperkamp in Groningen?
Wat lief, had hij een vriendje of was hij alleen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Woehoe nostalgie
Ik zag Tofik Dibi gisteren uitgaan.
Met een vrouw. Maar heel kort gezien want ik ging weg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat lief, had hij een vriendje of was hij alleen.
Oeh, interessant.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Met een vrouw. Maar heel kort gezien want ik ging weg.
Misschien wel een man verkleed als vrouw.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Met een vrouw. Maar heel kort gezien want ik ging weg.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Groningen is gewoon een gezonde linkse stad met overwegend verstandige mensen.
Inderdaad, het Bologna van Nederland.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Groningen is gewoon een gezonde linkse stad met overwegend verstandige mensen.
Ik vind het altijd fijn om te zien dat er vroeger ook enorm veel ellendige dancemuziek gemaakt werd.quote:
Ja, dat is wel een probleem. Zou geweldig zijn als we al die studenten vast konden houden na hun studie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:23 schreef Kaas- het volgende:
Groningen (stad) is wel de chillste plek van Nederland. Ik zou er nooit weg gegaan zijn als er enige kans was om daar aan werk te komen.
R'dam en Arnhem. Ze weten anus.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Luister naar remlof en Kosmo, zij weten.
Kom dan eens uit je ivoren toren, iedere stad heeft ze.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Elke keer als ik daar rondloop, is dat met een soort heimwee. Ik voel me gewoon nergens zo chill en thuis als daar. Maar het zal er nooit van komen. Voor mij is er geen werk en voor mn vriend al helemaal niet. Jammer wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een probleem. Zou geweldig zijn als we al die studenten vast konden houden na hun studie.
Ze houden van Groningen. Dat is genoeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
R'dam en Arnhem. Ze weten anus.
Ongetwijfeld, maar we hebben ook weinig allochtonen, en volgens mij geen kampers.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kom dan eens uit je ivoren toren, iedere stad heeft ze.
Het is toch een beetje je thuishaven. Ik heb dat met Rotterdam.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke keer als ik daar rondloop, is dat met een soort heimwee. Ik voel me gewoon nergens zo chill en thuis als daar. Maar het zal er nooit van komen. Voor mij is er geen werk en voor mn vriend al helemaal niet. Jammer wel.
Maar je wil er niet weer gaan wonen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch een beetje je thuishaven. Ik heb dat met Rotterdam.
Homo- of moslimclub?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Woehoe nostalgie
Ik zag Tofik Dibi gisteren uitgaan.
Ze houden van trllingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze houden van Groningen. Dat is genoeg.
Anuspoort.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat iemand uit Amersfoort over Groningen denkt.
Puur genot.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oja, het wielerseizoen is weer begonnen.
Hihiquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat iemand uit Amersfoort over Groningen denkt.
Maar wel een Afghaanse huisarts.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar we hebben ook weinig allochtonen, en volgens mij geen kampers.
Dat lijkt me overdreven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hihi, je bent in mijn trolpoging getrapt.
Waarvoor dank.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben er maar een paar keer geweest. Ook mijn indruk, inderdaad.
Nee, ik ben gesetteld in Groningen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je wil er niet weer gaan wonen?
Yep, en daar ben ik heel blij mee. Ik zou ook best meer allochtone winkels willen zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar wel een Afghaanse huisarts.
Winkels met een goede zwarte snor op de gevel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, en daar ben ik heel blij mee. Ik zou ook best meer allochtone winkels willen zien.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Winkels met een goede zwarte snor op de gevel.
Ja. Ik heb al een Turkse kleermaker.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Winkels met een goede zwarte snor op de gevel.
Ik heb overigens niet zoveel met Amersfoort. Het is een alleraardigst stadje, maar veel meer valt er ook weer niet over te zeggen.quote:
Ik laat mijn kleren stomen bij een kerel die normaliter volgens mij enkel burka's te drogen hangt. Aardige vent wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ik heb al een Turkse kleermaker.
Een Turk vertrouwen met een mes op je keel?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wil nog een keer naar zo'n natte handdoekturk voor het scheren. Maar weer geen goeie.
Die zijn te vertrouwen als er geld op het spel staat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een Turk vertrouwen met een mes op je keel?
Is toch mooi? Ik begrijp die mensen niet die Nederland liever voor de Nederlanders hadden gehouden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik laat mijn kleren stomen bij een kerel die normaliter volgens mij enkel burka's te drogen hangt. Aardige vent wel.
Niet met je gekleurde kleding.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef Tchock het volgende:
Over wassen gesproken: lichtblauwe overhemden met mijn witte beddengoed meewassen of met mijn voornamelijk donkere en gekleurde kleding?
Afgezien van dat het een hele mooie stad is, vind ik de mensen en de cultuur ook gewoon leuker/aansprekender dan in de rest van Nederland.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ben twee keer in Groningen geweest en vriend komt er vandaan, ik weet meer dan anus.
Beetje zelfde idee als Kaas hij ziet er geen carrièreperspectief maar wel een mooie stad.
En weinig andere leuke steden in de buurt.
Niet omdat het een Turk is maar dat doen echt veel tandartsen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:43 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb een Turkse tandarts. Enige nadeel is dat ze je altijd extra behandelingen aan probeert te smeren. Maar ze is wel gezellig en ook deskundig.
Oke. Prima plekje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik ben gesetteld in Groningen.
Dan rot je toch lekker op daarheen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Afgezien van dat het een hele mooie stad is, vind ik de mensen en de cultuur ook gewoon leuker/aansprekender dan in de rest van Nederland.
Mijn Duits sprekende tandarts is pas cool. Enge gozer, maar altijd lol mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:43 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb een Turkse tandarts. Enige nadeel is dat ze je altijd extra behandelingen aan probeert te smeren. Maar ze is wel gezellig en ook deskundig.
Rustig maar Appeltje, de zon schijnt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan rot je toch lekker op daarheen.
Daar niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rustig maar Appeltje, de zon schijnt.
Gezellig, zo'n Duits accent en dan met zo'n voelhaakje en boor op je af komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn Duits sprekende tandarts is pas cool. Enge gozer, maar altijd lol mee.
En ze komen al om in het geld.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet omdat het een Turk is maar dat doen echt veel tandartsen.
Laatst ook weer een code laten omzetten omdat het nergens op sloeg.
Ik ken genoeg plekken waar de zon nooit schijnt en kom daar ook graag, maar Rotterdam en Groningen vallen er niet onder hoor.quote:
Staat gewoon op de verpakking.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:46 schreef Kowloon het volgende:
Typisch weer dat een vrouw als eerste op een vraag over wassen reageert. En zich maar druk maken over glazen plafonds.
Daar kan Disana niet bij.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:46 schreef Kowloon het volgende:
Typisch weer dat een vrouw als eerste op een vraag over wassen reageert. En zich maar druk maken over glazen plafonds.
Jawel. Zie dm.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij neemt mijn FB vriendjesverzoek niet eens aan.
Als je de tekst achterwaarts afspeelt krijg je "verkrachting is oké, Keulen slechts een voorbode, Parijs den repetitie."quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:59 schreef Kaas- het volgende:
K3 voorkomt toekomstige oorlogen door onze kinderen te vervullen met liefde.
Vermoedelijk wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je de tekst achterwaarts afspeelt krijg je "verkrachting is oké, Keulen slechts een voorbode, Parijs den repetitie."
Ga ik niet beluisteren Guidance.quote:
Toch een negatief gevolg van de slavenhandel richting Amerika.quote:
Dan stem ik nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:22 schreef Heilwasser het volgende:
Overigens adviseert Elsevier om Ja te stemmen.
Jammer. Normale Oekraïners rekenen op je. Gun hen ook een goed leven.quote:
Er zijn hier in Arnhem steeds meer Turkse supermarkten. Als je daar gaat shoppen krijg je toch een beetje een vakantiegevoel, allemaal dingen kopen om te proberen enzo. Best tof.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, en daar ben ik heel blij mee. Ik zou ook best meer allochtone winkels willen zien.
Ik ga niet stemmen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:23 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Jammer. Normale Oekraïners rekenen op je. Gun hen ook een goed leven.
Oh, dan stem ik ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:22 schreef Heilwasser het volgende:
Moet je eens naar R'dam gaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Er zijn hier in Arnhem steeds meer Turkse supermarkten. Als je daar gaat shoppen krijg je toch een beetje een vakantiegevoel, allemaal dingen kopen om te proberen enzo. Best tof.
Als dat zo blijkt te zijn ga ik ook niet stemmen, dan stoppen ze dat fopreferendum maar in hun aars.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen.
En waarschijnlijk hebben ze er meer aan want het lijkt te gaan draaien om opkomst.
Ik wacht de laatste peilingen nog even af. En hoop op Brussel om het gewoon door te voeren ongeacht de mening van bepaalde Nederlanders.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen.
En waarschijnlijk hebben ze er meer aan want het lijkt te gaan draaien om opkomst.
Aan de anderen kant horen politici niet bang te zijn voor democratie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als dat zo blijkt te zijn ga ik ook niet stemmen, dan stoppen ze dat fopreferendum maar in hun aars.
Welke democratie?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Aan de anderen kant horen politici niet bang te zijn voor democratie.
Waarom niet? Het lijkt me vrij logisch dat politici bang zijn voor democratie. Elke politicus die ooit weggestemd is had er last van.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Aan de anderen kant horen politici niet bang te zijn voor democratie.
Exact.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:29 schreef Janneke141 het volgende:
Referenda zijn prima, maar ze moeten natuurlijk wel de gewenste uitkomst opleveren.
Eens met deze stelling.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:29 schreef Janneke141 het volgende:
Referenda zijn prima, maar ze moeten natuurlijk wel de gewenste uitkomst opleveren.
Ik wil een referendum met deze vraag en dan ga ik een subsidie-aanvraag doen voor een neutrale campagne.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:29 schreef Janneke141 het volgende:
Bindende referenda zijn nog tot daar aan toe. Raadgevende referenda zijn echt een verspilling van tijd en energie. Zul je zien dat straks 26% van de Nederlanders gaat stemmen, opkomst niet gehaald, geen enkele inhoudelijke reactie, weer een kwart van de kiezers boos en vervreemd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:29 schreef Janneke141 het volgende:
Referenda zijn koeienpoep in een parlementaire democratie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:29 schreef Janneke141 het volgende:
SPVV'ers waren al vervreemd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bindende referenda zijn nog tot daar aan toe. Raadgevende referenda zijn echt een verspilling van tijd en energie. Zul je zien dat straks 26% van de Nederlanders gaat stemmen, opkomst niet gehaald, geen enkele inhoudelijke reactie, weer een kwart van de kiezers boos en vervreemd.
Waarom 'van de politiek vervreemd' bij die mensen samengaat met destructief is mij een raadsel.quote:
Ook dat gebeurt al via onze ondernemingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we elke arme Nederlander honderd euro afpakken want ze zijn toch al arm.
Dat verbaast me toch wel enigszins.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:22 schreef Heilwasser het volgende:
Het is al doorgevoerd, per 1-1-2016.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik wacht de laatste peilingen nog even af. En hoop op Brussel om het gewoon door te voeren ongeacht de mening van bepaalde Nederlanders.
Klopt, maar nu nog koers houden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is al doorgevoerd, per 1-1-2016.
Gelukkig kost het ook niets.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bindende referenda zijn nog tot daar aan toe. Raadgevende referenda zijn echt een verspilling van tijd en energie. Zul je zien dat straks 26% van de Nederlanders gaat stemmen, opkomst niet gehaald, geen enkele inhoudelijke reactie, weer een kwart van de kiezers boos en vervreemd.
Mede mogelijk gemaakt dankzij jouw en mijn partijtje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Referenda zijn koeienpoep in een parlementaire democratie.
Dan verkoopt ie zeker ook varkensmutsen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die PEGIDA-voorman uit Nederland heeft dus gewoon een webshop waar hij messen, pepperspray en wapenstokken verkoopt vanuit Duitsland (hier is het verboden) aan Nederlanders.
Dus dat hele PEGIDA-gebeuren is voor hem gewoon een reclame-campagne voor zijn winkeltje.
Wat zijn sommige rechtsmensen toch naief.
https://www.facebook.com/DerHollanderAirsoft
Helaas hadden we deze keer Wiegel niet in de senaat om dat waanidee tegen te houden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt dankzij jouw en mijn partijtje.
10 m3 cocaine per dag.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:38 schreef Heilwasser het volgende:
Hoeveel kWh en m^3 verbruiken jullie per dag?
Vraag me af of het verboden is. Zit wel op het randje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die PEGIDA-voorman uit Nederland heeft dus gewoon een webshop waar hij messen, pepperspray en wapenstokken verkoopt vanuit Duitsland (hier is het verboden) aan Nederlanders.
Dus dat hele PEGIDA-gebeuren is voor hem gewoon een reclame-campagne voor zijn winkeltje.
12.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:38 schreef Heilwasser het volgende:
Hoeveel kWh en m^3 verbruiken jullie per dag?
En qua aardgas?quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ook echt weer zo'n hoeder van de Nederlandse taal.quote:Verkoop pepperspray fors gestegen na aanrandingen in Keulen,wij zijn daarom blij toch nog te kunnen leveren ondanks dat vele handelaren kompleet zijn uitverkocht.
Pakket met 5 stuks a 50ml bestellen ,en U betaald er maar 3!
Met twee personen?quote:
Jij die Wiegel mist, dat ik dit nog mee mag maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Helaas hadden we deze keer Wiegel niet in de senaat om dat waanidee tegen te houden.
Tokkies gonna tokkie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Ook echt weer zo'n hoeder van de Nederlandse taal.
Mijn ouders liepen met hem weg. Nog niet ales van die rechtsliberale indoctrinatie uit mijn jeugd is uitgewerktquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij die Wiegel mist, dat ik dit nog mee mag maken.
Hij verkoopt ook echt lijkende pistolen.quote:
Gelukkig is de winnaar op Facebook bekend gemaakt, kan de politie bij hem op bezoek om dat ding in beslag te nemen en een boete op te leggen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel echt verboden.
Kafka wel: http://kafka.nl/nederland(...)elaar-en-nazivriend/quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel grappig dat Nieuwsuur of EV hier geen item over maken.
Ze zullen wel inzoomen en uitzoomen op moskeeen en praten over de arrestatie van die dude.
Wees blij, ik heb enkel SP'ers en SGP'ers in mijn familie. Allemaal boze gelovige arbeiders.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mijn ouders liepen met hem weg. Nog niet ales van die rechtsliberale indoctrinatie uit mijn jeugd is uitgewerkt
Kthnxbye.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ok genoeg geklaagd ik ga iets anders doen bye.
Nu, breng heel Amsterdam CS in een staat van totale paniek, voor maar 59,95!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gelukkig is de winnaar op Facebook bekend gemaakt, kan de politie bij hem op bezoek om dat ding in beslag te nemen en een boete op te leggen.
Dan zullen ze wel van jou houden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb enkel SP'ers en SGP'ers in mijn familie. Allemaal boze gelovige arbeiders.
Het is dat ik veel te lui ben om ff aangifte te doen. Daar boeit het me ook niet genoeg voor trouwens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gelukkig is de winnaar op Facebook bekend gemaakt, kan de politie bij hem op bezoek om dat ding in beslag te nemen en een boete op te leggen.
Stoer inderdaad. En dan opeens een kogel van het arrestatieteam door je kop krijgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu, breng heel Amsterdam CS in een staat van totale paniek, voor maar 59,95!
[ afbeelding ]
Ja dat is jammer, ik heb mijn opa's ook nooit gekend. De een was een arbeider in de bandenfabriek en zat in het bestuur van een Arnhemse voetbalclub en de ander was een soort sjacheraar in de Achterhoek, die kocht van alles op wat ie dan weer met winst probeerde te verkopen. En dat ging 'm aardig goed af.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb enkel SP'ers en SGP'ers in mijn familie. Allemaal boze gelovige arbeiders.
Mijn opa van moeders zijde was fan van Jan Terlouw en schreef daar ook over als hoofdredacteur van een regionale krant. Heb veel foto's van hem. Was een echte heer; altijd in pak, altijd met sigaar. Qua gezicht leken hij en ik als twee druppels water. En volgens mijn ouders de liefste man die ze ooit gekend hebben. Verschrikkelijk jammer dat ik hem nooit gekend heb.
Top luchtbuks.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wel, ondanks dat ik voor alles sta waar ze een hekel aan hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel van jou houden.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als er een oranje dopje op zit nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel echt verboden.
Allebei niet zelfs. Jeetje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja dat is jammer, ik heb mijn opa's ook nooit gekend. De een was een arbeider in de bandenfabriek en zat in het bestuur van een Arnhemse voetbalclub en de ander was een soort sjacheraar in de Achterhoek, die kocht van alles op wat ie dan weer met winst probeerde te verkopen. En dat ging 'm aardig goed af.
Ik heb wel met goede luchtbuksen geschoten en die zien er in de regel niet uit als een klassiek machinegeweer.quote:
Als die gasten toch de grenzen dicht willen stel ik voor om ook alle postpakketten uit het buitenland door de douane te laten openen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb diverse. Dat doet au.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb wel met goede luchtbuksen geschoten en die zien er in de regel niet uit als een klassiek machinegeweer.
Zo'n balletjespistool wel ja. Al is het zelfs met dopje nog wel dubieus. Maar in Duitsland zijn ook alarmpistolen legaal volgens mij, die zijn hier altijd verboden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Als er een oranje dopje op zit niet
Ja, airsoft = balletjespistool. Al kunnen die krengen ook nog verdomd hard aankomen, kennelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo'n balletjespistool wel ja. Al is het zelfs met dopje nog wel dubieus. Maar in Duitsland zijn ook alarmpistolen legaal volgens mij, die zijn hier altijd verboden.
Kan je leuk mensen mee blind schieten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, airsoft = balletjespistool. Al kunnen die krengen ook nog verdomd hard aankomen, kennelijk.
Ja, met zo'n stalen frame kunnen die dingen ook gewoon de druk van "gewone" munitie verdragen ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:55 schreef Tchock het volgende:
Ik heb op mijn stage wel geleerd hoe griezelig eenvoudig het is een alarmpistool dat legaal in de EU te koop is, om te bouwen tot vuurwapen dat scherpe ammunitie kan afvuren.
Eigenlijk is aan scherpe munitie zien te komen 95% van het werk.
Heb wel eens een keer een paar luchtbukskogels om de oren gehad. Gelukkig niet geraakt. Geen idee hoe hard zo'n echt airsoftwapen vuurt. Al heb ik wel een paar youtubefilmpjes voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Kan je leuk mensen mee blind schieten.
De luchtbuksen waar ik mee heb geschoten wil je volgens mij echt niet op je lichaam hebben. Zal niet dodelijk zijn of zo, maar als je dwars door een conservenblik kunt schieten zal het flink zeer doenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb wel eens een keer een paar luchtbukskogels om de oren gehad. Gelukkig niet geraakt. Geen idee hoe hard zo'n echt airsoftwapen vuurt. Al heb ik wel een paar youtubefilmpjes voorbij zien komen.
Als tieners schoten we op het industrieterrein de straatverlichting uit met een luchtdrukpistool. Was wel lachen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb wel eens een keer een paar luchtbukskogels om de oren gehad. Gelukkig niet geraakt. Geen idee hoe hard zo'n echt airsoftwapen vuurt. Al heb ik wel een paar youtubefilmpjes voorbij zien komen.
Bij Mevr. Pokkelmans ligt er eentje die gewoon voor de gein wordt gebruikt (al was hij aangeschaft om de ratten uit het kippenhok te knallen). En dat ding knalt al door een garagedeur heenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
De luchtbuksen waar ik mee heb geschoten wil je volgens mij echt niet op je lichaam hebben. Zal niet dodelijk zijn of zo, maar als je dwars door een conservenblik kunt schieten zal het flink zeer doen
Is ook super leuk om mee te schietenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bij Mevr. Pokkelmans ligt er eentje die gewoon voor de gein wordt gebruikt (al was hij aangeschaft om de ratten uit het kippenhok te knallen). En dat ding knalt al door een garagedeur heen. Zo eentje die ze gebruiken voor de jacht op kleinwild is volgens mij nog een factor vier krachtiger, inderdaad.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:06 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ekt_grijze_auto.html
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Wheheh.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Ah, mijn favo onderwerp. Handhaving van de openbare orde door de gemeente:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het verschilt per gemeente, lees ik
http://www.volkskrant.nl/(...)dat-zomaar~a3717250/
Dat is dus volledig de verkeerde conclusie, die getrokken wordt o.g.v een verkeerde insteek van het artikel (zijn er verboden symbolen?). Het is niet het symbool dat verboden wordt, maar de provocatieve uiting die in strijd is met de openbare orde. Dat betekent dat je op een universiteit best een Swastika kan laten zien in een presentatie maar dat je er niet mee mag gaan staan wapperen op een demonstratie tegen Israël of vreemdelingen. Context afhankelijk dus, maar dat schijnt lastig te zijn. Nu is het zo dat er maar relatief weinig situaties te bedenken zijn waar een ongelooflijk beladen symbool als de Swastika niet als belediging ervaren wordt, dus gebruik van dat symbool is sowieso onverstandig maar daarmee niet automatisch verboden.quote:Er kan dus wel degelijk een juridische basis zijn om bij bepaalde gelegenheden vlaggen of andere symbolen te verbieden. Wel dreigt het gevaar dat in de praktijk arrestaties of zelfs vervolgingen plaatsvinden onder het mom van bescherming van de openbare orde, terwijl het eigenlijk gaat om het tonen van een niet-verboden vlag.
Solidair.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan me niets irrelevanters voorstellen eigenlijk dan puur als hobby door een boek bladeren met wat voor weer ze in 1850 in Zeeland ofzo hadden. Maar als jij dat mooi vindt, dan ik ook.
Ja die meet waarop Koos_Vogels, Tem, Janneke, GS, en ik onverwacht tegen Kosmo en Mutant aanliepen was onverwacht gezellig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_moslims_tegen.html
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)ant-fotoboeken.dhtmlquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Welke breaking news van Koos heb ik eigenlijk gemist?
Dat je in Harderwijk nu voor een tientje op de foto kan met een zeeleeuw geloof ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Welke breaking news van Koos heb ik eigenlijk gemist?
Mensenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)ant-fotoboeken.dhtml
25 gulden voor een fotoquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat je in Harderwijk nu voor een tientje op de foto kan met een zeeleeuw geloof ik.
Er zit hier ook een Turkse bazaar, op het Boterdiep. En in winkelcentrum Selwerd zit een klein Turks supermarktje. Dus we hebben wel iets, maar ik zou best meer willen zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Er zijn hier in Arnhem steeds meer Turkse supermarkten. Als je daar gaat shoppen krijg je toch een beetje een vakantiegevoel, allemaal dingen kopen om te proberen enzo. Best tof.
6S Plus?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:41 schreef Friek_ het volgende:
Nou mensen, vanaf deze vrijdag heb ik dan na 5,5 jaar een nieuwe iPhone. Jajaja.
Ik vind de 5S wat klein.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:46 schreef Gutmensch het volgende:
Ik heb nog steeds de 5S. Die 6en zijn me veel te groot.
Zozo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nope. Van een 4 naar een 5S.
Jaja.
Prima om te bellen. als ik veel wil typen pak ik wel m'n iPad.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind de 5S wat klein.
Vooral het Apple toetsenbord.
Correct.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:29 schreef Janneke141 het volgende:
Ik moet er ook op mailen, want zakelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Prima om te bellen. als ik veel wil typen pak ik wel m'n iPad.
Dat is toch geen doen? Voor lange mails pak ik wel de laptop of desktop.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet er ook op mailen, want zakelijk.
Die over Gotham City?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die Turkish Airlines reclame is wel grappig he jongens.
Ook de achterdeuren staan wagenwijd open.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:04 schreef Kowloon het volgende:
De randen van de iPhone zijn ook wel vrij groot.
Neen. Die ene Arabische met die pandabeer is wel grappig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die Turkish Airlines reclame is wel grappig he jongens.
De koninklijke familie heeft weinig geluk op de skipistes.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:15 schreef Gutmensch het volgende:
BREAKING: Prinses Alexia heeft haar been gebroken
Altijd die middelste kindjes he. Adrenalinejunks zijn het.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:15 schreef Gutmensch het volgende:
BREAKING: Prinses Alexia heeft haar been gebroken
Of weinig talent.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De koninklijke familie heeft weinig geluk op de skipistes.
Doen ze waarschijnlijk ook. Die gaan echt niet onverzekerd in het buitenland de piste op. Absolute basisverzekering dekt dat niet toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:22 schreef Kowloon het volgende:
Mensen die gaan skiën zouden een risico-opslag op hun zorgpremie moeten betalen.
Nee om te voorkomen dat onze Royalen straks weer naar gevaarlijke skioorden trekken.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doen ze waarschijnlijk ook. Die gaan echt niet onverzekerd in het buitenland de piste op. Absolute basisverzekering dekt dat niet toch?
De laptop weegt twee kilo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is toch geen doen? Voor lange mails pak ik wel de laptop of desktop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |