De discussie mag best gevoerd geworden hoe je met die kosten omgaat vind ik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze moeten altijd zeiken, mooie reactie van Gerbrands, hulde!
Je bent goed in generaliseren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nederlanders zijn geen gedisciplineerd volkje. Discipline vinden wij een vies woord. Vooral in zo'n voetbalomgeving wordt een topsportklimaat in de weg gezeten door de cultuur van de straat. Andy van der Meyde is daar een mooi voorbeeld van. Die had zo veel meer uit zijn carriere kunnen halen, als hij voor het voetbal geleefd had. En zo zijn er natuurlijk wel meer. Rafael van de Vaart, Rene van der Gijp. Bij Patrick Kluivert kreeg ik ook de indruk dat hij op z'n talent vertrouwde, en er nog veel meer uit had kunnen halen.
Maar onderhuids blijven we wel calvinisten, en zijn er uitzonderingen. Denk aan Ranomi Kromowidjojoeen (gegoogeld), Nikki Terpstra of Sven Kramer.
één raadslid heeft iets gezegd, en daar is al die ophef om?quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze moeten altijd zeiken, mooie reactie van Gerbrands, hulde!
Lees het stuk nog eens.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent goed in generaliseren.
Maar heel je betoog slaat natuurlijk nergens op, ik hoop dat je dat zelf ook inziet.
En mijn netvlies nogmaals bevuilen?quote:
Natuurlijk zijn er sporters die meer uit hun carrière hadden kunnen halen, maar zo zijn er in elke beroepsgroep wel te vinden.quote:
Als Theo Janssen met wat meer discipline zou zijn opgegroeid, en als een topsporter zou hebben kunnen leven, dan zou hij verder zijn gekomen dan Vitesse, FC Twente en Ajax.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:39 schreef BadderHaring het volgende:
Sommige sporters hebben juist een ander pad dat ze volgen, omdat dat voor hun het hoogst haalbare resultaat geeft. Neem een Theo Janssen, als hij gedwongen was om als een idioot voor zijn sport te leven dan was hij doodongelukkig geweest en had hij nooit de top van de eredivisie gehaald.
Ten eerste zul je dat nooit zeker weten, misschien kon hij gewoon niet beter.quote:Op donderdag 3 maart 2016 04:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als Theo Janssen met wat meer discipline zou zijn opgegroeid, en als een topsporter zou hebben kunnen leven, dan zou hij verder zijn gekomen dan Vitesse, FC Twente en Ajax.
Dat is een nature/nurture discussie waar je het uren met elkaar over oneens kunt blijven.quote:Op donderdag 3 maart 2016 04:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als Theo Janssen met wat meer discipline zou zijn opgegroeid, en als een topsporter zou hebben kunnen leven, dan zou hij verder zijn gekomen dan Vitesse, FC Twente en Ajax.
Typisch een discussie tussen jou en Maartenfr12quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is een nature/nurture discussie waar je het uren met elkaar over oneens kunt blijven.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:26 schreef Gutanoth het volgende:
Als de punten van Twente vervallen, zou het maar eens te meer een bewijs zijn dat Ajax hulp nodig heeft om kampioen te worden
Kom je daar nu pas achter? Het is al jaren de KNJB!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:26 schreef Gutanoth het volgende:
Als de punten van Twente vervallen, zou het maar eens te meer een bewijs zijn dat Ajax hulp nodig heeft om kampioen te worden
Kinderachtige reactie.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:26 schreef Gutanoth het volgende:
Dat zou idd typisch zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:26 schreef Gutanoth het volgende:
Dat is niet kinderachtig, als de KNVB enige vorm van intelligentie bevat, laten ze twente het seizoen uitspelen en daarna gewoon de club schorsen, waardoor er niets meer gebeurt dan 1 team extra uit de jupiler league die promoveert.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kinderachtige reactie.
Al is het natuurlijk wel zuur dat beter presteren tegen een club die met fraude in de Eredivisie zit, dan juist wordt bestraft.
Je zou juist bonuspunten moeten krijgen omdat je het tegen zo'n club beter hebt gedaan.
Zoals gezegd, het schrappen van resultaten is niet logisch. Maar jouw reactie zal terecht als Calimero worden aangemerkt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is niet kinderachtig, als de KNVB enige vorm van intelligentie bevat, laten ze twente het seizoen uitspelen en daarna gewoon de club schorsen, waardoor er niets meer gebeurt dan 1 team extra uit de jupiler league die promoveert.
Ik kan me niet voorstellen dat ze Twente met ingang van 1 mei (als de cijfers dan niet goed zijn) per direct uit de competitie zetten, met nog slechts twee wedstrijden te spelen. Dan leg je een enorme bom onder de competitie. Die laten ze dan nog lekker twee potjes voor spek en bonen meedoen en trekken per volgend seizoen (of 1 juni ofzo) de licentie in.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:26 schreef Gutanoth het volgende:
Ik heb ook gewoon het idee dat ze het a la Parma in de Serie A vorig seizoen gaan oplossen. Die waren ook failliet verklaard, al op 19 maart 2015 maar maakten het seizoen af dmv een noodfonds.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze Twente met ingang van 1 mei (als de cijfers dan niet goed zijn) per direct uit de competitie zetten, met nog slechts twee wedstrijden te spelen. Dan leg je een enorme bom onder de competitie. Die laten ze dan nog lekker twee potjes voor spek en bonen meedoen en trekken per volgend seizoen (of 1 juni ofzo) de licentie in.
Dat zou competitievervalsing zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze Twente met ingang van 1 mei (als de cijfers dan niet goed zijn) per direct uit de competitie zetten, met nog slechts twee wedstrijden te spelen. Dan leg je een enorme bom onder de competitie. Die laten ze dan nog lekker twee potjes voor spek en bonen meedoen en trekken per volgend seizoen (of 1 juni ofzo) de licentie in.
Waarom? De wedstrijden die de huidige stand bepalen zijn al gespeeld en de licentie wordt niet met terugwerkende kracht ingetrokken. Gelet op de fase van de competitie is het dus veel logischer om Twente de competitie af te laten maken.quote:
Als je Twente voor spek en bonen laat spelen hebben de clubs die nog tegen Twente moeten daar voordeel van.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom? De wedstrijden die de huidige stand bepalen zijn al gespeeld en de licentie wordt niet met terugwerkende kracht ingetrokken. Gelet op de fase van de competitie is het dus veel logischer om Twente de competitie af te laten maken.
Ow wacht, je zit te trollen natuurlijk.
Waarom? Dat is een rare aanname.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je Twente voor spek en bonen laat spelen hebben de clubs die nog tegen Twente moeten daar voordeel van.
Tuurlijk niet, denk je dat de spelers van Twente nog motivatie hebben als ze allemaal een nieuwe club moeten zoeken en voor spek en bonen mee moeten doen? Daar zou ik als sportman niet op zitten wachten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom? Dat is een rare aanname.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom? Dat is een rare aanname.
VBL / Welk effect heeft de FC Twente-soap op de titelstrijd?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, denk je dat de spelers van Twente nog motivatie hebben als ze allemaal een nieuwe club moeten zoeken en voor spek en bonen mee moeten doen? Daar zou ik als sportman niet op zitten wachten.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zoals al eerder gezegd: PSV heeft op het moment ook bij het uit de competitie nemen van Twente nog steeds alles in eigen hand. Als je alle wedstrijden vanaf nu wint heeft Ajax niet genoeg aan die 2 punten voordeel.
Alleen zie ik PSV niet alles winnen vanaf nu, maar dat hadden jullie ook vast wel begrepen.
Daarom moet je die beslissing gewoon na het seizoen maken. Zodat er nul invloed is op het competitieverloop.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, denk je dat de spelers van Twente nog motivatie hebben als ze allemaal een nieuwe club moeten zoeken en voor spek en bonen mee moeten doen? Daar zou ik als sportman niet op zitten wachten.
Dat zou ideaal zijn, maar als Twente failliet wordt verklaard dan wordt dat gedaan door iemand die niks met het competitieverloop te maken heeft..quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Daarom moet je die beslissing gewoon na het seizoen maken. Zodat er nul invloed is op het competitieverloop.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:42 schreef Gutanoth het volgende:
Tering, heel het internet staat vandaag vol met het bericht dat die shirts met Tesla erop echt zijn
PSV ontkent het ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja dat ja, lijkt me sterk dat dat echt is
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 13:34:15Tesla nieuwe hoofdsponsor PSV volgens internet, Eindhovense club noemt het onzin https://t.co/84HW66Pzkz https://t.co/C0vQAm0HbZ reageer retweet
Nee zeker niet! als het echt zou zijn, was ik zeer tevredenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
PSV ontkent het ook
Maar het zijn geen lelijke shirts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kneuzig weer. Met een Google search vind je zo wie ze voor de lol gemaakt heeft. Ik heb ze hier ook al eens gepost.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:42 schreef Gutanoth het volgende:
Tering, heel het internet staat vandaag vol met het bericht dat die shirts met Tesla erop echt zijn
Wel jammer want het zijn mega dikke shirts.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat kneuzig weer. Met een Google search vind je zo wie ze voor de lol gemaakt heeft. Ik heb ze hier ook al eens gepost.
Dat zeker!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wel jammer want het zijn mega dikke shirts.
Echt iets voor Davy dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wel jammer want het zijn mega dikke shirts.
quote:Waterreus: 'Ik ben ervan overtuigd dat PSV mij gaat vragen als voorzitter'
Ronald Waterreus verwacht in de toekomst aan de slag te gaan als voorzitter van PSV. De 45-jarige oud-doelman zegt overtuigd te zijn van het feit dat hij ooit gevraagd zal worden door de regerend kampioen van Nederland. Waterreus was tussen 1994 en 2004 als speler actief voor de club.
“Ik ben ervan overtuigd dat ze mij gaan vragen”, zegt de oud-international in gesprek met 1Limburg. “Maar de komende twee, drie jaar gaat dat nog niet gebeuren. Ik zit nu in de fase van mijn leven dat ik geen werkweek van tachtig uur wil maken.” Waterreus werd ooit door oud-PSV-voorzitter Harry van Raaij genoemd als toekomstige kandidaat voor die functie.
Waterreus laat in gesprek met de regionale omroep weten dat hij inmiddels bezig is om naast zijn praktijkkennis ook zijn theoretische kader te verbreden. Hij is sinds kort bezig met de opleiding Sportmanagement aan de Maastricht School of Management.
Een rancuneus mannetje die niet weet waar zijn plek is. Nooit geweten ook niet. Zijn carrière opgebouwd door roddel en achterklap.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:07 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Het probleem is dat die nogal vol van zichzelf is.
Maakt in de media niet bepaald de indruk dat het een solide voorzitter zou zijn...quote:
Ligt er aan hoeveel ze betalenquote:
Zal niet veel zijn aangezien Tesla er om bekend staat bijna niet aan marketing te doen. Voor zover deze berichten kloppen natuurlijk.quote:
Zeker waar ja, prachtbedrijf.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Los van het geld zou het natuurlijk een mooie sponsor zijn, staat voor innovatie en vernieuwing.
gewoon niet doenquote:
Terwijl jij duidelijk hebt aangegeven dat je het niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:46 schreef BadderHaring het volgende:
En ook gewoon stug door blijven praten over Tesla.
Iedereen weet al dat ze het niet gaan doen, Tesla doet niet aan marketing, ze doen niet aan adverteren en ze doen al helemaal niet aan dit soort sponsordeals, daarnaast heeft PSV al een deal met Mercedes.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:46 schreef BadderHaring het volgende:
En ook gewoon stug door blijven praten over Tesla.
De kans dat o.b. de nieuwe sponsor wordt en de clu zijn naam verandert in Tampons United, is nog groter.
Tesla heeft helemaal geen budget voor dit soort sponsordeals.
Dat had ik nog helemaal niet gezegd, maar iedereen met een greintje hersens kan dat bedenken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl jij duidelijk hebt aangegeven dat je het niet serieus neemt.
Lijkt dan helemaal niemand naar jou te luisteren?
De laatste keer dat ik het inhoudelijk probeerde haakte je af.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat had ik nog helemaal niet gezegd, maar iedereen met een greintje hersens kan dat bedenken.
Maar superleuk dat je je even meldt met een inhoudelijke bijdrage.
Het duurt wel lang eer er groen licht komt. Ik dacht echt dat ze al verder waren. Het begint er steeds meer op te lijken dat ze toch wachten op de definitieve wetgeving romdom het online gokken en eventueel een plan B hebben voor als dat te lang duurt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Iedereen weet al dat ze het niet gaan doen, Tesla doet niet aan marketing, ze doen niet aan adverteren en ze doen al helemaal niet aan dit soort sponsordeals, daarnaast heeft PSV al een deal met Mercedes.
Het had gewoon leuk geweest als het wel zo was, het logo staat er mooi op en Tesla heeft een meer dan positieve uitstraling. Dat is alles.
Een jaarcontract om de tijd te overbruggen tot de online gokwetgeving is aangepast?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het duurt wel lang eer er groen licht komt. Ik dacht echt dat ze al verder waren. Het begint er steeds meer op te lijken dat ze toch wachten op de definitieve wetgeving romdom het online gokken en eventueel een plan B hebben voor als dat te lang duurt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het inhoudelijk probeerde haakte je af.
Nee, daar trapt deze jongen mooi niet nog een keer in.
Ze weten bij PSV echt wel waar ze mee bezig zijn, stel je nie zo aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe dan ook, de tijd begint wel te dringen, we weten niet hoe ver ze zijn in de onderhandelingen maar het laatste nieuws is ook alweer van een maand terug dat ze met 4 partijen in gesprek zijn.
Ja, maar richting jou toe, dat maakt het zo ironisch.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Houd dan gewoon je tengels van het toetsenbord af. Je voegt zo weer eens niets toe met je zielige pogingen.
Of gewoon een tweede keus sponsor die net minder wil betalen. Hoe dan ook, het wordt tijd dat ze iets laten horen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een jaarcontract om de tijd te overbruggen tot de online gokwetgeving is aangepast?
Misschien wel Tesla.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of gewoon een tweede keus sponsor die net minder wil betalen. Hoe dan ook, het wordt tijd dat ze iets laten horen.
Maar dat ze weten waar ze mee bezig zijn, maakt niet dat alles ook lukt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze weten bij PSV echt wel waar ze mee bezig zijn, stel je nie zo aan.
Waar heb je het nu weer over?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het juist mooi vinden als mijn club zoveel ambitie zou tonen, raar dat dat hier door sommigen zo pessimistisch benaderd wordt.
Ik heb alle vertrouwen in Gerbrands, en waarom zou er iets naar buiten moeten komen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar dat ze weten waar ze mee bezig zijn, maakt niet dat alles ook lukt.
Ik heb er zeker vertrouwen in, ben gewoon ongeduldigquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Gerbrands, en waarom zou er iets naar buiten moeten komen?
Da gebeurd nooit bij PSV .
Hij komt gewoon met een topdeal aanzetten aan het eind van het seizoen , let maar op.
Het feit dat het nieuws al een paar keer is beloofd op een bepaald moment en dan niet volgt is natuurlijk geen teken dat het soepel loopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb er zeker vertrouwen in, ben gewoon ongeduldig.
Toon speelt de partijen tegen elkaar uit voor een maximaal bedrag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het feit dat het nieuws al een paar keer is beloofd op een bepaald moment en dan niet volgt is natuurlijk geen teken dat het soepel loopt.
Nadat PSV de schaal heeft gepakt en weer CL gaat spelen , melden er zich sowieso weer kandidaten .quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb er zeker vertrouwen in, ben gewoon ongeduldig.
CL exposure zal zeker helpen. Hoeveel mensen hebben de wedstrijd tegen Atletico wel niet gezien (jammer dat het voor de neutrale kijker een zaadpot was alleenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nadat PSV de schaal heeft gepakt en weer CL gaat spelen , melden er zich sowieso weer kandidaten .
Misschien wacht PSV daar op en heeft het die andere achter de hand.
Geduld hebben.
Dat is veel te laat om alle merchandise nog op tijd klaar te hebben. De interne deadline ligt volgens mij ergens begin April.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nadat PSV de schaal heeft gepakt en weer CL gaat spelen , melden er zich sowieso weer kandidaten .
Misschien wacht PSV daar op en heeft het die andere achter de hand.
Geduld hebben.
Daar zeg je wel wat. Die sponsoren moeten maar evenveel vertrouwen in een kampioenschap hebben als wij, anders zijn ze PSV niet waardig ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is veel te laat om alle merchandise nog op tijd klaar te hebben. De interne deadline ligt volgens mij ergens begin April.
Het is geen kwestie van even een paar shirtjes drukken nadat het bekend is,
Definieer 'topdeal'. Het wordt natuurlijk wel altijd gebrácht alsof het een topdeal is, ook al zou het de helft van het huidige bedrag zijn dat je beurtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Gerbrands, en waarom zou er iets naar buiten moeten komen?
Da gebeurd nooit bij PSV .
Hij komt gewoon met een topdeal aanzetten aan het eind van het seizoen , let maar op.
Gerbrands heeft het streefbedrag al naar buiten gebracht. En iedereen weet wat een normaal bedrag is voor een topclub in Nederland.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Definieer 'topdeal'. Het wordt natuurlijk wel altijd gebrácht alsof het een topdeal is, ook al zou het de helft van het huidige bedrag zijn dat je beurt
Maar goed, wanneer is het dan een topdeal? Als er per saldo het dubbele overblijft, 1,5 keer, 1,25?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 06:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gerbrands heeft het streefbedrag al naar buiten gebracht. En iedereen weet wat een normaal bedrag is voor een topclub in Nederland.
Vergeet trouwens niet dat Philips de komende jaren ook een enorme subsponsor blijft. De kans dat PSV er per saldo op vooruit gaat is enorm, want zo veel betaalde Philips niet voor het hoofdsponsorschap.
topdeal als het meer oplevert dan de shirtsponsor van ajaxquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar goed, wanneer is het dan een topdeal? Als er per saldo het dubbele overblijft, 1,5 keer, 1,25?
Wat juicht die Scamacca raar..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:46 schreef BadderHaring het volgende:
PSV onder 17 van Ajax gewonnen met 3-1.
2x Piroe
1x Scamacca (pingel)
twitter:p_tensen twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 12:33:27Ruststand #psv B1 vs. #ajax B1 1-0 ( @iamscamacca ) https://t.co/jENj31g49a reageer retweet
Moeilijk vergelijken omdat Ajax volgens mij verschillende sponsoren heeft voor de dames en de jeugdteams, als ik me niet vergis. Ziggo betaalt 8 miljoen voor Ajax 1, ABN nog zo'n 3 voor de andere teams. Samen is dat meer dan PSV voor alleen de voorkant gaat krijgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
topdeal als het meer oplevert dan de shirtsponsor van ajax
Deed hij Italië al, iedereen wegduwen en ombeuken enzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat juicht die Scamacca raar..twitter:p_tensen twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 12:33:27Ruststand #psv B1 vs. #ajax B1 1-0 ( @iamscamacca ) https://t.co/jENj31g49a reageer retweet
Dan doen ze het idd goed ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
topdeal als het meer oplevert dan de shirtsponsor van ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |