Hij is vooral een 10, maar daar speelt Cocu niet mee. Net als bij Maher en nu ook weer dat jochie van NAC is er de hoop dat men een pure 10 kan omtoveren tot iets anders. Ik begrijp dat niet zo goed en is eigenlijk mede een gevolg van geen duidelijke eigen stijl van voetballen in de clubcultuur. Doet weer een beetje denken aan de begintijd van Brands, het beste kopen wat je kunt vinden, zonder na te denken over of je het ook kunt gebruiken.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pereiro is duidelijk een 9 als je het mij vraagt.
Als je veelvuldig op de helft van de tegenstander speelt heb je meer aan knijpende buitenspelers en backs die hoog en diep staan.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is vooral een 10, maar daar speelt Cocu niet mee. Net als bij Maher en nu ook weer dat jochie van NAC is er de hoop dat men een pure 10 kan omtoveren tot iets anders. Ik begrijp dat niet zo goed en is eigenlijk mede een gevolg van geen duidelijke eigen stijl van voetballen in de clubcultuur. Doet weer een beetje denken aan de begintijd van Brands, het beste kopen wat je kunt vinden, zonder na te denken over of je het ook kunt gebruiken.
Pereiro op rechts is leuk als de ruimte klein zijn en je op links iemand hebt die het veld wel breed maakt. Maar met Locadia en Pereiro op de flanken wordt het te veel gepriegel. Dan ga je een tegenstander die de ruimte klein wil houden alleen maar belonen door het nog krapper te maken.
Zoals ik al aangaf, is het gegeven van een mid-weekse CL-wedstrijd gewoon een geldig argument wat mij betreft.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:17 schreef Lemming22 het volgende:
En nogmaals, als ik dit artikel van het AD lees, dan lijkt het er gewoon op dat dit het wedstrijdplan was van Cocu:
9 miljoen is sowieso niet doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:58 schreef tompsv18 het volgende:
Optie tot koop is 9 miljoen euro bij Lestienne, aldus het Eindhovens Dagblad. PSV wil niet meer dan de helft betalen. Een nieuwe huurovereenkomst is daarom een optie. Ze willen namelijk wel graag langer met hem door.
Voor minder gaan ze hem niet krijgen, voor die geldzuigende arabieren is ook het kopen/verkopen van spelers niets meer dan een vermakelijk spelletje.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:58 schreef tompsv18 het volgende:
Optie tot koop is 9 miljoen euro bij Lestienne, aldus het Eindhovens Dagblad. PSV wil niet meer dan de helft betalen. Een nieuwe huurovereenkomst is daarom een optie. Ze willen namelijk wel graag langer met hem door.
4,5 miljoen? Beetje veel nohquote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:58 schreef tompsv18 het volgende:
Bergwijn ontwikkelt zich blijkbaar toch minder als verwacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:58 schreef tompsv18 het volgende:
Heeft wat last van oogkleppen, maat laat technisch toch wel regelmatig bijzondere dingen zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bergwijn ontwikkelt zich blijkbaar toch minder als verwacht.
Dat zie ik ook. Meestal wel de uitblinker bij Jong. Maar blijkbaar ziet Cocu het iets minder in hem.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft wat last van oogkleppen, maat laat technisch toch wel regelmatig bijzondere dingen zien.
Maar ja, er is weer geld en dan gaan aankopen boven eigen jeugd. Net als bij Feyenoord.
Natuurlijk is een van Ginkel beter dan Hendrix en is Lestienne verder dan Bergwijn, maar het irriteert me wel wat. Vooral dat zo'n Bergwijn ook pas 5e keus is ofzo.
Gewoon verhuren aan een Heerenveen of een FC Groningen. Heerenveen zal vast wel iets willen vangen voor Larsson en bij FC Groningen komt waarschijnlijk Ernest Faber als trainer. Heb je ook wel wat aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zie ik ook. Meestal wel de uitblinker bij Jong. Maar blijkbaar ziet Cocu het iets minder in hem.
Ter illustratie heeft Jovelszoon al vaker in mogen invallen als hij dit seizoen in het eerste. Terwijl het op een gegeven ogenblik toch redelijk dun gezaaid was met vleugelspelers.
Het irriteert mij ook. Volgend seizoen gewoon verhuren. Samen met Paal.
Ja want al die Nederlanders zijn zo ongedisciplineerd.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:42 schreef Lyrebird het volgende:
Leuk stukje idd.
Krijg wel de indruk dat zo'n PSV team een verlengstuk is van de Nederlandse cultuur. Zoals Andy aangeeft is er weinig discipline.
Niet dan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja want al die Nederlanders zijn zo ongedisciplineerd.
euh neequote:Op woensdag 2 maart 2016 13:10 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Niet dan?
Terugkijkend was dat toch wel een zwakte die een beetje school er wel uit had gekregen.
Enfin, het gebrek aan discipline is dan ook de reden dat wij nooit een WK zullen winnen.
oh ja daarom stonden ze ook in die finale ???quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:50 schreef Lyrebird het volgende:
Duitsers hadden in hetzelfde schoenen wel de trekker overgehaald, en wel gewonnen.
Weet je, discipline kost zo weinig, maar levert zo veel op.
Ah jo, volgens lyrebird bestaat dit hele land uit luie, ongedisciplineerde mensen. Ik zal er niet teveel aandacht meer aan besteden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh ja daarom stonden ze ook in die finale ???
nja daar zit hij dan niet ver langsquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ah jo, volgens lyrebird bestaat dit hele land uit luie, ongedisciplineerde mensen. Ik zal er niet teveel aandacht meer aan besteden.
Nederlanders zijn geen gedisciplineerd volkje. Discipline vinden wij een vies woord. Vooral in zo'n voetbalomgeving wordt een topsportklimaat in de weg gezeten door de cultuur van de straat. Andy van der Meyde is daar een mooi voorbeeld van. Die had zo veel meer uit zijn carriere kunnen halen, als hij voor het voetbal geleefd had. En zo zijn er natuurlijk wel meer. Rafael van de Vaart, Rene van der Gijp. Bij Patrick Kluivert kreeg ik ook de indruk dat hij op z'n talent vertrouwde, en er nog veel meer uit had kunnen halen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ah jo, volgens lyrebird bestaat dit hele land uit luie, ongedisciplineerde mensen. Ik zal er niet teveel aandacht meer aan besteden.
Ja dit speelt totaal niet bij voetballers van andere nationaliteiten, goed verhaal.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nederlanders zijn geen gedisciplineerd volkje. Discipline vinden wij een vies woord. Vooral in zo'n voetbalomgeving wordt een topsportklimaat in de weg gezeten door de cultuur van de straat. Andy van der Meyde is daar een mooi voorbeeld van. Die had zo veel meer uit zijn carriere kunnen halen, als hij voor het voetbal geleefd had. En zo zijn er natuurlijk wel meer. Rafael van de Vaart, Rene van der Gijp. Bij Patrick Kluivert kreeg ik ook de indruk dat hij op z'n talent vertrouwde, en er nog veel meer uit had kunnen halen.
Maar onderhuids blijven we wel calvinisten, en zijn er uitzonderingen. Denk aan Ranomi Kromowidjojoeen (gegoogeld), Nikki Terpstra of Sven Kramer.
Andy geeft het zelf aan, de Italianen trainen 'maar' 45 minuten per dag, de rest van de tijd gaan de spelers uit hun zelf werken aan hun kracht/techniek etc Dat is gewoon discipline, Luukinho gaat bijv liever even gamen thuis, ik denk dat ie dat bedoelt en daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dit speelt totaal niet bij voetballers van andere nationaliteiten, goed verhaal.
Ze moeten altijd zeiken, mooie reactie van Gerbrands, hulde!quote:Gerbrands baalt: 'Kijk naar de wereldwijde cijfers tijdens PSV-Atletico'
In Eindhoven is ophef ontstaan over de kosten van het kampioensfeest dat PSV afgelopen mei vierde. Het college van bestuur bracht in januari naar buiten dat de huldiging en de intocht in totaal zo’n 123.000 euro hebben gekost en de eenmansfractie van de ChristenUnie zet daar zijn vraagtekens bij.
De partij vindt dat de gemeente enkel verantwoordelijk is voor het garanderen van de veiligheid en dat alle overige kosten door de club zelf moeten worden betaald. PSV’s algemeen directeur Toon Gerbrands vindt dat vreemd. “Perfecte samenwerking gemeente en PSV, met grote bijdrage van PSV, leidt zelfs tot een debat over kosten kampioensfeest. Onbegrijpelijk”, tweet hij.
Gerbrands wijst erop dat de gemeente Eindhoven veel baat heeft bij goede prestaties van PSV. De club draagt de naam van stad immers uit over heel Europa. “De citymarketing voor Eindhoven is gigantisch. Kijk naar de wereldwijde cijfers tijdens PSV-Atletico”, aldus de bewindvoerder. Overigens zou er rond de huldiging van PSV, waar zo’n 100.000 man op afkwam, ongeveer twee miljoen euro zijn verdiend in de binnenstad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |