En wat is het verschil tussen nul en leeg.quote:
Jammer joh.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef Gutmensch het volgende:
En ik maar wachten op een oneindig gevatte TT van Janneke.
Er waren posts van mj en Disana gedelete.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef Friek_ het volgende:
Dat was vreemd, even leek het alsof Janneke post #303 had in het vorige topic.
Als iets een waarde nul heeft, heeft het een waarde, namelijk nul. Maar wat als het geen waard heeft?quote:
Ook erg ingewikkeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Leg anders de TT maar eens uit, die snap ik niet.
Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als iets een waarde nul heeft, heeft het een waarde, namelijk nul. Maar wat als het geen waard heeft?
X+5=1 en X+3 = 1quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef Friek_ het volgende:
Kan er zoiets als een lege verzameling bestaan?
35,2 graden Fahrenheit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
In Noord-Rusland is het vandaag precies 0 graden Celsius. Op hetzelfde moment is het in Zuid-Rusland 10% warmer. Hoeveel graden Celsius is het in Zuid-Rusland?
27,315 graden celciusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
In Noord-Rusland is het vandaag precies 0 graden Celsius. Op hetzelfde moment is het in Zuid-Rusland 10% warmer. Hoeveel graden Celsius is het in Zuid-Rusland?
Oh ja, ik twijfelde al.quote:
De verzameling integere Limburgers lijkt mij een prima voorbeeld van een lege verzameling.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef Friek_ het volgende:
Kan er zoiets als een lege verzameling bestaan?
Hadden die mensen de algemene voorwaarden maar moeten lezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zozo, het AD heeft een scoop hoor mensen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ant-fotoboeken.dhtml
Het is natuurlijk erg lullig als je daar veel werk in hebt gestokenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
1 integere Limburgerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
De verzameling integere Limburgers lijkt mij een prima voorbeeld van een lege verzameling.
Het is natuurlijk sowieso vrij lullig als je een significante hoeveelheid van je tijd besteed aan het online opmaken van HEMA fotoboeken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is natuurlijk erg lullig als je daar veel werk in hebt gestoken
Dit geldt ook voor alles wat je in een cloud hebt obgeslagen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Precies, het is lullig, maar niet echt een opening of hoofdartikel lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Google Cloud, S3 of Azure lijken me dan wel net iets betrouwbaarder dan fotoboeken van de HEMA.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor alles wat je in een cloud hebt obgeslagen.
Het kan zomaar verdwijnen zolang je zelf geen backups op dvd ofzo bewaart.
Het is in ieder geval een zwarte.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap deze foto niet bij het artikel, kan iemand dit uitleggen?
Neger jat HEMA fotoboeken, zou je denken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap deze foto niet bij het artikel, kan iemand dit uitleggen?
En scheurbuik.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:30 schreef Gutmensch het volgende:
Als je al je nieuws uit alleen het AD haalt word je vanzelf een tokkie met een onderbuikontsteking volgens mij.
Iets misschien, maar ik vermoed dat ook daar in de algemene voorwaarden staat dat je geen poot hebt om op te staan als je kostbare data op een dag gewoon verdwenen is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Google Cloud, S3 of Azure lijken me dan wel net iets betrouwbaarder dan fotoboeken van de HEMA.
Dit zou de foto moeten verklaren. Ik zie niet waar ze aan de haal zouden gaan met de foto's.quote:Hema gaat volgens consumenten aan de haal met hun fotoboeken. © Fotobewerking AD.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
quote:Haar levenswerk
Nee, alsof iemand geïnteresseerd is in die kutfamiliekiekjes.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit zou de foto moeten verklaren. Ik zie niet waar ze aan de haal zouden gaan met de foto's.
Zelfs dat niet, je kan ze gewoon downloaden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, alsof iemand geïnteresseerd is in die kutfamiliekiekjes.
Ze zijn gewoon gewist
Maar het gevoel is wel gewist.quote:Hema kon wel foto's terughalen, maar die heb ik zelf ook nog wel. Het ging juist om de indeling en de teksten die nu weg zijn. Het gevoel is toch anders wanneer je dit direct bij de foto's zet, vooral bij de bevallingsfoto's."
De teksten, de emoties, de indeling. Alles.. Weg. Het levenswerk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, je kan ze gewoon downloaden.
[..]
Maar het gevoel is wel gewist.
Dan moeten ze helemaal niet miepen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, je kan ze gewoon downloaden.
[..]
Maar het gevoel is wel gewist.
Dat ze die twee uur niet beter weten te besteden is wel triest.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is voor individuen die twee uur per dag met indeling en begeleidende teksten bezig wel sneu natuurlijk.
Mensen. Met gevoelens, foto's en dromen. Allemaal weg. Door de HEMA.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is voor individuen die twee uur per dag met indeling en begeleidende teksten bezig wel sneu natuurlijk.
Niet dat wij hier nu een betere dagbesteding hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat ze die twee uur niet beter weten te besteden is wel triest.
Betrouwbaarheid heeft natuurlijk geen zak te maken met de vraag of je juridische aanspraak kunt maken op iets wanneer je data verdwenen is. Daar krijg je je data niet mee terug.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Iets misschien, maar ik vermoed dat ook daar in de algemene voorwaarden staat dat je geen poot hebt om op te staan als je kostbare data op een dag gewoon verdwenen is.
De HEMA straft die tokkies gewoon voor hun stemgedrag, hulde.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mensen. Met gevoelens, foto's en dromen. Allemaal weg. Door de HEMA.
Zou dit het stuk van Koos zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:34 schreef Ryon het volgende:
Toch weer een mooi voorbeeldje van de evil corporates die zonder enig mededogen over de gevoelens van hun geliefde en gewaardeerde klanten heen spugen.
Het AD denkt hier echt dat ze iets moois mee hebben, ik ben benieuwd of het in de top 5 komt van vandaag.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mensen. Met gevoelens, foto's en dromen. Allemaal weg. Door de HEMA.
Nee, maar ik zal geen traan laten als ik mijn posts hier niet meer terug kan lezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet dat wij hier nu een betere dagbesteding hebben.
Ik zou het echt fantastisch vinden zelfs.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal geen traan laten als ik mijn posts hier niet meer terug kan lezen.
Ook Google kan gewoon je data kwijtraken. En dat kunnen ze omdat ze zich al juridisch hebben ingedekt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid heeft natuurlijk geen zak te maken met de vraag of je juridische aanspraak kunt maken op iets wanneer je data verdwenen is. Daar krijg je je data niet mee terug.
Dat klinkt een beetje alsof je heel even in een ver land was. Lijkt me een mooie ervaring.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:43 schreef Kaas- het volgende:
Whehe. Ik kom net bij de Turkse kapper vandaan. Normaal zitten er ook wel anderen en praten die de hele tijd met elkaar en met de kapper(s). Nu was er slechts 1 kapper en ik. Gozer van een jaar of 25. Hij zette de (Turkse) muziek wat harder en zat gewoon de volledige knipbeurt lang hardop mee te zingen. Prachtig, zo jammer dat ik niet mee kon zingen. Dan zou ik nog steeds geen woord met m'n kapper wisselen, maar gewoon samen ff een liedje zingen. Genieten.
Ik geniet daar elke keer weer om een totaal andere reden. Gebeuren altijd wel wat willekeurige dingen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje alsof je heel even in een ver land was. Lijkt me een mooie ervaring.
Je snapt hopelijk wel dat het geen wel / niet kwestie is, maar een kans op. Daarbij is HEMA de data volgens mij ook niet kwijt als ik het zo lees. Volgens mij hebben ze een opmaaktool voor die boeken vernieuwd waar eerder gemaakte layouts niet compatibel mee zijn. Dat staat verder los van verlies van data.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ook Google kan gewoon je data kwijtraken. En dat kunnen ze omdat ze zich al juridisch hebben ingedekt.
Leuk dat je zo'n boeiende kapper hebt gevonden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik geniet daar elke keer weer om een totaal andere reden. Gebeuren altijd wel wat willekeurige dingen.
Ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel dat het geen wel / niet kwestie is, maar een kans op. Daarbij is HEMA de data volgens mij ook niet kwijt als ik het zo lees. Volgens mij hebben ze een opmaaktool voor die boeken vernieuwd waar eerder gemaakte layouts niet compatibel mee zijn. Dat staat verder los van verlies van data.
Afgezien daarvan hebben de grote Cloud storage providers natuurlijk wel degelijk data durability in hun SLA's opgenomen. 100% garanties zijn in de praktijk altijd een utopie en ook niet zinvol.
Best wel knap ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar de hamvraag, was het een leuke kapper?
Stel je voor dat die allemaal aan betaald werk en een inspirerend, zingevend leven werden geholpen. Dan zou dit land verloren zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zou men wellicht ook kunnen doen met alle sociale huurders.
Lijkt mij niet lulliger dan fokkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk sowieso vrij lullig als je een significante hoeveelheid van je tijd besteed aan het online opmaken van HEMA fotoboeken.
Maar die mensen hebben volgens henzelf toch gewoon een inspirerend en zingevend leven? Gecombineerd met lage standaarden is alles mogelijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Stel je voor dat die allemaal aan betaald werk en een inspirerend, zingevend leven werden geholpen. Dan zou dit land verloren zijn.
Als je naam niet Bram is, dan is dat doorgaans niet iets waar je uitgebreid voor gaat zitten na je werk, mag ik hopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt mij niet lulliger dan fokken
Wie doet dat nou? Ik eet spareribs, kijk simpsons, fok! en tracht te converseren met mijn huisgenoot terwijl hij de Fifa verkiezingen volgt op zijn laptop.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je naam niet Bram is, dan is dat doorgaans niet iets waar je uitgebreid voor gaat zitten na je werk, mag ik hopen.
Nee, liberaliseren.quote:
Of Duitsland.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, liberaliseren.
Gaat de huurder vanzelf naar Limburg.
Je hebt wel spareribs.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wie doet dat nou? Ik eet spareribs, kijk simpsons, fok! en tracht te converseren met mijn huisgenoot terwijl hij de Fifa verkiezingen volgt op zijn laptop.
Mijn leven is zingevend en inspirerend.
Damn right. De beste van Amsterdam zelfs. Geheim adresje.quote:
Syrische vluchtelingen zijn tot daar aan toe.quote:
En de buren zich maar afvragen waar de kat is gebleven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Damn right. De beste van Amsterdam zelfs. Geheim adresje.
Die hadden we al een keer eerder te grazen genomen. Zeikbeest dat het was.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
En de buren zich maar afvragen waar de kat is gebleven.
Oke, Frank Underwood.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Damn right. De beste van Amsterdam zelfs. Geheim adresje.
Tijdens de reconquista rekenden de laatste dappere Europeanen met hen af.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:20 schreef Disana het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-in-europe?CMP=fb_gu
Moslimgraven in Europa in de achtste eeuw. Zelfs toen waren ze dus al hier. Laat NWS het maar niet horen.
Natuurlijk. Maar nu nemen ze massaal wraak.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tijdens de reconquista rekenden de laatste dappere Europeanen met hen af.
Ja er werd wat gevochten in Europa.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:20 schreef Disana het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-in-europe?CMP=fb_gu
Moslimgraven in Europa in de achtste eeuw. Zelfs toen waren ze dus al hier. Laat NWS het maar niet horen.
Zelfs toen al.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja er werd wat gevochten in Europa.
Hulde.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wie doet dat nou? Ik eet spareribs, kijk simpsons, fok! en tracht te converseren met mijn huisgenoot terwijl hij de Fifa verkiezingen volgt op zijn laptop.
Mijn leven is zingevend en inspirerend.
Gelukkig zijn dan eerst de Spanjaarden, Oostenrijkers en Russen aan de beurt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar nu nemen ze massaal wraak.
Eigenlijk altijd, tot de Europese Unie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja er werd wat gevochten in Europa.
In hele grote delen van Europa viel dat in de praktijk nog wel wat mee. De grote slachtpartijen concentreerden zich vaak vrij regionaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd, tot de Europese Unie.
Ik vind Steye als verslaggever ook leuker, al is dat vaak sowieso een minder onderdeel van het programma.quote:
Naja, hij schrijft wel mee aan ZML, dus hij zou hier en daar zomaar eens een goeie grap gemaakt kunnen hebben.quote:
Zo ken ik je weer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
Geen flauw idee waar jullie het over hebben.
Over een aidslijer zeker.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:45 schreef Friek_ het volgende:
Vanavond ga ik maar eens een flink elitaire filmhuisfilm kijken.
Komt Philadelphia er weer eens op?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:41 schreef Tem het volgende:
Straks een film over een aidslijer. Die ga ik maar eens uitcontroleren.
Krijg er sowieso geen harde van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De enige film ooit waarin Matthew McConaughey lelijk is.
Zie dat Dancer in the Dark op Netflix staat. Film van Lars von Trier die ik nog niet gezien heb.quote:
Dat vind ik nou echt een kutregisseur.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zie dat Dancer in the Dark op Netflix staat. Film van Lars von Trier die ik nog niet gezien heb.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:09 schreef Gutmensch het volgende:
Wat een gezeik over die Nederlanders in Noorwegen die ze even kwijt waren.
Daar heb ik geen aardbeving voor nodig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:23 schreef xpompompomx het volgende:
Als echte baas ben je gewoon 1,5 week onvindbaar na een aardbeving
En 60 euro voor een gemiddeld gezin die 3k netto binnenhart. HOE KRIJG JE HET OP!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:24 schreef Gutmensch het volgende:
Ok, de NOS heeft het uitgerekend, een schrikkeldag kost elk huishouden ¤13.
Ja, had je maar op de noodknop moeten drukken. Instant panic.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:23 schreef xpompompomx het volgende:
Als echte baas ben je gewoon 1,5 week onvindbaar na een aardbeving
Een gemiddeld gezin harkt geen 3K netto binnen Appeltje.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En 60 euro voor een gemiddeld gezin die 3k netto binnenhart. HOE KRIJG JE HET OP!
Die 1,5 week was genoeg om een boel paniek te zaaien hierquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, had je maar op de noodknop moeten drukken. Instant panic.
Wij harken wel wat meer binnenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En 60 euro voor een gemiddeld gezin die 3k netto binnenhart. HOE KRIJG JE HET OP!
Festenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:22 schreef Kaas- het volgende:
Oh, enkel Dogville en Antichrist van gezien zie ik nu. Maar die vond ik beide kut. Dacht dat hij ook verantwoordelijk was voor Festen en zo.
Whyyyyyyyyquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:30 schreef Gutmensch het volgende:
Nu 2 voor 12 met Paul de Leeuw en z'n billenmaat.
Dat is voor jongvolk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:31 schreef xpompompomx het volgende:
Tijd om pils te gaan hijsen in de kroeg zullen jullie bedoelen.
Meh, die bestaan niet. Iedereen is aan het nerden met z'n foon en/of laptop.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vooral voor mensen zonder sociaal fobie.
Zou het? 4500 bruto per maand? Gemiddeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een gemiddeld gezin harkt geen 3K netto binnen Appeltje.
Ik zit nog regelmatig met vrienden in de kroeg. En niemand daarvan is veel met z'n telefoon bezig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Meh, die bestaan niet. Iedereen is aan het nerden met z'n foon en/of laptop.
Een gemiddeld gezin waarschijnlijk wel, maar een gemiddeld huishouden niet. Want die bestaan ook vaak uit één persoon.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zou het? 4500 bruto per maand? Gemiddeld.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zit nog regelmatig met vrienden in de kroeg. En niemand daarvan is veel met z'n telefoon bezig.
Punt, maar die krijgen dan ook extragratis verzekeringen enzo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een gemiddeld gezin waarschijnlijk wel, maar een gemiddeld huishouden niet. Want die bestaan ook vaak uit één persoon.
Zoals?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Punt, maar die krijgen dan ook extragratis verzekeringen enzo.
Dan nog meer dan ik zelf ingeschat zou hebben.
Ik krijg niks extragratis, jij wel?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Punt, maar die krijgen dan ook extragratis verzekeringen enzo.
Dan nog meer dan ik zelf ingeschat zou hebben.
Verre van. Maar om meteen maar Tem z'n vraag te beantwoorden. Mijn inschatting was dat een gemiddeld gezin meer op rond de 2300 netto zou zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik krijg niks extragratis, jij wel?
Die Jordaniër? Das geen sjeik.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:08 schreef Tchock het volgende:
Wat chill dat die sjeik niet is verkozen tot president van de FIFA.
Ik bedoel Sjeik Salman (Bin Ibrahim Al-Khalifa, lees ik op wiki)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:16 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die Jordaniër? Das geen sjeik.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind het niet bijzonder. Teveel karikatuurtjes. En die Huub Stapel slaat helemaal nergens op.
Dogville vond ik dan weer dikke prima.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:22 schreef Kaas- het volgende:
Oh, enkel Dogville en Antichrist van gezien zie ik nu. Maar die vond ik beide kut. Dacht dat hij ook verantwoordelijk was voor Festen en zo.
Dat is toch een soort toneelstuk met lijnen op de grond die de woningen aangeven?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dogville vond ik dan weer dikke prima.
Klopt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is toch een soort toneelstuk met lijnen op de grond die de woningen aangeven?
Ik heb die film lang geleden gezien en vond het wel aardig.quote:
Duurt alleen wel verrekte lang. Drie uur vind ik toch te gortig voor een film.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb die film lang geleden gezien en vond het wel aardig.
Ja, dat is voor elke film te lang.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Duurt alleen wel verrekte lang. Drie uur vind ik toch te gortig voor een film.
3 uur in een sportzaal met lijntjes op de vloer die muren voorstellenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Duurt alleen wel verrekte lang. Drie uur vind ik toch te gortig voor een film.
Winnen van zo'n sjeik. Dan moet hij dus nog meer smeergeld betaald hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:08 schreef Tchock het volgende:
Wat chill dat die sjeik niet is verkozen tot president van de FIFA.
Nee, dat was vorige week. Heb een grote stapel proefwerken om na te kijken. Stuk of 60, dus daar doe ik wel even over.quote:
Nou ja, alles beter dan een corrupte oliesjeik. Dan liever een corrupte Europeaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Winnen van zo'n sjeik. Dan moet hij dus nog meer smeergeld betaald hebben.
Hmmm, minder.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat was vorige week. Heb een grote stapel proefwerken om na te kijken. Stuk of 60, dus daar doe ik wel even over.
Ja en nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:11 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb het niet bepaald gevolgd, maar maakt het ene bal uit wie er de baas van de FIFA wordt?
Het zal allemaal wel iets verbeteren, erger dan Blatter kan haast niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, alles beter dan een corrupte oliesjeik. Dan liever een corrupte Europeaan.
Maar hoorde hem net al zeggen dat de FIFA een verdrietige periode achter de rug heeft en dat het nu klaar is en verder. De strafrechtelijke procedures zijn nog niet eens afgerond...
Infantini komt ook van buiten, uit de UEFA, heeft nog nooit een functie binnen de FIFA gehad.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, alles beter dan een corrupte oliesjeik. Dan liever een corrupte Europeaan.
Maar hoorde hem net al zeggen dat de FIFA een verdrietige periode achter de rug heeft en dat het nu klaar is en verder. De strafrechtelijke procedures zijn nog niet eens afgerond...
Die laatste zijn bevestigt mijn beeld wel redelijk, inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ja, in die zin dat de president heel veel macht heeft over het mondiale voetbal. Nee, in die zin dat alle kandidaten even corrupt en fout zijn.
Dus hou ik er een andere moraal op na dan jij, kennelijk.quote:
UEFA zal evengoed wel een corrupte bende zijn. Hij was secretaris-generaals, dus wist waarschijnlijk van de meeste ellende wel af. Vertrouw die vent voor geen meter. Als je hem ziet praten weet je eigenlijk direct al dat er iets aan mankeert. Maar goed, er is nu zoveel media-aandacht voor de FIFA dat ik denk dat hij minder fout kan doen dan z'n landgenoot en voorganger.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Infantini komt ook van buiten, uit de UEFA, heeft nog nooit een functie binnen de FIFA gehad.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus hou ik er een andere moraal op na dan jij, kennelijk.
Hij zal toch krediet moeten winnen. Bijvoorbeeld door bewijzen tegen Blatter uit de FIFA-archieven aan de FBI te geven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Infantini komt ook van buiten, uit de UEFA, heeft nog nooit een functie binnen de FIFA gehad.
Ik hoop vooral dat ie dat gekochte WK 2022 van Qatar schrapt en aan Australië ofzo gunt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
UEFA zal evengoed wel een corrupte bende zijn. Hij was secretaris-generaals, dus wist waarschijnlijk van de meeste ellende wel af. Vertrouw die vent voor geen meter. Als je hem ziet praten weet je eigenlijk direct al dat er iets aan mankeert. Maar goed, er is nu zoveel media-aandacht voor de FIFA dat ik denk dat hij minder fout kan doen dan z'n landgenoot en voorganger.
Idd. En laat hem die kutrussen ook maar aanpakken en hun toernooi afpakken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ie dat gekochte WK 2022 van Qatar schrapt en aan Australië ofzo gunt.
Nou ja, Rusland is tenminste nog een land met een voetbaltraditie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Idd. En laat hem die kutrussen ook maar aanpakken en hun toernooi afpakken.
En het dan aan China toewijzen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Idd. En laat hem die kutrussen ook maar aanpakken en hun toernooi afpakken.
Nog even wachten daarmee. 2018 is te vroeg. Niet qua infrastructuur, maar dat elftal is nog kut. Voetbal zit nu wel in de lift daar.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:16 schreef Monolith het volgende:
Ben niet heel erg bekend met Infantini, wat heeft die allemaal op zijn kerfstok?
Infantino heeft jarenlang voor Platini gewerkt. Het is gewoon een sokpop vanuit dezelfde groep mensen. Hij belooft kleine voetballanden meer geld vanuit de FIFA, wat praktisch neerkomt op legale omkoping. Wie weet wat er nog achter de schermen gebeurt. Hijzelf roept openbaar dat het nu helemaal fris en fantastisch is terwijl er nog geen 20 mensen zijn verwisseld binnen de FIFA. Juist.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik was te enthousiast.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog even wachten daarmee. 2018 is te vroeg. Niet qua infrastructuur, maar dat elftal is nog kut. Voetbal zit nu wel in de lift daar.
China deed in 2006 ofzo trouwens een keer mee aan het WK
Mjah ok. Maar hij weet wel dat ie onder een vergrootglas ligt nu.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Infantino heeft jarenlang voor Platini gewerkt. Het is gewoon een sokpop vanuit dezelfde groep mensen. Hij belooft kleine voetballanden meer geld vanuit de FIFA, wat praktisch neerkomt op legale omkoping. Wie weet wat er nog achter de schermen gebeurt. Hijzelf roept openbaar dat het nu helemaal fris en fantastisch is terwijl er nog geen 20 mensen zijn verwisseld binnen de FIFA. Juist.
edit: Ik zit wat oude artikelen te lezen. Infantino heeft zelfs openbaar gezegd dat Platini niet geschorst moet worden en terug moet keren bij de UEFA.
China en voetbalquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik was te enthousiast.
Wat heb jij eigenlijk een kutquote onder je posts staan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:34 schreef Friek_ het volgende:
Liever het type Berlusconi als nieuwe FIFA-voorzitter.
Ja. Ook helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk een kutquote onder je posts staan/
Berlusconi FIFA-praeses, Trump president van de VS en Wilders premier.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:34 schreef Friek_ het volgende:
Hoe moet Blatter dan genoemd worden?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:34 schreef Kaas- het volgende:
Als Infantino naar Rotterdam zou komen, werd het beestje gewoon bij de naam genoemd.
KANKERBOEF!
[ afbeelding ]
Berluskaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:34 schreef Friek_ het volgende:
Voor jou een nieuwe.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk een kutquote onder je posts staan.
Overal D66 pionnetjes droppen. En dan op een dag wereldheerschappij opeisen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:27 schreef Kaas- het volgende:
Iemand van buiten de voetbalwereld had eigenlijk even schoon schip moeten maken daar. Hans Wijers leek me de ideale FIFA-topman.
Maar dat is dan wel een genuanceerde wereldheerschappij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Overal D66 pionnetjes droppen. En dan op een dag wereldheerschappij opeisen.
Ik wacht al sinds 6 december op een pakjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:44 schreef Gutmensch het volgende:
Ik heb iets besteld bij een webshop die kennelijk geen 3S-code naar je stuurt.
Ik wist niet dat die nog bestonden
Wel ouderwets spannend als je niet weet wanneer het bezorgd gaat worden.
Lubbers is misschien wel de interessantste politicus van de afgelopen vijftig jaar (briljant, workaholic, sex-appeal), maar er is weinig interessants mee gedáán. Neem nou die scène met Neelie Kroes, beperkt tot een theatrale suspens waarin haar lange benen plotseling in beeld verschijnen en hij dichterbij komt zitten om seksuele spanning te suggereren - het is zo'n makkelijke en simpele imitatie van het sex appeal van Lubbers, dat echt wel aanwezig was.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind het niet bijzonder. Teveel karikatuurtjes. En die Huub Stapel slaat helemaal nergens op.
Ik vind Jinek veel fijner. Pauw heeft wel betere gasten. Oneerlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:55 schreef Gutmensch het volgende:
Dag Jinek.
Maandag gelukkig weer Pauw.
Dat persoonlijke hebben ze bij die serie over Den Uyl inderdaad wel beter gedaan, maar dit is gewoon een andere aanpak, de hoofdpersoon ondervraagd door studenten en daar de gebeurtenissen in de vorm van herinneringen aanhangen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:48 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Lubbers is misschien wel de interessantste politicus van de afgelopen vijftig jaar (briljant, workaholic, sex-appeal), maar er is weinig interessants mee gedáán. Neem nou die scène met Neelie Kroes, beperkt tot een theatrale suspens waarin haar lange benen plotseling in beeld verschijnen en hij dichterbij komt zitten om seksuele spanning te suggereren - het is zo'n makkelijke en simpele imitatie van het sex appeal van Lubbers, dat echt wel aanwezig was.
Of die scène over het akkoord van Wassenaar, volledig opgetrokken uit ongeloofwaardige personages die door gangen en kamers op het Binnenhof benen terwijl ze onmogelijk theatrale teksten op elkaar afvuren. Ik heb niet het idee dat ik naar normale mensen zit te kijken waarin ik me kan verplaatsen (hoe combineer je werk en privé, hoe gedraag je je tegenover aantrekkelijke vrouwen op je werk, dat succes in je werk misschien wel minder te maken heeft met persoonlijke kwaliteiten dan met meedogenloosheid en egocentrisme, wat er in je hoofd gebeurt als je besluit om dat spelletje mee te spelen en persoonlijke relaties uit de weg ruimt), maar het heeft allemaal de psychologische diepgang van een parfumreclame (mooi gefilmd, daar niet van).
"It's all about money, not freedom, y'all, okay? Nothing to do with fuckin' freedom. If you think you're free, try going somewhere without fucking money, okay?"quote:
Doe mij maar de Venus van Milo, die laat tenminste haar tieten zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)erse-musea~a4252665/
Overal hangt zo'n semi-geil sausje overheen. Die scene met Beatrix ook, en daar kan ik me echt helemaal niets bij voorstellenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:48 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Lubbers is misschien wel de interessantste politicus van de afgelopen vijftig jaar (briljant, workaholic, sex-appeal), maar er is weinig interessants mee gedáán. Neem nou die scène met Neelie Kroes, beperkt tot een theatrale suspens waarin haar lange benen plotseling in beeld verschijnen en hij dichterbij komt zitten om seksuele spanning te suggereren - het is zo'n makkelijke en simpele imitatie van het sex appeal van Lubbers, dat echt wel aanwezig was.
Of die scène over het akkoord van Wassenaar, volledig opgetrokken uit ongeloofwaardige personages die door gangen en kamers op het Binnenhof benen terwijl ze onmogelijk theatrale teksten op elkaar afvuren. Ik heb niet het idee dat ik naar normale mensen zit te kijken waarin ik me kan verplaatsen (hoe combineer je werk en privé, hoe gedraag je je tegenover aantrekkelijke vrouwen op je werk, dat succes in je werk misschien wel minder te maken heeft met persoonlijke kwaliteiten dan met meedogenloosheid en egocentrisme, wat er in je hoofd gebeurt als je besluit om dat spelletje mee te spelen en persoonlijke relaties uit de weg ruimt), maar het heeft allemaal de psychologische diepgang van een parfumreclame (mooi gefilmd, daar niet van).
Nee, want ze heeft geen kinderen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:47 schreef Kaas- het volgende:
Is die Italiaanse een beetje een goede milf eigenlijk remmie?
Toen ik ooit bij een Sex-Trivia las dat het baardhaar van mannen harder groeit als ze aan seks denken moest ik iig gelijk aan Lubbers denken, met z'n permanente five-o'clock-shadow....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Overal hangt zo'n semi-geil sausje overheen. Die scene met Beatrix ook, en daar kan ik me echt helemaal niets bij voorstellen
Ja oke, ik doel met dat woord meer op leeftijd dan op daadwerkelijk kinderen hebben eigenlijk, al betekent het niet dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, want ze heeft geen kinderen.
Ze zou nu hier zijn maar door griep is ze nog in Milaan, ze komt nu over drie weken.
Vandaar dat ik al zo vroeg baardgroei had.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ik ooit bij een Sex-Trivia las dat het baardhaar van mannen harder groeit als ze aan seks denken moest ik iig gelijk aan Lubbers denken, met z'n permanente five-o'clock-shadow....
Maar wat meer aan seks denken dan. Die volle baard van mij schiet nog niet zo op.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ik ooit bij een Sex-Trivia las dat het baardhaar van mannen harder groeit als ze aan seks denken moest ik iig gelijk aan Lubbers denken, met z'n permanente five-o'clock-shadow....
Terecht ook, het gaat helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:20 schreef Kaas- het volgende:
http://www.politico.eu/ar(...)l-6-netherland-news/
Ik had de datum ook niet kunnen noemen. Zie die oproep wel een keer op de mat belanden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:20 schreef Kaas- het volgende:
Ze zijn daar al bezig met de volgende, dus ik zie niet wat er zo speciaal aan is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:15 schreef Gutmensch het volgende:
Altijd leuk om 's nachts CNN te kijken in de maanden voor a presidential election.
Zeker. Met een zalm-croissantje lekker uitzicht op mensen die staan te krabben omdat ze hun klotekinderen naar x moeten brengen. Genieten.quote:
Of met een griephoofd en je hand in je broek naast het raam zitten en op FOK! ronddolen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeker. Met een zalm-croissantje lekker uitzicht op mensen die staan te krabben omdat ze hun klotekinderen naar x moeten brengen. Genieten.
Ik haat x.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeker. Met een zalm-croissantje lekker uitzicht op mensen die staan te krabben omdat ze hun klotekinderen naar x moeten brengen. Genieten.
Alleen witjes krijgen toch griep?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of met een griephoofd en je hand in je broek naast het raam zitten en op FOK! ronddolen.
Nu ben ik ook een witje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleen witjes krijgen toch griep?
Nu nog het verslag van kinderen die geen ADD, ADHD, of welke aanstelleritus ook hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:00 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)eeft-geen-astma.html
Arme schapen.
Mijn tentje ligt nog lekker op bed.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch een tentje om je te verzorgen?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeker. Met een zalm-croissantje lekker uitzicht op mensen die staan te krabben omdat ze hun hitlertjes naar x moeten brengen. Genieten.
Ik gok dat gehaat op kinderen. Beetje suf.quote:
Met een hertje, om maar even correctje termen te gebruiken, waarvan de eirerstokken hoorbaar klapperend zijn zal in huize Appel ook wel in de komende jaren kleine Appeltjes verschijnen. Echt niet dat ik wild ga doen op zaterdagochtend. Als dat geval zonodig wil sporten op zaterdagochtend pak je maar de fiets of de bus. Succes.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik gok dat gehaat op kinderen. Beetje suf.
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met een hertje, om maar even correctje termen te gebruiken, waarvan de eirerstokken hoorbaar klappert zijn zal in huize Appel ook wel in de komende jaren kleine Appeltjes verschijnen. Echt niet dat ik wild ga doen op zaterdagochtend. Als dat geval zonodig wil sporten op zaterdagochtend pak je maar de fiets of de bus. Succes.
De helft, dat valt dan nog mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:20 schreef Kaas- het volgende:
Je zou je hond er nog af trappen.quote:
Meer dat het een onderwerp van niks is voor een referendum. Als ze daar de helft van de mensen voor weten te interesseren is dat een prestatie van formaat.quote:
Ik denk het zalm-croissantje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik gok dat gehaat op kinderen. Beetje suf.
Precies, je kan beter een referendum hebben over de grondwet van de EU.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meer dat het een onderwerp van niks is voor een referendum. Als ze daar de helft van de mensen voor weten te interesseren is dat een prestatie van formaat.
Ook dat ging nergens over.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Precies, je kan beter een referendum hebben over de grondwet van de EU.
Beetje xenofobie aanwakkeren doet het goed voor dit referendum.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meer dat het een onderwerp van niks is voor een referendum. Als ze daar de helft van de mensen voor weten te interesseren is dat een prestatie van formaat.
Correct,,daar blijken onze lolbetarische vrinden ook zeer gevoelig voor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beetje xenofobie aanwakkeren doet het goed voor dit referendum.
Xenofobie is meer iets voor etatisten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct,,daar blijken onze lolbetarische vrinden ook zeer gevoelig voor.
Heb je een hitlerpenis?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:08 schreef Friek_ het volgende:
Of gewoon helemaal geen kinderen nemen. Ook zo handig.
Het blijkt hier vooral bij de simpelen van geest voor te komen. Dat zijn veelal lolbetariers of PVV'ers natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Xenofobie is meer iets voor etatisten.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het blijkt hier vooral bij de simpelen van geest voor te komen. Dat zijn veelal lolbetariers of PVV'ers natuurlijk.
Ah, nou weet ik wat er aan scheelt. Ik ben gewoon veel te preuts.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, gewoon tekort aan hormonen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah, nou weet ik wat er aan scheelt. Ik ben gewoon veel te preuts.
Zijn testikels zijn dan ook nog niet ingedaald.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, gewoon tekort aan hormonen.
Of een vrouw.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah, nou weet ik wat er aan scheelt. Ik ben gewoon veel te preuts.
Zo ken ik je weer. Alles meenemen zodat er iets matigs uitkomt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:36 schreef 99.999 het volgende:
Ik ga voor de combinatie van die drie factoren.
Zo praat je niet over bobje. Die heeft ook gevoelens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer. Alles meenemen zodat er iets matigs uitkomt.
Extra-gevoelens, want hommo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo praat je niet over bobje. Die heeft ook gevoelens.
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja en nu een keer in het weekend. Ga lekker buiten spelen zo denk ik.
Het is fucking warm en ik zie op tegen de reis naar het zuiden. Niet alleen om de mongolen daar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet dat jij meer van regen en kou houdt. Maar jij bent hier dan ook de echte noorderling.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is fucking warm en ik zie op tegen de reis naar het zuiden. Niet alleen om de mongolen daar.
Ja dat dacht ik al. Enorm veel sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is fucking warm en ik zie op tegen de reis naar het zuiden. Niet alleen om de mongolen daar.
Ik wacht even, want ze zijn de kloostertuin aan het renoveren. Straks wordt ik nog geacht om mee te helpen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Enorm veel sterkte gewenst.
Een ander zou dat toejuichen met dit mooie weer.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wacht even, want ze zijn de kloostertuin aan het renoveren. Straks wordt ik nog geacht om mee te helpen.
Altijd tactisch aankomen als ze net zo'n beetje klaar zijn met opruimen. Zodat weinig anders resteert dan in het late middagzonnetje samen een biertje te drinkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wacht even, want ze zijn de kloostertuin aan het renoveren. Straks wordt ik nog geacht om mee te helpen.
Exact. En dat historisch mooie tuintje is niet van mij, dus fuck it. Ik ben er niet gaan wonen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Altijd tactisch aankomen als ze net zo'n beetje klaar zijn met opruimen. Zodat weinig anders resteert dan in het late middagzonnetje samen een biertje te drinken
Timing is cruciaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Exact. En dat historisch mooie tuintje is niet van mij, dus fuck it. Ik ben er niet gaan wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |