En wat is het verschil tussen nul en leeg.quote:
Jammer joh.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef Gutmensch het volgende:
En ik maar wachten op een oneindig gevatte TT van Janneke.
Er waren posts van mj en Disana gedelete.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef Friek_ het volgende:
Dat was vreemd, even leek het alsof Janneke post #303 had in het vorige topic.
Als iets een waarde nul heeft, heeft het een waarde, namelijk nul. Maar wat als het geen waard heeft?quote:
Ook erg ingewikkeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Leg anders de TT maar eens uit, die snap ik niet.
Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als iets een waarde nul heeft, heeft het een waarde, namelijk nul. Maar wat als het geen waard heeft?
X+5=1 en X+3 = 1quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef Friek_ het volgende:
Kan er zoiets als een lege verzameling bestaan?
35,2 graden Fahrenheit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
In Noord-Rusland is het vandaag precies 0 graden Celsius. Op hetzelfde moment is het in Zuid-Rusland 10% warmer. Hoeveel graden Celsius is het in Zuid-Rusland?
27,315 graden celciusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
In Noord-Rusland is het vandaag precies 0 graden Celsius. Op hetzelfde moment is het in Zuid-Rusland 10% warmer. Hoeveel graden Celsius is het in Zuid-Rusland?
Oh ja, ik twijfelde al.quote:
De verzameling integere Limburgers lijkt mij een prima voorbeeld van een lege verzameling.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef Friek_ het volgende:
Kan er zoiets als een lege verzameling bestaan?
Hadden die mensen de algemene voorwaarden maar moeten lezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zozo, het AD heeft een scoop hoor mensen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ant-fotoboeken.dhtml
Het is natuurlijk erg lullig als je daar veel werk in hebt gestokenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
1 integere Limburgerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
De verzameling integere Limburgers lijkt mij een prima voorbeeld van een lege verzameling.
Het is natuurlijk sowieso vrij lullig als je een significante hoeveelheid van je tijd besteed aan het online opmaken van HEMA fotoboeken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is natuurlijk erg lullig als je daar veel werk in hebt gestoken
Dit geldt ook voor alles wat je in een cloud hebt obgeslagen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Precies, het is lullig, maar niet echt een opening of hoofdartikel lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Google Cloud, S3 of Azure lijken me dan wel net iets betrouwbaarder dan fotoboeken van de HEMA.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor alles wat je in een cloud hebt obgeslagen.
Het kan zomaar verdwijnen zolang je zelf geen backups op dvd ofzo bewaart.
Het is in ieder geval een zwarte.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap deze foto niet bij het artikel, kan iemand dit uitleggen?
Neger jat HEMA fotoboeken, zou je denken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap deze foto niet bij het artikel, kan iemand dit uitleggen?
En scheurbuik.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:30 schreef Gutmensch het volgende:
Als je al je nieuws uit alleen het AD haalt word je vanzelf een tokkie met een onderbuikontsteking volgens mij.
Iets misschien, maar ik vermoed dat ook daar in de algemene voorwaarden staat dat je geen poot hebt om op te staan als je kostbare data op een dag gewoon verdwenen is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Google Cloud, S3 of Azure lijken me dan wel net iets betrouwbaarder dan fotoboeken van de HEMA.
Dit zou de foto moeten verklaren. Ik zie niet waar ze aan de haal zouden gaan met de foto's.quote:Hema gaat volgens consumenten aan de haal met hun fotoboeken. © Fotobewerking AD.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
quote:Haar levenswerk
Nee, alsof iemand geïnteresseerd is in die kutfamiliekiekjes.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit zou de foto moeten verklaren. Ik zie niet waar ze aan de haal zouden gaan met de foto's.
Zelfs dat niet, je kan ze gewoon downloaden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, alsof iemand geïnteresseerd is in die kutfamiliekiekjes.
Ze zijn gewoon gewist
Maar het gevoel is wel gewist.quote:Hema kon wel foto's terughalen, maar die heb ik zelf ook nog wel. Het ging juist om de indeling en de teksten die nu weg zijn. Het gevoel is toch anders wanneer je dit direct bij de foto's zet, vooral bij de bevallingsfoto's."
De teksten, de emoties, de indeling. Alles.. Weg. Het levenswerk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, je kan ze gewoon downloaden.
[..]
Maar het gevoel is wel gewist.
Dan moeten ze helemaal niet miepen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, je kan ze gewoon downloaden.
[..]
Maar het gevoel is wel gewist.
Dat ze die twee uur niet beter weten te besteden is wel triest.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is voor individuen die twee uur per dag met indeling en begeleidende teksten bezig wel sneu natuurlijk.
Mensen. Met gevoelens, foto's en dromen. Allemaal weg. Door de HEMA.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is voor individuen die twee uur per dag met indeling en begeleidende teksten bezig wel sneu natuurlijk.
Niet dat wij hier nu een betere dagbesteding hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat ze die twee uur niet beter weten te besteden is wel triest.
Betrouwbaarheid heeft natuurlijk geen zak te maken met de vraag of je juridische aanspraak kunt maken op iets wanneer je data verdwenen is. Daar krijg je je data niet mee terug.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Iets misschien, maar ik vermoed dat ook daar in de algemene voorwaarden staat dat je geen poot hebt om op te staan als je kostbare data op een dag gewoon verdwenen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |