De deelnemers voor 2016quote:VETGEDRUKT = LIVEREGISTRATIE RTL7
FEBRUARY
4 Leeds Premier League Darts 1
11 Newcastle Premier League Darts 2
18 Dublin, Ireland Premier League Darts 3
25 Aberdeen Premier League Darts 4
MARCH
3 Exeter Premier League Darts 5
10 Nottingham Premier League Darts 6
17 Glasgow Premier League Darts 7
24 Liverpool Premier League Darts 8
31 Cardiff Premier League Darts 9
APRIL
7 Sheffield Premier League Darts 10
14 Belfast Premier League Darts 11
21 Bournemouth Premier League Darts 12
28 Birmingham Premier League Darts 13
MAY
5 Manchester Premier League Darts 14
12 Rotterdam, Netherlands Premier League Darts 15
19 London Premier League Darts Play-Offs
Order Of Playquote:1. Michael van Gerwen
2. Gary Anderson
3. Adrian Lewis
4. Phil Taylor
5. Peter Wright
6. James Wade
7. Michael Smith
8. Raymond van Barneveld
9. Dave Chisnall
10. Robert Thornton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker als je straks zelf weer staat te gooienquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef SemPai het volgende:
[..]
Idd. Hier kun je toch alleen maar respect voor hebben.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker als je straks zelf weer staat te gooien
Dat maakt darten dan ook leuk vind ik. Iedereen kan van elkaar winnen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
De anderen zijn meer richting niveau Taylor toegegroeid, Taylor zelf wordt niet echt beter meer
Stijn is mad omdat hij het ook gemist heeftquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Zie ook nu pas dat ik dat wereldrecord gemist heb
Geflatteerd imoquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Zie ook nu pas dat ik dat wereldrecord gemist heb
Dan maar samenvattinkjesgenot straksquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stijn is mad omdat hij het ook gemist heeft
Na 4 legs op 135 lees ik, dat tik ik op een zondagmorgen op mijn zolderkamer ook nog wel eens aanquote:
Ja lekker, vast Maijeraidsquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan maar samenvattinkjesgenot straks
Na 6 legs op 133, had ruim boven de 130 kunnen komen als ie één van die drie matchdarts op D18 had gegooidquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Na 4 legs op 135 lees ik, dat tik ik op een zondagmorgen op mijn zolderkamer ook nog wel eens aan
Dat valt te overzien aangezien ze waarschijnlijk met MvG beginnenquote:
Man wat matig weerquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Na 6 legs op 133, had ruim boven de 130 kunnen komen als ie één van die drie matchdarts op D18 had gegooid
Na 6-0 op 137.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Na 4 legs op 135 lees ik, dat tik ik op een zondagmorgen op mijn zolderkamer ook nog wel eens aan
Ja die gaat weer doen of de wereld vergaat als hij in de eerste leg geen 2 180ers gooitquote:
Wie weet zit ie wel gewoon in de zaal, pitchertjes te koppen in een pinguīnpak of zo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Is Sjaak Uitlaat ziek ofzo? Hij doet niet het commentaar bij rtl iig. Mist ie een wereldrecord
Dat, of hij ligt huilend in z'n bedje omdat hij het wereldrecord niet live gezien heeftquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet zit ie wel gewoon in de zaal, pitchertjes te koppen in een pinguīnpak of zo.
Volgende week een nieuw wereldrecord, ik voel hetquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:50 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dat, of hij ligt huilend in z'n bedje omdat hij het wereldrecord niet live gezien heeft
Tegen die tijd staat Sjaak inmiddels wel strak van de antidepresssiva!quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgende week een nieuw wereldrecord, ik voel het
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verliezen van Thornton![]()
Ga weg Peter
Zo, ben jij ook weer uit het pro-Wrightkampquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verliezen van Thornton![]()
Ga weg Peter
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo, ben jij ook weer uit het pro-Wrightkamp
Prima danseresjesquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Op YouTube staat ie alquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
Die wedstrijd van MvG is zeker nergens terug te zien? Of tegen betaling op de website van PDC? Kan het niet terugvinden.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
Die wedstrijd van MvG is zeker nergens terug te zien? Of tegen betaling op de website van PDC? Kan het niet terugvinden.
Gracias.quote:
Met Deens commentaar?quote:
Ik postte gewoon het eerste linkje wat ik tegenkwam. Tevens is niks mis met een Deentje op zijn tijdquote:
Tuurlijk is het ietsje makkelijker als je minder legs speelt. Je mag bijna geen dubbel missen om zo'n gemiddelde in stand te houden. Dat zag je wel in de zevende leg. Maar vertekend wil ik het niet noemen, het vorige recordgemiddelde van Taylor (118,67) was op de UK Open waar hij met 9-0 won, een legje meer dus maar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een fantastisch gemiddelde natuurlijk, maar is het niet zo dat dit enigszins vertekend omdat het behaald is in een PL wedstrijd? Het lijkt me "makkelijker" om dit gemiddelde te halen in een wedstrijd die maximaal 14 legs is dan op welk ander toernooi dan ook. Deze wedstrijd duurde maar 8 legs, en je zag ook dat het in de laatste 2 legs terugliep van 136 naar 123 door een paar gemiste dubbels.
Van de top-10 gemiddeldes zijn negen een hele korte format, Phil staat er zeven keer in met wedstrijden in Premier League of UK Open. MvG tweemaal Premier League + eenmaal met Raybar in World Cup of Darts (landenwedstrijd)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een fantastisch gemiddelde natuurlijk, maar is het niet zo dat dit enigszins vertekend omdat het behaald is in een PL wedstrijd? Het lijkt me "makkelijker" om dit gemiddelde te halen in een wedstrijd die maximaal 14 legs is dan op welk ander toernooi dan ook. Deze wedstrijd duurde maar 8 legs, en je zag ook dat het in de laatste 2 legs terugliep van 136 naar 123 door een paar gemiste dubbels.
Hopelijk haalt ie het niet.twitter:Raybar180 twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 20:03:12In Ahoy tijdens het @abnamrowtt alvast kijken hoe het is om hier dalijk zelf te staan @OfficialPDC https://t.co/q9bWg1URyS reageer retweet
Een tweet van 2 weken oud posten om vervolgens Barney army te kakken te zetten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:20 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk haalt ie het niet.twitter:Raybar180 twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 20:03:12In Ahoy tijdens het @abnamrowtt alvast kijken hoe het is om hier dalijk zelf te staan @OfficialPDC https://t.co/q9bWg1URyS reageer retweet
[ afbeelding ]
Bedoel je de obesitasarmy ? Voor hun moet kakken geen probleem zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een tweet van 2 weken oud posten om vervolgens Barney army te kakken te zetten.
Ik wil wel een Febo kroket voor je kopen? Of mogen we ook geen Febo meer zeggen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een tweet van 2 weken oud posten om vervolgens Barney army te kakken te zetten.
Vraag me wat ik erom geef.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wil wel een Febo kroket voor je kopen? Of mogen we ook geen Febo meer zeggen?
Kop uit zijn gat want het gaat nog stinken zoquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vraag me wat ik erom geef.
Maar grappig ben je niet, sowieso is van Barneveld bashen al zo vaak gedaan, en word je echt geen stoere boy van.
Maar als je het dan persé wil doen, verzin dan iets grappigs. Kom niet aankakken met een tweet waar je vervolgens 2 weken over nadenkt en met zo'n matige reactie komt.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kop uit zijn gat want het gaat nog stinken zo
Jij bent de enige die dus weet wat grappig isquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring?
Ik heb niks met Barney hoor, zie liever van Gerwen bijv. Maar ik heb nog minder met mensen die trachten grappig te zijn, en daar niet in slagen.
Hoezo de enige?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dus weet wat grappig is
Weten we dat ook weer
Barney was er niet bij in Venray. Het valt me wel op dat in het Verenigd Koninkrijk Barney veel populairder is dan in Nederland.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
Sowieso is er veel Barney gebash. Was pas in Venray. Daar hoorde ik veel mensen liedjes over VvdV, MVG of Taylorzingen. Maar als je Barney Army zong werd je aangekeken alsof je gek was. Erg raar.
Daar waarderen ze zijn toch indrukwekkende prestaties. In Nederland ben je vrij snel afgeschreven. Het beeld dat RvB een mentaal wrak is blijft hier ook hardnekkig rondhangen terwijl hij juist de laatste jaren uitblinkt in enorm sterke comebacks.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Barney was er niet bij in Venray. Het valt me wel op dat in het Verenigd Koninkrijk Barney veel populairder is dan in Nederland.
Hij heeft een paar keer met zijn hoofd geschud en heeft toen gelijk een stempel gekregen. Dat is wel jammer. Barney is daar inmiddels weer mee gestopt. Barney's wedstrijd tegen Taylor in de finale van het WK 2007 is voor velen de grootste wedstrijd allertijden. Hoe hij afgeschreven was tijdens de premier league en zich tot de finaledag terugvocht is iets wat alleen een darter van wereldformaat kan. Hoe hij die 96 uitgooide om MVG uit te schakelen op het WK getuigt wederom van wereldklasse. Lewis twitterde zelfs 'Barney has balls of steel'.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar waarderen ze zijn toch indrukwekkende prestaties. In Nederland ben je vrij snel afgeschreven. Het beeld dat RvB een mentaal wrak is blijft hier ook hardnekkig rondhangen terwijl hij juist de laatste jaren uitblinkt in enorm sterke comebacks.
Zo'n 30% (!) van de keren dat er gezongen werd ging het over Vincent van de Voort. (deed niet mee)quote:Op maandag 29 februari 2016 20:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Barney was er niet bij in Venray. Het valt me wel op dat in het Verenigd Koninkrijk Barney veel populairder is dan in Nederland.
Dat is dan best triest. Misschien zijn ze boos omdat hij MVG had uitgeschakeld op het WK.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zo'n 30% (!) van de keren dat er gezongen werd ging het over Vincent van de Voort. (deed niet mee)
Verder werd ook over Taylor gezonden. (deed niet mee)
Toch is het vreemd dat er weinig voor Barney gejuicht wordt. Dankzij hem gingen Nederlanders massaal darten. Veel darters zijn juist door hem gaan darten.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Barneveld is gewoon onberekenbaar. Je weet nooit welke Barney er aan de oche verschijnt. De barney met de 'bals of steel' die er in blijft geloven en uit de meest onmogelijke posities terug komt. Of de barney die weergaloos staat te spelen en bij 2 gemiste dubbels de kluts volledig kwijt is en een bijna gewonnen wedstrijd volledig uit handen geeft.
De eerste Barney zie je eigenlijk alleen bij potten waar het er serieus om gaat. De rest wil hij plichtmatig afhandelen. Volgens mij vind hij diep in zijn hart dat hij simpelweg zonder qualificatie geplaatst hoort te zijn voor alle majors
Wellicht speelt ook de opkomst van MvG mee. Met hem heeft Nederland nu ook de 'echte kampioen' en wordt Barney een beetje afgeserveerd als de 'has been'.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat er weinig voor Barney gejuicht wordt. Dankzij hem gingen Nederlanders massaal darten. Veel darters zijn juist door hem gaan darten.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:40 schreef Tagliano het volgende:
Vanavond:
Phil Taylor v Adrian Lewis
Dave Chisnall v James Wade
Robert Thornton v Gary Anderson
Peter Wright v Michael van Gerwen
Michael Smith v Raymond van Barneveld
Hopelijk belt er de komende uren niemand bij je aan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn broekje al uit voor de UK Open morgen
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk belt er de komende uren niemand bij je aan.
Dat blijft toch een prachtig toernooiquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn broekje al uit voor de UK Open morgen
Traditioneel ergeren aan de PDC Order of Play voor de Main Stage.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat blijft toch een prachtig toernooi
Topquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:52 schreef borisz het volgende:
SPT / [Darts] UK Open 2016 #1: The FA Cup of Darts
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk belt er de komende uren niemand bij je aan.
Zonde dat ik de zaterdag grotendeels moet missenquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Traditioneel ergeren aan de PDC Order of Play voor de Main Stage.
nuquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonde dat ik de zaterdag grotendeels moet missen
1 Andersonquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:26 schreef Kopiko het volgende:
Heb de PL-spelers even op míjn volgorde gezet. Dus van (mijns inziens) sympathiek naar onsympathiek. Wie volgt?
Nee: hoe sympathiek je iemand víndt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Serieus, lijstjes op basis van hoe sympathiek iemand is......
Jelle L zou dit beter hebben gedaan #gewaagdestellingquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gemiddeldes Thornton tegen
Chisnall 75.68
Raybar 89.89
Wright 91.98
Anderson 85.8
Dan doe je gewoon niet mee
Jeffrey de Zwaan sowiesoquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Jelle L zou dit beter hebben gedaan #gewaagdestelling
De uitmelking is zo groot dat ze er geen zin meer in hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gemiddeldes Thornton tegen
Chisnall 75.68
Raybar 89.89
Wright 91.98
Anderson 85.8
Dan doe je gewoon niet mee
Gelukkig moet Thornton nog 4 weken dan kan hij mooi met biertje in hand thuis kijken naar de anderenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De uitmelking is zo groot dat ze er geen zin meer in hebben
Als ik Thornton was zou ik me elke week ziek melden , net als Lewis en Smiss.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig moet Thornton nog 4 weken dan kan hij mooi met biertje in hand thuis kijken naar de anderen
Hij was bij ronde 2 al ziekquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ik Thornton was zou ik me elke week ziek melden , net als Lewis en Smiss.
Zou wel zielig zijn voor het publiek . Die willen namelijk elke week een klootzak in actie zien die het toch niet boeitquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij was bij ronde 2 al ziek
Hij kan niet nog meer missen
Lekker met z'n allen hoofdschudden wanneer derde pijl in 1 vliegtquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou wel zielig zijn voor het publiek . Die willen namelijk elke week een klootzak in actie zien die het toch niet boeit
En het is niet dat hij geen kans op een dubbel krijgt ofzoquote:
Ik vind dat je vrij laat bent, alhoewel er nog wel een leuk potje op programma staat met #viesdikjunior - BarneyArmyquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat nou met je.
Ik kreeg kokhalsneigingen van het Rotterdam-Zuidse schouwspel.
Revanche nemen voor eerder dit jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat je vrij laat bent, alhoewel er nog wel een leuk potje op programma staat met #viesdikjunior - BarneyArmy
Graag een voorspelling voor de UK Openquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Getuige mijn juiste voorspelling voor FEY-AZ is het niet gek dat hij met me meeleest.
Van Gerwen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Graag een voorspelling voor de UK Open
Ja dat weten we natuurlijk allemaal wel. Wie gaat de verrassing zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen.
Hier zal je vast raar van opkijken.
Gewaagdquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen.
Hier zal je vast raar van opkijken.
Mr. Coatquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat weten we natuurlijk allemaal wel. Wie gaat de verrassing zijn?
Voor een snackkraam jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:44 schreef Szura het volgende:
Heeft Smith weleens voor gestaan in de PL?
Dat valt lastig te zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik call Whitlockquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje vers bloed is niet verkeerd, of in het geval van Webster een terugkeer. De toptien is schitterend om naar te kijken, maar op een gegeven moment wil ik ook weer andere spelers in actie zienquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt lastig te zeggen natuurlijk.
Ik vertrouw op mijn held Suljovic en ik hoop dat Webster en Norris hun vloervorm doortrekken naar de tv.
Die quote ik even voor als hij er na zijn eerste wedstrijd weer uit ligtquote:
Er zijn inderdaad wat veel invitatietoernooien voor top-16quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje vers bloed is niet verkeerd, of in het geval van Webster een terugkeer. De toptien is schitterend om naar te kijken, maar op een gegeven moment wil ik ook weer andere spelers in actie zien
Als hij Van Gerwen loot, vind ik dit niet eerlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die quote ik even voor als hij er na zijn eerste wedstrijd weer uit ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |