De deelnemers voor 2016quote:VETGEDRUKT = LIVEREGISTRATIE RTL7
FEBRUARY
4 Leeds Premier League Darts 1
11 Newcastle Premier League Darts 2
18 Dublin, Ireland Premier League Darts 3
25 Aberdeen Premier League Darts 4
MARCH
3 Exeter Premier League Darts 5
10 Nottingham Premier League Darts 6
17 Glasgow Premier League Darts 7
24 Liverpool Premier League Darts 8
31 Cardiff Premier League Darts 9
APRIL
7 Sheffield Premier League Darts 10
14 Belfast Premier League Darts 11
21 Bournemouth Premier League Darts 12
28 Birmingham Premier League Darts 13
MAY
5 Manchester Premier League Darts 14
12 Rotterdam, Netherlands Premier League Darts 15
19 London Premier League Darts Play-Offs
Order Of Playquote:1. Michael van Gerwen
2. Gary Anderson
3. Adrian Lewis
4. Phil Taylor
5. Peter Wright
6. James Wade
7. Michael Smith
8. Raymond van Barneveld
9. Dave Chisnall
10. Robert Thornton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker als je straks zelf weer staat te gooienquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef SemPai het volgende:
[..]
Idd. Hier kun je toch alleen maar respect voor hebben.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker als je straks zelf weer staat te gooien
Dat maakt darten dan ook leuk vind ik. Iedereen kan van elkaar winnen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
De anderen zijn meer richting niveau Taylor toegegroeid, Taylor zelf wordt niet echt beter meer
Stijn is mad omdat hij het ook gemist heeftquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Zie ook nu pas dat ik dat wereldrecord gemist heb
Geflatteerd imoquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Zie ook nu pas dat ik dat wereldrecord gemist heb
Dan maar samenvattinkjesgenot straksquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stijn is mad omdat hij het ook gemist heeft
Na 4 legs op 135 lees ik, dat tik ik op een zondagmorgen op mijn zolderkamer ook nog wel eens aanquote:
Ja lekker, vast Maijeraidsquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan maar samenvattinkjesgenot straks
Na 6 legs op 133, had ruim boven de 130 kunnen komen als ie één van die drie matchdarts op D18 had gegooidquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Na 4 legs op 135 lees ik, dat tik ik op een zondagmorgen op mijn zolderkamer ook nog wel eens aan
Dat valt te overzien aangezien ze waarschijnlijk met MvG beginnenquote:
Man wat matig weerquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Na 6 legs op 133, had ruim boven de 130 kunnen komen als ie één van die drie matchdarts op D18 had gegooid
Na 6-0 op 137.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Na 4 legs op 135 lees ik, dat tik ik op een zondagmorgen op mijn zolderkamer ook nog wel eens aan
Ja die gaat weer doen of de wereld vergaat als hij in de eerste leg geen 2 180ers gooitquote:
Wie weet zit ie wel gewoon in de zaal, pitchertjes te koppen in een pinguīnpak of zo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Is Sjaak Uitlaat ziek ofzo? Hij doet niet het commentaar bij rtl iig. Mist ie een wereldrecord
Dat, of hij ligt huilend in z'n bedje omdat hij het wereldrecord niet live gezien heeftquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet zit ie wel gewoon in de zaal, pitchertjes te koppen in een pinguīnpak of zo.
Volgende week een nieuw wereldrecord, ik voel hetquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:50 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dat, of hij ligt huilend in z'n bedje omdat hij het wereldrecord niet live gezien heeft
Tegen die tijd staat Sjaak inmiddels wel strak van de antidepresssiva!quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgende week een nieuw wereldrecord, ik voel het
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verliezen van Thornton![]()
Ga weg Peter
Zo, ben jij ook weer uit het pro-Wrightkampquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verliezen van Thornton![]()
Ga weg Peter
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo, ben jij ook weer uit het pro-Wrightkamp
Prima danseresjesquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Op YouTube staat ie alquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
Die wedstrijd van MvG is zeker nergens terug te zien? Of tegen betaling op de website van PDC? Kan het niet terugvinden.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
Die wedstrijd van MvG is zeker nergens terug te zien? Of tegen betaling op de website van PDC? Kan het niet terugvinden.
Gracias.quote:
Met Deens commentaar?quote:
Ik postte gewoon het eerste linkje wat ik tegenkwam. Tevens is niks mis met een Deentje op zijn tijdquote:
Tuurlijk is het ietsje makkelijker als je minder legs speelt. Je mag bijna geen dubbel missen om zo'n gemiddelde in stand te houden. Dat zag je wel in de zevende leg. Maar vertekend wil ik het niet noemen, het vorige recordgemiddelde van Taylor (118,67) was op de UK Open waar hij met 9-0 won, een legje meer dus maar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een fantastisch gemiddelde natuurlijk, maar is het niet zo dat dit enigszins vertekend omdat het behaald is in een PL wedstrijd? Het lijkt me "makkelijker" om dit gemiddelde te halen in een wedstrijd die maximaal 14 legs is dan op welk ander toernooi dan ook. Deze wedstrijd duurde maar 8 legs, en je zag ook dat het in de laatste 2 legs terugliep van 136 naar 123 door een paar gemiste dubbels.
Van de top-10 gemiddeldes zijn negen een hele korte format, Phil staat er zeven keer in met wedstrijden in Premier League of UK Open. MvG tweemaal Premier League + eenmaal met Raybar in World Cup of Darts (landenwedstrijd)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een fantastisch gemiddelde natuurlijk, maar is het niet zo dat dit enigszins vertekend omdat het behaald is in een PL wedstrijd? Het lijkt me "makkelijker" om dit gemiddelde te halen in een wedstrijd die maximaal 14 legs is dan op welk ander toernooi dan ook. Deze wedstrijd duurde maar 8 legs, en je zag ook dat het in de laatste 2 legs terugliep van 136 naar 123 door een paar gemiste dubbels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |