Toch is het vreemd dat er weinig voor Barney gejuicht wordt. Dankzij hem gingen Nederlanders massaal darten. Veel darters zijn juist door hem gaan darten.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Barneveld is gewoon onberekenbaar. Je weet nooit welke Barney er aan de oche verschijnt. De barney met de 'bals of steel' die er in blijft geloven en uit de meest onmogelijke posities terug komt. Of de barney die weergaloos staat te spelen en bij 2 gemiste dubbels de kluts volledig kwijt is en een bijna gewonnen wedstrijd volledig uit handen geeft.
De eerste Barney zie je eigenlijk alleen bij potten waar het er serieus om gaat. De rest wil hij plichtmatig afhandelen. Volgens mij vind hij diep in zijn hart dat hij simpelweg zonder qualificatie geplaatst hoort te zijn voor alle majors
Wellicht speelt ook de opkomst van MvG mee. Met hem heeft Nederland nu ook de 'echte kampioen' en wordt Barney een beetje afgeserveerd als de 'has been'.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat er weinig voor Barney gejuicht wordt. Dankzij hem gingen Nederlanders massaal darten. Veel darters zijn juist door hem gaan darten.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:40 schreef Tagliano het volgende:
Vanavond:
Phil Taylor v Adrian Lewis
Dave Chisnall v James Wade
Robert Thornton v Gary Anderson
Peter Wright v Michael van Gerwen
Michael Smith v Raymond van Barneveld
Hopelijk belt er de komende uren niemand bij je aan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn broekje al uit voor de UK Open morgen
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk belt er de komende uren niemand bij je aan.
Dat blijft toch een prachtig toernooiquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn broekje al uit voor de UK Open morgen
Traditioneel ergeren aan de PDC Order of Play voor de Main Stage.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat blijft toch een prachtig toernooi
Topquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:52 schreef borisz het volgende:
SPT / [Darts] UK Open 2016 #1: The FA Cup of Darts
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk belt er de komende uren niemand bij je aan.
Zonde dat ik de zaterdag grotendeels moet missenquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Traditioneel ergeren aan de PDC Order of Play voor de Main Stage.
nuquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonde dat ik de zaterdag grotendeels moet missen
1 Andersonquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:26 schreef Kopiko het volgende:
Heb de PL-spelers even op míjn volgorde gezet. Dus van (mijns inziens) sympathiek naar onsympathiek. Wie volgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |